Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

BlackBrother

Forumowicz
  • Zawartość

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubelskie
  • Auto
    Vectra B 2.5 V6
  1. a ja mam nietypowy problem, założyłem tarcze z sharana i sworzeń wahacza trze mi o tarczę. Nigdzie nie znalazłem żeby ktoś miał podobny problem, muszę zobaczyć czy przypadkiem nie jest coś nie tak ze sworzniem
  2. Witam, mam nietypowy problem który nie mogę nigdzie znaleźć a mianowicie chciałbym się dowiedzieć przy jakiej temperaturze powinien się załączać wentylator chłodnicy w vectrze b 2.5 v6 pytam bo jak miałem 2.5 to załączało się przy około 92st i spadało poniżej teraz po zmianie na 3.2 z omegi załącza mi się przy 97-98 i spada z tego co wyczytałem na forum to są dwaj podejrzani, albo czujnik temperatury przekłamuje i ogólnie załącza się wenty prawidłowo, albo termoczujnik wentylatora się przestawił a i takie pytanko gdzie znajduje się czujnik temperatury, a gdzie termoczujnik wentylatora Z góry dziękuje za podpowiedzi
  3. Sorki za wprowadzenie w błąd, 100% syntetyk 5w40 pomyliło mi się ze stary jaki lałem ale po wymianie pierścieni na tłokach poszło już 5w40. Mechani twierdzi że wymagają czasu, no w sumie są ostrzejsze wałki założone z omegi 3.0 i wszystkie zawory były wymieniane. Proszę o sugestie, jedną z teori mechanika jest że jak nie przestaną to dać 10w40 Sorki za wprowadzenie w błąd, 100% syntetyk 5w40 pomyliło mi się ze stary jaki lałem ale po wymianie pierścieni na tłokach poszło już 5w40. Mechani twierdzi że wymagają czasu, no w sumie są ostrzejsze wałki założone z omegi 3.0 i wszystkie zawory były wymieniane. Proszę o sugestie, jedną z teori mechanika jest że jak nie przestaną to dać 10w40 Piszesz że zawory mogły być źle dotarte, ogólnie to przed wymianą popychaczy i po wymianie wszystkich zaworów stukał tylko na jednym cylindrze mechanik stwierdził że popychacze, wiec wymieniłem wszystkie jak już każdy dostał strzała z zaworów. I takie pytanko idzie jakość sprawdzić czy to wina źle dotartych zaworów, jak tak i się okaże że z głowicami dał plame to idzie na reklamacje.
  4. aż musze dokładnie sczytać z oleju, bo widze jakieś bajki pisze za które przepraszam
  5. Witam mam podobny problem co tu opisujecie, posiadam silnik 2.5 v6 i wymieniłem wszystkie popychacze firmy INA czyli takie jak montuje opel, wiec lepszych raczej nie ma, silnik zalany motulem 10w40 syntetyk i dalej słychać popychacze, auto chodzi nie równo przy dawaniu gazu wyskakuje spalanie stukowe. Jakieś sugestie, bo mechanik twierdzi że mogą się długo układać bo były wymieniane wszystkie zawory po strzale rozrządu i pogięciu wszystkich
  6. Zewnętrzna chłodnica oleju w V6

    A więc jak w temacie, postanowiłem zamontować zewnętrzną chłodnice oleju Mocal z podstawką pod filtr z termostatem, stare przewody wymontowane, a ich wyloty zaślepiłem w bloku silnika, co okazało się błędem. No i napotkałem na problem, ale najpierw jak podłączyłem Podstawka pod filtr oleju poszła pod filtr i z tej podstawki 2 przewodami na chłodnice, co z założenia ma tak być. Problem: stare wyjścia oleju z bloku silnika koło filtra oleju co szły na oryginalną chłodnice zaślepiłem, a muszą mieć przepływ między sobą. Jednym z rozwiązań było by wyrzucenie podstawki z termostatem a przewody z chłodnicy wkręcić w blok silnika, ale wtedy może wystąpić problem z niedogrzanym olejem. aby było dobrze muszą być połączone wyjście na oryginalną chłodnice oleju z powrotem z chłodnicy oleju Proszę o pomoc, ewentualnie jakieś poglądowe rysunki jak to mam połączyć aby było dobrze.
  7. Wałki z mv6

    Witam posiadam Vectre 2.5 v6 i po studiowaniu forum zdecydowałem się na zakup wałków z mv6 i tu teraz pytanie, bo nigdzie tego nie mogę znaleźć. Jaka jest najlepsza konfiguracja wałków, proszę o wypowiedz tych co mają zmienione Jaka jest najlepsza konfiguracja bez strojenia auta, a jaka jest najlepsza strojąc później auto. Z tego co widziałem to jedni stosują tylko ssące z omegi pozostawiając wydechowe z vectry, a inni wymieniają ssące i wdechowe, także proszę o pomoc w odpowiedzi która kombinacja lepsza bez strojenia, a która lepsza strojąc auto
  8. Wałki do 2,5 V6

    Witam podepnę sie pod temat, czy wystarczy wymienić tylko wałki z 3.0 czy jeszcze jakieś dźwigienki i wogóle. Mechanik mój właśnie nie wie czy tylko walki wstawić do 2.5 z 3.0 czy coś oprócz wałków trzeba wymieniać
×