Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

yaro74

Forumowicz
  • Zawartość

    191
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

5 Neutral

O yaro74

  • Ranga
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    lubelskie

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubelskie
  • Auto
    signum 2.2 direct 2004

Ostatnio na profilu byli

353 wyświetleń profilu
  1. Musza być 20A i ten taki jest, ze schematu wyczytasz jak mają rozmieszczone piny, ja taki do siebie zakupiłem, ale okazało się że miałem kompletna instalacje z przekaźnikami. A żeby dostać się do tych przekaźników to trzeba zdemontować rec, i w signum , jak u mnie, wcześniej tapicerkę bagażnika, więc trochę roboty. Koszt nieduży 2-4 zł, i powinien pasować , opel stosuje je we wszystkich modelach ( z tego okresu), Potrzebujesz 2 szt.
  2. yaro74

    naprawa CIM ?

    co przez to rozumiesz w tym wypadku, ecu resetowałeś?
  3. yaro74

    naprawa CIM ?

    no ale odłaczeniem akumulatora to błedów nie wykasujesz, to nie taki samochód, wykasuj opcomem, przejedz sie i odczytaj ponownie, wtedy bedziesz wiedzial na czym stoisz
  4. yaro74

    naprawa CIM ?

    Mi przy jeździe na wstecznym około 20 km/h i wrzuceniu 1 też chwilę gasło wszystko i tylko siwy dym z opon. Tylko że w oplu rekord , 20 lat temu. Może dławisz silnik w ten sposób, brak obrotow i stąd kontrolka ładowania. Trzeba było posłuchać co ci koledzy pisali, uwierz często się sprzeczają ale wiedzą dokladnie co w trawie piszczy
  5. Na 302 to masz rację , raczej się to nieoplaca, Za szybko przeczytałem i wniosek wysnułem że o zmianie na 314 pisałeś. Mój błąd
  6. Klocki pod 302 i 285 to chyba to samo, Też wcześniej miałem podobne do twoich spostrzeżenia że dobre tarcze i klocki 285 i będzie ok. Nic bardziej mylnego, po zmianie na 314 tarcze też texstar, tylko klocki teraz EBC ultimax a nie ferodo jak poprzednio i hamulce dużo skuteczniejsze. Nawet żona to zauważyła odrazu , a ona bardzo delikatnie i spokojnie jeździ. Więc już przy normalnym użytkowaniu czuć różnicę
  7. yaro74

    Alpine cde-w296bt - słaby bas

    Zmień ustawienia filtra dolnoprzepustowego. Najprawdopodobniej obcioles jakieś częstotliwości. Ja mam podobny model Alpine, wymieniłem głośniki na helix nie pamiętam modelu, tylko przód, pod radio bez wzmaka. Tyl odciety. I obowiązkowo wytłumienie drzwi. Efekt mnie zadowolił. Ale jeszcze wzmak carpoint i sub, magnat( taki miałem)powoduje efekt przestrzenności basu , ale nie jest nachalny typu bum bum, kwestia regulacji, jest poradnik na forum do tego.
  8. Hm dobra cena. Dwie stówki to jeszcze nie tak wiele, no ale tarcze i klocki to już kolejne jakieś 600, Zawsze możesz to rozłożyć czasie, Tylko że ty jesteś po wymianie tarcz i klocków. Ja 1,5 roku temu też wymieniałem i wtedy powinienem zrobić swap, co prawda różnica była spora ale do tego kompletu co mam teraz to przepaść. No ale ja miałem 285,
  9. A ta dobra cena to ile? Ja za swoje po 140 płaciłem , ale z myślą o całkowitej regeneracji. Fakt że jakby nie patrzył to 1000 się zrobi kosztów.
  10. W wyglądzie na pewno. Na bezpieczeństwie , jak jest taka możliwość, nie ma co oszczędzać.
  11. Wiem że na katalogi trzeba wziąć poprawkę, często części z katalogu nie pasują do samochodu chociaż tak pokazuje , sam się tak borykam ze swoim signum , niby to to samo co Vectra z katalogu a części czasem inne, chodzilo mi o ogólne odniesienie ,
  12. A o tym to nie wiedziałem. Na pewno w wersjach 3.0 i 3.2 jest już różnica bo np w katalogach klocków już jest rozróżnienie i występują pod tymi wersjami dwa typy klocków w zależności od rocznika
  13. Przód pasuje do każdej wersji, czy to Vectra czy signum, a tak w ogóle to który rok twojego pojazdu jest. Bo 302 to chyba w przedliftach bylo
  14. U mnie koszt całości to około 1200 PLN. Tarcze, klocki, zaciski, z tym że ja swoje oddałem do regeneracji w firmie, koszt za jeden to 130 PLN i w tym masz wszystkie nowe uszczelnienia , czyszczenie malowanie i gwarancja na 24 miesiące. Wysyłasz swoje a oni odsyłają ci zregenerowane inne, 3-4 dni i masz na miejscu. No i robota, trochę umiejętności technicznych, w razie potrzeby jest dużo filmów z porad krok po kroku, I tak jak kolega rudiksax napisał zainwestuj w dobre klocki i tarcze. Może drogie sportowe to przerost formy, ale omijaj coś co nie jest sprawdzone albo tanie wyjątkowo. Ja polecam zestaw o którym pisałem, naprawdę sprawdza się bardzo dobrze, a i klocki lepiej znoszą temperaturę niż niejedne droższe, firma od której kupiłem nie nastarcza zamawiać, czasem na klocki trzeba poczekać kilka dni, sprzedają się dobrze i mają dobrą opinię użytkowników.. Ale masz rację koszt spory, ale jak ci wychamuja nawet 0,5 m wcześniej to może zrobić różnice i wtedy ten koszt może się okazać większy.
  15. Nie musisz mierzyć żeby określić jakie masz tarcze , rozpoznasz to po samym zacisku, ten od 314 jest inny masywniejszy, w wyszukiwarce znajdziesz dużo przykładowych zdjęć. Klocki od 302 są te same co do 286, jak dobrze kojarzę. Od 314 są już inne , trochę większe. Niektórzy twierdzą że przy codziennej eksploatacji nawet wymiana z 286 na 314 jest niezauwazalna Co do skuteczności przy zmianie z 302 na 314 to nie wiem, ja wymieniłem z 286 i jestem bardzo zadowolony, już przy hamowaniu z małych prędkości czuć różnice, Postawiłem na tarcze textar i klocki EBC ultimax. Komplet około 600 PLN. Zaciski wcześniej poddałem gruntownej renowacji
×