Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

nika84-24

Forumowicz
  • Ilość treści

    1 484
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    10

nika84-24 wygrał w ostatnim dniu 5 Czerwiec 2018

nika84-24 ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

97 Excellent

O nika84-24

  • Ranga
    Maniak
  • Urodziny 2000.01.12

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    grajewo
  • Zainteresowania
    ....

Dodatkowe pola

  • Województwo
    pomorskie
  • Auto
    iska szeroka, ciemna i niska :)

Kontakt

  • GG
    4588936

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. No chyba że ma 337 to wtedy nie wiem....
  2. Duke nie ma chyba elektrycznych ... A przynajmniej nie spotkałem się. Ja mam ory i też wysuwany uchwytem na lince jak na filmie.
  3. żaden transmiter nie zagra dobrze....chociaż te "dobrze" to zależne jest od wymagań. Dla mnie transmiter nie do przyjęcia jest a też temat przerabiałem w Signum. Skończyło się na stacji 2DIN od Pionka
  4. Witam, z góry serdecznie dziękuje za udostępnienie materiałów Więc tak, potrzebuje rozpiskę pinów insignia kombi 2014: - gniazda hamulca ręcznego elektrycznego - radia/navigacji intellilink 900 - wzmacniacza Bose - tauchpad"a do obsługi navi Jeśli się uda przebrnąć przez temat, do którego potrzebuje schematy obiecuje manale w pewnych tematach Jeszcze pytanie czy sygnał o zaciągniętym ręcznym w po lifcie jest z ręcznego nadawany po CANie czy jak?
  5. ja przebijam się zawsze przez gumę za zbiorniczkiem płyny chłodzącego. Robię to od strony nóg kierowcy, najpierw śrubokrętem małym, potem duzym a na końcu pilnik do drewna długi okrągły średnica około 1cm może ciut więcej aby nieco tą dziurę rozepchać w gumie. Potem twardy drut długości koło 0,5-1.0m zawijam parę razy ciasno na przewodzie, który chcę przepchnąć i przepycham twardy drut przez dziurę. Robie to od strony nóg manewrując tak drutem aby wyszedł nad zbiorniczkiem / między zbiorniczkiem a ścianą grodziową. Potem łapiesz za drut od strony komory slinika i ciągniesz ile trzeba. Sztywny drut dlatego dłuższy żeby przeciągnąć kabel bez konieczności demontażu zbiorniczka. Przepychałem kabel 20 albo 25mm2 już nie pamiętam.... Guma przez którą przepycham to ta przez którą przechodzi dość gruba wiązka kabli. Otwór, w którym jest guma ma większą dużo średnicę niż idąca nim wiązka kabli i bez problemu przepchniesz kabel obok wiązki. Potem kabel w peszel, bezpiecznik przy aku, kabel progiem kierowcy do bagażnika i gotowe
  6. Dzięki, tyle sam znalazłem a nawet ciut więcej a chodziło mi o pełną listę wyposażenia
  7. Dzień dobry, Uprzejmie proszę o rozkodowanie vinu W0LGM8ES2E1067293 jeśli to nie kłopot Pozdrawiam
  8. Tak jak Jarek pisze, pasują bez przeróbek z odpowiednimi do nich tarczami oraz felgą minimum 18" - jeśli chodzi o felgi ory GM do insigni to wszystkie pasują.
  9. pewnie przerwana tama w podsufitce albo rozpieta wtyczka nad daszkiem
  10. iska podnosi obroty aby doładować aku, utrzymać temp silnika - o ile dobrze pamiętam
  11. eeee ta o ząbkowaniu.... Mati letnie kiedyś kupiłem jakieś chińczyki nowki kierunkowe symetryczne - połowa sezonu i łeb puchł od huku podczas jazdy. Zimówki odkąd pamiętam mam zawsze Dunlopki winter sport, obecnie drugi sezon męczę model 5 i nie oszczędzam ich wcale. Zrobione na nich ponad 17tyś km i w środku cisza wi ec może jednak producent/mieszanka ma znaczenie równie duże jak rodzaj bieżnika? Ale nie będę sie upierał przy tej teorii...
  12. pierwszy raz o czymś takim słyszę. Miałem u siebie 17", 18", 3 kpl 19", 2kpl 20" i nic takiego nie zauważyłem.
  13. miałem te pełne na 19 klucz zamontowane do 18" alu jak kupiłem iskę, potem jeździły z 19" przez jakiś czas a teraz mam ory opla z nakładkami do 20" i struktur 17"
×
×
  • Utwórz nowe...