Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

sdfsdf.jpg

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

bbxb

Forumowicz
  • Content Count

    157
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About bbxb

  • Rank
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    mazowieckie
  • Zainteresowania
    abc

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    VC 2006r 1.9CDTI 150 Z19DTH 258000km

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. A dla mnie to Opel specjalnie zrobił taki soft żeby na komputerze pokazywało spalanie jak dla skuterka. Nie ma opcji, żeby rzeczywiste spalanie dla takiej budy i to jeszcze w kombii wynosiło 5,1 litra. 1 litr to co najmniej trzeba dodać. Ciekawe czy to poprawili w nowszych softach - np. Ci co mają już wyświetlacze kolorowe.
  2. Ale z czego to może wynikać? A jakie jest rzeczywiste spalanie biorąc pod uwagę wskazania komputera? Ile trzeba dodać, 1 litr?
  3. Cześć, auto było na naprawie dwumasy, rozrusznika i alternatora. Odebrałem go z naprawy, wszystko działa dobrze tylko komputer pokładowy został zresetowany - chyba przez dłuższe odłączenie akumulatora. Więc wskazania spalania BC1 i BC2 miałem też zresetowane. Od czasu odebrania auta z naprawy kiedy BC1 i BC2 były na 0 przejechałem kilkanaście km i obecnie spalanie dla BC1 i BC2 jest inne!!! Jak to możliwe, że po tych samych kilometrach obydwa wskazania spalania się różnią? Załączam dwie fotki: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/931248544656a475.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f1b5e578c7f659cb.html
  4. Kolego budys, mój mechanior mówi tak samo jak Ty więc to może być to Napiszę co wyszło. Dzięki za odpowiedź. Były to kończące się szczotki w rozruszniku i bardzo suchy rozrusznik. Mechanior zrobił i jest ok
  5. U mnie klima działa super, nic nie słychać w silniku z tych objawów, które podałeś... Jedynie podczas włączania klimy lekkie pstryknięcie ale to tak jakby wstrzyknięcie dawki tego freonu... Generalnie żaden objaw nie występuje z tego co podałeś... Co to może być?
  6. To powinno cały czas strzelać i piszczeć wtedy kiedy klima na postoju włączona? Na zimnym czy ciepłym silniku sprawdzać?
  7. Problemu jeszcze nie rozwiązałem, cały czas obserwuję auto i czekam na wypowiedzi w tym temacie. U mnie problem jest też przy ruszaniu - jak to napisałem w temacie - ale także przy uruchamianiu auta z wciśniętym sprzęgłem. Jak najbardziej może być coś z alternatorem - podejrzewałem pasek? Daj znać jak sprawy u Ciebie wyjdą. A może to już rozpadająca się dwumasa i opiłki w łożysku?
  8. Koledzy, mam ostatnio taki problem z Viki. Kończy mi się dwumas - pewnie i sprzęgło też. Ale nie wiem czy ta usterka, którą teraz chcę opisać ma coś wspólnego z powyższymi. Mianowicie, podczas ruszania, kiedy sprzęgło mam wciśnięte na maxa i popuszczam sprzęgło a dodaję gazu to słyszę taki krótki pisk. Taki pisk słyszę też podczas uruchamiania auta z wciśniętym sprzęgłem. Nie słychać tego podczas zmiany biegów. Jeśli auto jest na luzie i operuję sprzęgłem to również nic nie słychać. Dopiero jak wrzucę bieg i wtedy puszczam sprzęgło to wtedy. Co to może być?
  9. A jak wymienić te gąbki? Samemu to ogarnę? Co jest potrzebne?
  10. Ja mam fotel nie podgrzewany, bez regulacji elektrycznej - mam chyba najprostszy model. Wolałbym go przełożyć samemu z siedzeniem pasażera i już
  11. A czy można jakoś ten fotel zamienić z fotelem pasażera? Kierowcy mam już wygnieciony a pasażera w idealnym stanie - można je samemu przełożyć?
  12. Ktoś już może podzielić się swoimi wynikami z testów?
  13. Ok, super. A jakie wartości są tolerowane? W jakich warunkach sprawdzać turbo? Na ciepłym czy zimnym silniku? Gazować wtedy auto czy nie?
×
×
  • Create New...