Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Dami78

Forumowicz
  • Content Count

    57
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Dami78

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 08/13/1978

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Hull
  • Zainteresowania
    Przerózne

Dodatkowe pola

  • Województwo
    UK
  • Auto
    Vectra C 1,8 16v

Kontakt

  • GG
    9853282
  • Telefon
    +447438895890
  • Skype
    MaximoDG78

Recent Profile Visitors

209 profile views
  1. Witam ,podepne się pod temat bo mam podobny problem. Wycieka mi płyn z chłodnicy po lewej stronie patrząc od przodu auta. Dziwne jest to że wyciek jest tylko przy załączonej klimie,w związku z tym mam pytanie czy załączona klimatyzacja powoduje wzrost ciśnienia w układzie chłodzenia? Czy podczas wymiany chłodnicy rozszczelni się klimatyzacja? Sorki za małe zamieszanie jeśli napisałem nie w tym dziale co potrzeba.
  2. Podepnę się pod temat, mam Vectre C 2004r i chciałbym zamontować gid'a. Czy po numerze VIN można sprawdzić czy instalacja jest do tego przystosowana , czy będzie działał komputer pokładowy itp?
  3. Dzięki za sugestie i pomoc . Beteria do wymiany , sprawdzona w warsztacie wiec temat można zamknąć.
  4. Akumulator kilkuletni, auto postało dosłownie godzine po powrocie z zakupów. Dwa tygodnie nie było żadnych problemów, normalnie rano odpalało pomimo niskich temperatur , zadnych objawów ze bateria pada
  5. Podmieniałem aku i auto odpaliło normalnie, najdziwniejsze jest to że bateria rozładowuje się "nagle". Dwa tygodnie nie było żadnych problemów i nagle dzisiaj po powrocie z zakupów aku padlo. Być może coś pożera prąd z baterii? pytanie co?
  6. Witam, Mam problem z akumulatorem w swoim aucie . Co jakiś czas bez żadnej przyczyna pada mi akumulator , najdziwniejsze jest to że działają światła , radio, szyby itp a nie można odpalić auta bo nie kręci rozrusznik. Po podładowaniu jest ok, auto normalnie odpala , ładowanie prawidłowe 14,5v . Ostatnio bateria padła przy zmianie koła , dosłownie kilka minut było włączone radio,opuściłem auto z lewarka chcę odpalić i zonk , słychać tylko cyknięcie przekaźników ,nie da rady odpalić auta bo rozrusznik nie kręci. Może nie bardzo w temacie ale zaczęła mi się świecić na desce żółta kontrolka żarówki z wykrzyknikiem być może ma to coś wspólnego ? Vectra C LS 1,8 16V (anglik) Dzięki za wszelką pomoc.
  7. Wydaje mi się że nagrzewnicy nie da się zapowietrzyć a układ sam się odpowietrza ale mogę się mylić,
  8. Wtam ponownie, problem rozwiązany okazało się że jednak lekko zmroziło płyn i po nocy w cieplejszym garażu problem zniknął Wymieniłem płyn na nowy i wszystko gra i buczy, ogrzewanie też. Duży browar dla wszystkich za rady i sugestie
  9. Też coraz częściej ma tak myśl przychodzi
  10. Sprawdzę jutro czy bąble są w zbiorniku wyrównawczym i dam znać a co do chłodnicy to jest ciepła tylko w okolicy mocowanie węży
  11. Po tych 10 km, chlodnica zaczela sie robić ciepła więc chyba gdyby pompa poszla to nic by się nie działo, bynajmniej takie sa moje przypuszczenia , a co do pytania ile ubyło tego nie wiem gdyż zawór wymieniał mi fachman i stwierdził żebym dolał litr koncentratu Dzisiaj czeka mnie jeszcze sprowadzenie auta do garażu gdyż po tej przygodzie zostawiłem auto na parkingu w obawie przed dalszymi konsekwencjami jazdy Witam ponownie, właśnie wstawiłem auto do garażu , znowu przejechalem ok 10km i ponad 100 st na wskaźniku, pompa chyba pracuje bo obydwa grube węże przy chlodnicy sa gorące i bardzo"twarde" a zbiornik wyrównawczy jest pełny. Wygląda to tak jakby coś w układzie bylo przytkane
  12. Dobra myśl, tylko nie wiem czy uda mi się autem dojechać bo dałem rade przejachac niecałe 10km i ponad 100 na wskaźniku i bulgot w wyrównawczym
  13. No myśle że proporcje byly ok bo fachman ktory wymieniał mi ten zawór stwierdził że litr koncentratu wystarczy, A jeśli zamarzło to będe czekał na szybką odwilż
  14. Jakies dwa tygodnie temu sprawdzałem temperature zamarzania i bylo -22 st. Latem wymienialem zawór wodny z tyłu silnika i była dolewka wody i kncentratu, więc jest najbardziej prawdopodobne że jednak przymarzło bo w nocy było 15 st na minusie. Dzięki za odpowiedzi
  15. No jeśli coś przymarzło to będzie problem wstawię auto do garażu bo jest cieplej niż na zewnątrz i będe sprawdzał mam nadzieje że to nie pompa bo nie bardzo chce mi się ją wymieniać. Pierwszy raz mam taki problem bo zawsze ogrzewanie i układ chłodzenia działaly bez zarzutu
×
×
  • Create New...