Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

gumis7

Forumowicz
  • Content Count

    47
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Neutral

About gumis7

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Iława

Dodatkowe pola

  • Województwo
    warmińsko-mazurskie
  • Auto
    Vectra C Hatchback GTS 1.9CDTi 120KM

Recent Profile Visitors

450 profile views
  1. Hm... ja mam hatchbacka i ten zamek u mnie inaczej wygląda jest włożony w plastikową obudowę i w środku było wszystko zawilgocone i mam elektryczny nie było tam linki z tego co pamiętam Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka
  2. Musisz zdjąć tapicerkę, tylko ostrożnie bo połamiesz zatrzaski ja musiałem jeden kleić, a potem to juz tylko dwie śrubki, tylko jak będziesz ewentualnie odkręcał zamek to zanim założysz tapicerkę to sprawdź czy ładnie ci się klapa zamyka jak nie to musisz wyregulować tymi śrubami o ile pamiętam Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka
  3. Ja miałem podobny problem musiałem wyjąć zamek przeczyscic go i nasmarować bo w środku było wszystko pordzewiałe od dwóch lat działa bez problemu Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka
  4. W sumie to ja mam podobnie ustawiam na 20 stopni na początku wali gorącym powietrzem a po 20 min jest mi zimno i podkręcam na 21 lub 22
  5. Witam wszystkich, W mojej Viki dobiegają z przodu niepokojące odgłosy w postaci pękania/chrobot, które jak zauważyłem nasilają się wraz ze spadkiem temperatury. Czasami są ciche a czasami jak łupnie to wychodzę sprawdzić czy mam jeszcze sprężyny w kawałku. Latem przy wyższych temperaturach sporadycznie słyszalne, a wraz ze spadkiem coraz są dotkliwsze. I nie ma sztywnej reguły przy której to występuję, jadę po dziurach i nic nie słyszę, przez "policjanta" nic, przejeżdżam przez przejazd kolejowy słyszę, wyjechałem dziś z garażu skręcam na drogę słyszę, jutro wyjadę i nie usłyszę. Wymieniłem: amortyzatory przód, sprężyny całe wymieniane 3 lata temu, łączniki stabilizatora przód, gumy stabilizatora przód, tylne tuleje wahacza przód. I zero poprawy. Dwa tygodnie temu na stacji diagnostycznej znaleźli zerwaną poduszkę silnika lewą już miałem nadzieję że to to, ale nie, naprawione a poprawy brak (przy czym majster poduszkę zostawił bo zerwało mi tylko śruby mocujące ją ze skrzynią biegów, no ale myślę że ją obejrzał). Auto oglądane przez trzech mechaników i nic nie widzą. Fizycznie jest ok. Czy miał ktoś podobne problemy lub podpowiedział czemu się jeszcze przyjrzeć ? Pozdrawiam Tomasz
  6. No właśnie, a nie widze innych dwuczęściowych, problem taki ze te co kupiłem to niby 24 mm ale jak mierze to mają średnicę 20mm i jak tu je wcisnąć na taki drążek 25mm? Ktoś w innym wątku sugerował wymianę obejm na te jednoczęściowe. Ale jak już mam te...
  7. Witam, zakupiłem gumy dwupołówkowe (takie mam w aucie) stabilizatora przód nr 350391 24mm. Takie mi sprzedano w ASO. Jak próbuję przymierzyć do stabilizatora , który ma średnicę 25mm to wydają się dużo za małe (brakuje ok. 1cm aby spiąć je razem). Czy takie być powinny ? Jak je zamontować ? Jeśli to nie te, to jakie gumy (numer) ? dot. VC 2008 Z19DT 120KM GTS Pozdrawiam Tomasz
  8. Co do pytania to u mnie mechanik blokował koło zębate od strony sprzęgła chyba wkładał jakiegoś pręta Pozdr Tomasz
  9. Przy okazji jak najbardziej wymień cały płyn tylko na taki różowy oplowski z glikolem (koncentryk).
  10. Miałem to samo wymiana termostatu pomogła (czujnik temp. jest z nim zintegrowany). Tylko nie pamiętam na jaki, ktoś na forum polecał. Pozdrawiam
  11. dzięki za info, na jednym z forów znalazłem taki opis " Ciekawostka: opel vectra C i B mają takie same sprężarki tzn gabaryty, wydajność. Jedyna rzecz jaka je różni to to, że w jednym kompresorze występuje dioda w drugim nie. Zamontowanie kompresora z jednego samochodu do drugiego (zamiast z diodą zamontowanie bez diody) skutkuje tym, że po wyłączeniu klimy na chwilę aktywuje się rozrusznik... " i być może mi trafił niechcący bez, wymieniłem przekaźnik ale bez efektu, O ile dobrze patrzę przekaźniki występują też z takim już wbudowanymi diodami gaszącymi. Orientujecie się może w tym, może który by pasował ? obeszło by się bez lutowania. Tomasz
  12. dzięki w czwartek będę u majstra to mu to podsunę, a tak z ciekawości gdzie jest ten przekaźnik ??
  13. Witam, Wymieniłem kompresor klimatyzacji na regenerowany i teraz przy wyłączaniu auta słychać "krótki" zgrzyt (pojawił się zaraz po wymianie kompresora). Gdy wcześniej wyłączę klimę zgrzytu nie słychać, silnik gaśnie normalnie. Zgrzyt pojawia się tylko przy gaszeniu silnika przy uruchomionej klime. Jednak jak wcześniej ją wyłączę (przed zgaszeniem silnika) nic nie słychać wyłącza się normalnie, gaszę auto też nic. Przy odpalaniu auta z klimą i bez klimy też cisza. Co może być nie tak jak się domyślam z tym kompresorem ? Vectra C, 2008, 1,9 120KM pozdrawiam Tomasz
  14. Miałem to samo w starej Viki B zużyte szczotki rozrusznika
  15. U mnie też jest podobnie przez chwilę ciepłe dmucha ale tak się dzieje chyba jak bez klimy go odpalam.
×
×
  • Create New...