Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

44071_1456167598

Forumowicz
  • Content Count

    77
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Neutral

About 44071_1456167598

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 01/05/1983

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Będzin

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    Opel Vectra B 1.6 16V, kombi

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Hmmm, mam wrażenie, że dźwięk dobiega z przodu. Może to tylko wrażenie?
  2. Nie, nie. Wahacze to na pewno nie. Tam jest sprawa czysta. Pomyślę nad tymi klockami, ale z drugiej strony nie sądze by mój mechanik to źle założył.
  3. Witam. Od pewnego czasu podczas hamowania z prędkości ponad 50km/h słychać pewnego rodzaju szum podobny do szumu jakby na tarczy była "buła" - im szybciej jadę, tym częstotliwość dźwięku (stuku) jest większa. Normalne. (dźwięk jest taki jakbyśmy szeptem szybko wypowiadali słowa: tu tu tu tu tu tu tu tu). Co dziwne mam nowe klocki i tarcze i buły na tarczy nie ma. Nie mam drżenia na kierownicy ani żadnego bicia. A ten denerwujący dźwięk jest. Co to może być? Co powoduje taki dźwięk jeżeli tarcze i klocki są nowe, a dzieje się to tylko podczas hamowania?
  4. Cześć. Może mi pomożecie. U mnie siłownik działa, tylko niestety na wtyczce nie ma napięcia. Teraz pytanie: gdzie szukać problemu? Czyżby uszkodzona wtyczka (nie sądzę, oglądałem ją i styki)? Czy jest jakiś bezpiecznik tylko i wyłacznie od zamka tylnego (nie sądzę, jest raczej od wszystkich zamków, ale inne działają)? Nie wiem jak ten problem rozwiązać :/
  5. No może wzrosnąć spalanie ale to o pół litra, więcej nie. Po prostu silnik będzie brał troszkę bogatszą mieszankę. W związku z tym jeżdzę na odpiętym EGR nie będę się bawić w zaslepianie.
  6. Odświeżę trochę temat. Powiedzcie mi, czy można jeździć z odpiętym EGR? U mnie też strasznie szarpie, ale jak odepnę wtyczkę od EGR to problem znika i zapala się check, ale po minucie gaśnie. I wszystko jest ok. Coś się stanie jeżeli będę jeździł na odpiętym EGR?
  7. Kolego, a jak doszedłeś do tego, że to jest wtrysk? Da się to jakoś wyczaić? :-)
  8. "Dziś odpaliło mi autko od strzała - tydzień jazdy na benzynie z dodanym środkiem czyszczącym wtryski i układ paliwowy" To bardzo zadowalająca wiadomość. Tak jak przypuszczałem. Bo to się wydaje proste - wtryski. Jak już odpali i dodajesz gazu, to wzrasta ilość powietrza, a nie wzrasta ilość benzyny bo wtryski nie chodzą prawidłowo - są brudne - i dlatego się dławi. Takie "czyszczenie" wtrysków u mnie pomogło. Mówiłem, że to najtańszy sposób i od niego trzeba by zacząć. Mam nadzieję, że tak zostanie i będzie ci odpalać od strzała. A! Ja teraz dla zasady, tak profilaktycznie jak dolewam benzyny to i wlewam środek STP za 13zł. Zawsze przed uzyskaniem temperatury silnik idzie na benzynie razem z STP - nie zaszkodzi. Taki problem częściej występuje latem niż zimą. Zimą zanim uzyskam odpowiednią temp 21 stopni (tak mam ustawione) to dłużej chodzą wtryski benzynowe to i dłużej pracują a to zdrowo. Latem ledwo rusze i już na gazie jade.
  9. Ten STP kupicie w każdym hipermarkecie typu Auchan, REAL. Tam widziałem. Także tutaj http://www.autokosmetyki.pl/do_benzyny_lpg,c36.html
  10. Wlej sobie 15-20 litrów benzyny i cały STP. Ja jeździłem aż do zaświecenia rezerwy, wyszło ponad 200km. To musi trochę "pochodzić".
  11. Ja swój STP kupiłem w Auchan. Pomogło. Problem zniknął. Pali od razu. Kupiłem do LPG bo tak pomyślałem, że skoro jest do LPG to musi coś więcej zawierać. Nie jeżdżę na benzynie więc wtryski są w nie najlepszym stanie i STP pomaga. Kosztuje 13zł. Benzyny dolałem za 70zł. Spróbujcie. Jeżeli to nie pomoże to dopiero bym szukał przyczyny. Tak jest najtaniej. Wymienić części zawsze zdążysz.
  12. Ja przy identycznych problemach, które opisywałem, tak poza tym wszystkim, to jeździłem cały czas na LPG, na benzynie wcale. Zalałem 15 litrów Pb98 i wlałem taki środek do czyszczenia zaworów itp: STP dla silników z LPG (nie stosowałem się do instrukcji na opakowaniu, tylko zrobiłem mocniejszy roztwór z paliwem). Przejechałem na benzynie ponad 200km i muszę przyznać, że problem jakby się naprawił. Nie zdarzyło mi się kręcić rozrusznikiem więcej niż raz! Zobaczymy jak będzie dalej. Na razie jest dobrze! Proponuje tak zrobić, a później brać się za wymianę różnych rzeczy. Wychodzi najtaniej.
  13. A jeżeli jest problem z zapowietrzeniem, jeżeli następuje cofanie paliwa, to jak temu zapobiec? Mam to samo!
  14. Zapala się czasami "check" ale już to zbadałem, to od EGR. Filtru nie wymieniałem. Na razie wlałem STP i jeżdżę trochę na benzynie. Coś trzeba wyeliminować. Co to jest ten czujnik na ECU? Bo nie rozumiem.
  15. Witam. Mam następujący problem. Przekręcam kluczyk i słyszę standardowy "syk" jakby się coś odpowietrzało - normalne zachowanie. Słyszę jeszcze jakieś ciche stuki metaliczne czy podobne do odbijającej się piłeczki pingpongowej - wcześniej tego nie było ale nie często to występuje. Zaczynam odpalać! Kręcę i kręcę, rozrusznik idzie, nawet załączył się EGR i słyszę jak silnik się zbiera, zbiera się, próbuje ale nie odpala i kręcę, tak jakby benzyna dochodziła ale ... za mało ... dławi się, już prawie odpalił ale jeszcze go mało. Rezygnuję. Ponawiam próbę raz, drugi i w końcu się udaje. Dostaje paliwko i wychodzi na obroty ale...nie od razu, wciskam mu gazu przy odpaleniu, a tam słyszę dławienie i strzały z rury wydechowej, takie małe eksplozje czy z czego tam, nie wiem siedzę przecież w aucie. Odpalił. Jeżdżę i wszystko jest w porządku, przyspiesza bez problemu, nie falują mu obroty, wszystko jest dobrze. Dojeżdżam na miejsce - gaszę. Odpalam i ... raz odpali a raz nie (w większości problem się ponawia). Raz zdarzyło się, że po takim odpaleniu dokładam mu gazu a on stale ok 2300 obrotów i cisza, i stoi i słychać strzały z rury wydechowej. Dziewne zachowanie. Jakies pomysły? Jak na razie jestem załamany :/ Samochód jest z instalacja LPG, ale bezpośrednie odpalenie z LPG odbywa się bez problemów. Powyższy problem występuje niezależnie od temperatury otoczenia.
×
×
  • Create New...