Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

zzabot

Forumowicz
  • Content Count

    73
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About zzabot

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    UK
  • Auto
    VECTRA C 1.8 Z18XE LPG BRC Sequent 24

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. A czy mógłbyś podpowiedzieć gdzie ten BCM się znajduje?
  2. Witam, Zakupiłem uniwersalne dodatkowe gniazdo zapalniczki - podwójne. Wychodzą z niego dwa przewody, czarny i czerwony. Chciałem je zainstalować gdzieś z przodu przedziału pasażerskiego, gdyż miałoby ono domyślnie zasilać wideo-rejestrator. Jako, ze elektryk ze mnie "jak z koziej..." chciałbym zasięgnąć porady jak to najlepiej podłączyć - w którym miejscu się wpiąć w instalację? - czy potrzebne są jakieś dodatkowe bezpieczniki? - lutować czy dać kostkę? - sugestie co do lokalizacji gniazda też będą mile widziane. Generalnie dużo u mnie się nie dzieje. Na co dzień ładuję telefon, teraz dojdzie kamerka. Czasem jadąc dalej podłączam dwuekranowy odtwarzacz wideo dla dzieci do gniazda między fotelami.
  3. Gdy przyszło do zamiany, żarówka całkowicie przestała świecić. Wymieniłem i migacz zgasł. Dzięki za pomoc!
  4. Ok, dziękuje z podpowiedź. Oby tylko lać przestało...
  5. Tak, tylko, że postojówka świeci... Chyba, że jest jedną nogą po drugiej stronie - spróbuję podmienić.
  6. Witam, Po włączeniu świateł, czy to postojowych czy też mijania, w lewej lampie zaświeca się lampka kierunkowskazu i świeci światłem ciągłym. Po uruchomieniu kierunkowskazu, lampka miga tak jak powinna. Światła awaryjne też działają poprawnie. Po wyłączeniu kierunkowskazu / świateł awaryjnych lampka świeci światłem ciągłym. Ogólnie przyznam, że ostatnio komunikat o przepalonej żarówce pojawiał się na desce dość często. Próbowałem reagować ale często znikał po otwarciu drzwi co wydawało się być komicznym. Sytuacja przypominała mi dowcip o Chucku Norrisie co nie potrzebował lustra, dawał krok do przodu i szybko odwracał głowę. Raz udało mi się zdiagnozować przepaloną lampkę świateł postojowych z tyłu ale na dzień dzisiejszy świeci ona bez zarzutów. Raz też przyłapałem na nieświeceniu postojówkę z przodu. Zdaje mi się, że wszystkie te odizolowane przypadki tworzą większą logiczną całość. Od czego zacząć? A przede wszystkim przywrócić lampce kierunkowskazu normalne funkcjonowanie?
  7. Może tutaj coś wydedukujesz - http://www.partsbase.org/opel/vectra-c-2002-2008-7-fuel-and-exhaust/?page=1
  8. Niewiele rzeczy mnie dziwi... Wątpię, żeby tyle postów nabił pisząc głupoty jak powyżej, bo by już dawno go zbanowali. A poza tym, co jeśli i ja mam ogromną wiedzę, np. w innej dziedzinie? Mam być przykry dla pozostałych jak pierd w windzie? Jakbym sobie chciał z kogoś robić jaja to bym się zalogował na Sadistica.
  9. No nie wiem, robiłem tak w Yarisie i zajmowało to tyle ile potrzeba na podniesienie auta. Podstawą sukcesu jest umieszczanie podnośnika w odpowiednim miejscu. Ale tobie nie polecam. Z twoją wyobraźnią mogło by to faktycznie być niewykonalnym.
  10. Dziękuję wszystkim oprócz xpirat i piter410
  11. Pozwól, że ci wyjaśnię bo widzę, że nie ogarniasz. Spróbuj rzucić okiem na link zamieszczony w pierwszym poście. Nie jestem pierwszą osobą, która boryka się z takim problemem. Wątpię czy sam kontrolujesz poziom oleju stojąc np. na zboczu wzniesienia. Prawdopodobnie jedziesz tam gdzie jest w miarę równo. Być może nie musisz nawet nigdzie jechać wg. danych z profilu mieszkasz na prawie płaskiej Nizinie Mazowieckiej. Tu gdzie ja mieszkam warunki geologiczne są z goła odmienne. Oczywiście mogę się gdzieś przejechać w poszukiwaniu płaskiego miejsca, w którym mógłbym poleżeć sobie pod autem. Rozpatrzyłem to zagadnienie z różnych stron i wyszło na to, ze auto też można wypoziomować !!! Jeśli pomogłem możesz dać mi pochwałę.
  12. Faktycznie głupotę walnąłem. Na myśli miałem to że równoległe położenie mocowania miski i pokrywy zaworów nie musi oznaczać że są one poziomo auta jako całości. Silnik może być np. pochylony do przodu. Chyba faktycznie wbiję do jakiegoś garażu. Pierwsze co sprawdzę to pokrywa zaworów. Brzmi prawdopodobnie.
  13. Tu nie chodzi o nadzwyczajną dokładność. Chodzi o to aby auto było w miarę wypoziomowane. Wszędzie są zjazdy lub podjazdy, nic normalnego. Ma być równoległe do podłoża. Poziomnica musiała by mieć chyba rozmiary auta. Nie chodzi o to żeby znaleźć miejsce na ulicy gdzie jest równo a o to aby za pomocą podnośnika wypoziomować auto.
  14. Własnie o to chodzi, żeby sprawdzić czy auto stoi równo. Załóżmy, że nie masz garażu i nic podobnego. Chcesz sprawdzić poziom oleju w skrzyni biegów. W okolicy wszystko przypomina fale Dunaju. Kładąc poziomnice w odpowiednim punkcie możesz sobie doregulować podnośnikiem. W Yarisie robiłem to tak: http://www.yarisclubuk.com/forum/index.php?/topic/901-diy-manual-transmission-oil-renewal/ Poziomnica taka jak na zdjęciach w powyższym linku.
  15. Witam, Wpadła mi w ręce poziomnica dwuosiowa. Gdzie mogę to położyć w aucie aby odczyt był prawidłowy? Pozdrawiam!
×
×
  • Create New...