Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

peja71

Forumowicz
  • Ilość treści

    120
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    1

peja71 wygrał w ostatnim dniu 4 Luty 2018

peja71 ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

5 Neutral

O peja71

  • Ranga
    Średnio obeznany
  • Urodziny 1971.01.20

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Tarnów
  • Zainteresowania
    Motoryzacja Speedway

Dodatkowe pola

  • Województwo
    małopolskie
  • Auto
    opel Vectra Cli

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Ja musiałem obstukać ze wszystkich stron to gumowym młotkiem to młotkiem przez drewniany kołek i puściło.
  2. Panowie cimy XR był montowane w początkach produkcji i mają już po 16-17 lat ,a mnóstwo ludzi wymieniło już cim UY EB DL itd.Myślę że niema sensu przeżywać dalej CIM XR.
  3. To jest schowek montowany w miejscu uchwytu rączki w podsufitce.
  4. Pasuje wszystko czy trzeba przerabiać mocowanie
  5. Tak jak pisano wyżej na 100% jest to wina nie oryginalnego regulatora napiecia.
  6. A nie jest to czasem wina opornicy czyli modułu wentylatorów
  7. Trochę pracy jest ale wszystko do ogarnięcia,wymieniałem u siebie i kumpla.Naiważniejsze że nie trzeba jakiś specjalistycznych narzędzi.
  8. No to jaki problem lusterko fotochromatyczne i już bajer nie dużym kosztem.
  9. Wiem że ten ślizg jeszcze nie dawno był dostępny w ASO,ale nie wiem czy nie lepiej wymienić cały mechanizm na sprawny.Ten mały ślizg jest nitowany takim nitem zaklepywanym
  10. Są nity ponownie można je zastąpić krótkimi śrubami M5.Na 100% rozleciał się mechanizm ramię lub ślizg.
  11. Jak kupowałeś zegary to chyba z sprawnym nie rozlanym wyświetlaczem.Praktycznie zerowe szanse na to aby przełożyć mały wyświetlacz.
  12. Z uszczelniaczy stosuję Loctite lub Victor Reinz,nigdy się nie zawiodłem.
  13. Trzeba w środek wahacza koło wyprasowywanej tulei wsadzić małą tuleikę i po problemie .Wyprasowywanie jak i wprasowywanie idzie bez problemu.
×
×
  • Utwórz nowe...