Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

mnemonic

Forumowicz
  • Content Count

    421
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

8 Neutral

1 Follower

About mnemonic

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 05/17/1986

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Katowice

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    Signum 1.9cdti 150km

Kontakt

  • GG
    47009353

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Są ok czy raczej dzieje się coś złego? Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka
  2. Ja stwierdziłem, że również wymienię drążki, bo kierownica lekko skręcona w lewa żeby jechać prosto Poza tym od nowości nie były wymienianie. Pytanie jaką firmę kupić : lemforder, trw, monroe, delphi, febi, corteco ? Wymieniać same końcówki czy drążki tez ?
  3. No i jak ci się widzi kompresor z mojego filmu ??? wymieniać łożysko czy raczej nie niema sensu bo może być więcej elementów do wymiany?
  4. Chce kupić zaślepki do kolektora, sprawdzam po numerze i mam taki numer dolny 3.65704.02 oraz górny 46823849 niestety na aukcjach niema nigdzie zaślepek do kolektorów o tym oznaczeniu. Ktoś miał podobny problem? Edit: Wujek google pomógł, jest to kolektor z alfy
  5. Nastawnika przecież też jest zaślepiony więc jaki sens montować go i wpinac wtyczkę?
  6. Zdecydowałem, że będę zaślepiać swój kolektor, wiec robota brudna ale mam nadzieję będzie wszystko ok. Pytanie czy po zaślepieniu wszystkiego trzeba wyprogramować nastawnik klap wirowych ? Podejrzewam, że wyskoczy błąd bo przecież będzie cały czas odpięta wtyczka od nastawnika.
  7. U mnie kompresor sprzęgło + koło pasowe wygląda tak ( od 55 sekundy filmu) : https://drive.google.com/file/d/1FJ8reWRb6ZaOKl2RHvxaIYvZpAr_ndpc/view?usp=sharing Pytanie warto spróbować wymienić samemu czy raczej kwalifikuje się do wymiany całości najlepiej ? Samo koło pasowe kompresora pracuje głośno, słychać to przy załączonym silniku. Po włączeniu klimatyzacji, czasem występuje charakterystyczne wycie kompresora.
  8. Odgrzewam kotleta [emoji12] dopadło mnie wycie przy włączonej klimatyzacji. Na wyłącznej też trochę ja słuchac ale bardziej jest to taki głuchy dźwięk niż wycie. Pytanie czy do wymiany będzie sprzęgło klimatyzacji + łożysko? Jak zablokować sprzęgło bo próbowałem ostatnio ale był z tym mały problem. Koło pasowe klimatyzacji jest zabezpieczone pierścieniem zegera? Jeśli tak to jakie kleszcze są do tego potrzebne. Pytam o takie szczegóły bo nie chciałabym rozgrzebywac roboty kilka razy.
  9. Jaki zestaw do wymiany kompletnego rozrządu polecacie ? Widzę ,że jest spory wybór na allegro i ciężko wybrać. Dość sporo jest kompletów firmy INA . Droższe i być może lepsze są contitech + pompa wody skf lub dolz. Jeśli możecie to dajcie jakiś sprawdzony zestaw Pozdro
  10. Mnie też czeka wymiana kolektora i pytanie regenerować swój stary kolektor tj. czyszczenie + usunięcie i zaślepienie klap wirowych czy kupić kolektor z Alfy bez klap? A może zregenerowany z klapami? Temat bardzo obszerny a widzę że zdania są podzielone.
  11. Możesz podrzucić sprawnego TIS'a lub zrzut z momentami jakimi nalewy dokręcić te śruby ? Nie mogę odpalić tisa na win 10
  12. Super czyli mogę wymieniać [emoji3] Jeszcze jedno podstawowe pytanie z jakim momentem należy odkręcić poszczególne rolki oraz koło pasowe? Ewentualnie gdzie szukać takich informacji?
  13. Wziąłem się za montaż nowego koła pasowego DAYCO DPV1080 i niestety ale w zestawie nie ma nowych śrub. Pytanie czy mogę wykorzystać stare śruby czy trzeba koniecznie nowe kupować ??? Trzeba przyzna, że ceny na popularnym portalu aukcyjnym , za zestaw 5 śrub do tego koła są masakryczne. Można stosować jakiś zamiennik ??? Jeśli trzeba nowe to czy te z linku https://www.renimix.pl/sruba-kola-pasowego-walu-korbowego-p-3928.html\ będą poprawne dla tego koła pasowego ? (silnik 1.9 cdti 150km).
×
×
  • Create New...