Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Karlo81

Forumowicz
  • Zawartość

    114
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

5 Neutral

O Karlo81

  • Ranga
    Średnio obeznany
  • Urodziny 1981.12.17

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Włoszczowa

Dodatkowe pola

  • Województwo
    świętokrzyskie
  • Auto
    Insignia 1.8 140 KM

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Czy ktoś może polecić jakiś dobry, sprawdzony serwis zajmujący się regeneracją naszych wadliwych skrzyń M32. U mnie słychać szum ze skrzyni na 5 i 6 biegu.
  2. Już sam sobie odpowiedziałem na zadane pytanie. Można wymienić cewkę kompresora klimatyzacji bez wyciągania go z auta (bez odkręcania węży). wystarczy odkręcić sprężarkę (mocowana na 3 śruby TORX) i można wymienić cewkę. Nie polecam próbować wymienić bez odkręcania sprężarki bo nie uda się wyjąć drugiego pierścienia segera trzymającego cewkę. Jak się już wie co i jak to myślę że za drugim razem można wymienić cewkę w ok 2 godz. przez średnio zaawansowanego mechanika amatora. Polecam się zaopatrzyć w dobre szczypce do pierścieni segara (przy odkręconej sprężarce wystarczą proste). W razie pytań można pisać do mnie to coś podpowiem bo przerabiałem temat.
  3. Czy ktoś wymieniał cewkę sprężarki klimatyzacji bez jej wyciągania z auta? Jest w ogóle taka możliwość bo miejsca za dużo nie ma.Może ktoś opisze jak to zrobić a może gdzieś jest opisane to proszę o linka z góry dziękuję.
  4. Karlo81

    Nie działa obrotomierz.

    Obrotomierz sam się naprawił po kilku dniach jazdy. Ja myślę że to było spowodowane odłączeniem akumulatora na zbyt długi czas. Może komuś się kiedyś przyda ta informacja zanim rozbierze pół samochodu:). Temat do zamknięcia. Dzięki MIkiQ za zainteresowanie moim problemem.
  5. Karlo81

    Nie działa obrotomierz.

    Nic więcej nie było robione. W zegarach jest jakiś silniczek? Bo nie miałem okazji jeszcze rozbierać.
  6. Karlo81

    Nie działa obrotomierz.

    Jak by tak było to chyba nie było by obrotów widać na podłączonym kompie i z pewnością by wywalało błąd tego czujnika? Tak przynajmniej myślę.
  7. Witam Po wymianie rozrządu i sprzęgła nie działa obrotomierz. Reszta wskaźników i zegarów działa jak należy. Po podłączeniu kompa na nim widać obroty a na desce ciągle zero. Miał ktoś podobny przypadek?
  8. Karlo81

    Z jakiego materiału zderzak?

    Wielkie dzięki kolego.
  9. Witam Czy ktoś jest w stanie napisać z jakiego materiału są zderzaki w Vectra C 2003r. Chodzi mi konkretnie o oznaczenie na zderzaku. PP, PP+HDPE czy jakiś inny?
  10. Karlo81

    Vectra 1.8 122KM

    Tak własnie zrobiłem jak koledzy piszą zamówiłem oryginał jak przyjdzie napisze czy pomogło. Mechanik stwierdził że to chyba nawet nie Delphi tylko było w pudełku delphi :/
  11. Karlo81

    Vectra 1.8 122KM

    Może ktoś miał podobny przypadek bo mi już ręce opadają a auto pilnie potrzebne. Opisze problem Silnik 1.8 122KM auto w trybie awaryjnym max obroty 4000 ograniczona moc. Diagnostyka pokazuje usterkę czujnika położenia wału korbowego (na odpalonym silniku błąd ciągły). Wymieniłem czujnik na nowy DELPHI i bez zmian, kable od czujnika do sterownika sprawdzone mają ciągłość i nie maja zwarcia. Sterownik wysłany do firmy Elektrobip podobno miał jakeś usterki niby naprawiony ale nadal auto w trybie awaryjnym i błąd czujnika położenia wału. Ktoś może coś jeszcze podpowiedzieć? Może ktoś miał podobny przypadek. Jeszcze dodam że auto odpala ale dosyć ciężko tzn trzeba pokręcić ok 5-6 sekund żeby odpaliło po odpaleniu obroty równe nie falują.
  12. Karlo81

    Schemat elektryczny Vectra C

    witam Potrzebuje opis pinów ECU do Vectry C 1.8 2002r. Sterownik Siemens simtec 71.5 Z góry dziękuję. Pozdrawiam
  13. Karlo81

    Kody do radioodbiorników

    Jak wszyscy w temacie potrzebuje kod do radia VDO CDR500 326559176 No 24469302 GM 050011234372 Dostałem z radiem kod 2172 ale to chyba nie ten. Z góry dzięki za pomoc.
  14. Wymieniłem chłodnice zalałem płynem i zostawiłem z odkręconym korkiem bo pomyślałem że tak sie odpowietrzy układ. A przy temp powyżej 90 stopni zaczęło nagle wywalać płyn jakby się mocno gotowało w zbiorniczku. Dlatego pomyślałem że to nie jest normalne zjawisko stąd moje pytanie. Teraz idę zrobić to samo n azakręconym korku i zobacze jaki efekt. Zagrzałem silnik z zakręconym zbiorniczkiem do ponad 90 stopni i płynu nie wywala wentylator sie załączył czyli wygląda na to że wszystko jest oki. Dziękuję wszystkim za zainteresowanie moim "problemem". Pozdrawiam.
  15. Próbęzrobię po południu ale tak myślę żę malo precyzyjnie napisałem. Poziom płynu nie podnosi sie po mału i zaczyna wylewać ale nagle zaczyna się jakby bardzo intensywnie gotować w zbiorniczku.
×