Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

yaro74

Forumowicz
  • Zawartość

    223
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

6 Neutral

O yaro74

  • Ranga
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    lubelskie

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubelskie
  • Auto
    signum 2.2 direct 2004

Ostatnio na profilu byli

395 wyświetleń profilu
  1. no własnie, chyba po zdjeciu skrzyni sie okaze, autko ma 220 tys z czeg sam zrobiłem 90 tys, nie było katowane, ale latka i przbieg juz swoje robi i chyba profilaktycznie pójdzie nowa dwumasa jak bedzie choć troche watpliwosci, autko i tak zostanie u mnie do konca, prawdopodobnie, zastanawiałem sie nad zamiana skrzyni przy okazji na 6, ale nie moge znaleźć info czy oprocz skrzyni i kompletu sprzegła reszta pasuje czy nie, chociaz jak bedzie dwumasa do wymiany to pójde chyba w całośc
  2. skoro już jest temat dwumasy w 2.2 direct, nie mam doswiadczenia w tym i wiedzy też, stąd pytania czy w tym silniku przy przebiegach ok 220 tys przy wymianie zestawu sprzęgła należy wymienić dwumasę? czy ewentualnie wystarczy kontrola, o ile to jakoś możliwe, czeka mnie zrzucanie skrzyni biegów w przyszłym tygodniu bo dzis nastapiła awaria, najprawdopodobniej wysprzęglik, sprzęgło miękkie, biegi wchodząna zgaszonym silniku, na odpalonym już nie , plama plynu pod samochodem, i ta dwumasa nie daje mi spokoju, nowa to ok 2tys , i z jednej strony wolałbym niepotrzebnie nie wydawać tych pieniedzy a z drugiej ewentualnie znów za jakis czas zrzucac wszystko to też i czas i koszt może ktos ma wiedzę, doświadczenie w tym zestawie silnika bym był wdzieczny za jakieś info
  3. Ja jestem 3 miesiące po takiej zamianie, wszystko pasowalo, przewody osłony,itp p&p
  4. Zbyt ogólnie napisałem, nie chodziło o wrażenia artystyczne a bardziej ekonomiczne , bo przy cenie instalacji, to ile spala gazu ile benzyny( tu są różne informacje) , no i przy wartości samochodu, bo mamy tu chyba na myśli leciwe Vectry a nie świeże samochody. Przy stosunkowo niewielkich przebiegach 15-20 tys km, według mnie gra nie warta zachodu, ale to moja opinia
  5. Nie chodzi mi o to co piszą na stronie producenta, a wrażenia z jazdy użytkownika, ci co produkują i sprzedają będą zachwalać że to najlepsze a opinia użytkownika to już inna bajka
  6. A jak z ekonomią, cena instalacji i pozniej eksploatacja ile spala gazu, ile benzyny, Trochę więcej szczegółów z twojej strony by rozjaśniło sprawe, bo temat już poruszany był nie raz, No ale technika gazowa też idzie do przodu
  7. yaro74

    Poradnik do OP-COM

    I znów zamiast o motoryzacji wkraczamy w obszary semantyki języka polskiego, lub jak kto woli udowadnianie wyższości Świąt Bożego Narodzenia nad Wielkanocnymi. Przecież wszyscy wiedzą o co chodzi a dyskusja wkracza na moje mojsze jest lepsze. Po co?
  8. yaro74

    Poradnik do OP-COM

    Opcom czy vauxcom to tak, można już sporo zrobić, chociaż to dla niektórych to nieprogramowanie, do tego tylko tech, ( ja się z tym nie zgadzam) ale te programy działają tylko z interfejsem dedykowanym i o to teraz w dyskusji chodzi. No chyba że sam czegoś nie zrozumiałem.
  9. yaro74

    Poradnik do OP-COM

    Wystarczyło trochę poczytać, no ale kto nie pyta ten błądzi, tu akurat nie czytał
  10. może komuś sie przyda moje doswiadczenie z tym , być może błednie to postrzegam ale u mnie zadziałało. po wymianie oleju kontrolka poziomu zapalała mi sie przy stanie ok 3 kreski na bagnecie, olej cały czas ten sam lany poszperałem troche i okazało sie że w opcom można sprawdzić stan oleju, pokazuje wartosci procentowe, jak kontrolka zaczynała mi sie zapalać to pokazywało stan 90-95%, przy nastepnej wymianie przy stanie połowy skali, zresetowałem czujnik i 100% pokazuje przy tym poziomie, teraz jak zaswieci sie kontrolka , najczesciej na rozgrzanym silniku, to znaczy że troche poziom spadł, ale jak utrzymuje poziom ok 3 kreski nic sie nie zapala. okazało sie że wcześniej mechanik grzebał przy kompie bo chciał wykasować albo zainicjowac info o koniecznosci wymiany to zresetował czujnik przy wysokim stanie oleju.
  11. kolektor do roboty prawdopodobnie, u mnie było to samo, kolega james007, regeneruje te kolektory poszukaj na forum kontakt, u mnie po wymianie na zregenerowany objawy ustapily, moze byc tez przyczyna pompa wysokiego cisnienia jak masz simensa ale pierwsze to sczytanie błedów ale nie jakims ogólnym programem a opcom albo tech
  12. yaro74

    2.2 direct problem z temperaturą?

    kwestia termostatu jeszcze dochodzi, u mnie po wymianie chłodnic przy predkosciach autostradowych wyrzucało plyn przez korek, problem okazał sie termostat a w zasadzie jakas maź jak masło na nim i brak przepływu, wymieniłem termostat na podobno dobrej firmy i plukanie systemu, efekt taki ze temperatura nie chciała wzrosnaąc powyżej 85 stopni i grzazł sie bardzo długo, wiekszy obieg. wróciłem do termostatu starego, chyba jeszcze fabrycznego, tak mi sie wydaje bo samochodu od nowości nie mam, po uprzednim oczyszczeniu i temperatury teraz sąw okolicach 90 stopmi bez wzgledu jak i gdzie jeździ, silnik szybciej sie nagrzewa, sprawdzałem wskazania z komputerem i sa takie same, na termostacie wybita jest temperatura 82 stopnie, wiec te 85 jest prawidłowa wartoscią, chociaż według mnie troche niska co do gazu, to gdzies na forum znalazłem komentarz jednego z kolegów po założeniu gazu do tego silnika spalanie 4,5 l/100 km benzyny i około 8 l gazu, czyli przy założeniu kosztów około 3600 pln zwrot kosztów po około 80 tys km. lepiej instalacje z wtryskiem w fazie ciekłej ale to już przy tych samochodach całkowicie nieopłacalne, koszt instalacji to około 9 tys zł
  13. yaro74

    Z22YH. Duże spalanie.

    dokładnie tak jak kolega napisał, u mnie pokazywał około 20 l/100km na poczatku, kilkaset kilometrów i juz pokazuje 9,7l/100 w cyklu mieszanym natomiast jesli spalanie bedzie utrzymywać sie na wysokim poziomie to wina moze być mapsensor, u mnie padł albo może zabrudzony ale wymieniłem na nowy i jest teraz ok
  14. yaro74

    Poradnik do OP-COM

    Pewnie kwestia opcoma, u mnie chyba problem z oprogramowaniem byla, bo na tym samym interfejsie opcom nie dał rady a vauxcom już poradził sobie. Ja aktywowałem światła z tyłu i te świeciły ciągle nawet na wyłączonym zapłonie czy wyjętym kluczyku, nie mogłem nic zmienić. Odłączenie akumulatora też nie pomogło. Później jak zmieniałem nie było podobnych problemów. Więc pewnie chińczyk ma więcej takich kwiatków.
  15. yaro74

    Światła do jazdy dziennej

    O ile to nie była próżnia., Ale to może chłop a nie policjant był Rozmawiałem z kolegą jest komendantem drogówki w mojej miejscowości, i wspomniał że światła do jazdy dziennej jeśli są widoczne i prawidłowo rozmieszczone lub tak jak z halogenów i używane bez świateł mijania nie powinny zwracać jakiej uwagi u policjantów, światła po prostu muszą być włączone. To jego prywatną opinią, i tak postrzegają to jego podkomendni, natomiast kodeks o zawiera zapisy które trochę odstają od rzeczywistości obecnej i mogą stanowić podstawę dla czepliwego policjanta. Ale czy wykorzystanie halogenów do świateł dziennych, jeśli jeszcze jest taka możliwość ustawienia w samochodzie to aż takie wykroczenie? Dyskusja na ten temat trwa już kilka lat. Według mnie każdy powinien sam zdecydować cZy taką funkcję aktywować, czy zastosować inne rozwiązanie.
×