Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

tom177

Forumowicz
  • Zawartość

    82
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

3 Neutral

O tom177

  • Ranga
    Nowicjusz
  • Urodziny 1984.12.18

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Olsztyn, Mosjoen

Dodatkowe pola

  • Województwo
    warmińsko-mazurskie
  • Auto
    Vectra C 1,9 150km AF40

Ostatnio na profilu byli

557 wyświetleń profilu
  1. stary temat ale źle złożony rozrząd potrafi zasysać przez kolektor wydechowy a dmuchać przez kolektor dolotowy
  2. tom177

    Vectra c odpalanie

    bez podłączenia kompa to mogą być przewody podciśnienia przez wtryski aż do turbo .... Ciężko coś stwierdzić bez błędów ...
  3. tom177

    Magistrala wody problem

    hmm jak by ktoś zrobił dokładne zdjęcia rysunek do DTH to powiem wam ze bym się skusił zrobić takie coś z kwasowej stali Ciekawe ile czasu by na to poszło ?
  4. SLAVIO masz 100% racji. Ja u siebie uszczelniałem ten "czujnik" a dokładnie na zdjęciu widać wtyczkę czujnika bo czujnik znajduje się na dole wewnątrz miski, aby to uszczelnić raz na zawsze należy zdjąć miskę a to nie jest proste. Robiłem to bez kanału czy podnośnika wiec metoda padnij powstań jak się chce to się da :-) mi się udało.
  5. Witam. Zamówiłem od naszych skośnookich sąsiadów op-com,a po szarpaniu się i programem w końcu zagadał z samochodem dzięki temu dowiedziałem się co to jest moduł REC i z jakiego powodu napastuje mnie czasami kontrolka przepalonej żarówki choć wszystkie niby świecą (okazało się że przeciwmgielna w klapie złe łączy i za boga nie mogłem znaleźć op-com za 60 zł już na siebie zarobił), ale znalazłem między innymi dawkowanie a raczej odchyłki ilości wtryskiwanej ropy jest duża różnica pomiędzy pierwszym cylindrem a resztą o czym to świadczy czy jest się czym martwić dlaczego tak jest i czym jest to z powodowane. Proszę aby ktoś to wyjaśnił. W załączniku zrzut ekranu.
  6. dzięki koledzy. płyn gdzieś mi spie*** ale to znajde a z olejem to sam siebie oszukłem i popadłem w panikę, sprawdzić san oleju w tym silniku trzeba potrafić P.S. Polecam ten link jeśli ktoś zobaczy zbyt wiele oleju w silniku
  7. @powsianka Witam kolegów wcześniej gdy miałem 2.6 w viki B nie wiedziałem że może być taki problem ze sprawdzeniem poziomu oleju, teraz jetem szczęśliwym posiadaczem 1.9 i wiem że tu można samemu się oszukać z poziomem oleju. Zle odczytałem poziom na bagnecie wyszło że mam około 5cm więcej niż max na bagnecie (mam DPF) po spuszczeniu oleju okazało sie że jest w silniku 4.3 litra czyli wszystko ok Teraz już potrafię sprawdzić poziom oleju i nie panikuje
  8. od sierpnia dolałem dwa litry, ale możesz mieć racje. Z początkiem czerwca będę miał więcej czasu i możliwości to będę szukał dokładniej.
  9. dolałem około dwa litry no a poziom oleju na tyle raczej nie wskazuje. na postoju nie zauważyłem aby gdzieś ciekło
  10. mata91 jak to wygląda po czym to poznam wiem ze żadna kontrolka tego nie sygnalizuje
  11. majonezu pod korkiem nie ma test na CO2 zrobię jak będę w domu za trzy tygodnie
  12. na fotce słabo widać ale to da się pospawać
×