Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

yaro74

Forumowicz
  • Zawartość

    156
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

2 Neutral

O yaro74

  • Ranga
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    lubelskie

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubelskie
  • Auto
    signum 2.2 direct 2004

Ostatnio na profilu byli

295 wyświetleń profilu
  1. Poradnik do OP-COM

    U mnie program nie zawsze odpala za pierwszym razem, muszę go włączać i wyłączać kilka razy, czasem za pierwszym razem, pewnie to zależy z której części chin pochodzi interfejs
  2. Witam

    Mam problem z zalogowaniem ECU do samochodu.

    Robię wszystko jak w twoim poradniku i niby procedura przebiega ok ale nic się nie dzieje silnik nawet nie zakręci.

    Sterownik jest po wymianie na drugi sprawdzony o tych samych nr.

    Reset ECU i też nic się nie dzieje, jakby nie działało. 

    Mam opcom wersji 1.39 albo 1.45.

    Czy jakimś nowszym można to ogarnąć czy szukać oryginał albo tech2?

    Znajomy dorabia klucze i twierdzi że posiada oryginalny opcom, natomiast jak odpalił program to pokazało China clone. Czy to może zadziałać czy musi być program opcom profesjonalny.

    Czy lepiej szukać odrazy tech2?

    Np na aliexpres kosztuje ok 2500 szwedzkich koron. Cena do przełknięcia tylko czy warto inwestować?

    Teraz pokazuje błąd 

    B3977-00 nieprawidłowy identyfikator środowiskowy

    Oraz związany z nierozpoznanym immo

     

    1. xpirat

      xpirat

      W czym te błędy 

      Daj wszystkie z wszystkich modułów 

      Jak ma na programie china to klon jak twój 

      Czemu zmieniłeś sterownik 

      Techa cąndi chiński nawet nie wydaj na to 1zł bo od razu nie będzie ci działał poprawnie 

       

  3. Poradnik do OP-COM

    Dzięki, jak nie będzie wyjścia to i laweta będzie. Na razie próbuje coś na miejscu ogarnąć.
  4. Poradnik do OP-COM

    sterownik jest o tych samych nr i oznaczeniu co ten który padł, regenerowany to znaczy że był sprawdzany pod kątem uszkodzeń, np zimne luty, uszkodzenia ścieżek, podzespołów, nie jestem elektronikiem więc skorzystałem z firmy która specjalizuje sie w tego typu naprawach modułów, był wylogowany i zaprogramowany pod mój samochód, dodatkowo sam sprawdzałem ustawienia can i wariantów, vin, sterownik jest na gwarancji uwierz że spedziłem nad tym trochę czasu, robiłem to co jest w pierwszym poście, ustawienia logowanie, niby ok ale cos nie gra, próba resetu ecu i opcom poległ nic się nie dzieje konsultowałem się z kolegą z forum modrzey, najprawdopodobniej mój opcom nie jest w stanie tego ogarnąc, z tąd też szukam techa i pomocy póki co to znalazłem na aliexpres, i prawdopodobnie niedługo go kupię bo masz racje opcom czasem zawodzi , oczywiscie ten ryży
  5. Poradnik do OP-COM

    koledzy potrzebuję pomocy w zalogowaniu sterownika silnika. przeczytałem sporo o tym temacie i mój problem polega prawdopodobnie na słabości mojego interfejsu i opcoma. sterownik był na 100% uszkodzony, wymieniłem na drugi zregenerowany, jest na gwarancji wiec tu raczej jest ok. przechodze całą procedurę logowania, niby jest ok, pokazuje że zainicjowany ecu, kod przyjety, ale też błąd B3925-00 otrzymano nie prawidłowy identyfikator środowiskowy drugi błąd zwiazany z immobil , nie pamietam w tej chwili dokladnie, brak zainicjowania reset ecu też nie działa silnik nawet nie zakreci i sedno sprawy, czy ktos z kolegów może pomóc udostepniając swoją wiedzę i sprzet tech2, samochód stoi w łukowie, do lublina ok 100 km, do warszawy ok 120 km, oczywiscie pokrywam koszty dojazdu i obsugi, ewentualnie jak to jest niemożliwe postarałbym sie dowieżć na lawecie ewentualnie może ktoś ma kontakt do warsztatu w pobliżu który ogarnie temat, z góry dzieki na informacje
  6. Poradnik do OP-COM

    Ja mam w przedlifcie włącznik auto bez czujnika zmierzchu, światła bixenon, na auto nie działa skręt i doświetlanie , nie dziala regulacja podświetlenia deski i przycisków, spryskiwacze też nie działają, na pozycji włączonych świateł wszystko lata i pryska. Problem tylko że jak zostawię na noc na auto to akumulator pada, dlatego ustawione mam halogeny do jazdy dziennej i już tak 3 lata śmigam bez problemu
  7. Poradnik do OP-COM

    moim zdaniem klon po polsku w wiekszości przypadków wystarcza, natomiast warto miec jeszcze vauxcoma zainstalowanego, opcom np nie czyta wartosci kątów w czujnikach poziomowania reflektorów, vauxcom takiego problemu nie ma. być może tego typu różnic jest wiecej
  8. naprawa CIM ?

    1 tak posiadam car pas, bez tego niewiele można zrobić 2 sterownik kupiłem w firmie która regeneruje takie sterowniki, sprawdza i naprawia, sterownik był czysty w sensie wylogowany, tak deklarowali w firmie, jutro bede dzwonił zeby sie jeszcze raz upewnić 3 i teraz własnie, nie wiem czy wszystko zrobiłem dobrze, ale w cim wybrałem w opcjach immo wybrałem dodaj sterownik ecu, pin został przyjety i według tego co sie dowiedziałem w taki sposób do ecu jest przypisywany mój kod pin, w zakładce immobilaiser też wybrałem ecu na zainicjowany i teraz nie wiem już sam , może tu popełniam błąd gdzieś, sprobuję cała procedure powtórzyc jeszcze raz,
  9. naprawa CIM ?

    Być może piszę nie w tym temacie, ale już sam nie wiem czy może też i cim padł, w kazdym razie cim i ecu ze sobą sa mocno zwiazane. Mam problem teraz z uruchomieniem silnika po wymianie ecu, ale najpierw napiszę co się z tym działo. Mianowicie pewnego dnia silnik zaczą przełączac sie w stan awarii. Reset błędów na chwilę pomagał a nastepnie ponownie to samo. Oczywiscie błędy związane z klapami zawirowywacza, błąd nastawnika klap, przepustnica że mala moc. Po zgaszeniu silnika już nie odpalił i pojawiły się błedy których już nie można było usunąć P0120-02 obwód wyłącznika/ czujnika A położenia przepustnicy/pedału przyśpieszenia sygnał za niski P1120-06 sensor 1 pozycji pedału gazu za niska wartość na wejsciu P1405-06 obwód recyrkulacjispalin niskie napięcie P0190-02 czujnik ciśnienia paliwa niskie napięcie P1113-06 obwód czujnika zaworuklapowego komory wirowe napiecie za niskie P1550-01 elektroniczne sterowanie przepustnicy zmniejszona moc U2105-71 nieprawidłowe dane z modułu sterowania silnikiem ECM Diagnoza staneła na tym, moja po przestudiowaniu wszystkiego co mogło być zwiazane z takimi błedamii konsultacji z mechanikiem, że trzeba sprawdzić sterownik silnika. Firma specjalizujaca sie w naprawach tego typu stwierdził uszkodzenia niemożliwe do naprawy. Zaproponowali drugi sprawdzony sterownik o tych samych oznaczeniach i numerach. sterownik przyszedł zamontowałem, zmieniłem nr VIN na swój, poprzez moduł cim w opcjach immo ustawiłem opcję ecu na zainicjowane, nie odrzucił kodu car pass wiec chyba powinno być ok. samochód nie odpala, dokładnie to nawet nie probuje zakrecić odpiołem alarm, mam niefabryczny montowany w salonie, też nic blędy oczywiscie wykasowałem, chociaż i raz pojawiły sie ponownie błedy te co opisałem wyżej, ale ponownw sprawdzenie obecności modułu ecu i kasowanie błędów i pozostał błąd B3977-00 otrzymano niewłaściwy identyfikator środowiskowy UEC silnik nie kręci Co do samych klap w kolektorze, rok temu jeden z kolegów z forum wymieniał mi na regenerowany. Wiem, że zrobił kilka napraw tego typu i nie słyszałem żeby były problemy. Być może nastawnik zaczął szwankować i dlatego pojawił sie problem ze sterowaniem klap, do sprawdzenia. Ale chyba to nie powoduje unieruchomienia silnika. Co prawda mam opcoma, wiedzę bardziej amatorską. Wiem już, że jak sie nie wie do końca jak potem poprawić, to nie dotykam sam ustawień których nie jestem pewien. dlatego nie wykonywałem żadnego resetu innych modułów bo nie wiem czy wszędzie je dobrze zaprogramuję. Wiem o vinie i sprawdzeniu czy moduły sa zainicjowane czy nie, nic w nich nie zmieniałem, skupiłem sie na tych sprawach które powtarzały sie na forum logowanie ecu w cim , w opcjach immo czy moduł widoczny. Może ma ktoś jakiś pomysł co można zrobić jeszcze, nie chcę popsuć bardziej ale pewnie coś przeoczyłem. Wiem, że kilku kolegów z warszawy mogło by pomóc, ale niestety samochód zepsuł sie 100 km od niej tuż przed wyjazdem wiec prośba o rady, Może na coś jeszcze wpadnę a póki co to pozostaje w poniedziałek dzwonić do elektromechanika laweta i jazda, niestety kolejka oczekiwania to pewnie ze dwa tygodnie. No i wiedza osób z forum na pewno bardziej szczegółowa.
  10. Problem z ecu

    żeby nie zakładać nowego tematu piszę dalej w tym bo akurat tak samo bym go nazwał mam problem teraz z uruchomieniem silnika po wymianie ecu, ale najpierw napiszę co się z tym działo mianowicie napewnego dnia silnik zaczą przełączac sie w stan awarii, reset błędów na chwilę pomagał a nastepnie ponownie to samo, oczywiscie błędy związane z klapami zawirowywacza, błąd nastawnika klap, przepustnica że mala moc. po zgaszeniu silnika już nie odpalił i pojawiły się błedy których już nie można było usunąć P0120-02 obwód wyłącznika/ czujnika A położenia przepustnicy/pedału przyśpieszenia sygnał za niski P1120-06 sensor 1 pozycji pedału gazu za niska wartość na wejsciu P1405-06 obwód recyrkulacjispalin niskie napięcie P0190-02 czujnik ciśnienia paliwa niskie napięcie P1113-06 obwód czujnika zaworuklapowego komory wirowe napiecie za niskie P1550-01 elektroniczne sterowanie przepustnicy zmniejszona moc U2105-71 nieprawidłowe dane z modułu sterowania silnikiem ECM diagnoza staneła na tym że trzeba sprawdzić sterownik silnika, niestety firma specjalizujaca sie w naprawach tego typu stwierdził uszkodzenia niemożliwe do naprawy, zaproponowali drugi sprawdzony sterownik o tych samych oznaczeniach i numerach sterownik przyszedł zamontowałem, zmieniłem nr VIN na swój, poprzez moduł cim w opcjach immo ustawiłem opcję ecu na zainicjowane, nie odrzucił kodu car pass wiec chyba powinno być ok. samochód nie odpala, dokładnie to nawet nie probuje zakrecić odpiołem alarm, mam niefabryczny montowany w salonie, też nic blędy oczywiscie wykasowałem, chociaż czasem tak jakby nie było komunikacji z ecu, ale ponownw sprawdzenie obecności modułu ecu i kasowanie błędów i pozostał błąd B3977-00 otrzymano niewłaściwy identyfikator środowiskowy UEC co do samych klap w kolektorze, rok temu jeden z kolegów z forum wymieniał mi na regenerowany,wiem że zrobił kilka napraw tego typu i nie słyszałem żeby były problemy, być może nastawnik ale to elektryka wiec może tu pojawiać sie problem ze sterowaniem klap co prawda mam opcoma, wiedzę bardziej amatorską, wiem już że jak sie nie wie dokońca jak potem poprawić to nie dotykam sam ustawień których nie jestem pewien, dlatego nie wykonywałem żadnego resetu innych modułów bo nie wiem czy wszędzie je dobrze zaprogramuję, nic w nich nie zmieniałem, skupiłem sie na tych sprawach które powtarzały sie na forum logowanie ecu w cim , w opcjach immo może ma ktoś jakiś pomysł co można zrobić tak na szybko, nie chcę popsuć bardziej ale może coś przeoczyłem wiem że wielu forumowiczów z warszawy mogło by pomóc, ale niestety samochód zepsuł sie 100 km od niej tuż przed wyjazdem wiec prośba o rady, może na coś jeszcze wpadnę a póki co to w poniedziałek pewnie bede dzwonił do elektromechanika laweta i jazda, niestety kolejka oczekiwania to pewnie ze dwa tygodnie
  11. Programy na Androida

    ja kupiłem icar pro, na aliexpres, koszt około 50 pln, troche długo sie czeka ale cena tez nizsza, używałem też poprzednie wersje, icar pro łączy sie automatycznie ze sparowanym urządzeniem i usypia po około 20 min od wyłączenia zapłonu jest w mojej ocenie szybszy i stabilniejszy w połączeniu z np telefonem, icar3 podobnie automatycznie się uruchamia tylko nie ze wszystkimi urzadzeniami chce współpracować, icar 2 za kazdym razem trzeba aktywować przyciskiem co jest uciążliwe jak nie ma łatwego dostępu do złącza,
  12. Silnik 2.2 direct

    w lublinie jest gosc który ma spora wiedze na temat tego ukladu zasilania i czesci , sam kupowałem od niego pompe i sporo sie dowiedziałem, trzeba wpisac w wyszukiwarce renault f1team i moze jeszcze lublin, powinno wskazac kontakt
  13. Poradnik do OP-COM

    Sam program tak. Ale sterowniki pod 10 są inne i z tymi co wysłałem to chyba się nie łączy z interfejsem. Nie szukałem bo nie miałem takiej potrzeby, korzystam z małego netbooka za 150 PLN z win7 i nie noszę dużego lapka, często jeździ to w samochodzie szczególnie po wizycie u mechanika, ale erowniki są do odnalezienia w necie. Wiele osób to przerabiało i chyba sporo o tym jest na tym forum. Ja niezgłębiałem tematu bardziej.
  14. Poradnik do OP-COM

    poszło na twoja poczte, jak bylby problem to podaj emaila
  15. Czujnik tył od poziomowania xenonów

    Temat czujnika ogarnięty. Interfejs z programem vauxcom podpięty, komp przy kole i pod samochód , dostęp dość dobry . I docinanie mocowania z czujnikiem tak aby wartość wychylenia była na poziomie 9 stopni , tak jest u mnie. Uruchomienie kalibracji i po ok 2 min wszystko wróciło do stanu prawidłowego. Żadnych błędów , lampy działają poprawnie. Dzięki kolego suchy201180 za wskazówki.
×