Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

stifler

Forumowicz
  • Content Count

    115
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

6 Neutral

About stifler

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 01/01/1992

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    wielkopolskie
  • Auto
    Vectra B 1.8 Zender

Recent Profile Visitors

1247 profile views
  1. Sory, pomyliłem się, w CD30 MP3 Blaupunkta mam to rozkminione i działa. Wczoraj bawiłem się z CD30 tez Blaupunkta i jak na razie nic mądrego z tego nie wynikło. W wolnych chwilach spróbuję to ogarnąć. Napisałem poradnik na innym forum jak to podłączyć do CD30 MP3, jeżeli ktoś jest zainteresowany to google i hasło "aux in w cd30 mp3 inaczej".
  2. Do CD30 da się dorobić auxa tyle że będzie to działać zamiennie z CD. No może nie do końca bo zawsze jakaś płyta musi być włożona żeby działało odtwarzanie z CD ale sam sygnał da się wtedy podprowadzić np. z jakiegoś odtwarzacza MP3.
  3. Mihau34 napisałem że testowałem inny interfejs, nie zadziałało. ac12 dzięki za podpowiedź, będę właśnie kombinował z odpinaniem poszczególnych pinów od złącza OBD, to chyba najszybszy sposób aby zlokalizować usterkę. Jak już znajdę uszkodzoną linię to pół biedy, wtedy będzie wiadomo gdzie szukać dalej. Dam znać w weekend co i jak. neo_82 aktualnie siedzę w Poznaniu Sprawdziłem wypinając piny, po wypięciu pinu 7 wszystko co łączy się po innych pinach działa. Teraz problem jest taki że nie mam schematu i nie wiem gdzie dokładnie idzie kabelek z pinu 7 i z czym się ewentualnie łączy po drodze. Jeżeli z niczym po drodze do ECU się nie łączy, to najprościej będzie mi zrobić bypass, bo nie ma sensu pruć instalacji z pod maski. Ma ktoś schemat chociaż samego złącza od ECU? Bo mój TIS nie obsługuje schematów do VB.
  4. Musisz wrzucić instalacje przynajmniej do miejsca gdzie jest przekaźnik i sam przekaźnik, problem powinien zniknąć.
  5. Witam, pacjent Vectra B 2.5 V6 z 2000 roku. Ostatnio chciałem podłączyć się opel scannerem żeby popatrzeć na parametry silnika i zmienić język w midzie. Niestety opel scanner nie chce połączyć się z niczym, z żadnym urządzeniem w samochodzie. Sprawdziłem więc interfejs w innym aucie, okazało się że działa bez problemu. Sprawdziłem więc czy w złączu jest stały plus, według tej rozpiski: +12V na pinie 16 jest. Pozostałe piny bez kluczyka w stacyjce to masa, po włożeniu kluczyka na którymś pinie, chyba 6 także pojawia się +12V. Zauważyłem także dziwną rzecz na samym interfejsie, ma on 2 diody sygnalizacyjne, jedną zieloną która świeci się po podłączeniu do gniazda, a drugą czerwoną która miga przy transmisji. W samochodzie w którym interfejs działa po podłączeniu do gniazda diody zachowują się jak powinny, czyli zielona świeci a czerwona mignie kilka razy przy łączeniu, w moim zaś aucie zielona i czerwona świecą ciągle. Próbowałem podłączyć auto także pod uniwersalny diagnoskop, który normalnie czyta Ople, jednak ten też nie mógł się połączyć. Wykluczam uszkodzenie wszystkich linii bo to raczej niemożliwe. Nie mam tez pomysłu co z tym robić dalej. Jeżeli ma ktoś jakiś schemat gdzie idą kable od złącza lub pomysły to proszę o pomoc. Pozdrawiam
  6. Wszystko działa! Dzięki bardzo za pomoc.
  7. Witam, proszę o kod do zmieniarki Blaupunkt CDC2, oto jej numery: 7 607 776 320 90 493 268 GMCDC2V3951890 Z góry dzięki
  8. Nie ma się czym martwić, w ASO za około 30zł będą mieć. Jeżeli dobrze sprawdziłem to numer tej śruby to: 2059005
  9. Nakrętkę mam dobrą, właśnie pod talerzem jest taka około 6mm. A co do amorów, mam oryginalne irmschera, kupiłem je razem ze sprężynami -30mm, wiadomo swój wiek mają. Nie wiem za bardzo jak je sprawdzić a więc opiszę wam jak działają wyjęte z samochodu. Pręt chromowany idzie łatwo wcisnąć do środka, w zasadzie jak się go zostawi to sam wejdzie i siedzi, jak chce się go wyciągnąć to stawia bardzo duży opór, trzeba się chwilę posiłować żeby wyszedł. Czy tak one powinny działać? Nie udało mi się stwierdzić żeby pręt latał na boki no ale może są zużyte i powodują te stuki?
  10. Witajcie, walczę ostatnio z przednim zawieszeniem w VB bo ciągle mi coś dudni na nierównościach, wymieniłem już chyba wszystko co możliwe: -łączniki i gumki stabilizatora -łożyska z obudowami i poduchy amortyzatorów -końcówki wahaczy i kierownicze -tuleje wahaczy sprawdzane, szarpane łomem na wszystkie sposoby, nie ma luzów, nie wyglądają na sparciałe ani wylane Ogólnie tłucze mi na częstych nierównościach, jazda po dziurach, kamieniach, przy przejeżdżaniu przez progi zwalniające jest cisza. Poza tym zdarza się tak że jak auto postoi jakiś czas to przy pierwszym i tylko pierwszym skręceniu kół w maksymalne wychylenie coś strzeli jakby pęknięta sprężyna. Oczywiście sprężyny sprawdzane, nie pobieżnie, normalnie wyjęte z amortyzatora, widać by było jakby któraś była w 2 częściach Co do tej usterki jedyne co przychodzi mi do głowy to gdzieś, któraś śruba od sanek nie dokręcona, jeszcze nie miałem okazji sprawdzić. Jednakże chętnie wysłucham innych pomysłów. Co do dudnienia, po wymianie poduszek zauważyłem że nowe są wyraźnie wyższe niż stare, wiadomo stare były wybite. Nie pomyliłem się w modelu bo wiem że od diesli i V6 ogólnie są wyższe, te są na pewno do mojego silnika (X18XE1). Jedyne co mi się jeszcze rzuciło w oczy to to że ten pierścień, ogranicznik amora który widać po otwarciu maski, ma niektóre te małe poduszeczki popękane. Dokładnie chodzi mi o część zaznaczoną na rysunku: Czy to w ogóle może pukać i się zepsuć? Nie widziałem jeszcze żeby ktoś to wymieniał.
  11. stifler

    Jaki reduktor do X20XEV

    KME Tur, Silver, Zavoli Zeta N/S będą odpowiednie. Co do Zavoli to najlepiej (taniej) kupić N i wyjąć kilka sprężynek ze środka i tym sposobem masz wersję S Manuale są w necie. Na przyszłość, wtryski typu RegFast, Barracuda lub Hana.
  12. Podmień cewkę, u mnie właśnie ona powodowała takie problemy.
  13. Pewnie trzeba będzie rozebrać reduktor i wymienić uszczelki.
  14. Niestety nie udało się wyciągnąć magnesem, oderwał się i został w środku, kolejny magnes już nie dał rady bo śruby łapały się do tamtego. Musiałem wyciąć małe okienko pod sterownikiem centralnego zamka i tak wyciągnąć. Trzeba to wyciąć tak żeby dało się odgiąć a następnie zagiąć znów blachę. W każdym razie, jeżeli ktoś będzie miał podobny problem i nie uda się wyciągnąć magnesem, polecam wyciąć właśnie takie małe okienko. Oczywiście później trzeba to zabezpieczyć, ja prysnąłem podkładem i na szczeliny po cięciu nałożyłem mase uszczelniającą, taką jak się nakłada np. na spawy.
×
×
  • Create New...