Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

hdi

Forumowicz
  • Content Count

    482
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

hdi last won the day on July 23 2013

hdi had the most liked content!

Community Reputation

32 Best

About hdi

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 05/20/1988

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    eurokołchoz
  • Zainteresowania
    modne ciuszki :D

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Auto
    była sobie vectra c jest b 2.0DTI

Recent Profile Visitors

1210 profile views
  1. ma ktoś z was może i chciał by udostępnić schemat elektryki silnika 2.0dti i 2.2dti do vectry b?(fajnie by było jakby schemat do 2.0 był dla przedlifta)
  2. to ze zdjęcia to nie jest oryginalny altek...wynalazek jakiś generalnie jak chcesz mieć raz na zawsze spokój z prądem kup używke 140A, zregeneruj go i zamontuj i po problemie
  3. dziwne rzeczy Panie, w dti w vc oryginalnie altki bosch są...regulator musi być bosch albo cargo...u mnie gdzieś po garażu się wala więc jak coś moge podać numery regulatora bosch dla altka 140A A z tym wzbudzaniem przez sterownik to też to słyszałem
  4. Podepnę się pod temat bo problem dotyczy tego samego motoru. Jaki powinien być przeplyw powietrza widziany op-comem na ciepłym silniku bo u mnie pokazuje 12kg/h i nie mam pojęcia czy to wartość prawidłowa, u mnie auto nie pracuje równo, czuć bardzo wypadanie zapłonów i były błędy od wypadania zapłonów i od sondy pierwszej że martwa, ale sprawdziłem bloki pomiarowe i sondy obie zmieniają wartości...martwi mnie ten przepływ powietrza, czy to nie za mało?
  5. chyba że wstawiłeś dmuchawę z angola
  6. nie kupisz kombi z silnikiem 2.2 147 bo takiego nie wkładali, dawali 2.2 155 z bezpośrednim wtryskiem i raczej wątpe żebyś w tych pieniądzach kupił directa z gazem
  7. Tak, cała ta zabawa od strony elektrycznej jest prosta, i trwa chwile, najwięcej zabawy jest z demontaż/montaż i przez to zapewne większość uważa że to mega trudne( bo jest dość sporo do wykręcania)
  8. no błagam..to już jest lenistwo, to wynika ze schematów z tego linka którego podałem, złącze xc 25 ...zwykła klima obok nóg kierowcy ma taką dużą wtyke, można ją wykorzystać do podłączenia klimatronika bez cięcia kabli i demolki, żebyś miał zasilanie na regulatorze dmuchawy musisz zamienić miejscem kabel( z 39 na 40 albo na odwrót, to wynika ze schematu) w bcm to bedzie taka duża wtyka, can średni sobie z gniazdka obd albo radia możesz wziąść żeby to dobrze zrobić potrzebna jest podstawowa znajomość i umiejętność interpretacji schematów
  9. czarna wtyka z kablami, regulator dmuchawy z wtyczką i kablem, czujnik nasłonecznienia z kratką i wtyczką, czujnik smrodu z wtyczką i kablami, wszelkie krokowce z dźwigienkami i obudowa rzecz jasna i pewnie coś jeszcze o czym zapomniałem
  10. schematy są tu : http://forum.vectraklub.pl/index.php/topic/75031-schemat-elektryczny-vectra-c/ ścigasz dla swojego roku modelowego, schemat elektryczny klimy powinien być w granicach strony 80-90, nazywa się to klimaanlage(zwykła) i kawałek dalej masz dla klimatronika piny we wtyczkach są ponumerowane i odpowiadają numerem (jak dobierzesz schemat z rocznika to kolorem i przekrojem)tym ze schematów, druknij sobie oba,porównaj i zobaczysz to nie jest trudne
  11. cała bajka polega na tym że deske zwalić trzeba, całej obudowy nagrzewnic wymieniać nie trzeba (choć wygodniej wymienić) kwestia instalacji elektrycznej, do sterowania nagrzewnicą może być nawet wiązka z anglika(niebieska wtyka) i to tyle jeśli idzie o sterowanie, czarna wtyka to can średni, zasilanie, czujnik nasłonecznienia, czujnik smrodu i komunikacja z regulatorem wiatraka, schematy są na forum i widać to jak na dłoni, na spokojnie roboty na 6-8 godzin żeby ac banglało trzeba bcm przeprogramować
  12. czasami robisz trasę, a na ogół używasz auto na krótkich odcinkach?? jeżeli tak to normalne
  13. najprościej wsadź z większej wersji silnikowej, najgrubsze i najdłuższe są od 3.0 cdti...potrafią konkretnie zwiększyć prześwit
  14. chcesz żeby mocniej świeciło to zobacz w jakim stanie jest wnętrze soczewki, daj przetwornice do elektronika niech podniesie moc i wstaw palniki 55w...napewno odczujesz różnice, to z tym K4300 to tylko barwa, strumień świetlny jest zawsze na poziomie 3000-3200 lumenów dla 35W
×
×
  • Create New...