Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

yaro74

Forumowicz
  • Content Count

    295
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

yaro74 last won the day on August 16

yaro74 had the most liked content!

Community Reputation

20 Neutral

About yaro74

  • Rank
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    lubelskie

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubelskie
  • Auto
    signum 2.2 direct 2004

Recent Profile Visitors

520 profile views
  1. Raczej znów cię czymś zaskoczy, możesz głaskać , rozmawiać, pieścić a i tak jakiegoś focha strzeli.
  2. 1 masę lepiej weź z wiązki drzwi, masa z blachy może nie być dobra, u mnie lampki raz świeciły raz nie, w zależności jak się drzwi ustawiły, z wiązki masa i nie ma problemu 2 nie musisz, ale gorzej nie będzie jak dasz, koszt niewielki, ja u siebie dałem , ale ja zrobiłem to na krancowkach i + brałem z wiązki drzwi
  3. Weź pod uwagę swoją technikę jazdy, czy lubisz i jeździsz ostrzej, ciężar samochodu i sposób korzystania z hamulcow ma tu zasadnicze znaczenie, bo przy spokojnym korzystaniu to i 285 cię zatrzyma. Bezpieczeństwo podstawa a czasem 0,5 m robi dużą różnicę , wybór jest spory ale unikalbym produktów czy serii tzw budżetowych ,
  4. Tak z opini różnych użytkowników to ATE , są droższe ale podobno nie ma z nimi problemu i efekt hamowania niezły, nigdy nie jeździłem na takich więc się nie mogę wypowiedzieć Ja po swapie na 314 mam tarcze właśnie textara ( podobno oryginał , nie podróbki) i klocki ,hm w tej chwili nie pamiętam, musiałbym sprawdzić, ale o podwyższonej odporności na temperaturę, ( tak podaje producent) Zestaw jest naprawdę skuteczny , kilka razy trochę go pomeczylem i jakichs zaskoczeń negatywnych nie było.
  5. Oryginalny czyli wyprodukowany i tak przez kogoś , być może i textara, a ten textara to jeszcze czy oryginał bo i takie się zdarzają. Jak nie oczekujesz cudów to oba wybory będą dobre.
  6. Dużego obciążenia to nie będzie miało a i działa to tylko okresowo. A napięcie to takie same będzie czy podłączysz jeden czy dwa kable
  7. No to tak jak u mnie, cała instalacja była i to mnie skusiło. Przez dwa lata , tj dwie zimy użyłem może 5 razy, z czego sam z tyłu siedziałem 3 razy. Może następny właściciel , jak się jakiś wogole znajdzie ( mam nadzieję) się pocieszy. No ale coś w rodzaju ego zaspokojone. W ogóle to w zimie fajna sprawa, aż 3 razy tyłek podgrzalem, ale trzeba pamiętać o regularnym doładowaniu akumulatora jak się jeździ na krótkich odcinkach.
  8. Spróbuj znaleźć książkę sam naprawiam, tam są schematy, ja ściągałem chyba z chomika, niestety nie mam teraz dostępu do swojej ale już skoro przeglądasz neta to nie zaszkodzi poszukać
  9. Piszę z telefonu i nie widzę całego opisu w tym i wersji silnikowej. A i nie sprawdzałem za bardzo
  10. No nie zawsze, chyba zależy od wersji silnikowej, układ TRW ma zbiornik z pompa z prawej strony za nadkolem, Kolega musi sam zlokalizować u siebie
  11. Sprawdź poziom płynu w zbiorniczku, skręć koło, odkrec nadkole od zderzaka, dwie śrubki, odchylisz nadkole i ukaże się zbiornik, Pewnie niewiele zobaczysz odrazu więc możesz wspomóc się mała latarka która podswietlisz zbiornik najlepiej od środka po zdjęciu korka, dalej to powinieneś rozpoznać poziom. Ze swojego doświadczenia lepiej to sprawdź. U mnie też był chwilowy zanik wspomagania, mechanik stwierdził że to akumulator słaby i zanim pompa napompuje to i wspomagania brak, ze dwa razy tak około 20 sek po odpaleniu. Poziomu płynu nie sprawdził, Później doszły odgłosy od wspomagania, Wkoncu sam się za to wziąłem, stan płynu był za niski, przy okazji wymieniłem cały, Wszystko za późno, teraz pompa hałasuje bardzo i dochodzą odgłosy od maglownicy, być może wina pompy. Płyn to febi 06161, syntetyk, taki mi poradzili przy zakupie, Teraz , sam nie wiem, zalać gęstszy czy odrazu wymieniać pompę. Trochę się rozpisalem, Acha , wycieków nie było i nie ma, stan płynu ok a hałasuje bez skręcania.
  12. Dokładnie , chodziło mi o rozmiar 278, wentylowane trzeba byłoby szukać z innej marki, do tego zaciski i klocki, nie wiadomo czy podejdą, wkoncu wentylowana tarcza będzie grubsza. wymianę na wentylowane z zaciskami 292, nie uważam za rzeźbę i jeżeli już to jest to najprostsza i cenowo najbardziej przystępna opcja poprawy hamulcow tylnych zwiększając ich rozmiar. A co do takich pytań to chyba nie chce się czytać, fakt że trzeba czasu poświęcić ale większość informacji można znaleźć.
  13. Wentylowane w tym rozmiarze to rzeźba z innej marki może modelu. Lepiej iść w to co masz lub zmiana razem z zaciskami. Tak jak wcześniej kolega napisał, poczytaj posty o klockach i tarczach , w tym temacie niewiele się zmienia ,
  14. Trochę to wygląda jak w renault Clio, najlepiej jednak to wygląda w miejscach halogenów, i masz do wyboru na miejsce fabrycznych , wkomponować w kratkę lub zaprogramować halogeny do jazdy jak na dziennych. Twoje miejsce mi też średnio podchodzi
  15. Ja u siebie malowałem na srebrno , blaszkę też, raz że według mnie to wątpliwa ozdoba, druga sprawa nalot z rdzy prędzej czy później się pojawi. Ale co się komu podoba
×
×
  • Create New...