Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

jakub_001

Forumowicz
  • Content Count

    248
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

jakub_001 last won the day on August 18 2016

jakub_001 had the most liked content!

Community Reputation

9 Neutral

About jakub_001

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 09/07/1988

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Nowa Dęba

Dodatkowe pola

  • Województwo
    podkarpackie
  • Auto
    Z19DTH Przemyski cukier

Kontakt

  • GG
    1483301

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. No jak to co się będzie działo ? Cichy117 Ty to akurat powinieneś takie rzeczy wiedzieć Standard jak robisz remont silnika... Po "uszczelnieniu" góry silnika z reguły lubi coś odezwać się u dołu poprzez za duże ciśnienie w skrzyni korbowej. To co uciekało przez uszczelniacze teraz musi "próbować" uciec inną drogą a najczęściej znajduje to ujście poprzez wywalenie pierścieni które chcąc nie chcąc mają już trochę przelotu
  2. Ja z nowych elementów przy wymianie uszczelki to założyłem tylko uszczelkę pod głowicą, uszczelka pod cewkę i egr bo była tak stara, że popękała - więc radzę Ci się w nią doposażyć i uszczelka pod kolektor dolotowy bo mi pękła natomiast uszczelka pod wydechowy ta sama + klej temperaturowy Koszt całej robocizny uszczelki 214 zł Auto śmiga aż miło Szpilki stare, uszczelniaczy nie robiłem i zaworów bo potem by mi dół poleciał Pozdro
  3. Dziadek nie było innego diesla DI niż 16V 60 kV po prostu polift miał chyba delikatnie większą moc chociaż i tu bym się kłócił
  4. Dokładnie na pewno się w 3,5 tyś nie zmieścisz ja bym nawet obstawiał tu podwojoną kwotę. Oj tam półosie zawsze można zrobić jakieś hybrydy typu przy skrzyni od VC a przy pieście od VB Jak czujesz się na siłach to próbuj moim zdaniem przynajmniej to szkoda tylu pieniążków pomopwać w dosyć już leciwą budę ale każdy ma swoje zdanie
  5. Nie szalej lepiej swap ten pewnie wyniesie więcej niż wartość Twojego auta a i nie wiadomo co z czujnikami i modułami których Ty nie masz a w VC są.... Szkoda kasy na takie rzeczy.... Precej dołuż troszke więcej i kup VC
  6. Jakbyś założył mocniejszą turbinę musisz ją wystroić i nie szaleć bo może korba bokiem wyjść. Chyba, że go odprężysz sensownie to możesz większego potworka założyć co mocniej dmuchnie
  7. Od DTI nie podmienisz bo ma zmienną geometrię, której Ty nie masz. Nie wiem jak od Volvo ? Ale dziwne bo ja przez 5 lat jazdy moim DTL-em Wartości pożądanego kąta miałem rosnąco od 8 na wolnych stopniowo co 1 do 13, natomiast rzeczywiste wartości od 2,8 na wolnych obrotach do 8,6 około skaczące co 0,1. Przejeździłem tak 70 tyś i nie było problemu więc nie wiem czy tak miało być czy coś było nie tak
  8. Z czym sie nie zgodzisz ? Pojeździj z rok czasu na 10 litrach to zobaczysz co będzie Pompa wtryskowa ssa a nie jak w przypadku benzynowej która pcha paliwo z baku a Co leczyć bo nie rozumiem? Mechanicznie silnik moim zdaniem bardzo wytrzymały. pilnować czy łańcuch nie dzwoni a jak zaczyna to pomyśleć o wymianie Bo szkoda mocnego słupka uwalić
  9. Lać dobre i sprawdzone paliwo, wymiana filtra paliwa co wymianę oleju, nie schodzić poniżej 20 l w baku. Z częstych usterek to zapowietrzanie układu paliwowego, nieszczelności w układzie podciśnienia, zużycie pompy Vacum, z czujników to często czujnik wałku korbowego, przepływka - ale to w każdym może aucie paść Wymiana oleju na czas i poza tym wszystko ma śmigać. Moja miała 270 tyś. (w kompie pokazało 524 tyś. ) i pompa od nowości
  10. Witam. Interesują Cię jakieś wydechy z kwasówki? :haha:

    1. SLAVIO

      SLAVIO

      Ja mam koło zapasowe- chcesz?

       

    2. Exiu

      Exiu

      A może załatwić Ci oponę do żuka?

    3. jakub_001

      jakub_001

      Co mnie tu spamujecie. Dawaj cały przelot 3 cale od kolektora po samo dupe :D

       

  11. jakub_001

    CB Radio w Vectrze C

    Ja polecam Wilsona Little Wil 95 cm a zasięg rewelacja Na trasie ~10 km około
  12. Dogaszacz był - czyli klapa w kolektorze dławiąca dopływ powietrza - ale to było tylko w Y20DTH - taki sam montowano w zafirach
×
×
  • Create New...