Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

zendar

Forumowicz
  • Content Count

    51
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About zendar

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    świętokrzyskie
  • Auto
    Vectra C 1.9 DTH

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Tylko że próba aktualizacji była już po wystąpieniu problemu, czyli po tym, jak przestał działać. No nic, będe szukał pomocy gdzie indziej.
  2. Kupiłem opcom ładnych kilka lat temu i działał OK. Niedawno przy próbie połączenia z autem wyskoczył błąd "nieaktualny firmware, zmień na nowszy". Kliknąłem w końcu opcję "aktualizuj" ale nic się nie zmieniło. Zainstalowałem win 7 64 bit na nowo. Przy próbie instalacji sterowników do opcoma sterownik OPCOM USB V2 Interface instaluje się poprawnie, ale pojawia się urządzenie USB serial port i brak do niego sterowników (kod 28). To samo dzieje się na dwóch komputerach i na oryginalnych starych sterownikach dołączonych do opcoma, które zawsze się instalowały poprawnie. Czy mam uszkodzony interfejs i czy można go naprawić?
  3. Kilka lat jeździłem na kayabach i kierownica po puszczeniu sama skręcała w prawo. Zawieszenie, geometria przepatrzone i nic nie znaleziono. Kilka dni temu wymieniłem sprężyny na sachs i auto jedzie prosto, kierownica sama nie skręca.
  4. 130 kPa oznacza, że masz pusty układ i brak czynnika. Powinno być mniej więcej jak na fotce u paco69 - 800 kPa, full.
  5. Ja bym upuścił do 2.5 l. Chwilka roboty. Miałem 3.2 l (chyba od nowości) i biegi lekko haczyły w niskich temperaturach, teraz jest bdb.
  6. Saabowski dwumas LUK 415 0407 10 założony. Do tego kpl sprzęgła LuK 624 3171 09, uszczelniacz i olej do skrzyni. Razem z robotą 2270 zł. Auto śmiga pięknie, sprzęgło absolutnie nie jest miękkie i bierze zdecydowanie, od samego dołu. Stara dwumasa była zacięta, pracowała wg mechaników na sztywno, jak jednomasówka. Dziwne tylko, że objawy nie były za specjalne, hałasowało (nie zawsze) i tyle.
  7. Przewód idzie od koła do okolicy skrzyni (tam jest skręcana złączka). złączka 105 długość mm: 3250 złączka 106 Najlepiej wymienić na miedziany, sprzedają je na większości stacji diagnostycznych. Z reguły nie wiedzą jakie mają być koncówki i trzeba pokazać stare. Oznaczenia opla 105 / 106 nic im nie mówią. Potrzebny będzie niestandardowy klucz 5.5
  8. Zczytać błędy opcomem, jak nie jest wylogowany to będzie błąd.
  9. Zmiana planów. Koło od saaba LUK 415040710 i sprzęgło LUK nr 624 3171 33. Mam nadzieję że nie będzie problemów z montażem.
×
×
  • Create New...