Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

grzegorz 69

Forumowicz
  • Content Count

    380
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

grzegorz 69 last won the day on November 17 2013

grzegorz 69 had the most liked content!

Community Reputation

5 Neutral

About grzegorz 69

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 02/13/1969

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    sokołów pdl.

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Vectra C 1,8 140 KM 08

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Masz lpg, bo przy walniętym reduktorze, jak gaz idzie do płynu to bedzie wywalać płyn.
  2. Uzupełnij w profilu model silnika, to prędzej ktoś poradzi.
  3. Ktoś doradzi panowie, posiadam opcoma versja5 z roku 2007 v1,39 i z powodzeniem używam do mojej vectry z programem opcom china i potrzebowałbym go do corsy d 2013r trochę czytałem w temacie i chyba vauxcom powinien sobie poradzić, tylko czy w grę wchodzi upgrade, czy lepiej kupić nowszą wersję, bo zależy mi też na korzystaniu z china clone 2010.
  4. Gazownik dobrze ci radził żeby wymienić na staga, ja bym ci proponował Qbox plus i wtryskiwacze baracuda, a tą istalacją tylko psujesz silnik, filtr fazy lotnej jest, bo wygląda tragicznie.
  5. Do przeprowadzenia prawidłowej autokalibracji potrzebne są sprawne komponenty lpg, np czyste wtryskiwacze, stabilne ciśnienie, ale też ustawienie w sterowniku lpg parametrów samochodu i instalacji gazowej, a sonda przestaje oscylować, bo masz złą dawkę gazu, a powinna być taka, żeby sterownik benzynowy niewidział że jeżdzi na innym paliwie i wtedy znikną problemy. Stawiam na brudne i klejące wtryskiwacze lpg, problemy pojawiają się najczęściej zimą.
  6. Jedz zestroić lpg, tak jak koledzy ci pisali a nie tracisz czas na bezsensowne diagnostyki, przecież już sam stwierdziłeś, że na PB jest dobrze.
  7. Gaz może robić ciśnienie, ale czuć by było ze zbiorniczka.
  8. Można jeżdzić, ja robiłem jak na dwóch wydechowych miałem 0,16 0,17.
  9. Przy takich temperaturach to chyba normalne że spali o jeden litr więcej, bo zanim osiągnie odpowiednią temperaurę, to trzeba przejechać kilkanaście kilometrów, a olej w skrzyni i tak będzie gęsty.
  10. Jaki masz przebieg, a może coś innego spowodowało konieczność remontu?
  11. Spokojnie przejedziesz jeszcze 100tyś, wydech masz idealnie, a ssące się tak nierozgrzewają, jaki masz przebieg, bo wygląda że wydechowe ktoś robił.
  12. Napinacz blokuję się w specjalnym otworku, tylko trzeba odpowiednio obrócić napinaczem, jaki ostatecznie użyłeś uszczelniacz
  13. Tak w ASO, na szczęście mieli od ręki i była sobota, 45km w jedną stronę, ale do 21 silnik złożony i odpalony.
×
×
  • Create New...