Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

MKrzymi

Forumowicz
  • Content Count

    119
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About MKrzymi

  • Rank
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    wielkopolskie
  • Auto
    Vectra C Caravan 1.9 cdti 150 - 2006r

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witam Kolego mam podobne objawy w moim silniku z19dth, tzn jak ujmę gazu to obroty spadają pod 800 obr tak jakby sinik chciał zgasnąć i brakowało mu paliwa/ po chwili wracają do normalnego poziomu a druga sprawa to szarpanie przy 1800-2100

  2. Jarek, a regulator masz oryginalny ? W Vectrze bardzo czuły jest regulator - musi być oryginalny inaczej świruje. Ja z tym napięciem jeszcze obserwuje tą sprawę. Za jakiś czas zdam relację - wyciągnę jakieś wnioski.
  3. Podmieniłem akumulator i jest lepiej, ale nie wiem czy definitywnie to kwestia akumulatora. Założę mój stary ( w sensie roczny aku z powtorem) i zobaczymy czy będzie ok czy nie i będę wyciągał wnioski.
  4. Witam, Temat o Najbardziej wypasionym lusterku do Vectry C. Lusterko Fotochromatyczne, z pamięciami ustawień oraz 3 przyciskami do bram. Temat powstał, aby zebrać jak najwięcej informacji na temat tego rzadkiego lusterka. Proszę osoby, które mają informacje dot. tego lusterka o zamieszczenie ich. Jeżeli są osoby, które mają takie lusterko i korzystają z jego funkcji o wypowiedzenie się. Zamieszczam zdjęcia lusterka: INSTRUKCJA: ( przetłumaczona z angielskiego na polski przez google translate ): Instrukcja Po Polsku: 1. Włączyć zapłon. 2. Podczas programowania po raz pierwszy, należy nacisnąć oba zewnętrzne przyciski pod obudową lusterka, aż lampka kontrolna obok przycisków szybko miga. 3. Przytrzymaj ręczne pilota w odległości od 0 do 30 cm od powierzchni przycisku sterującego obudowy lusterka. 4. Naciśnij przycisk na ręcznym pilotem zdalnego sterowania, naciskając i przytrzymując przycisk żądanego uniwersalnego pilota. 5. Wskaźnik sterowania w obudowie lusterka będzie migać powoli. Jak tylko szybko miga, zwolnij oba przyciski. Uniwersalny system sterowania radiowego jest zaprogramowany dla wybranego systemu. 6. Aby zaprogramować inne przyciski z innymi systemami, powtórz kroki od 3 do 5. Jeśli system nie może działać po wielokrotnym programowania i wskaźnik kontroli szybko miga przez krótki czas po odpowiedni przycisk został wciśnięty, a następnie zapala się na 2 sekundy, odbiornik może być wyposażony w układ zmiennych kodów, patrz następna strona. Programowanie Pilota o zmiennych kodach Programowanie uniwersalnego pilota radiowego System zmiennych systemów kodowych 1. Wykonaj podstawowe programowanie - patrz poprzednia strona. 2. Uaktywnij tryb synchronizacji systemu (patrz producenta systemu w instrukcji systemu operacyjnego) i naciśnij krótko zaprogramowany przycisk na uniwersalnym pilocie trzy razy w ciągu 30 sekund. 3. System sterowania radiowego jest zaprogramowany dla zmiennych systemów kodowych. Aby zaprogramować inne systemy kodów zmiennych, powtórz kroki 1 i 2 dla pozostałych przycisków uniwersalnego systemu zdalnego sterowania. Korzystanie z uniwersalnego systemu sterowania radiowego Przy włączonym zapłonie, należy nacisnąć odpowiedni przycisk uniwersalny sterowania radiowego, a lampka kontrolna w obudowie lusterka zapala. Zaprogramowany system może być obsługiwany za pomocą uniwersalnego systemu sterowania radiowego. Przeprogramowanie indywidualnych ustawień przycisku Jeśli już, że przycisk został zaprogramowany jest do stosowania dla różnych systemów, powtórzyć kroki 3 do 5 podstawowej procedury opisanej wcześniej programowania. Usuwanie dół wszystkie zaprogramowane ustawienia przycisków Przed sprzedażą pojazdu, to jest dobry pomysł, aby skasować ustawienia przycisków. Ustawienia przycisków mogą zostać usunięte wszystkie na raz. Nie jest możliwe, aby usunąć ustawienia poszczególnych przycisków. Aby skasować programowanie wszystkich 3 przycisków, naciśnij oba zewnętrzne przyciski i zwolnić jak tylko dioda zaczyna migać (po ok. 20 sekund). Wszystkie ustawienia przycisków zostały już wyczyszczone i można zaprogramować na nowo w każdej chwili. Zauważyć Zachowaj zastąpione ręcznych nadajników do ewentualnego przeprogramowania. Ręczne Przetworniki mogą być w dalszym ciągu wykorzystywane. Jeśli po kilku próbach w wykonaniu powyższych kroków, system nie może być uruchamiany z pilota uniwersalnego, zwrócić się o pomoc do warsztatu. Podczas programowania pojazd powinien mieścić się w zakresie do odbiornika. Pod nr okoliczności powinny być pojazd w strefie ruchu systemu (np. drzwi garażu). Nie programować system bez automatycznego przystanku bezpieczeństwa (wyprodukowane przed kwietniem 1982). Zapoznaje się z instrukcjami producenta bezpieczeństwa dla napędów i ręcznego zdalnego sterowania. FILMIK - jak korzystać z lusterka HOMELINK:
  5. Kolego ja dzisiaj dalej będę z tym walczył, pomaga mi mechanik z ASO, więc może w końcu dojdziemy do skutku. Mam dokładnie te same objawy falowania i obrotów i napięcia - więc jak dojdziesz do tego co to jest to napisz koniecznie. Też żadnych błędów nie mam, a samochód sprawuje się Bardzo Dobrze, tylko kwestia z tym skaczącym napięciem. Ja nie odpuszczę, bo za dużo już przewalczyłem i będę walczył do skutku. Może dzisiaj coś przewalczymy to napisze w temacie. Dzisiaj wymieniłem 2 świece bo były do D_ _ _ ! Podmieniliśmy akumulator na inny. Trop poszedł na matę podgrzewanego fotela kierowcy, więc teraz na innym akumulatorze jeżdżę i nie włączam ogrzewanych foteli. Plan jest taki: Jeden dzień bez podgrzewanych foteli. Drugi dzień z podgrzewanymi fotelami . Zobaczę, czy to wina akumulatora czy podgrzewanych foteli. Za dwa dni zobaczymy, jakie będą efekty.
  6. No właśnie, AF40 sobie powinna poradzić. Też mam AF40 w 1.9 150KM i będę robił na ponad 400 Nm, jak pozwoli - a to raptem seria dla AF40 w 3.0 cdfi
  7. Ja też zaślepiłem na obie podkładki, korzyść taka, że EGR mimo, że nie działa to syf do niego nie leci.
  8. Witam, ja miałem już 3 alternatory podmieniane i nadal mam skoki napięcia. W tym tygodniu będę patrzył na pkt-y masowe oraz aku itd. Pozdr
  9. Ta opcja raczej nie występowała w Multiconturach oraz w Recaro. To znaczy jeszcze nie widziałem MultiConturze takiej opcji...
  10. To fajnie by mieć takie DVD 100, a czy to DVD 100 ma opcje AUX- IN?
  11. Już wiem, że pompę wody kupie nową i trzeba będzie wymienić ( koszt 210 zł SKF) , a zdemontowaną oddam do reklamacji z prośbą o zwrot pieniędzy. Jak myślisz ile facet może mnie skasować za wymianę pompy wody? W sensie ile to dobra cena? Dzisiaj jeszcze przypomniała o sobie świeca i muszę wymienić ( co radzicie jedną czy wszystkie od razu? Chodzi mi o koszty, ale też czy lepiej wszystkie wymienić? ) Nie dziwie się, że świeca dała o sobie znać, bo ostatnio dłuuuugo mi kręcił za pierwszym razem na zimnym.
  12. DVD 100 jest chyba z Antary tak? Do VC podejdzie, ale obudowa, front ma inny kształt ( ma załamanie na środku). To chyba trochę słabo co?
  13. Spoko, to napisz na PW jak będziesz wybierał się do Poznania.
  14. Dobrze wiedzieć, gdzie szukać info jak coś będzie się działo ze skrzynią - odpukać.
×
×
  • Create New...