Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Divine JazOOn

Forumowicz
  • Zawartość

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O Divine JazOOn

  • Ranga
    Nowicjusz
  • Urodziny 1981.12.06

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Grudziądz/Wasbek

Kontakt

Dodatkowe pola

  • Województwo
    kujawsko-pomorskie
  • Auto
    Vectra C 2.2 Elegance, Insignia 1.8 Cosmo

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Jak w temacie. Dziś po myjni zauważyłem że chromowana listwa tylnej klapy odchodzi lub odkleja się lub wyhaczyla sie z zatrzaskow. Widać tskie jakby ząbki. Próbowałem trochę docisnac,ze może wskoczy ale nic z tego nie wynikło. Moje pytanie jest następujące : Jak to jest zbudowane, jak to z powrotem odpowiednio umiejscowić? Nie chce pchać na siłę żeby czegoś nie złamać, bo może to wystarczy to jakoś whaczyc sposobem o którym nie mam pojęcia.
  2. Divine JazOOn

    Alternator , brak ładowania ,

    Vin pokazuje 100A, dzieki za wskazowke. Zawsze jednak zastanawialo mnie czemu wielu sprzedawcow do Z22SE proponuje 120 A a 100 A uwaza za nie wlasciwe. Według VIN seryjnie był włożony altek 100A, zastanawia mnie tylko na jakim napięciu ma działać bo kilka stron z częściami ma opcje 12V i 14V i oba ponoć przeznaczone są do Viki C z silnikiem Z22SE - 2,2 litra 16V 147KM. Ciekawi mnie jeszcze czy wersje pod np. diesla 1.9 różnią się w jakiś znaczący sposób, mimo identycznych parametrów. Cenowo wersje pod diesla mogę mieć za 58 euro a konkretnie pod 2.2 w benzynie nie schodzi cena poniżej 120 euro.
  3. Divine JazOOn

    Alternator , brak ładowania ,

    Jaki alternator do 2.2 litra 147 KM rocznik 2002? Silnik Z22SE. Przeglądam strony i na jednych pisze ze 100A pasuje, a na innych ze za mały i potrzeba 120A. Nie wiem na chwile obecna jaki jest włożony, padł kilka dni temu. Akumulator 68Ah 570mA.
  4. Rece opadają. Po tej przygodzie kupiłem nowy silnik dmuchawy bo stary faktycznie padł. Do tego nowy rezystor. Działało bez problemu. Do dziś. Wsiadam do auta, dmuchawa działa tylko na "4". Czy to możliwe żeby rezystor padł po 3 miechach użytkowania? Czy walnięty rezystor moze uszkodzic silnik? Nie chcialbym powtorki z zatarciem silnika bo to dosc drogie. I z innej beczki, czy cos w instalacji elektrycznej może uszkadzać opornik? Tj. problem kupie nowy opornik a za pol roku znowu padnie bo np. złe napięcie idzie czy coś? A może to kwestia upałów? Sam już nie wiem...
  5. Dziś przywaliło troszkę mrozu ok -7 i (choć nie wiem czy to ma związek) dmuchawa przestała działać. Przedwczoraj jeszcze wszystko było ok, wczoraj już coś szwankowało - działała tylko na "4" na pokrętle. Dziś w ogóle zero nic. Czy mogło coś tam zamarznąć? Nie mam w ogóle nadmuchu a samochodu nie garażuje więc dziś spędziłem dobrze 40 min na dworze skrobiąc auto na zimno. Nie wiem czy ma coś w wspólnego, że jakiś czas temu ubywało mi płynu chłodniczego ze zbiorniczka i dolewałem wody, może łącznie ok 0,5 - 0,7 litra. Czy mogło to też zamarznąć? I ewentualnie mieć wpływ na działanie i nie działanie nawiewu? Nie mam klimatronika.
  6. Ok, poczytałem i wątpliwości mam ale malutkie. Znalazłem felgi (niemiecki ebay), którymi byłbym zainteresowany: Oto ich dane: OPEL Vectra B IRMSCHER Twin Spoke ALUFELGEN 16 ZOLL ° Lochkreis 4 x 100 ° 7J x 16 H2 ° ET 45 ° 205/55 R 16 91 W I zaktualizowane pytanie, czy przy zawiasach Irmschera, to ET jak i pozostałe wymiary nie spowodują obcierania o nadkola. Dodam, że zwykle jeżdżę zapakowany - 3 osoby plus bagaż - długie trasy.
  7. Obecnie jeżdżę na 14". Założone są czerwone sprężyny Irmschera. W związku z obniżeniem auta pytanie: Jakie felgi + opony mogę założyć, by nie spowodować uszkodzeń nadkoli i kół? A to moje cudeńko:
×