Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

grzegorz 69

Forumowicz
  • Ilość treści

    379
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    1

grzegorz 69 wygrał w ostatnim dniu 17 Listopad 2013

grzegorz 69 ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

5 Neutral

O grzegorz 69

  • Ranga
    Średnio obeznany
  • Urodziny 1969.02.13

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    sokołów pdl.

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Vectra C 1,8 140 KM 08

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Uzupełnij w profilu model silnika, to prędzej ktoś poradzi.
  2. Ktoś doradzi panowie, posiadam opcoma versja5 z roku 2007 v1,39 i z powodzeniem używam do mojej vectry z programem opcom china i potrzebowałbym go do corsy d 2013r trochę czytałem w temacie i chyba vauxcom powinien sobie poradzić, tylko czy w grę wchodzi upgrade, czy lepiej kupić nowszą wersję, bo zależy mi też na korzystaniu z china clone 2010.
  3. Gazownik dobrze ci radził żeby wymienić na staga, ja bym ci proponował Qbox plus i wtryskiwacze baracuda, a tą istalacją tylko psujesz silnik, filtr fazy lotnej jest, bo wygląda tragicznie.
  4. Do przeprowadzenia prawidłowej autokalibracji potrzebne są sprawne komponenty lpg, np czyste wtryskiwacze, stabilne ciśnienie, ale też ustawienie w sterowniku lpg parametrów samochodu i instalacji gazowej, a sonda przestaje oscylować, bo masz złą dawkę gazu, a powinna być taka, żeby sterownik benzynowy niewidział że jeżdzi na innym paliwie i wtedy znikną problemy. Stawiam na brudne i klejące wtryskiwacze lpg, problemy pojawiają się najczęściej zimą.
  5. Jedz zestroić lpg, tak jak koledzy ci pisali a nie tracisz czas na bezsensowne diagnostyki, przecież już sam stwierdziłeś, że na PB jest dobrze.
  6. Gaz może robić ciśnienie, ale czuć by było ze zbiorniczka.
  7. Można jeżdzić, ja robiłem jak na dwóch wydechowych miałem 0,16 0,17.
  8. Przy takich temperaturach to chyba normalne że spali o jeden litr więcej, bo zanim osiągnie odpowiednią temperaurę, to trzeba przejechać kilkanaście kilometrów, a olej w skrzyni i tak będzie gęsty.
  9. Jaki masz przebieg, a może coś innego spowodowało konieczność remontu?
  10. Spokojnie przejedziesz jeszcze 100tyś, wydech masz idealnie, a ssące się tak nierozgrzewają, jaki masz przebieg, bo wygląda że wydechowe ktoś robił.
  11. Napinacz blokuję się w specjalnym otworku, tylko trzeba odpowiednio obrócić napinaczem, jaki ostatecznie użyłeś uszczelniacz
  12. Tak w ASO, na szczęście mieli od ręki i była sobota, 45km w jedną stronę, ale do 21 silnik złożony i odpalony.
  13. Moment kół rozrządu 65Nm+ 120°+15°, koło wału 95Nm+30°+15°, ja śrubę wału zostawiłem starą ale kół rozrządu obowiązkowo nowe.
×
×
  • Utwórz nowe...