Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

rafael83

Forumowicz
  • Content Count

    89
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

rafael83 last won the day on January 20 2018

rafael83 had the most liked content!

Community Reputation

4 Neutral

About rafael83

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 04/25/1983

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Wołomin

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Signum 1.9DTH 2005

Kontakt

  • GG
    6536004

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Wymieniłem obydwa na asferyczne niebieskie. Są niestety delikatnie mniejsze niż oryginał ale asferyczne części z obu stron auta bardzo mi pomagają. Kolor niebieski powoduje mniejsze oślepianie nocą a w dzień prawie go nie widać (nie przeszkadza). Jestem zadowolony ze zmiany.
  2. Rozruszniki mają ok 2kW czyli prąd nominalny ok 165A. Tyle w teorii, ale ciekawi mnie ile pobiera naprawdę taki sprawny rozrusznik. Może ktoś regenerował i wie?
  3. Kolega podpowie gdzie mierzyć to natężenie prądu i jakie powinny być normalne wartości?
  4. Te 17stki to już trochę większy obwód i szerokość. Rozumiem że jeszcze na nich nie jeździłeś po zmianach. Wg mnie będzie lepiej niż na zimówkach więc może niema się czym martwić na zapas. A póki co popracuj nad prawą nogą bardziej. Szerokości.
  5. Kiedyś miałem takie zimówki bo były najtańsze. Były to Nokiany WRG2 i jak na moje potrzeby dawały radę, bardzo dobre zimówki. Teraz mam 215/55R16 i wiem, że to minimalna guma do tego auta. Jeśli szukasz trakcji to celuj od 215 w górę. No i nie bez znaczenia jest producent opon. Żadne chińskie wynalazki czy tam ogólnie niska półka cenowa czyli klasa ekonomiczna. Obecnie masz chyba najmniejszą średnicę koła z możliwych a małym kółkiem łatwiej kręcić. Do tego szerokość 205 to przy kształcie zimowego bierznika (zwężany po bokach) daje ślad ze 180mm szerokości. Doraźnie możesz upuścić trochę powietrza z opon (0,1 poniżej właściwego), może to trochę poprawi sytuację, ale ma wady taki myk. Zakładam, że nie masz tam nabite 3 atm?
  6. A heretycy głoszą żeby nie smarować bo tarcza nie dojdzie itd. Ja miałem nie smarowane od mechanika, ale swoje wiem i juz posmarowałem :-p
  7. Mam na przodzie tarcze Zimmerman 314mm. Z rok temu zaczęła mi drgać kierownica. Na początku delikatnie i z przerwami, z czasem trochę mocniej i jeszcze bardziej jak hamulce się rozgrzewały oraz w lewym łuku bardziej a w prawym wcale. Cyrk normalnie. Po perturbacjach się okazało, że wymieniana wcześniej prawa piasta w 3 miesiące zardzewiała od starej tarczy i rdza odpychała tarczę. Po wyczyszczeniu piasty bicie na kierownicy ustało.
  8. Rozumiem potrzebę takiego zabezpieczenia, bo widziałem kiedyś jak facet zablokował pistolet a ten w chwili odcięcia nalewania gruchnął na ziemię. Tak nim szarpnęło, że wypadł. Powinni tam zrobić jakieś karbowanie a nie kły jak w pułapce na niedźwiedzia.
  9. Jakiś czas temu na mojej stacji zmienili dystrybutory na nowe i też jest problem z wyjęciem pistoletu. Tyle, że w tym przypadku winne są dwa kły/zęby na dolnej krawedzi końcówki pistoletu, które są pochylone i wchodzą gładko do baku ale wyjść już nie chcą. Ruszam góra - dół i kręcę prawo/lewo i jakoś wychodzi.
  10. A poco ludzie leją drogie oleje? Bo chcieliby żeby ich silnik miał się dobrze. I można zapytać czy nie da rady jeździć na najtańszym... pewnie można i wielu tak śmiga.Niewiem czy Ceratek ma inne właściwości, ale ja rozważałem go tylko ze względu na zmniejszenie tarcia czyli funkcję typowo ochronną dla silnika. A nie zdecydowałem się na zakup dlatego, że głosów za i przeciw jest równie wiele. Doszedłem do wniosku, że lepiej nie kombinować.
  11. Może chodzi o kasę. Olej musiałby jeszcze więcej kosztować a już tani nie jest. Większość klientów patrzy głównie na cenę oliwy a "fanatycy" i tak kupią dodatki jak będzie ochota. Zawsze mnie korciło, żeby kupić Ceratec ale się bałem bo mam w głowie, że cuda do oleju to leją ludzie przed sprzedażą auta jak niedomaga.
  12. Ja niedawno wymieniłem TRW na Textar. Mi TRW pyliły na czarno.
  13. Czy ktoś ma może filmik jak powinien prawidłowo podskakiwać odkręcony korek w DTH? U mnie dyga tak ze 4mm i opada. Jak sprawdzić czy silnik się dobrze odpowietrza? Ostatnio dymi mi pod maską ze złączki przed odmą i zastanawiam się czy spróbować ją przepłukać. Edit. Rozebrałem wszystko i okazało się, że odma czysta a dymiło się przy niej bo fabryczna opaska już nie trzymała na przewodzie, który idzie z prawej strony z okolic korka oleju. Tu też miałem lekkie zapocenie więc wszystkie opaski wymieniłem na skręcane. Powinno być dobrze.
  14. Czy mogę je założyć czy będą jakieś skutki negatywne?
×
×
  • Create New...