Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

InVictus

Forumowicz
  • Content Count

    525
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

InVictus last won the day on May 29 2014

InVictus had the most liked content!

Community Reputation

15 Neutral

About InVictus

  • Rank
    Obeznany Vectrowicz
  • Birthday 03/09/1915

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Słupsk

Dodatkowe pola

  • Województwo
    pomorskie
  • Auto
    Vectra C 2.2 DTI Sedan

Recent Profile Visitors

900 profile views
  1. Toć to przecież już napisałem że nie można z nim za bardzo coś zrobić stąd było pytanie jak jest mocowany...
  2. Mam mały problem, a mianowicie poci mi się z jakiegoś czujnika (obstawiam poziomu oleju), zaznaczony na zdjęciu. Mam problem z tym, iż nie wiem jak go umocować (taki luźny jest i widać jak z niego jest zaciek z oleju), próbowałem go przykręcić, odkręcić, dopchać, wyciągnąć (wszystko z wyczuciem aby nie urwać czegoś) i "lata" jak latał... Wie ktoś jak go umocować? Jak on jest tam wsadzony? Brak miejsca na jakikolwiek klucz, no po prostu zgłupiałem przy tym...
  3. Wymieniaj dwa, po wymianie i tak geometria by się przydała. Wymienisz jednego, zrobisz geometrie i zaraz padnie drugi i znowu geometria... Po za tym takie rzeczy wymienia się parami... Co do % sprawności to jak będziesz miał rożne ciśnienia w oponach to pokaże inny % amorków... Załadujesz bagażnik też inne % pokaże. Mi na felgach 18" pokazywało mniej niż na 16", na gwintowanym zawiasie przód prawie pod 100%, tył do 30% dochodził itd. itd.
  4. Jak kopci to coś przepala, chociaż twierdzisz że nic nie ubywa... Biały dym to płyn chłodniczy, ale również para wodna, zależy jakie dystanse robisz. Ogólnie teraz właśnie robi się zimniej i parę widać masakrycznie, zwłaszcza z lpg. Tutaj masz co się dzieje gdy pobiera płyn. Na jałowych deczko kopci: (moje zdjecie) http://s5.ifotos.pl/img/2013-06-0_srewerx.jpg Kompresje bada się w takich warunkach jakich pracuje silnik.... czyli na ciepłym.
  5. Jak płynu nie ubywa to pompa do wymiany jak napisał już cichy.
  6. Widziałeś zdjęcia? Przecież tarcza wygląda jak by ktoś zapomniał wymienić klocki i hamował blachą...
  7. Coś źle czytałeś. Powinieneś najpierw sprawdzić poziom płynu i dobrze odpowietrzyć.
  8. Raczej by miał kontrolkę na desce jak by któreś koło dostawało inne sygnały niż reszta... Po za tym czuć czy to wina tarcz czy też pracuje ABS, różnica przecież kolosalna. No chyba, że autor nie potrafi określić czy to działa ABS... ale by pewnie pisał, że pedał hamulca mu "trzepie" cały czas a nie że hamuje "przerywanie" Jak już napisał Crazy, ściągnąć tarcze i dobrze wyczyścić powierzchnie przylegające.
  9. Oddaj do mechanika/elektryka jak jesteś zielony. Albo W prawym, górnym rogu masz opcje "Szukaj". Nawet Pan Google powie Ci co to regulator i do czego służy, jak działa, gdzie jest, z czego jest zbudowany itd... Miernikiem potrafisz się obsługiwać więc sądzę, że sam dasz rade sprawdzić spadki napięć na przewodach tak jak zasugerował xpirat, sprawdź również napięcie na samym alternatorze.
  10. Na wyłączonym silniku również powstają zakłócenia? Jak na wyłączonym silniku brak trzasków tzn. że najprawdopodobniej idą z alternatora. Jak są trzaski również na wyłączonym to trzeba podjechać do sklepu i na miejscu sprawdzić inne ładowarki. Kupowanie "w ciemno", bo u kogoś innego jest dobrze, nie jest miarodajne.
  11. Już diagnosta Ci stwierdził, że masz pływające do wymiany, więc może już stukać. Złap za górę koła i poszarp "do siebie", może wyczujesz luz na pływających...
  12. Śmiało możesz tak zrobić.
  13. No właśnie ten sam układ ale zbiorniczek jest dzielony, wyleci płyn z hamulców sprzęgło powinno działać, tak samo na odwrót, sprzęgło padnie a hamulce działają. Na początek wymiana przewodów i obserwowanie co i jak . Może być taj jak napisał Duke_ , nie zaprzeczam ale w to wątpię
×
×
  • Create New...