Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Wicker

Forumowicz
  • Content Count

    40
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Wicker

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Auto
    kiedyś VECTRA B 1.6 16 V (X16XEL)
  1. Hej Czy zatem żadna z VECTR B nie miała ISOFIX w seryjnej produkcji ? Może to i głupie pytanie, ale ... no nie wiem ..
  2. Dzięki wielkie. Pojawił się mały problem. Posiadam fotelik dla dziecka, który wyposażony jest w mocowanie ISOIFIX. Jako, że fotelik był bardzo drogi i jest praktycznie nowy, to muszę kupić furę, właśnie z ISOFIXem. Orientujecie się, czy w B w ogóle był montowany w jakichś późnych rocznikach ? Wicker
  3. Ten zakup traktuje bardziej jako coś przejściowego. Maks rok, do półtora. Jest to spowodowane innymi wydatkami, znacznie ważniejszymi. Tym samym chcę zaoszczędzić na paliwie. Po tym okresie będę szukał czegoś nowszego i ... hmmm to chyba też będzie opel 😉
  4. Wielkie dzięki za info. Jako, że nie jestem zbyt wielkim ekspertem, proszę podpowiedzcie na co zwrócić uwagę przy zakupie modelu w latach 96-02. Wiadomo, że nigdy to igła nie będzie, ale może coś od razu dyskwalifikuje auto z LPG. Jak ze spalaniem oleju w takich latach ? Pamietam, ze w mojej B brało bardzo dużo, tak ze 2 litry musialem dolewać od wymiany do wymiany. Jaka jest gorna granica ? Jak sadzicie ? Wicker
  5. Witam ponownie Koleżanki i Kolegów Po sprzedaży swojej legendarnej VIKI B z 96r. nie zaglądałem na forum. W między czasie przerobiłem kilka aut, ale ... nie ma co... sentyment pozostał ;-). Panowie i Panie mam szybkie pytanie, otóż chcę wrócić do VECTRY. Tym razem budżet jednak mizerny. Maks 6k. Jednak najważniejszym wyznacznikiem ma tutaj być spalanie. Jako fachowcy jakie motory możecie polecić, które wiecie, że są mało problematyczne wraz z instalacją LPG, a zarazem pobór paliwa nie niszczy portfela ;-). Tak jak wspomniałem, tym razem moc i inne sprawy odkładam na bok. Aktualnie najważniejsze jest aby maksymalnie przyoszczędzić. Będę wdzięczny za info. Pozdrowienia: Wicker.
  6. Wychodzi zatem na to, że autka w granicach 200 - 220 tys. mają już dwumasę za sobą ;-) Wicker
  7. Szczerze powiem, że również się nad tym zastanawiałem. Ehhh, ciężki orzech do zgryzienia będę miał... BTW. Może to temat na inny wątek, ale tyczy się także i tego, więc zapytam. Po ilu tysiącach można oczekiwać, że dwumasa zacznie "klękać". Konkretnie chodzi mi o silniki 1.9 CDTI i 2.2 DTI. Oczywiście wiem, że w dużej mierze zależy to od sposobu jazdy i wielu, wielu innych czynników pobocznych, ale może jakieś uśrednioną wartość można by wyciągnąć ? Wicker
  8. Sorry z góry, że zarzucę tak linkiem, ale co sądzicie o czymś takim: http://allegro.pl/piekna-1-9cdti-klima-tempomat-komputer-czarna-i5416570523.html lub takim: http://allegro.pl/piekna-vectra-c-1-9-cdti-120-km-serwis-poleca-i5437176167.html Wicker.
  9. Dzięki koledzy za wszelkie porady. Mój wniosek po przeczytaniu wszystkiego jest taki. Do miasta (choć tak naprawdę nie jeżdżę jedynie w mieście, ale w większości) jedynie benzyna + LPG, ewentualnie diesel 1.9 CDTI 120 KM lub 2.2 DTI 125KM - oba najlepiej z wymienioną dwumasą i nie zarżnięte. Kumpel namawia mnie na Passata ;-) 1.9 DTI, no ale co mam poradzić jak wolę bardziej VECTRĘ. Być może muszę jeszcze trochę poczekać i odłożyć większą kwotę. Pozdro: Wicker
  10. No to już się zakręciłem :-). W takim razie co byście polecili właśnie do dużego, zakorkowanego miasta. Diesla, czy benzynę? Ponieważ jeżdżę z rodziną fajnie jakby to jakieś combi było. Co do spalania to spoko, 8,9 litrów jest do przełknięcia. Zawsze to lepiej, niż 12. Tak jak kolega wyżej napisał - coś za coś. Domyślam się, że auto większych gabarytów nie spali mi 4 litrów. Z góry dzięki ... PS. Naturalnie to nie musi być demon prędkości. 100 kucy na loozie mi wystarczy, nawet 90 z dobrym momentem jest dla mnie git.
  11. Dzięki za odpowiedź. Jeśli chodzi o miasto to Wrocław - generalnie korek na korku :-/. Moja Vectra z uwagi na swój wiek pali aktualnie około 12 litrów / 100km. To jest total masakra. Dlatego też chciałbym zmienić na coś nieco ekonomiczniejszego, ale nie małego jak np. Corsa. Auto mało palące dla mnie to 6, 7 litrów w mieście. Co do diesla to nie jestem mega uparty w tej kwestii. Chodzi mi głównie aby autko nie żarło tak wiele, dlatego też silniki powyżej 2.0 raczej również odpadają. BTW. Czy można gdzieś znaleźć jakąś listę/spis wszystkich modeli wraz z motorami jakie były w nich montowane. PS. Widzę, że kolega też z Wrocławia, więc dobrze wie o czym mówię jeśli chodzi o korki ... ;-) Wicker
  12. Czołem Wszystkim !! Aktualnie jestem posiadaczem VECTRY B 1.6 16 V (X16XEL) - 96 rok. Za jakiś czas (ciężko powiedzieć za ile) planuję przesiąść się na coś nieco młodszego. Jako, że na VECTRĘ ogólnie nie mogłem narzekać, tym razem również chciałbym nabyć to autko, tylko, że nieco nowsze. Panowie i Panie proszę o poradę. Generalnie chciałbym nabyć jakiegoś dieselka (bardzo zależy mi na spalaniu, ruch głównie miejski), bez DPFa i najlepiej bez dwumasy w cenie około 14 tys. Ewentualnie jakąś benzynkę, ale z motorem, który nie pali jak smok (gaz odpada). Będę wdzięczny za jakiekolwiek info. Pozdrawiam: Wicker
  13. Czołem Dzięki za porady. Zdecydowałem się kupić używkę GM. Cena wraz z kosztami przesyłki wyniosła mnie 45,00 pln. Mam nadzieję, że część dotrze sprawna ;-). Wicker_Man
  14. Czołem !! Koleżanki i koledzy. Mam pytanie. Otóż chciałbym wymienić w swoim OPLU cewkę zapłonową. Niby nic, ale szukając po internecie tejże części zauważyłem gigantyczne różnice cenowe tego elementu. Dla przykładu podrzucam linka: http://sklep.dixi-car.pl/cewka-zaplonowa-starsze-silniki-benzynowe-p-274.html. Co prawda to GM, ale prawie 900 pln ?? Masakra. Z kolei pierwsza lepsza aukcja na Allegro bądź OLX: http://allegro.pl/cewka-zaplonowa-opel-vectra-b-1-6-16v-96-r-i5170212525.html. Koszt używki 29 PLN. Reasumując czy możecie jakoś doradzić, jakiej cewki na pewno nie brać bądź jaką wziąć i być w miarę spokojnym, że po tygodniu jej szlak nie trafi ? Czy lepiej wziąć używkę GM lub innej nieco lepszej firmy czy może nowego "Chińczyka" ? Autko będę niedługo sprzedawał i tym samym nie chciałbym ładować w niego srogiej kasy ;-) Będę wdzięczny za porady. Pozdrawiam: Wicker.
×
×
  • Create New...