Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

neo_82

Forumowicz
  • Zawartość

    5 356
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    23

neo_82 wygrał w ostatnim dniu 16 Kwiecień 2015

neo_82 ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

245 Briliant

O neo_82

  • Ranga
    Vectromaniak
  • Urodziny 1982.03.17

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Poznań
  • Zainteresowania
    viki akwarystyka komputery internet

Dodatkowe pola

  • Województwo
    wielkopolskie
  • Auto
    vectra b 2.0 dti hatchback X20DTH +

Kontakt

  • GG
    13366971

Ostatnio na profilu byli

10 167 wyświetleń profilu
  1. Witam. Czy ktoś zakładał w/w zestaw w aucie innym niz VB VC ogólnie Opel ?
  2. toche stary post ale może zobacz wpierw zestaw naprawczy , który "przytrzymuje " klocki
  3. \witam wszystkich Nie powinno się nic stać. Kupując moją 2.0 dti miałem shell mineralny . Po wielu wymianach i obserwacjach doszedłem do punktu gdzie lałem pełne syntetyki na przemian motul millers . jeśli miałbym teraz napisać który lepszy to nie potrafiłbym , jesli różnice były - to były nie słyszalne i nie odczuwalne dla moich uszu . Co wymiane a przeprowadzałem ją czesciej niz rok robiłem płukanki silnika . Uzywałem 2 marek motul i LM , tankowałem w większosci shel polski , niemiecki i holenderski . auto służyło mi . Pozdro
  4. witam.mam problem z moja vectra c 2.0 dti.

    Ciagle wyskakuje auto z kluczykiem , błąd przepływomierza powietrza juz niestety wymieniłem 2 na bosch do tego intercooler,wąż intercoolera,czujnik przepustnicy,i kilka innych pierdół....niestety dalej wyskakuje błąd i nikt w okolicy nie jest w stanie mi pomóc.

    Jestem z Wągrowca (50km od Poznania)

    Może masz jakies namiary na dobrego fachowca elektryka zaufanego w poznaniu lub okolicach????

    Z góry dziekuję.

    Miłosz (691-146-767)

  5. siema, polecił mi tu jeden chłopak użytkownik "ZOHAN" zapytać o schemat podciśnień do vectry C,  2,2 dti. Z góry dziękuję.

  6. Jurid to raczej kiepska marka miałem nie polecam zimerman dobra marka ale nawet super marka nie da tobie tyle co średnia półka tarcz i klocków ale większych . Chcesz dobrze hamować ? większe tarcze + klocki . Jak Kamil pisze nawiercane nacinane to efekt bardziej wizualny choć te tarcze odprowadzają szybciej ciepło . Minusem jest szybsze zużycie klocków . U siebie miałem kilka zestawów tarcz + klocków Obecnie tarcze TRW + klocki textar ATE TRW bosch zimerman Jeśli masz ładną felge z dużym "przeswitem" i np zaciski pomalowane oraz kasę na klocki bierz zimermany Natomiast jeśli chcesz dobrze zahamować większy zestaw gładkie tarcze
  7. neo_82

    wymiana filtra paliwa 2.2 DTR pytanie

    Są różne opinie Najbezpieczniej "zalać filtr" jeśli tego nie zrobisz vb odpali ale zgaśnie wtedy plakat w IC i odpalasz Często nie zalewales i w chwili odpalenia lekka przy gazowa przez parę naście sekund
  8. neo_82

    wysoka temperatura

    Tu nie tylko o temp wrzenia chodzi . Układ się za kamienia, inne syfy , rdza itp . Kolega już płukał układ i wymieniał zbiorniczek i nadal lipa Już lepiej lać tani płyn niż wode a w ogóle natychmiast odnaleźć i naprawić usterke
  9. neo_82

    Brak mocy

    jak na razie pozostaje Tobie organoleptycznie sprawdzić wężę dolotu do turbo oraz IC jak i wężyki podciśnienia . Czy przy dodawaniu gazu słyszysz jakby "syk" ? do sprawdzenia zaworki wszystkie . a z racji że masz diesla proponuje zakupić całkiem przydatne i nie drogie urządzenie jakim jest vacuometr koszt to ok 40 zł Porada jak go używać i w co podpinać jest na forum w dziale vb-> dti
  10. neo_82

    Jakie radio dobrać, pomocy.

    Zobacz car 500 lub 600 pisze tu o oryginalnym .jeśli jednak zależy Tobie na późniejszej rozbudowie car audio wybrałbym jakiegoś pioneer lub alpina z wyjściem na rca lub 2x rca . Musisz pamiętać że będzie potrzebny moduł
  11. neo_82

    Akwarystyka na VKP :-)

    w kranie mam 7.5 Bazalt zatwardza mi wode oraz podwyższa pH . Nie długo stawiam 360 l jako drugie i tam będą pływać Danio Perłowe i jeśli dostane w polsce to jeszcze tuberoschistura arakensis (niestety widze je tylko w UK ) zanim jednak to wszystko nastąpi to w 300 l zrobie restart i posadze wszystko na piasku a pod nim będą kulki GT . zarówno w 300 jak i 360 częściowo będzie woda RO i kranówka
  12. neo_82

    Akwarystyka na VKP :-)

    Mieciu kiedyś tam pisałeś o testach pH 8 sera No3 0-10 sera kh 8 zoolek GH 22 zoolek 50 L wody RO stoi i czeka do jutra
  13. neo_82

    Akwarystyka na VKP :-)

    dziękuje , zaraz sprawdzam
  14. neo_82

    Akwarystyka na VKP :-)

    Mieciu może u ciebie da radę załatwić lub u kogoś innego co czyta temat Potrzebuje tuberoschistura arakanensis ponieważ nie długo startuje z drugim zbiornikiem miał być mały bo 200 l ale wyszło troszkę więcej bo 360 A w nim tylko 2 gatunki Danio perłowe i właśnie tuberoschistura arakanensis które w naturalnym środowisku pływają ze sobą Akwarium na piasku bez żadnych nawozów czy co2 Nie wiem dla kogo to większa ilość ale docelowo będzie z 50 szt samych tuberoschistura arakanensis + do tego jeszcze stadko danio Co do parametrów to robiłem tylko no3 ph i po4 kropelkowe sera , musze dokupi jeszcze dokupić kh i gh a w obecnym stosuje co2 z butli rośliny rosną dość szybko Nawozy to zoolek Przy podmianie wody użyje wody RO bo pH mam ciut za wysokie prawdopodobnie substrat zatwardza mi wodę
  15. neo_82

    trasa do Holandii

    Hehe coś koło 365 tys ale chwilowo awaria systemu i vb stoi W jedna str robie 1000 czasami 1100 i tak kursuje 2 x w miesiącu plus to co po poznaniu czyli ok 2.500 km
×