Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

neo_82

Forumowicz
  • Content Count

    5360
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    23

neo_82 last won the day on April 16 2015

neo_82 had the most liked content!

Community Reputation

247 Briliant

About neo_82

  • Rank
    Vectromaniak
  • Birthday 03/17/1982

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Poznań
  • Zainteresowania
    viki akwarystyka komputery internet

Dodatkowe pola

  • Województwo
    wielkopolskie
  • Auto
    vectra b 2.0 dti hatchback X20DTH +

Kontakt

  • GG
    13366971

Recent Profile Visitors

11323 profile views
  1. Cześć. Czy widział ktoś jakieś mieszkanie lub mały dom do kupienia . Miejsce gdzieś blisko jezior jakiś ładnych widoków . Jakieś zdjęcia linki itp byłbym wdzięczny
  2. Cześć. Jakiś czas temu zakupiłem w/w zestaw ale okazało się że głośniki są za głębokie ( płytki otwór montażowy). Czy ktoś je zakładał w innych autach ? W jakich ? https://www.powerbass.pl/?92,glosniki-samochodowe-powerbass-3xl-60c
  3. Cześć Piotr nie chcesz przypadkiem jej sprzedać ?
  4. Cześć. Czy Harm nitro jeszcze działa w klubie ?
  5. Jaki olej silnikowy uzywaz kiedy ostatnia wymiana byla , jaki przenieg ?
  6. neo_82

    Radio 2 Din

    Witam wszystkich . Pytanie skierowane do osób, które raczej znają temat . Czy radio 2 Din ma podobne możliwości , jakość dźwięku, możliwości ustawień dźwięku, filtry ect. Jak np Alpine Cda-9886r .
  7. Witam. Czy ktoś zakładał w/w zestaw w aucie innym niz VB VC ogólnie Opel ?
  8. toche stary post ale może zobacz wpierw zestaw naprawczy , który "przytrzymuje " klocki
  9. \witam wszystkich Nie powinno się nic stać. Kupując moją 2.0 dti miałem shell mineralny . Po wielu wymianach i obserwacjach doszedłem do punktu gdzie lałem pełne syntetyki na przemian motul millers . jeśli miałbym teraz napisać który lepszy to nie potrafiłbym , jesli różnice były - to były nie słyszalne i nie odczuwalne dla moich uszu . Co wymiane a przeprowadzałem ją czesciej niz rok robiłem płukanki silnika . Uzywałem 2 marek motul i LM , tankowałem w większosci shel polski , niemiecki i holenderski . auto służyło mi . Pozdro
  10. witam.mam problem z moja vectra c 2.0 dti.

    Ciagle wyskakuje auto z kluczykiem , błąd przepływomierza powietrza juz niestety wymieniłem 2 na bosch do tego intercooler,wąż intercoolera,czujnik przepustnicy,i kilka innych pierdół....niestety dalej wyskakuje błąd i nikt w okolicy nie jest w stanie mi pomóc.

    Jestem z Wągrowca (50km od Poznania)

    Może masz jakies namiary na dobrego fachowca elektryka zaufanego w poznaniu lub okolicach????

    Z góry dziekuję.

    Miłosz (691-146-767)

  11. siema, polecił mi tu jeden chłopak użytkownik "ZOHAN" zapytać o schemat podciśnień do vectry C,  2,2 dti. Z góry dziękuję.

  12. Jurid to raczej kiepska marka miałem nie polecam zimerman dobra marka ale nawet super marka nie da tobie tyle co średnia półka tarcz i klocków ale większych . Chcesz dobrze hamować ? większe tarcze + klocki . Jak Kamil pisze nawiercane nacinane to efekt bardziej wizualny choć te tarcze odprowadzają szybciej ciepło . Minusem jest szybsze zużycie klocków . U siebie miałem kilka zestawów tarcz + klocków Obecnie tarcze TRW + klocki textar ATE TRW bosch zimerman Jeśli masz ładną felge z dużym "przeswitem" i np zaciski pomalowane oraz kasę na klocki bie
  13. Są różne opinie Najbezpieczniej "zalać filtr" jeśli tego nie zrobisz vb odpali ale zgaśnie wtedy plakat w IC i odpalasz Często nie zalewales i w chwili odpalenia lekka przy gazowa przez parę naście sekund
  14. Tu nie tylko o temp wrzenia chodzi . Układ się za kamienia, inne syfy , rdza itp . Kolega już płukał układ i wymieniał zbiorniczek i nadal lipa Już lepiej lać tani płyn niż wode a w ogóle natychmiast odnaleźć i naprawić usterke
  15. jak na razie pozostaje Tobie organoleptycznie sprawdzić wężę dolotu do turbo oraz IC jak i wężyki podciśnienia . Czy przy dodawaniu gazu słyszysz jakby "syk" ? do sprawdzenia zaworki wszystkie . a z racji że masz diesla proponuje zakupić całkiem przydatne i nie drogie urządzenie jakim jest vacuometr koszt to ok 40 zł Porada jak go używać i w co podpinać jest na forum w dziale vb-> dti
×
×
  • Create New...
UP