Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

sokol27je

Forumowicz
  • Postów

    42
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O sokol27je

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Siedlce

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Opel Vectra GTS 1.9 150km
  1. Witam, zabieram sie za wywalanie z samochodu ekogówien, wiesz jak najlepiej/najtaniej najszybciej/najrosadniej pozbyć sie egr 1.9 150 przedliftowy

  2. witam, w sprawie fotoleracji zalepiania kolektora masz moze zdjecia bo w poscie juz nie ma

  3. czy ten zestaw bedzie odpowiedni 1.9 150: CONTI CT1105 ina 531 0844 10 ina 532 0287 10 hepu P1089 głownie chodzi mi o napinacz i rolke ina chyba to nie piewszy montaż ale moze byc? Cena 423 na motostacja
  4. Witam, mnie tez dopadły klapy wirowe zobaczyłem że listwa leży obok i kolektor zapocony olejem czy czymś, wpięcie listwy pomaga ale na tydz po czym wypada znowu, pewnie dałoby sie przyczepić choćby zestaw naprawczym ale maja dość spory luz te klapy ale nie wiem czy jest sens,nie ma żadnych błędów i spadku mocy raczej nie mam chodź nie mam w stopie hamowni co w mojej sytuacji proponujecie też zaślepienie...?
  5. Witam, mam problem z przodem samochodu wydaje mi się ze siedzi zbyt nisko tył na pewno jest duzo wyżej co najmniej 5cm, może ktoś podać jaka powinna być wysokość np:od ziemi do progu przy przednik kole i tylnym lub od opony do nadkola przód i tył, oraz od ziemi do plastikowego hokej w zderzaku przód. gts przedlift Ja mam do hokeja niecałe 10cm gdzie mam szukać przyczyny, sprężyny...?
  6. dokładnie temat rzeka moze Janusz ci wyjasni https://www.youtube.com/watch?v=M815fEDJtZM
  7. Witam, mam pytanie przy zmianie kół pomierzyłem sobie przy okazji grubość tarcz i klocków i wyszło mi tak: kierowca przód tarcza 23,5mm klocek 11mm pasażer przód tarcza 22,5mm klocek 10mm kierowca tył tarcza 10mm klocek 6mm pasażer tył tarcza 11mm klocek 6mm i jak widać mam dwie tarcze nie mal "łyse" i to przekątnej pojazdu, czy to jest normalne? takie nierówne zużywanie tarcz? i zastanawiam się nad zmiana czy kupić teraz dwie używki albo na razie jeździć tak do zużycia klocków i wtedy zainwestować w nowy zestaw, w sumie problemu z hamowaniem nie widzę
  8. no własnie nie wiem... nie znalazłem żadnego napisu outside lub inside tylko te jakby strzałki foto pierwsze albo to po prostu grafika
  9. tak, elektronika to czujniki parkowania co do wilgoci to woda pokazuje sie tylko w okolicy mechanizmu wycieraczek wiec nie wiem skad pomysły dach i boki bagaznika uszczlka bagaznika raczej ok nie widzę nigdzie wilgoci przy niej
  10. Witam, chciałem juz dzis zmienic koła z stal na felg i pojawił mi sie problem nie wiem jak załozyc koła wydaje mi sie ze wulkanizator zejb.... sprawe i zle załozył opony na felgi opona to continental contiprocontact jest to opona kierunkowa? ma jakby strzałki.... na foto zestaw na jedna os (na druga mam inny model)
  11. Witam, po ponad roku od zakupu przyszedł czas grzebanie przy bagażniku rozebrałem parę rzeczy i mam kilka dylematów:) 1.wilgoć okolice silnika wycieraczki klapy/uszczelki szyby, skąd może się brać woda ta uszczelka? a może to normalne różnica temperatur (zima, snieg na bagażniku) 2.wilgoć wewnątrz schowka "na apteczkę" z prawej strony skąd może sie brać? mam tam jakieś pierdoły i bluzki(wilgotne) zęby nie latały rzeczy i w ogóle czy tam nie powinno być jakich wygłoszeń/plastików...? 3.ukryta elektronika (schowek z lewej) raczej nie fabryczne ustrojstwo? (gdzie nie zajrzę znajdę jakiś wynalazek przy dmuchawie po demontażu schowka pasażera też coś podobnego znalazłem:) 4.otwieranie bagażnika, właściwie to na jakiej zasadzie działa? naciskam przycisk i bagażnik się otwiera i potem podnoszę klapę? ...po rozebraniu okazało się ze muszę trzymać przycisk i wtedy ciągnąc za klapę w przeciwnym razie siłownik przestaje otwierać klapę przez co może zostać w pozycji "połotwartej" co jest najgorsze bo wtedy klapa nie chce się otworzyć... (parę razy mi się zdarzyło dlatego własnie to grzebanie:) )
  12. też zabrałem się za wykręcanie świecy co prawda na razie za jedna (bo z nią na pewno jest problem miernikiem zmierzona oporność 140om na pozostałych około 1om). generalnie robię to samo co kemoth, odkręca mi się jak minutnik w zegarku na takie małe skoki po parę stopni:) za pierwszym podejściem wywalczyłem z 1/3 obrotu, zobaczymy co będzie dalej... używam do tego małej grzechotki(10-15cm dzwigni) i tez z siła nie przesadzam raczej z wyczuciem za czwartym podejściem udało mi się minąć gwint na świecy (pierwsze cztery obroty miałem ciężkie później było lepiej) lecz to nie pozwoliło mi jej wyjąc, kompletnie nie ma szans wyciągnać jej do góry(nie chce na siłe), za pewne mam nagar na korpusie, chodź gwintu już nie ma odkręcam ja dalej z tym samym oporem co wcześniej, nie wiem jak to się dzieje ale wykręca się bez gwintu na świecy tak samo jak z gwintem:) i udało się odkręcałem w ten sposób aż wyszła świeca, u mnie z 6 podejść na dwa dni zabawy ilość nagaru wewnątrz była maxymalna wszystko uwalone po brzegi nagarem, podlewanie wd przy odkręcaniu zmiękczyło ładnie nagar i można go było łatwo usuwać i tu świetnie sprawdził się patent przeczytany gdzieś na forum mianowicie przytkać czymś otwór w silniku na element grzejny np patyczkiem higienicznym i spokojnie czyścic gniazdo może wtedy syf spadać... potem zakręcić silnikiem(ja odpiąłem wszystkie świece by czasem nie odpalił) wszystko wystrzeliło jak z procy, polecam Ps niestety nie miałem żadnego błędu a świeca nie grzała w ogóle a niby iskrzyła, miernik okazał się bezcenny jeździłem tak myślę ze od zawsze czyli ponad rok
  13. Witam, mam problemy z odpalaniem (nieraz kręcę 10sek ale potrafi i po sek odpalić) lecz nie mam błędów wiec szukam gdzie sie da dziś sprawdzałem świece mierząc multimetrem oporność i okozało sie ze pierwsza swieca ma 144ohm pozostałe trzy około 1ohm, wiec pewnie ta pierwsza popsuta?
  14. Panowie co proponujecie mi zalać do silnika? przebieg 260tys km, z moich informacji wynika ze lany był 1-5rok 0w40 mobil turbo dizel, 6-10rok 5w40 castrol edge silnik 1.9cdti wersja jeszcze z niemontowanym dpf
  15. nie poddałem się ale spróbuje jeszcze raz