Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

zendar

Forumowicz
  • Zawartość

    51
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O zendar

  • Ranga
    Nowicjusz

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    świętokrzyskie
  • Auto
    Vectra C 1.9 DTH

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. zendar

    OPCOM upgrade i naprawa - Poradniczek

    Tylko że próba aktualizacji była już po wystąpieniu problemu, czyli po tym, jak przestał działać. No nic, będe szukał pomocy gdzie indziej.
  2. zendar

    OPCOM upgrade i naprawa - Poradniczek

    OK... Ale co robić z moim opcomem?
  3. zendar

    OPCOM upgrade i naprawa - Poradniczek

    Kupiłem opcom ładnych kilka lat temu i działał OK. Niedawno przy próbie połączenia z autem wyskoczył błąd "nieaktualny firmware, zmień na nowszy". Kliknąłem w końcu opcję "aktualizuj" ale nic się nie zmieniło. Zainstalowałem win 7 64 bit na nowo. Przy próbie instalacji sterowników do opcoma sterownik OPCOM USB V2 Interface instaluje się poprawnie, ale pojawia się urządzenie USB serial port i brak do niego sterowników (kod 28). To samo dzieje się na dwóch komputerach i na oryginalnych starych sterownikach dołączonych do opcoma, które zawsze się instalowały poprawnie. Czy mam uszkodzony interfejs i czy można go naprawić?
  4. Kilka lat jeździłem na kayabach i kierownica po puszczeniu sama skręcała w prawo. Zawieszenie, geometria przepatrzone i nic nie znaleziono. Kilka dni temu wymieniłem sprężyny na sachs i auto jedzie prosto, kierownica sama nie skręca.
  5. 130 kPa oznacza, że masz pusty układ i brak czynnika. Powinno być mniej więcej jak na fotce u paco69 - 800 kPa, full.
  6. zendar

    P0380

    już nic
  7. zendar

    Wymiana oleju w skrzyni F40

    Ja bym upuścił do 2.5 l. Chwilka roboty. Miałem 3.2 l (chyba od nowości) i biegi lekko haczyły w niskich temperaturach, teraz jest bdb.
  8. Polecam dwumasę od saaba 180 KM. Mam u siebie. Do tego sprzęgło LUK. Olej fuchs.
  9. Ktoś zakładał świece maxgear albo iskra?
  10. Saabowski dwumas LUK 415 0407 10 założony. Do tego kpl sprzęgła LuK 624 3171 09, uszczelniacz i olej do skrzyni. Razem z robotą 2270 zł. Auto śmiga pięknie, sprzęgło absolutnie nie jest miękkie i bierze zdecydowanie, od samego dołu. Stara dwumasa była zacięta, pracowała wg mechaników na sztywno, jak jednomasówka. Dziwne tylko, że objawy nie były za specjalne, hałasowało (nie zawsze) i tyle.
  11. Słabo. Weź motul xcess 5w40.
  12. zendar

    Przewody hamulcowe

    Przewód idzie od koła do okolicy skrzyni (tam jest skręcana złączka). złączka 105 długość mm: 3250 złączka 106 Najlepiej wymienić na miedziany, sprzedają je na większości stacji diagnostycznych. Z reguły nie wiedzą jakie mają być koncówki i trzeba pokazać stare. Oznaczenia opla 105 / 106 nic im nie mówią. Potrzebny będzie niestandardowy klucz 5.5
  13. Zczytać błędy opcomem, jak nie jest wylogowany to będzie błąd.
  14. Zmiana planów. Koło od saaba LUK 415040710 i sprzęgło LUK nr 624 3171 33. Mam nadzieję że nie będzie problemów z montażem.
×