Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

em1L

Forumowicz
  • Zawartość

    22
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O em1L

  • Ranga
    Nowicjusz
  • Urodziny 1990.06.04

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Dzierzgoń

Dodatkowe pola

  • Województwo
    pomorskie
  • Auto
    Opel Vectra C 1.9 CDTI 2006

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Witam, mam trochę dziwny problem z klapą bagażnika w swojej vectrze, ale od początku. Klapa elektryczna, wszystko działało jak trzeba, z przycisków na pilocie, na samej klapie itd. Wczoraj otwierałem klapę przyciskiem nad rejestracją, klapa się otworzyła, ale po naciśnięciu przycisku od zamykania nic się nie działo. Zamknąłem z kluczyka. Teraz nie reaguje ani przycisk nad rejestracją od otwierania, ani na klapie do zamykania. Z kluczyka i na drzwiach kierowcy działa normalnie. Dodatkowo gdy zamknę centralny pilotem, to przy ponownym otwieraniu drzwi, klapa również się otwiera i podnosi. Ktoś miał podobny przypadek i gdzie szukać przyczyny takiej sytuacji? Pozdrawiam Emil
  2. Żeby wymienić rolkę napinacza trzeba wykręcać go całego, czy da radę bez demontażu?
  3. em1L

    Malowanie środków lamp przednich

    Rozkleiłem valeo poliftowe z anglika w jakąś godzine, wyskrobałem stary klej i pomalowałem środek na czarny połysk. Więc to nic trudnego, ale drugi raz swoich już mi zabardzo się nie chce rozklejać.
  4. Ja swój stary muszę dobrze umyć, zeskrobać tą sadzę i sobie nagwintuje otwory i zaślepie. Będe miał na handel albo dla siebie.
  5. U mnie też nie działa nastawnik, ale zamówiłem używkę. Jutro będe kombinował co z tym zrobić, ale prawdopodobnie wypnę wtyczkę ze starego i podłacze do drugiego i zamocuje go gdzieś na tyrtytki z boku. Trochę odkręcania przy tym jest, więc zostawie sobie to na później.
  6. wymiary to jakieś 200x55 ale może być dłuższa
  7. Witam, mam problem, ale nie wiem skąd się wziął. Zaczął wypalać mi się dpf, a że akurat jechałem przez miasto w korku, to zjechałem na parking, 3-4k obrotów i czekam, aż się wypali. Potem pojechałem do domu, zgasiłem i wszystko w porządku. Następnie chciałem podjechać do sklepu, wsiadam, przekręcam na zapłon i auto z kluczykiem dalej się pali. Szybko po kompa i wyszedł błąd: P1109-0F Wadliwe działanie nastawnika komory wirowej Obecny Dodam, że kolektor mam wymieniony na zaślepiony, a nastawnik sobie luzem lata. Kawałek przejechałem i nic się nie działo z autem, ale auto z kluczykiem się pali i nie da rady wykasować tego błędu. Czy pozostaje mi tylko wymiana nastawnika na sprawny czy można go jakoś odratować?
  8. Najprościej to dotoczyć korki z aluminium i zaspawać
  9. Można to zrobić sporo taniej niż gotowce z allegro
  10. Zaworek ma jakiś numer katalogowy czy może być np. taki http://allegro.pl/zawor-wentyl-aluminiowy-pod-czujnik-cisnienia-tpms-i4988645206.html ?
  11. Hej, mam takie pytanie, czy można w czujniku wymienić samą maszynkę/zaworek? 3 czujniki mam wporządku ale jeden jakby się rozszedł na boki. http://zapodaj.net/da3a9de71469e.jpg.html
  12. No to i ja teraz mam problem, dziwnie dzwoni na jałowych i drży kierownica. Gdy dodam trochę gazu tak na 900-950 obrotów przestaje. Da radę coś z tym zrobić, czy się jeszcze ułoży? Zauważyłem też, że plecionka w nowej rurze jest jakieś 2-3 cm krótsza od starej. Nie wiem jak jest z rurą, może też jest krótsza i stąd takie zachowanie? Jutro spróbuje cofnąć/przesunąć cały układ i zobaczę czy coś się zmieni.
  13. Witam, dzisiaj dopiero założyłem rurę kolektorową od pamaku i o dziwo wszystko pasowało jak trzeba. Więcej problemów miałem z wykręceniem śrub przy flanszy dpf-u, musiałem je uciąć i dopasować nowe. Jest tylko jedno miejsce na łączeniu z katalizatorem które trzeba przyciąć, a dokładnie flansza nowej rury jest za szeroka i nie można przykręcić mocowania.
  14. No właśnie wczoraj tak zrobiłem i jest po staremu
  15. Kupłem tą rurę z plecionką z pamaku, dzisiaj lub jutro będe z nią działał i dam znać.
×