Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

wojtekslask

Forumowicz
  • Content Count

    25
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About wojtekslask

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    vectra c gts V6

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witam felgi Carmani nie pamiętam jaki model znajdziesz w google jak wpiszesz  w polsce nie wiem czy kupisz nowe  jedynie używki na allegro ja mam R19 et 35 8,5" są mega wytrzymałe wpadłem juz w niejedną dużą dziurę i nic prościutkie 

  2. sprawdź dokładnie bo zrobisz skrzynię a okaże się że to półoś a dokładnie przegub. Można go sprawdzić jak masz wyciągnięty łapiesz za półoś i samym przegubem starasz się ruszać lewo/prawo jak jest wyczuwalny chociaż minimalny luz to do wymiany. I oby to było to .
  3. Faktycznie została wymiana linki. Chyba że nie przyłożyli się podczas regeneracji zacisku. Po ściągnięciu zacisku można sprawdzić czy tłoczek chowa się z dużym oporem. Te dwie rzeczy musisz sprawdzić, elektronika nie ma tu nic do rzeczy.
  4. ha ha stare sprawdzone sposoby najlepsze
  5. kasa za wymianę/regenerację skrzyni dla warsztatu największa a że lubią się sypać to najprościej powiedzieć że skrzynia, dlatego nie sugeruj nic jadąc na sprawdzenie do innego mechanika
  6. nie, najpierw jedź na diagnostykę do innego mechanika lub ASO niech potwierdzą zanim wydasz tyle kasy na naprawę. Dla przykładu u mnie stuki powodowała wyrobiona poduszka pod silnikiem (ta przednia).
  7. objawy zajechanego mechanizmu różnicowego to szarpanie kołem przy skręcaniu. W twoim przypadku to zapewne łożyska do wymiany ale i tak dokładna diagnoza będzie po rozbiórce skrzyni co niestety nieuniknione ;(
  8. proponuję naprawiać zakup szrota z allegro jest jedną wielką niewiadomą - osobiście to przerabiałem
  9. podjedź do warsztatu na odpowietrzanie specjalnym urządzeniem. Jestem przekonany że pomoże.
  10. ok dzięki jak znajdę czas będę się tym bawił
  11. masz uszkodzony czujnik ABS, jak zczytasz kody to dowiesz się przy którym kole jest problem.
  12. ok ale ze skrzynią to jedynie w dół ja myślałem o tym aby rozłączyć skrzynię i wyciągnąć tylko silnik do góry
  13. w temacie nie pomogę ale prośba abyś nagrał dźwięk przed i po "operacji" Sam również szykuję się do wywalenia środkowego może jak usłyszę efekt to bardziej mnie zmotywuje Dodaj info o samochodzie - rok, silnik.
  14. Sprawdzałeś wszystkie wtyczki idące do lampy? najlepiej wypiąc i powtórnie złożyć. "(00) - Nie występuje" więc może tylko coś nie łączy. Jaki rocznik auta?
×
×
  • Create New...