Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

serpiotr

Forumowicz
  • Zawartość

    137
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    1

serpiotr wygrał w ostatnim dniu 10 Czerwiec 2012

serpiotr ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

14 Neutral

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Legionowo

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Vectra B '96 CDX X20XEV + STAG-300
  1. cześć, Od Paru dni jestem posiadaczem Opla Vectra C GTS przedlft i nie mam w nim radia. Po VINie sprawdziłem że było cdr 2005. Mam climatronik, mam też sterowanie radiem w kierownicy (przyciski) i bursztynowy wyświetlacz i sterowanie z manetki. Jakie mogę założyć radio zamiast cdr 2005 żeby nie wymieniać wielu elementów ? Nie zależy mi na nawigacji, ale chcę żeby jakoś grało i dało się, albo włożyć kasetę, albo dorobić AUXa.
  2. Nierówna praca, strzelanie X20XEV + STAG300-6

    Problem zdiagnozowany. Założyłem inny reduktor i silnik pracuje idealnie. Teraz mam zamontowany reduktor ZAVOLI ZETA S. Mam do wyboru reduktory: ZAVOLI ZETA S do 250KM ZAVOLI ZETA N do 150KM. Czy jak założę słabszy reduktor to spalanie może się zmniejszyć czy wręcz przeciwnie?
  3. Witam. Mam Opla Vectrę B z silnikiem X20XEV i instalacją gazową STAG300-6. Nigdy nie miałem problemów z instalacją gazową, aż tu od ok. 2tygodnii silnik nie równo pracuje na gazie i mocno strzela w wydech (na benzynie pracuje bardzo równo, nie traci mocy, nie strzela w wydech). Byłem u gazownika i stwierdził że nie działa 1 wtryskiwacz (zacisnął szczypcami przewód i tylko na 1 cylindrze nie było różnicy w pracy silnika). Założyłem inną listwę wtryskową i problem nadal się pojawia. Założyłem inny sterownik STAG300-4 problem nadal jest. Sprawdziłem czy dochodzi napięcie na 1 wtrysk i żarówka mrugała pulsacyjnie. Co może być przyczyną takiej nierównej pracy silnika???
  4. Mam w vectrze zamontowanego MIDa. MID pochodzi z vectry z automatyczną skrzynią biegów (mam manualną). Ciągle pojawia się komunikat "automatic getriebe". Z tego co wiem to trzeba zawrzeć jakieś przewody. Które przewody należy zewrzeć? Proszę o pomoc.
  5. zakładanie gazu z 2.5 do 2.0 STAG-300-6

    Mam mały problem. Na wskaźniku gazu w samochodzie świecą się cały czas 2 lampki zielone (na butli dobrze pokazuje). Jak miałem 1/5 zbiornika to w programie pokazywało 2,08V (WPGH1), gdy mam pełny zbiornik to pokazuje 2.04V. Na butli jest ok tylko w samochodzie mi źle pokazuje. Co może być przyczyną takiego błędu??
  6. SWAP z 2.5 automat na 2.0 manual

    Jest trochę zabawy z zmianą licznika na polift. Mam już wsad, ale nie jestem pewien do jakiego silnika. Jest jak to sprawdzić przed wgraniem?
  7. SWAP z 2.5 automat na 2.0 manual

    W samochodzie mam licznik przedliftowy z 2.5.... Chcę zaprogramować go pod X20XEV
  8. Samodzielne programowanie MID'a

    Po dodaniu chociaż trochę gazu na ekranie pojawia się spalanie itp. Potrzebuje tylko wsad do mojego silnika.
  9. SWAP z 2.5 automat na 2.0 manual

    Wiesz może kto może mieć, albo gdzie można znaleźć taki wsad? Jak będę w warsztacie to chciałbym wszytko za jednym zamachem zrobić.
  10. Samodzielne programowanie MID'a

    Mam takiego MIDa w vectrze b 1997 CDX X20XEV bez xenonów i manualna skrzynia. Spalanie pokazuje mi 0,0l/h na wolnych obrotach. Mógłby mi ktoś zaprogramować wsad do mojej vectry??
  11. SWAP z 2.5 automat na 2.0 manual

    Mógł byś mi wysłać na maila wsad z 2.0?? serpiotr@o2.pl Czy w opcomie można bez problemu przestawić abs+tc z 2.5 ma 2.0 czy tak ja w liczniku potrzeba innego oprogramowania?
  12. SWAP z 2.5 automat na 2.0 manual

    W przyszłym tygodniu jadę do znajomego na opcoma. Muszę zdezaktywować błąd "automatic getriebe" oraz aktywować tempomat. Wsad licznika można zgrać z polifta i wgrać do przedlifta?? Na MIDzie nie pokazuje mi średniego spalania itp. Ciągle jest 0. Trzeba też przeprogramować opcomem ? Ciągle świeci mi kontrolka TC na liczniku i nie mogę jej wyłączyć... błędów nie ma. Z czym może być problem?
  13. SWAP z 2.5 automat na 2.0 manual

    Ciągle przed uruchomieniem silnika pojawia mi się na wyświetlaczu napis "automatic getriebe". Automatyczna skrzynia była z silnikiem 2.5, teraz jest skrzynia manualna i ciągle pojawia się ten napis. W samochodzie nie ma włożonego komputera od automatycznej skrzyni biegów. Jak się pozbyć tego napisu z wyświetlacza i czy ten napis może powodować palący się check pod ekranem (błędów w silniku nie ma)??
  14. zakładanie gazu z 2.5 do 2.0 STAG-300-6

    nie wiem czy połączyć przewód czerwono-niebieski z żółtym czy żółto-czarnym?? z czym połączyć przewód brązowo-czerwony z żółtym czy żółto-czarnym??
  15. zakładanie gazu z 2.5 do 2.0 STAG-300-6

    Mam w wiązce gazowej ucięte 2 kostki skreślone na zdjęciu. Jak mam połączyć przewody? Jakie kolory razem? Który jest masowy, a który prądowy ??
×