Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

sokol27je

Forumowicz
  • Zawartość

    53
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O sokol27je

  • Ranga
    Nowicjusz

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Siedlce

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Opel Vectra GTS 1.9 150km

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. sokol27je

    Poradnik do OP-COM

    witam, czy jest kolejność podłączania kabla? ja u siebie zawsze kombinuje 50 razy zeby się połączyć i dzis sie podałem... mam na mysli np: kluczyk do stacyjki, op com włożyć w gniazdo, przekręcić zapłon, podpiąć kabel pod kompa i włączyć program na kompie. kolejność tych działań ma znaczenie? ja zawsze kombinuje na różne sposoby aż w końcu załapie...
  2. sokol27je

    Ręczny blokuje prawe tylne koło

    uzywka a w bd.stanie 100zł, widac regeneracja była zła ja z braku czasu i kosztów zrobiłem tak zestaw regeneracyjny z 50zł i troche roboty a tak tylko wymiana
  3. sokol27je

    Ręczny blokuje prawe tylne koło

    zgadza sie, osłona gumowa tłoczka była uszkodzna, wymieniłem cały zacisk, problem rozwiązany
  4. witam, mam problem z ręcznym na początku słabo mi trzymał a teraz jest taki problem ze gdy puszczam ręczny koło prawe nadal jest zblokowane, co prawda puszcza ale nie do końca(stawia mniejszy/większy opór dopóki nie zetrze klocka). Efekt tego taki, ze już nie mam w ogóle klocków. wydaje mi sie ze linka chodzi dobrze po opuszczeniu ręcznego jest luz linki przy zacisku wiec raczej wina leży w zacisku może ktoś się orientuje o co tu moze chodzic i jak to naprawić?
  5. witam, a ja mam pytanie trochę z innej beczki... Jak wyglądają normy emisji spalin po zaślepieniu kolektora, orientuje sie ktos? stoje przed dylematem zaślepienia i z racji nagonki na ekologie zastanawiam sie czy nie wyjdzie mi taki zabieg bokiem na chwile obecna jest norma euro 4 i chciałbym w niej zostać
  6. hmm oczekuje jakiegoś komfortu na dołach(za sztywne) i rozsądnego prześwitu... (zdarza mi się tym autem jeździć w terenie z konieczności) przód chce podnieść i to zdecydowanie a tył jest jak dla mnie ok chodź nawet mógłby być niżej jest z 20cm prześwitu do progu i tu dodam ciekawostka jak lewaruje przednie koło (ustawiając lewarek na swoje fabryczne miejsce) to podnosi się cały bok auta LP to orginał z gts 150km a PP(ostatnie zdjecie) ewidentnie siadło bo mam rozsypane łożysko poduszka czy coś strzela na postoju ruszając kołem, według mnie tył na bank kombinowany bo siedzi wysoko mam tez wymiary przeswitu mierzonego do progu przód kierowca 17 tył 21 przód pasażer 15 tył 20 a do hokeja mam jakies 11cm (jak widać nie ma na foto musiałem zdjąć)
  7. ok a orjeruje sie ktos czy da rade w wsadzic do mojego gts mcpherson na przod ze zwyklego sadana, pasuja?
  8. o odczuciach dyskutować nie bede, jeszcze nie parkowalem przy takim krawezniku by o niego nie zahaczyc mam juz tego dosc.... o zaczepach hokeja na zderzaku nawet nie wspomne... ok to jakie modyfikacje moge przeprowadzic? np cale mcphersony wsadzic na przod od zwyklej vectry da rade tak? albo same sprezyny? kombinowal ktos cos takiego? dodaje zdjęcia możliwe ze u mnie tył jest jakoś zawyżony dlatego przód siedzi bardziej kolejność zdjec LT LP PT PP
  9. Witam, mam dość duży problem z przodem auta mianowicie siedzi bardzo nisko, tył jest ok, tak wiec chciałbym podnieść przód bo akurat mam go do roboty. włożyłem całego Macphersona z innego auta to zrobiło sie ciut wyzej ale w raz nie to co oczekuje. (wiem ze sprężyny z czasem siadają) biorąc pod uwagę fakt ze zawieszenie GTS jest i tak skopane (sztywne a i tak pod-sterowne) wiec z przyjemnoscia bym je przerobił na komfortowe. tak wiec moje pytanie czym rożni sie zawieszenie gts od zwykłej vectry? moze zmiana sprężyn z innego modelu załatwiła by sprawe lub do tego tez inne amory...? PS myślę ze problem dość powszechny połowa aut jeździ bez hokejów z ewidentnie zaniżonym przodem auta
  10. dzieki panownie , ulga. wyciek bede obserwował na razie nic nie widac....
  11. Witam, miałem bliskie spotkanie z kotem, uderzenie spowodowało wpadniecie kratki srodkowej i uderzyła w chłodniczke. wiec moje pytanie czy to uszkodzenie jest na tyle duze ze konieczna jest wymiana? czy moge obserwowac pod kontem wyciek słabe chłodzenie? troche sie wygieła widac na foto. bede wdzieczny za sugestie za moment upały wolałbym kozystać z klimy teraz:)
  12. Witam, zabieram sie za wywalanie z samochodu ekogówien, wiesz jak najlepiej/najtaniej najszybciej/najrosadniej pozbyć sie egr 1.9 150 przedliftowy

  13. witam, w sprawie fotoleracji zalepiania kolektora masz moze zdjecia bo w poscie juz nie ma

  14. sokol27je

    [TUT] Wymiana rozrządu 1.9 cdti

    czy ten zestaw bedzie odpowiedni 1.9 150: CONTI CT1105 ina 531 0844 10 ina 532 0287 10 hepu P1089 głownie chodzi mi o napinacz i rolke ina chyba to nie piewszy montaż ale moze byc? Cena 423 na motostacja
  15. Witam, mnie tez dopadły klapy wirowe zobaczyłem że listwa leży obok i kolektor zapocony olejem czy czymś, wpięcie listwy pomaga ale na tydz po czym wypada znowu, pewnie dałoby sie przyczepić choćby zestaw naprawczym ale maja dość spory luz te klapy ale nie wiem czy jest sens,nie ma żadnych błędów i spadku mocy raczej nie mam chodź nie mam w stopie hamowni co w mojej sytuacji proponujecie też zaślepienie...?
×