Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Arowrobel

Forumowicz
  • Zawartość

    95
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O Arowrobel

  • Urodziny 1976.06.23

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Ługwałd
  • Zainteresowania
    miłe spędzanie czasu, poza tym rodzina, praca i szkoła

Dodatkowe pola

  • Województwo
    warmińsko-mazurskie
  • Auto
    Opel Signum
  1. problem z ogrzewaniem

    Cześć a skąd wiesz że uszczelka pod głowicą cała???? A na naszym forum pisałeś,że holowałeś viki do domu co jej było może napisz jakie objawy, patrzyłeś jak wyglądają świece???
  2. Widzę, że nie mieli używki ile cie skasował pietruszka za robotę plus części i jakie miałeś objawy - ewentualnie pisz na PW, że by tematu nie zaśmiecać. Pozdro
  3. Każdy silnik jak dostanie lewego powietrza chodzi nie tak jak powinien.
  4. Co o tym sądzicie

    Lampki przednie mi się podobają i widziałem viki z takimi w czarnym koloze, fajnie sie prezentowała . o tyle mie wypowiem się nie widziałem na liva.
  5. Kolego jest kilka tematów dotyczących trudnego odpalania, musisz poszukać i poczytać, jak dla mnie to zapowietrza ci się układ paliwowy - sprawdź przelewy. O zaworze zwrotnym w mojej viki nie słyszałem i nie widziałem, można sobie coś takiego zainstalować. Życzę miłej lektury i powodzonka.
  6. Problemy z turbo.

    Napisz kolego czy coś przy silniku robiłeś. Może zawaliło ci już kolektor dolotowy. Od jakiego czasu jest zamulona????
  7. Patrząc na zdjęcie to wygląda masakrycznie - ja u siebie robiłem / nie osobiście/ ale majster powiedział, że było bardzo zarośnięte.
  8. Spasowanie maski

    Regulację masz ogólnie na zawiasach po dwie śruby i ustawiasz ją aby szczeliny przy błotnikach były takie same - najlepiej, lecz jeżeli autko po dzwonie to może ci to nie wyjść wówczas posiłkujesz się ustawieniem błotników. Ale jeżeli szczelinki są równe to jak otworzysz maskę to po każdej stronie masz wkręcane gumowe odboje i nimi regulujesz położenie maski - głębokość jej osadzenia.
  9. Cześć kolego u mnie jakiś czas temu przerabiałem taki temat - wciśnięcie pedału hamulca i spalony bezpiecznik - okazało się, że wiązka przewodów idąca do tylnej klapy była załamana i poprzecierane przewody - po naprawie wiązki usterki brak.
  10. Kody do radioodbiorników

    Kolego jest osobny temat dotyczący kodów do radyjek - przenieś posta.
  11. Napinacz paska wielorowkowego

    Kolego - temat już przerabiany. Nie wiem czy warto, bo jak u siebie wymieniałem napinacz paska wielorowkowego to zdecydowałem się na całość bo niestety sama rolna, jak szukałem była w stosunku do całości droga, więc dołożyłem parę groszy i kupiłem całość. Tylko zachodzę w głowę po co koło pasowe wału korbowego?????????? Ja u siebie doszedłem,że tłumik drgań w napinaczu jest uszkodzony po tym,że jak autko miało włączony silnik rolka napinacza skakała i wchodziła w dziwne wibracje, nie była w stanie napiąć paska aby nie drżał. Po wymianie jak ręką odjął. Co jest uszkodzone to dopiero okaże się zawsze jak się zdejmie pasek i wówczas można sprawdzić każdą rolkę osobno m. in. klima, wspomaganie, pompa wody, alternator. Tak więc kolego powodzonka, jeżeli potrzebujesz rabaty to odszukaj ODORKA z warm.-mazurskiego może w tym zakresie on ci pomoże, aby nie wyrzucić za dużo kasy.
  12. stuki w kole

    Zakładam że koło przednie. Przyczyn, może być wiele np. Łącznik stabilizatora, końcówka kierownicza, sworzeń wahacza. Podnieś koło kat abyś mógł nim ruszać małymi energicznymi ruchami- na spr. końcówki kierowniczej - trzymasz na 9 i 15 godzinie na sworzeń - godz. 12 i 6 powinieneś coś poczuć, jeżeli nie to łącznik - ja sprawdzałem z kanału łyżką montażową. oczywiście mogą być gumy na stabilizatorze. Przyczyn może być kilka - może dopisz, czy coś robiłeś przy zawieszeniu - będzie łatwiej diagnozować. Pozdrawiam A dla ciekawości od wczoraj mi puka w okolicy drzwi prawych przednich - przyczyna odkleiła się listwa z drzwi i delikatnie puka - pierdoły mnie już w tym autku rozbrajają.
  13. wyciek oleju - tylko skad?

    Wymiana w/g mnie nie jest aż tak skomplikowania odkręcasz całą pokrywę z wybierakiem od góry o ta wszystko. nowa uszczelka. Ale na początek wymyj i sprawdź ile tam wycieka. Wieczorkiem zrobię fotke tej części to zobaczysz czy taką sama masz.Pozdro
×