Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

grzegorz 69

Forumowicz
  • Content Count

    390
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

grzegorz 69 last won the day on November 17 2013

grzegorz 69 had the most liked content!

Community Reputation

6 Neutral

About grzegorz 69

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 02/13/1969

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    sokołów pdl.

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Vectra C 1,8 140 KM 08

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. W vectrze pompa wspomagania jest elektryczna, to tu raczej ci nie pomogą, oleju w płynie niemasz, bo jeśli tak, to trzeba też wymienić chłodniczkę.
  2. Ja używałem kamieni 8mm proxxon niebieskie, podobne znalazłem takie, https://allegro.pl/oferta/kamien-szlifierski-wstepny-do-stali-walec-8mm-8862770530
  3. W intercarsie kiedyś widziałem na stronie, ale lepiej się dopytać jaki czas realizacji.
  4. Olej płynie z góry raczej jest to uszczelka pompy oleju, poszukaj tematu z pompą oleju, niedawno ktoś ją wymieniał i tam były zdjęcia i opisany problem z wyciekami oleju.
  5. Ja robiłem sam szlifowanie szklanek, koszt to poświęcony czas i parę zł za kamień, koszt nowej szklanki to około 70zł za sztukę, ale raczej robi się wydechowe, bo ssące mniej siadają.
  6. Spokojnie można gazować ten silnik, tylko trzeba dosyć szybko sprawdzić luzy zaworowe, bo pewnie przebieg masz pod 200tyś i prawdopodobnie luz już były robiony, ja mam zrobione 274 tyś, w tym 230 lpg i tylko raz robiłem luzy przez szlifowanie szklanek przy przebiegu 140tyś, podstawa to dobra instalacja serwisowanie i prawidłowa regulacja.
  7. Kolego cucek dzięki za preparat do płukania też tak zrobię, a zmieniałeś też chłodniczkę, czy same uszczelki, ten kawałek gumy to prawdopodobnie uszczelka termostatu. Majonezu jest odrobinę na górnej powierzchni zbiorniczka, ale płyn też stary.
  8. Dzięki, ale może się reszta oleju wypłucze i będzie dobrze, ale trochę mnie niepokoją te uszczelki które pokazałeś, bo podobne uszczelki w corsie puszczają, a masz może zdjęcia pozostałych usczelek. Wymieniałeś te uszczelki gumowe.
  9. Kolego, a jak blisko pod obudową pompy znajdują się kanały wodne i olejowe, bo zmieniłem całą chłodniczkę oleju kilka mięsięcy temu bo pojawiał się majonez w zbiorniczku płynu i oczywiście kilkukrotne płukanie i czyszczenie zbiorniczka i jest lepiej i myślę czy przypadkiem tam olej się dostaje.
  10. Jeśli chodzi o koła, to w opakowaniu Ruville siedzi INA.
  11. Masz lpg, bo przy walniętym reduktorze, jak gaz idzie do płynu to bedzie wywalać płyn.
  12. Uzupełnij w profilu model silnika, to prędzej ktoś poradzi.
  13. Ktoś doradzi panowie, posiadam opcoma versja5 z roku 2007 v1,39 i z powodzeniem używam do mojej vectry z programem opcom china i potrzebowałbym go do corsy d 2013r trochę czytałem w temacie i chyba vauxcom powinien sobie poradzić, tylko czy w grę wchodzi upgrade, czy lepiej kupić nowszą wersję, bo zależy mi też na korzystaniu z china clone 2010.
  14. Gazownik dobrze ci radził żeby wymienić na staga, ja bym ci proponował Qbox plus i wtryskiwacze baracuda, a tą istalacją tylko psujesz silnik, filtr fazy lotnej jest, bo wygląda tragicznie.
  15. Do przeprowadzenia prawidłowej autokalibracji potrzebne są sprawne komponenty lpg, np czyste wtryskiwacze, stabilne ciśnienie, ale też ustawienie w sterowniku lpg parametrów samochodu i instalacji gazowej, a sonda przestaje oscylować, bo masz złą dawkę gazu, a powinna być taka, żeby sterownik benzynowy niewidział że jeżdzi na innym paliwie i wtedy znikną problemy. Stawiam na brudne i klejące wtryskiwacze lpg, problemy pojawiają się najczęściej zimą.
×
×
  • Create New...