Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

jakub_001

Forumowicz
  • Zawartość

    248
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    2

jakub_001 wygrał w ostatnim dniu 18 Sierpień 2016

jakub_001 ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

9 Neutral

O jakub_001

  • Ranga
    Średnio obeznany
  • Urodziny 1988.09.07

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Nowa Dęba

Dodatkowe pola

  • Województwo
    podkarpackie
  • Auto
    Z19DTH Przemyski cukier

Kontakt

  • GG
    1483301

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. No jak to co się będzie działo ? Cichy117 Ty to akurat powinieneś takie rzeczy wiedzieć Standard jak robisz remont silnika... Po "uszczelnieniu" góry silnika z reguły lubi coś odezwać się u dołu poprzez za duże ciśnienie w skrzyni korbowej. To co uciekało przez uszczelniacze teraz musi "próbować" uciec inną drogą a najczęściej znajduje to ujście poprzez wywalenie pierścieni które chcąc nie chcąc mają już trochę przelotu
  2. Ja z nowych elementów przy wymianie uszczelki to założyłem tylko uszczelkę pod głowicą, uszczelka pod cewkę i egr bo była tak stara, że popękała - więc radzę Ci się w nią doposażyć i uszczelka pod kolektor dolotowy bo mi pękła natomiast uszczelka pod wydechowy ta sama + klej temperaturowy Koszt całej robocizny uszczelki 214 zł Auto śmiga aż miło Szpilki stare, uszczelniaczy nie robiłem i zaworów bo potem by mi dół poleciał Pozdro
  3. jakub_001

    Remont czy drugi silnik?

    Z innego nie będzie pasowała
  4. jakub_001

    Jakie świece żarowe do diesla ?.

    Dziadek nie było innego diesla DI niż 16V 60 kV po prostu polift miał chyba delikatnie większą moc chociaż i tu bym się kłócił
  5. jakub_001

    Swap silnika 1.9CDTI do vectry B

    Dokładnie na pewno się w 3,5 tyś nie zmieścisz ja bym nawet obstawiał tu podwojoną kwotę. Oj tam półosie zawsze można zrobić jakieś hybrydy typu przy skrzyni od VC a przy pieście od VB Jak czujesz się na siłach to próbuj moim zdaniem przynajmniej to szkoda tylu pieniążków pomopwać w dosyć już leciwą budę ale każdy ma swoje zdanie
  6. jakub_001

    Swap silnika 1.9CDTI do vectry B

    Nie szalej lepiej swap ten pewnie wyniesie więcej niż wartość Twojego auta a i nie wiadomo co z czujnikami i modułami których Ty nie masz a w VC są.... Szkoda kasy na takie rzeczy.... Precej dołuż troszke więcej i kup VC
  7. jakub_001

    Kąt wtrysku i nastawnik pompy

    Bez icka to wiele nie naszalejesz
  8. jakub_001

    Kąt wtrysku i nastawnik pompy

    Jakbyś założył mocniejszą turbinę musisz ją wystroić i nie szaleć bo może korba bokiem wyjść. Chyba, że go odprężysz sensownie to możesz większego potworka założyć co mocniej dmuchnie
  9. jakub_001

    Kąt wtrysku i nastawnik pompy

    Od DTI nie podmienisz bo ma zmienną geometrię, której Ty nie masz. Nie wiem jak od Volvo ? Ale dziwne bo ja przez 5 lat jazdy moim DTL-em Wartości pożądanego kąta miałem rosnąco od 8 na wolnych stopniowo co 1 do 13, natomiast rzeczywiste wartości od 2,8 na wolnych obrotach do 8,6 około skaczące co 0,1. Przejeździłem tak 70 tyś i nie było problemu więc nie wiem czy tak miało być czy coś było nie tak
  10. jakub_001

    Trwałość silników diesla?

    Z czym sie nie zgodzisz ? Pojeździj z rok czasu na 10 litrach to zobaczysz co będzie Pompa wtryskowa ssa a nie jak w przypadku benzynowej która pcha paliwo z baku a Co leczyć bo nie rozumiem? Mechanicznie silnik moim zdaniem bardzo wytrzymały. pilnować czy łańcuch nie dzwoni a jak zaczyna to pomyśleć o wymianie Bo szkoda mocnego słupka uwalić
  11. jakub_001

    Trwałość silników diesla?

    Lać dobre i sprawdzone paliwo, wymiana filtra paliwa co wymianę oleju, nie schodzić poniżej 20 l w baku. Z częstych usterek to zapowietrzanie układu paliwowego, nieszczelności w układzie podciśnienia, zużycie pompy Vacum, z czujników to często czujnik wałku korbowego, przepływka - ale to w każdym może aucie paść Wymiana oleju na czas i poza tym wszystko ma śmigać. Moja miała 270 tyś. (w kompie pokazało 524 tyś. ) i pompa od nowości
  12. Witam. Interesują Cię jakieś wydechy z kwasówki? :haha:

    1. SLAVIO

      SLAVIO

      Ja mam koło zapasowe- chcesz?

       

    2. Exiu

      Exiu

      A może załatwić Ci oponę do żuka?

    3. jakub_001

      jakub_001

      Co mnie tu spamujecie. Dawaj cały przelot 3 cale od kolektora po samo dupe :D

       

  13. jakub_001

    CB Radio w Vectrze C

    Ja polecam Wilsona Little Wil 95 cm a zasięg rewelacja Na trasie ~10 km około
  14. jakub_001

    Wkurzające szarpanie

    Dogaszacz był - czyli klapa w kolektorze dławiąca dopływ powietrza - ale to było tylko w Y20DTH - taki sam montowano w zafirach
×