Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Karlo81

Forumowicz
  • Content Count

    114
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

5 Neutral

About Karlo81

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 12/17/1981

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Włoszczowa

Dodatkowe pola

  • Województwo
    świętokrzyskie
  • Auto
    Insignia 1.8 140 KM

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Czy ktoś może polecić jakiś dobry, sprawdzony serwis zajmujący się regeneracją naszych wadliwych skrzyń M32. U mnie słychać szum ze skrzyni na 5 i 6 biegu.
  2. Już sam sobie odpowiedziałem na zadane pytanie. Można wymienić cewkę kompresora klimatyzacji bez wyciągania go z auta (bez odkręcania węży). wystarczy odkręcić sprężarkę (mocowana na 3 śruby TORX) i można wymienić cewkę. Nie polecam próbować wymienić bez odkręcania sprężarki bo nie uda się wyjąć drugiego pierścienia segera trzymającego cewkę. Jak się już wie co i jak to myślę że za drugim razem można wymienić cewkę w ok 2 godz. przez średnio zaawansowanego mechanika amatora. Polecam się zaopatrzyć w dobre szczypce do pierścieni segara (przy odkręconej sprężarce wystarczą proste). W razie pytań można pisać do mnie to coś podpowiem bo przerabiałem temat.
  3. Czy ktoś wymieniał cewkę sprężarki klimatyzacji bez jej wyciągania z auta? Jest w ogóle taka możliwość bo miejsca za dużo nie ma.Może ktoś opisze jak to zrobić a może gdzieś jest opisane to proszę o linka z góry dziękuję.
  4. Obrotomierz sam się naprawił po kilku dniach jazdy. Ja myślę że to było spowodowane odłączeniem akumulatora na zbyt długi czas. Może komuś się kiedyś przyda ta informacja zanim rozbierze pół samochodu:). Temat do zamknięcia. Dzięki MIkiQ za zainteresowanie moim problemem.
  5. Nic więcej nie było robione. W zegarach jest jakiś silniczek? Bo nie miałem okazji jeszcze rozbierać.
  6. Jak by tak było to chyba nie było by obrotów widać na podłączonym kompie i z pewnością by wywalało błąd tego czujnika? Tak przynajmniej myślę.
  7. Witam Po wymianie rozrządu i sprzęgła nie działa obrotomierz. Reszta wskaźników i zegarów działa jak należy. Po podłączeniu kompa na nim widać obroty a na desce ciągle zero. Miał ktoś podobny przypadek?
  8. Witam Czy ktoś jest w stanie napisać z jakiego materiału są zderzaki w Vectra C 2003r. Chodzi mi konkretnie o oznaczenie na zderzaku. PP, PP+HDPE czy jakiś inny?
  9. Tak własnie zrobiłem jak koledzy piszą zamówiłem oryginał jak przyjdzie napisze czy pomogło. Mechanik stwierdził że to chyba nawet nie Delphi tylko było w pudełku delphi :/
  10. Może ktoś miał podobny przypadek bo mi już ręce opadają a auto pilnie potrzebne. Opisze problem Silnik 1.8 122KM auto w trybie awaryjnym max obroty 4000 ograniczona moc. Diagnostyka pokazuje usterkę czujnika położenia wału korbowego (na odpalonym silniku błąd ciągły). Wymieniłem czujnik na nowy DELPHI i bez zmian, kable od czujnika do sterownika sprawdzone mają ciągłość i nie maja zwarcia. Sterownik wysłany do firmy Elektrobip podobno miał jakeś usterki niby naprawiony ale nadal auto w trybie awaryjnym i błąd czujnika położenia wału. Ktoś może coś jeszcze podpowiedzieć? Może ktoś miał podobny przypadek. Jeszcze dodam że auto odpala ale dosyć ciężko tzn trzeba pokręcić ok 5-6 sekund żeby odpaliło po odpaleniu obroty równe nie falują.
  11. witam Potrzebuje opis pinów ECU do Vectry C 1.8 2002r. Sterownik Siemens simtec 71.5 Z góry dziękuję. Pozdrawiam
  12. Jak wszyscy w temacie potrzebuje kod do radia VDO CDR500 326559176 No 24469302 GM 050011234372 Dostałem z radiem kod 2172 ale to chyba nie ten. Z góry dzięki za pomoc.
  13. Wymieniłem chłodnice zalałem płynem i zostawiłem z odkręconym korkiem bo pomyślałem że tak sie odpowietrzy układ. A przy temp powyżej 90 stopni zaczęło nagle wywalać płyn jakby się mocno gotowało w zbiorniczku. Dlatego pomyślałem że to nie jest normalne zjawisko stąd moje pytanie. Teraz idę zrobić to samo n azakręconym korku i zobacze jaki efekt. Zagrzałem silnik z zakręconym zbiorniczkiem do ponad 90 stopni i płynu nie wywala wentylator sie załączył czyli wygląda na to że wszystko jest oki. Dziękuję wszystkim za zainteresowanie moim "problemem". Pozdrawiam.
  14. Próbęzrobię po południu ale tak myślę żę malo precyzyjnie napisałem. Poziom płynu nie podnosi sie po mału i zaczyna wylewać ale nagle zaczyna się jakby bardzo intensywnie gotować w zbiorniczku.
×
×
  • Create New...