Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

yaro74

Forumowicz
  • Ilość treści

    272
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    2

yaro74 wygrał w ostatnim dniu 9 Marzec

yaro74 ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

19 Neutral

O yaro74

  • Ranga
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    lubelskie

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubelskie
  • Auto
    signum 2.2 direct 2004

Ostatnio na profilu byli

448 wyświetleń profilu
  1. GTS to nie jest żadną wersja usportowiona, klocki i tarcze normalne, w zależności oczywiście od rocznika i wersji silnikowej różnej wielkości tylko, tutaj masz akurat te najmniejsze, Można oczywiście kupić lepsze np ATE, tylko że będą droższe, a gm tylko znaczek pewnie dał, producent to ktoś inny. Do spokojnej jazdy wystarcza, jak masz cięższa nogę to może lepiej zainwestować w coś lepszego. Jak prześledzisz ten temat to znajdziesz sporo co koledzy z doświadczenia polecają.
  2. tak jak chyba modrzey napisał, poszukaj używki modułu , mozna juz za 100pln wyrwać, jesli nie to to albo sprzedasz albo na pólke i zapas
  3. akumulator może krecic, ale spadki napiecia podczas rozruchu moga powodowac pojawiajace sie błedy, które sa zapisywane w pamieci ale niekoniecznie powoduja nieprawidłowa prace albo brak pracy silnika. mi krecił a nie odpalał, ale jak nie ma komunikacji z immo to krecił nie bedzie, i to tez jeden z objawów nieprawidłowej pracy ecu
  4. Akurat elektryka w Vectrze nie jest mocną stroną, niestety niektóre moduły są bardziej podatne na uszkodzenia inne mniej.
  5. Mi też się wydaje że to problem ze sterownikiem silnika się zaczyna, u mnie było podobnie, podobne błędy, w końcu całkowicie nie chciał odpalic, Trochę błędów wyskoczyło od słabego akumulatora po kilkukrotnej próbie odpalenia. Warto zdiagnozować jego stan. Jeśli sterownik to szukaj używki wylogowany albo z pinem, ja swój naprawiałem w firmie specjalizującej się w tym i coś pochrzanili bo nie dało się go zalogować, pieniadZe w błoto, reklamacja , trwa a samochód stoi. Kupiłem używkę , w godzinę został zamontowany zalogowany i śmiga już ponad rok, a koszt tylko 100 pln sterownika i robota specjalisty. Niestety dowiesz się jak całkiem padnie , albo szukaj pomocy kogoś z forum, tu naprawdę są dobrzy specjaliści, mi ostatnio pomógł Konrads, z Wawy. I z kłopotami z moim signum będę do niego wracał.
  6. Zwykle ATE wystarcza, mają ogólnie dobre opinie bez względu do jakiej marki są zastosowane.
  7. Kup ATE, jeśli nie duża różnica w cenie mogą być i powerdisc, ale i te zwykłe powinny się sprawować dobrze, w sumie to zależy od twojego stylu jazdy.
  8. Pewnie że się da, tylko za jaka cenę? Sama porządna diagnoza to czas, dobry mechanik i pieniądze, nie wszystko da się zgrać idealnie. Tak jak pisałes piasty, może zawieszenie, może geometria, wyeliminowanie tego wszystkiego nie kosztuje mało, a wartość samochodu , czasem za mała. W swoim przypadku uważam że nie warto już aż tyle inwestować, ale staram się utrzymywać sprawne auto.
  9. A nawet jak wymienisz na nowe dobrej jakości podzespoły to nie ma pewności że będzie to jeździć bezawaryjnie. Mój nowy zestaw , tarcze klocki, zaciski po regeneracji i też bije, i już nic z tym nie robię, hamują dobrze a bicie cóż, coś z czym się pogodziłem, Nie warto inwestować żeby osiągnąć ideal bo to chyba niemożliwe w vectrze
  10. Zgadzam się, ale nowa pompa powinna wytrzymać więcej niż te 35 tys. No cóż, pech.
  11. Warto zmienić , wczesniej to spowalniacze, aż cud że dziury w podłodze nie zrobiłem od wciskania pedału hamulca, Teraz to to hamuje. A propo dłubania, to miałem moduł sport już montować a tu niespodzianka , i będzie jeździł ale w bagażniku niezamontowany. Żona już zapowiedziała że nie będzie signum jeździć bo ostatnie awarie jej się przydazyly, ostatnio kilka bylo, a że kosztowne. I za dwa trzy miesiące pojawi się inny pojazd, już nie opel.
  12. Kompletne sprzęgło Luk, docisk, wysprzeglik, tarcza, komplet to 3200, sama dwumasa to około 2200, robota plus jakieś drobiazgi i wyszło 4 tys. Mam 5 biegowa wersję i do tej dwumasa najdroższa. A czym wersja silnikowa popularniejsza to i części tańsze, tu tak nie jest. Cóż zrobić, wiedziałem co kupuję , więc nie ma co płakać. Ale tu temat o hamulcach a nie o kosztach utrzymania. I ztego modu jestem zadowolony, 314 robią różnice.
  13. No właśnie dziś dostałem rachunek na 1800, pompa wysokiego ciśnienia , 2,5 roku temu wymieniałem na nową, wytrzymala 35 tys km, w grudniu sprzęgło i dwumasa 4 tys zł, nic już mnie w nim nie zaskoczy , czekam do kolejnej usterki i już szukam innego samochodu.
  14. Z opcom , chodzi ci o program to tylko interfejs do tego dedykowany, żadne elm czy icar nie połączy się z tym programem. Wpisz w wyszukiwarkę to ci wyświetli jak to wygląda. I czytaj temat i forum tu jest dużo o tym.
  15. CZasem trudno o spokój mając taki samochód, co byś nie zrobił ile nie włożył dbał, głaskał i rozmawiał to co chwilę coś, jakiś foch jak rozkapryszona dziewczyna. już do swojego straciłem cierpliwość,
×
×
  • Utwórz nowe...