Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

malpek

Forumowicz
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About malpek

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    Vectra B 1.8 16v x18xe 1997
  1. Koledzy pomóżcie! Próbuje już drugi dzień dostać się do tego czujnika w x18xe i chyba jest to niemożliwe w moim aucie. Nie da się wyciągnąć bagnetu bo nie przechodzi obok pompy wspomagania i klimatyzacji(chyba), a bez tego jest tam niewystarczająco miejsca żeby założyć klucz e10. Ma ktoś jakiś sposób na to? Edit: OK, dałem radę. nasadka E10 z redukcją 3/8 do 1/4 jest akurat tak długa żeby zmieścić mała grzechotkę 1/4 cala w tej przestrzeni i obok bagnetu. I wszystko można od dołu zrobić. Ja sobie też wyciągając starą wtyczkę wciągnąłem przewód za który potem tą samą drogą wyciągnąłem nową. Jeszcze nie wiem czy chodzi bo wymieniam jeszcze pasek wielorowkowy a to też fantastyczna przygoda...
  2. Witam Chciałem zapytać czy jest możliwość wyłączenia opcji "zasięg" w midzie. Jeżdżę na gazie i po jakim czasie wyświetla mi zasięg 0km mimo że w baku jest paliwa powyżej rezerwy, jest to kłopotliwe i wkurzające bo jak wiecie poniżej 30km pokazuje to co 3 min mimo że się to przełączy. Jeśli się da to wyłączyć to czy tylko Techem czy jakiś domowy interfejs sobie z tym poradzi?
  3. malpek

    LPG przy -20 stopniach

    a może po prostu za mało płynu chłodzącego i dlatego reduktor się nie nagrzewa?
  4. no tak. jak o tym pomyślałem to faktycznie się wygłupiłem. skąd temperatura gazu który jeszcze nie płynie... czyli chyba powinno sie szybko przełączać i to mi odpowiada.
  5. chrustek a te ustawione temperatury to są w którym miejscu mierzone? bo ja przymierzam się do instalacji gazu w 1.8 16v i wiem że ma monter ustawia 15st ale to jest temp gazu na listwie. pytam bo wiem że niektórzy maja na parowniku gdzieś czujnik temp. Instalacja LOVATO wykupione przez LANDIRENZO w montowane warsztacie tej że marki. Myślicie, że będzie dobre? chciałbym to wiedzieć dokładnie bo kobita robi krótkie trasy tym autem i jak ma się 2km przełączać to będzie mi się 6 lat zwracało...
  6. to ja znów lekko odgrzeje kotleta... Jako że zakładam do mojej Astry uniwersalny centralny zamek zastanawiam się też nad założeniem właśnie takiego otwierania bagażnika przyciskiem prosiłbym Was o rozwianie pewnej wątpliwości. Mianowicie zauważyłem, że gdy podłączymy prąd do tych siłowniczków jak te co wyżej z allegro po pociągnięciu już nawet bez prądu dość ciężko wracają z powrotem. no i teraz o co mi chodzi: w astrze sedan (pewnie nie tylko) otwieranie wygląda tak że przycisk na klapie poprzez cięgno zwalnia zamkniecie a potem powinno cięgno powinno wrócić na swoje miejsce za co odpowiada mała sprężynka widać na zdjęciu: zdjęcie podlinkowane z serwisu astra.auto.pl no wiec czy to zdoła z powrotem rozłożyć siłownik żeby dało się zatrzasnąć klapę? EDIT: spróbowałem. działa bez żadnej dodatkowej sprężynki.
×
×
  • Create New...