Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

krystianzs

Klubowicz
  • Content Count

    197
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

krystianzs last won the day on February 6 2011

krystianzs had the most liked content!

Community Reputation

6 Neutral

About krystianzs

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 12/28/1989

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Szczecin

Dodatkowe pola

  • Województwo
    zachodniopomorskie
  • Nr klubowy
    819
  • Auto
    Signum
  • Oddział VKP
    Zachodniopomorski

Kontakt

  • GG
    3698877

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. WItam 

    Jeżeli jesteś jeszcze zainteresowany naprawą kolektora to zapraszam :) 

     

  2. oryginalne są GM a kto je robi to nie wiadomo ja sam kupowałem boscha i były o połowe tańsze
  3. Tak to ten komplet ale.potrzebujesz jeszcze nowe uszczelki pod pompę vacum kolektor ssacy i dekiel zaworów chyba ze chcesz stare na silicon
  4. pasował będzie z tego co pamiętam jest ciut grubszy i auto może stać sie trochę sztywniejsze.
  5. Ja bym obstawiał że poduszka już się uklepała, choć u mnie po wymianie i tak idealnie nie dolega do kielicha. Przy wymianie od razu zmień łożysko z obudową tylko uważaj przy montażu w zależności od producenta jest zaznaczone jak to zamontować czyli w którym miejscu oprzeć koniec sprężyny.
  6. to jest poniżej wszelkiej krytyki jeszcze tylko skrzydła po bokach i odleci
  7. ja bym to lepiej folią zrobił gdyż zawsze można wrócić do wersji z przed jak panowie policjanci wypatrzą.
  8. Ja nie mam, ale jacek wilczek ma i ma takie same tuleje, w katalogach nie widziałem wyszczególnienia na wahacze do zawieszenia samo-poziomowanego i zwykłego. Jeszcze by trzeba było w TIS-ie sprawdzić dla pewności.
  9. Tak ja mam takie zapakowane do przedlifta są to tuleje z wersji poliftowej tzw. sztywne i jestem zadowolony
  10. a ja bym sprawdził przegub zewnętrzny czy nie ma już dość
  11. ja bym dokładnie się przyjrzał kostce w którą wpina się żarówkę może konektor który w niej jest trzeba dogiąć bo żarówka dobrze nie styka albo gdzieś kabel się złamał i w jeden pozycji styka a w innej nie.
  12. Ja nic nie neguje ale OP-COM powie ci prawdę.
  13. jakby zębatka była pęknięta to błąd by był cały czas a jak od czasu do czasu to ja obstawiam sterownik pompy i zimne luty.
  14. Jeżeli chcesz 2.2 DTI z zagranicy to zerknij na opłaty jakie cię czekają tzn. akcyza 18% >2.0l a nie 3% jak w przypadku <2.0l naliczana wg. jakiegoś śmiesznego eurotaxu czy jakoś tak. Silnika 2.0 nie polecam bo to porostu nie chce jechać.
  15. Już raz pisałem to nie są moje fanaberie na ten temat pisze co mówił mi niejeden mechanik od zbieżności, wczoraj rozmawiając z sahharem nawet w Koszalinie jak ustawiał w bemo-motors czytaj ford to mu powiedzieli to samo jak odpalili program jak nastawić te kąty . Przesuwając przód zwrotnicy przy zbieżności wahacz układając się odpowiednio nadaje kąt pochylenia. Wytłuściłem co by dobrze było widać dla co poniektórych.
×
×
  • Create New...