Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

zendar

Forumowicz
  • Zawartość

    48
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O zendar

  • Ranga
    Nowicjusz

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    świętokrzyskie
  • Auto
    Vectra C 1.9 DTH 180 KM

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Kilka lat jeździłem na kayabach i kierownica po puszczeniu sama skręcała w prawo. Zawieszenie, geometria przepatrzone i nic nie znaleziono. Kilka dni temu wymieniłem sprężyny na sachs i auto jedzie prosto, kierownica sama nie skręca.
  2. 130 kPa oznacza, że masz pusty układ i brak czynnika. Powinno być mniej więcej jak na fotce u paco69 - 800 kPa, full.
  3. zendar

    P0380

    już nic
  4. zendar

    Wymiana oleju w skrzyni F40

    Ja bym upuścił do 2.5 l. Chwilka roboty. Miałem 3.2 l (chyba od nowości) i biegi lekko haczyły w niskich temperaturach, teraz jest bdb.
  5. Polecam dwumasę od saaba 180 KM. Mam u siebie. Do tego sprzęgło LUK. Olej fuchs.
  6. Ktoś zakładał świece maxgear albo iskra?
  7. Saabowski dwumas LUK 415 0407 10 założony. Do tego kpl sprzęgła LuK 624 3171 09, uszczelniacz i olej do skrzyni. Razem z robotą 2270 zł. Auto śmiga pięknie, sprzęgło absolutnie nie jest miękkie i bierze zdecydowanie, od samego dołu. Stara dwumasa była zacięta, pracowała wg mechaników na sztywno, jak jednomasówka. Dziwne tylko, że objawy nie były za specjalne, hałasowało (nie zawsze) i tyle.
  8. Słabo. Weź motul xcess 5w40.
  9. zendar

    Przewody hamulcowe

    Przewód idzie od koła do okolicy skrzyni (tam jest skręcana złączka). złączka 105 długość mm: 3250 złączka 106 Najlepiej wymienić na miedziany, sprzedają je na większości stacji diagnostycznych. Z reguły nie wiedzą jakie mają być koncówki i trzeba pokazać stare. Oznaczenia opla 105 / 106 nic im nie mówią. Potrzebny będzie niestandardowy klucz 5.5
  10. Zczytać błędy opcomem, jak nie jest wylogowany to będzie błąd.
  11. Zmiana planów. Koło od saaba LUK 415040710 i sprzęgło LUK nr 624 3171 33. Mam nadzieję że nie będzie problemów z montażem.
  12. Witam szukam kompletu dwumasy do DTH ze skrzynią F40 Ten komplet LUK cenę ma rewelacyjną, ale czy się nada? http://allegro.pl/sprzeglo-kolo-dwumasowe-vectra-c-1-9cdti-150km-luk-i6326249487.html Jest napisane że pasuje do modeli 120 i 150 i tu mam znak ostrzegawczy.
  13. zendar

    [TUT] Wymiana rozrządu 1.9 cdti

    Czy taki zestaw będzie ok, czy szukać czegoś innego? Pasek rozrządu CONTITECH- CT1105 Rolka napinacza INA- 531 0844 10 Rolka prowadząca INA- 532 0287 10 Pompa wody DOLZ- A300 Cena 370 zł
×