Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

mnemonic

Forumowicz
  • Zawartość

    375
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

7 Neutral

O mnemonic

  • Ranga
    Średnio obeznany
  • Urodziny 1986.05.17

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Katowice

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    Signum 1.9cdti 150km

Kontakt

  • GG
    47009353

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. A więc śruby rozwiercone, teraz pytanie jakie oznaczenie mają takie śrubki bo ogólnie to ciężko coś wpasować
  2. Ok dzięki za radę, w piątek biorę się za ten temat [emoji12]
  3. Ciężko później wyjąć pozostałości po srubie?
  4. Witam. Spaliła się żarówka podświetlenia tablicy i mam problem z wymianą bo śruby klosza są tak skorodowane że nie można ich odkręcić. Jest jakiś sposób żeby je wymontować czy zostaje mi tylko rozwiercenie łba śruby?
  5. mnemonic

    naprawa CIM ?

    Też mi się tak wydaje bo tak wskazuje logika ale poprzeglądaj fotki na allegro i tam wszędzie piny są pod tymi blaszkami. Mało tego, gdy mam piny pod blaszkami to niema błędów, natomiast gdy je wypuszczę tak jak na zdjęciu to mam od razu błąd komunikacji na can.
  6. mnemonic

    naprawa CIM ?

    Witam. Pytanko odnośnie pinów w samym cimie. Mianowicie czy piny zaznaczone na czerwono mają wchodzić pod blaszki znajdujące się obok czy tak jak na tym zdjęciu przechodzić obok blaszek ? Link do zdjęcia : https://drive.google.com/file/d/1rD-p1L6KcJUsMGnZ90ugTbDCQGkyYQ3y/view?usp=sharing Ewentualnie posiada ktoś fotkę gniazda w które wchodzą te piny (chodzi o wiązkę znajdującą się za cimem) ?
  7. mnemonic

    CIM

    Po odczycie błędów takie rzeczy : **********************POCZĄTEK ECU ID********************** Source Address: ECM Adres źródłowy: 0x000007E0 Identyfikator: 0x1319 Nazwa systemu: Z19DTH VIN W0L0ZCF4871047914 Numer sprzętu:81012868 Numer części:55201791 Numer wersji oprogramowania: HNOMS110_S Hardware manufacturer number: 0281012868 Opis systemu: 1037384336P485_O27 Opis systemu: BOSCH0100 Wpisz numer aprobaty: B07010 Hardware key number: ˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙ Programming Date: FFFFFFFF Opis systemu: 0x000070B0 Kod alfa: DM Software version: HO27JDB2 ECU variant coding: 0x0000F9C0 Ilość zapisanych kodów błędów:2 P1125 - Usterka siłownika przepustnicy (62) - Obecny P1125 - Usterka siłownika przepustnicy (61) - Nie występuje **********************KONIEC ECU ID********************** **********************POCZĄTEK ECU ID********************** Source Address: ABS/TC/ESP Adres źródłowy: 0x00000243 Identyfikator: 0x6A05 Nazwa systemu: ESP 430 NG Numer sprzętu:0 Numer części:12773673 Numer wersji oprogramowania: 00C2E92F Hardware key number: Kod alfa: BU Ilość zapisanych kodów błędów:3 U2105 - Brak komunikacji magistrali CAN z modułem sterującym silnikiem (00) - Nie występuje U2142 - Mag. CAN - brak łączności z czujn. prędk.obr. wokół osi pion. (YRS) (00) - Nie występuje U2143 - Mag. CAN - brak łączności z czujnikiem kąta obrotu kierownicy (SAS) (00) - Nie występuje **********************KONIEC ECU ID********************** **********************POCZĄTEK ECU ID********************** Source Address: AIRBAG SDM Adres źródłowy: 0x00000257 Identyfikator: 0x0102 VIN W0L0ZCF4871047914 Numer części:13186948 Numer wersji oprogramowania: 0C0D4B11 Kod alfa: KM Ilość zapisanych kodów błędów:2 B0012 - Obwód zapalnika poduszki powietrznej kierowcy (stopień 1), rezystancja za wysoka (0D) - Obecny B0013 - Obwód zapalnika poduszki powietrznej kierowcy (stopień 2), rezystancja za wysoka (0D) - Obecny **********************KONIEC ECU ID********************** Po kolejnym skanowaniu wyskakują te same błędy można je kasować ale po każdym odpaleniu wracają. Oczywiście na desce świeci się kontrolka silnika, poduszek i przed odpalaniem autko z kluczykiem.
  8. mnemonic

    Sporo błędów , poduszka

    Po wyciągnięciu cima okazało się, że taśma jest cała. Sprawdziłem miernikiem to jest przejście, nigdzie niema przerwy na stykach od taśmy. Wyczyściłem całego cima spirytusem, czujnik kąta skrętu SAS również i wszystko złożyłem. Po odczytaniu błędów ku mojemu zaskoczeniu wyskoczyło tego całe mnóstwo: **********************POCZĄTEK ECU ID********************** Source Address: ECM Adres źródłowy: 0x000007E0 Identyfikator: 0x1319 Nazwa systemu: Z19DTH VIN W0L0ZCF4871047914 Numer sprzętu:81012868 Numer części:55201791 Numer wersji oprogramowania: HNOMS110_S Hardware manufacturer number: 0281012868 Opis systemu: 1037384336P485_O27 Opis systemu: BOSCH0100 Wpisz numer aprobaty: B07010 Hardware key number: ˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙ Programming Date: FFFFFFFF Opis systemu: 0x000070B0 Kod alfa: DM Software version: HO27JDB2 ECU variant coding: 0x0000F9C0 Ilość zapisanych kodów błędów:2 P1125 - Usterka siłownika przepustnicy (62) - Obecny P1125 - Usterka siłownika przepustnicy (61) - Nie występuje **********************KONIEC ECU ID********************** **********************POCZĄTEK ECU ID********************** Source Address: ABS/TC/ESP Adres źródłowy: 0x00000243 Identyfikator: 0x6A05 Nazwa systemu: ESP 430 NG Numer sprzętu:0 Numer części:12773673 Numer wersji oprogramowania: 00C2E92F Hardware key number: Kod alfa: BU Ilość zapisanych kodów błędów:3 U2105 - Brak komunikacji magistrali CAN z modułem sterującym silnikiem (00) - Nie występuje U2142 - Mag. CAN - brak łączności z czujn. prędk.obr. wokół osi pion. (YRS) (00) - Nie występuje U2143 - Mag. CAN - brak łączności z czujnikiem kąta obrotu kierownicy (SAS) (00) - Nie występuje **********************KONIEC ECU ID********************** **********************POCZĄTEK ECU ID********************** Source Address: AIRBAG SDM Adres źródłowy: 0x00000257 Identyfikator: 0x0102 VIN W0L0ZCF4871047914 Numer części:13186948 Numer wersji oprogramowania: 0C0D4B11 Kod alfa: KM Ilość zapisanych kodów błędów:2 B0012 - Obwód zapalnika poduszki powietrznej kierowcy (stopień 1), rezystancja za wysoka (0D) - Obecny B0013 - Obwód zapalnika poduszki powietrznej kierowcy (stopień 2), rezystancja za wysoka (0D) - Obecny **********************KONIEC ECU ID********************** Ma ktoś jakiś pomysł bo już ten temat zaczyna mnie delikatnie wkurzać. Po kolejnym skanowaniu wyskakują te same błędy można je kasować ale po każdym odpaleniu wracają. Oczywiście na desce swięci się kontrolka silnika, poduszek i przed odpalaniem autko z kluczykiem.
  9. mnemonic

    Sporo błędów , poduszka

    Jutro go wyciągnę, zobaczę jak wygląda taśma czy ma przejście itd. Może w cimie luty poprawie jak trzeba będzie.
  10. mnemonic

    Sporo błędów , poduszka

    Wcześniej miałem też problemy ze sterowaniem radia z kierownicy, tzn raz działało, raz nie działało, innym razem po kliknięciu rolką w dół reakcja była inna tzn. tak jakbym ja wcisnał w celu wybrania jakiejś opcji w radiu. Teraz niby jest spoko. Być może wina leży po stronie taśmy airbag co sugerował by też błąd poduszki. Po skasowaniu błędy wracają ale można je znów kasować. Błąd poduszki pojawiał się wczesniej dopiero po skręceniu kierownicy a teraz od razu po odpaleniu auta. Przy skręceniu kierownica słuchać jakby rozwijanie się tej taśmy ze zwijaka. Chętnie bym zaczął od wymiany taśmy niestety nie mam żadnej na wymianę, pozatym ta taśma musi być zwinieta w jakiś specjalny sposób?
  11. mnemonic

    Sporo błędów , poduszka

    Nikt nie ma pomysłu na te błędy?
  12. mnemonic

    Sporo błędów , poduszka

    Wymieniony w zeszłym roku na nowy. Napięcia nie mierzylem ale sprawdzę później. Edit: Przed chwilą sprawdziłem napięcie na akumulatorze i w spoczynku jest 12,56V, ładowanie sprawdzone miernikiem na aku i wynosiła 13.7-13.8V więc moim zdaniem wszystko jest ok z napięciem.
  13. Witam. Po skanowaniu mojego signuma wyszły takie błędy: **********************POCZĄTEK ECU ID********************** Source Address: CIM Adres źródłowy: 0x00000245 Identyfikator: 0x0015 VIN W0L0ZCF4871047914 Numer części:13204146 Numer wersji oprogramowania: 12244872_ Opis systemu: DELPH0400 Hardware key number: *28HEKP Kod alfa: Data produkcji: 060714 Code Index and version: 008 02 Ilość zapisanych kodów błędów:3 B3700 - Obwód przerywanej pracy wycieraczek, wadliwe działanie (0F) - Nie występuje B3949 - Napięcie w obwodzie lewego koła śrubowego kierownicy, zakres/działanie (08) - Nie występuje B3949 - Obwód lewego koła śrubowego kierownicy, obwód otwarty lub napięcie za wysokie (04) - Nie występuje **********************KONIEC ECU ID********************** **********************POCZĄTEK ECU ID********************** Source Address: ECM Adres źródłowy: 0x000007E0 Identyfikator: 0x1319 Nazwa systemu: Z19DTH VIN W0L0ZCF4871047914 Numer sprzętu:81012868 Numer części:55201791 Numer wersji oprogramowania: HNOMS110_S Hardware manufacturer number: 0281012868 Opis systemu: 1037384336P485_O27 Opis systemu: BOSCH0100 Wpisz numer aprobaty: B07010 Hardware key number: ˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙ Programming Date: FFFFFFFF Opis systemu: 0x000070B0 Kod alfa: DM Software version: HO27JDB2 ECU variant coding: 0x0000F9C0 Ilość zapisanych kodów błędów:1 P0380 - Błąd ogólny urządzenia nagrzewania wstępnego (08) - Nie występuje **********************KONIEC ECU ID********************** **********************POCZĄTEK ECU ID********************** Source Address: AIRBAG SDM Adres źródłowy: 0x00000257 Identyfikator: 0x0102 VIN W0L0ZCF4871047914 Numer części:13186948 Numer wersji oprogramowania: 0C0D4B11 Kod alfa: KM Ilość zapisanych kodów błędów:1 B0013 - Obwód zapalnika poduszki powietrznej kierowcy (stopień 2), rezystancja za wysoka (0D) - Nie występuje **********************KONIEC ECU ID********************** **********************POCZĄTEK ECU ID********************** Source Address: ABS/TC/ESP Adres źródłowy: 0x00000243 Identyfikator: 0x6A05 Nazwa systemu: ESP 430 NG Numer sprzętu:0 Numer części:12773673 Numer wersji oprogramowania: 00C2E92F Hardware key number: Kod alfa: BU Ilość zapisanych kodów błędów:3 U2105 - Brak komunikacji magistrali CAN z modułem sterującym silnikiem (00) - Nie występuje U2142 - Mag. CAN - brak łączności z czujn. prędk.obr. wokół osi pion. (YRS) (00) - Nie występuje U2143 - Mag. CAN - brak łączności z czujnikiem kąta obrotu kierownicy (SAS) (00) - Nie występuje **********************KONIEC ECU ID********************** Pomimo statusu 0D czy błąd nie występuje błędy po skasowaniu cały czas się pojawiają. Ostanie błędy z ABS/TC/ESP sugerują CIM do wymiany ? W zeszłym roku wymieniłem cim i te błędy zniknęły. Co do poduszki to może być wadliwa taśma ? Czasem przy skręcaniu było słychać odgłos zwijającej się taśmy z poduszki powietrznej, może się z czasem uszkodziła. Ładowanie akumulatora pomiedzy 13,5V-13,7V więc raczej z prądem wszystko ok i nie jest to powodem generowania błędów.
  14. mnemonic

    OPCOM upgrade i naprawa - Poradniczek

    Jeśli nie ogarnąłeś jeszcze tematu to napisz do mnie na pw.
  15. mnemonic

    Kontrolka poduszki powietrznej + błędy

    Wszystko dobrze świeci, z prądem nie mam problemów, ładowanie jest ok.
×