Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

jacol26w

Forumowicz
  • Content Count

    39
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About jacol26w

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 07/11/1981

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Sieradz

Dodatkowe pola

  • Województwo
    łódzkie
  • Auto
    VC 3.2 V6

Kontakt

  • GG
    1573440

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Nie wiem czy mówimy o tym samym. Ale u mnie przy zmianie biegów 1.2.3 jest tragedia. Muszę bardzo delikatnie puszczać sprzęgło aby normalnie ruszyć I to nie zawsze się udaje. Jadąc wolno np na 2 biegu gdy puszczę gaz lub dodam czuć jakby silnik I skrzynia się kołysały i jest takie uderzenie. Już nie mam siły na to auto. Poduszki wymienione, tuleje sanek wymienione, przeguby w tamtym roku wymienione no i trochę wcześniej skrzynia o której pisałem. Włożyłem ostatnio w auto prawie 7000 zł a jazda zamiast sprawiać przyjemność to wkur....
  2. Ja ponownie obstawiam u siebie luz na mechanizmie różnicowym. A może ten typ już tak ma???? Szkoda ze nie miałem okazji przejechać się innym autem dla porównania
  3. Kolego chyba jeszcze nie. Wymieniłem poduszki, przegluby, jakiś czas temu skrzynię biegów (używana ale z małym nalotem) i nadal to samo. Zostało tylko sprzęgło i dwumasa. Chociaż czytałem gdzieś ze to też nie pomaga więc ja się poddaję
  4. Koledzy czy amortyzatory razem ze sprężynami od 2.0 turbo dają radę w 3.2 ? Czy silnik jednak zbyt ciężki???
  5. A jakie były objawy i dlaczego wymieniałeś? Czy były głośne stuki i szarpanie przy zmianie biegów ni dodawaniu gazu?
  6. kolego ceny ci nie podam bo będzie mi to robił znajomy na zasadzie przysługa za przysługę. Dlatego chcę się dowiedzieć czego mogę na alledrogo poszukać bo od 3.2 i 2.2dti to ceny nawet za używkę w tej chwili to dla mnie kosmos
  7. No właśnie zdania są podzielone. 1.9 chyba też były różne. A nie chcę wydać parę stówek niepotrzebnie Więc koledzy nadal pytanie aktualne. Może można to sprawdzić w jakiś katalogach czy programach? Jeżeli ktoś ma taką możliwość to bardzo proszę o pomoc EDIT Powiedzcie proszę czy jest jakiś program w którym można sprawdzić te półosie???
  8. Wiem że temat stary ale taki znalazłem a nie chcę nowego zakładać. Muszę wymienić wszystkie przeguby w moim aucie VC 3.2 v6 rok 2004/2005 manual. I biorąc pod uwagę ceny nowych części muszę poszukać używki. Pytanie brzmi od jakich silników będą pasowały półosie do mojego auta??? Proszę o konkretne wersje silnikowe abym mógł poszukać w necie. Z góry dziękuję za pomoc
  9. Dzięki Zubek73. Katalogów nie ogarniam. Pędzę do sklepu. Jeżeli ty tak mówisz to tak ma być
  10. Koledzy ja także mam pytanie i potrzebuje na szybko odpowiedzi. Pacjent to vc 3.2, rok modelowy 2005, zawieszenie zwykłe nie obniżone, IDS+ na pokładzie. Niestety wszystkie amory nadają się do wymiany. W garażu leżą springi obniżające FK. Jakie amortyzatory do tych sprężyn założyć?? Oczywiście bez IDS+ bo cena kosmiczna. Jeżeli mogę prosić o jakieś numery lub link do aukcji to będę bardzo wdzięczny bo auto na kanale a jest potrzebne na wczoraj. Czytałem forum ale jest tego tyle że nie ogarniam. Proszę o odp.
  11. Kolego nie wiem czy będzie to dla ciebie pomocne ale u mnie dokładnie takie same objawy wystąpiły gdy pan gazman druciarz zamontował mi w aucie instalację lpg. Powodem było złe podłączenie instalacji do gniazda OBD (chodzi o funkcję autoadaptacji) Pozdrawiam
  12. Czy sprężyny już zamontowane? Pytam bo w kartonie czekają takie same na montaż do mojej VC. Jestem ciekaw o ile jest niżej czy bardzo twardo?
  13. Średnie spalanie LPG około 14l. Żona w trasie wykręciła kiedyś 9.8 l. Mierzone zatankowanym do pustej butli gazem do pełna i gaz wyjeżdżony do zera. Duży motor nie oznacza kolosalnego spalania a frajda z jazdy jest jak się chce pobawić.
  14. Koledzy to jak z tymi luzami na układzie różnicowym? Z tego co przeczytałem to rozumiem że musi on być. U mnie podczas ruszania i zmiany biegów jest takie szarpnięcie jakby uszkodzona poduszka. Byłem u mechanika i stwierdził że poduszki są ok. Powiedział że jest to wina układu różnicowego ponieważ tam właśnie jest luz. Podczas ruszania jest takie szarpnięcie i aby płynnie ruszyć trzeba naprawdę bardzo wolniutko puszczać pedał sprzęgła. Szarpnięcie występuje także podczas zmiany biegów i jest odczuwalne przy małych prędkościach. Jeżeli ktoś potrafi coś powiedzieć w temacie lub jest ktoś z woj. łódzkiego a najlepiej z okolic Sieradza i mógłby zajrzeć mi pod autko to bardzo proszę o kontakt. Cena używanej skrzyni to minimum 1000 zł plus robocizna więc wolę dokładnie sprawdzić.
×
×
  • Create New...