Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Errwin

Forumowicz
  • Content Count

    102
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Errwin

  • Rank
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    łódzkie
  • Auto
    Vectra C GTS 2.2 DTI 2004

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. mam opcoma z wersja softu 1.39 i słabo współpracuje z nowszymi autami, podobno trzeba go zupdatowac do minimum 1.45 i powinno więcej czytać i z większą ilością modułów się łączyć. Mógłby ktoś doradzić jak go zupdatowac do minimum 1.45, tak żeby go nie uwalić? Oraz jakiej wersji programu używać żeby dobrze odczytywało (obecnie posiadam cc 2010)? Fejs: Op-com, wersja 090820B, soft 1.39
  2. a jaka trzeba mieć wersje softu do opcoma 090820B żeby sprawdzać w tych nowszych autach? Ja działam na wersji sprzed ok 3 lat, to ona wystarczy, czy muszę poszukać nowszej?
  3. Czy opcomem clonem da rade odczytać błędy i je usunąć w autach astra 4 oraz insignia? Wiem ze większych rzeczy oraz modyfikacji nie da rady zrobić w tych autach clonem, ale mi chodzi tylko o odczyt i kasowanie błędów z silnika elektryki i elektroniki.
  4. a trzeba specjalna wersje softu do niego, żeby coś w isi sprawdzić, czy ten co jest dostępny na tym forum da rade?
  5. a potrzeba jakiejś specjalnej wersji opcoma, czy china-clone da rade? Czy ogarnia on (opcom w isi) jakieś konkretne rzeczy, czy tylko jakieś pierdoły typu spalona żarówka w bagażniku?
  6. Czy te opcomy, co posiada większość użytkowników forum, będą nadawały się do nowszych samochodów, tj astra j, czy insignia? Czy łączą się bez problemu z tymi autami i czy mają dostęp do wszystkich opcji i diagnostyk?
  7. Czy mógłby ktoś podrzuci sterowniki do opcoma 090820b dla windowsa 8\8.1?
  8. Witam, Niedawno miałem wymieniane amory z przodu (cały komplet z osłonami i odbojami) i od kilku dni, w jednym z nich słyszę ocieranie gumy, w górnej części. Słychać to jadąc już po lekkich nierównościach, oraz jak się samemu trzęsie autem. Czy ta guma musi się po prostu ułożyć i przestanie ocierać, czy coś jest nie tak? I jeszcze pytanie, bo zdjąłem plastikowe zaślepki poduszek amorów i tam są śrubki, które można dokręcać (rekom się nie da, ale kombinerkami idzie luźno) i czy one muszą być tak luźno dokręcone, czy trzeba je na sztywno dokręcić? Jest śruba na imbus i na niej nakrętka - i jedno i drugie da się obracać. Proszę o info czy to tak musi być luźno, czy mam dokręcić.
  9. Pytanie przeniesione do innego tematu.
  10. Planuje dolać olej do skrzyni F35, czy mógłby ktoś doradzić gdzie się go wlewa? Czy łatwy jest dostęp do korka wlewowego, czy trzeba pół samochodu rozebrać?
  11. Pytanie - Czy w każdym GTSie było montowane obniżone twarde zawieszenie, czy tylko w niektórych modelach?
  12. czy do VC GTS z fabrycznie obniżonym zawieszeniem można założyć amory od standardowej VC, czy nie będą pasowały, lub czy jest to niewskazane?
  13. Potrzebuje wymienić z przodu amory, czy mógłby ktoś doradzić jakie mam kupić? VC 2.2 DTI GTS 2004 HB, sportowe, obniżone, twarde zawieszenie.
  14. Sam sprawdziłem na tej stronce, potwierdziło się ze mam F35. Dzieki za linka, naprawdę przydatna stronka. Mógłby mi jeszcze ktoś wytłumaczyć jaka jest różnica miedz czerwonym a żółtym olejem? Czy czerwony jest do manualnych a żółty do automatów?
  15. No właśnie i tu tez jest czerwony olej, tylko czemu oni chcą mi wlać żółty? Czy to rzeczywiście tak jest jest, ze czerwony jest do manualnych, a żółty do automatów? Nie chciałbym wymieniać skrzyni przez to ze oni mi złego oleju wleją. Zubek, Masz możliwość sprawdzenia na szybko po nr vin jaka mam dokładnie skrzynie?
×
×
  • Create New...