Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Wojtas76

Forumowicz
  • Zawartość

    28
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O Wojtas76

  • Ranga
    Nowicjusz
  • Urodziny 1976.12.24

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Wrocław

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Auto
    Vectra C GTS, Insignia 1,6 SIDI HB Cosmo

Kontakt

  • GG
    1158979
  1. Uwagi po przesiadce z VC na Insignię

    ekchm a gdzie w moim poście masz cokolwiek technicznego? wszystko to moje subiektywne odczucia. Odczucia "nowo upieczonego" właściciela insigni (bo chyba o tym jest ten wątek, chyba że się mylę?!?) Ty natomiast postanowiłeś zwalczać moje odczucia. Cóż...
  2. Uwagi po przesiadce z VC na Insignię

    w dużym skrócie... masz inny gust... a ponieważ o gustach się nie dyskutuje... sam rozumiesz...
  3. Uwagi po przesiadce z VC na Insignię

    ahh kolega widze z BMW... zatem pozwólcie że nie ustosunkuje się do powyższej wypowiedzi ;-) pozdróweczka
  4. Uwagi po przesiadce z VC na Insignię

    porównuje z passeratti... kolega który nim jeździ na codzień był w szoku że diesel może być tak cichy... a również kolega z focusa (wiem że to nie ta półka) ale również był pełen uznania... oczywiście z polonezem też nie porównamy... ;-) a uszczelki? nigdy ich nie słyszałem więc nie wiem o czym mowa... nawet jadąc ok 200km/h nic nie świszcze.
  5. Uwagi po przesiadce z VC na Insignię

    Na tą chwilę mam przejechane ok 2000km, trasy w tym jest jakieś 300km. średnia spalania to 8,2 l/100km. Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
  6. Uwagi po przesiadce z VC na Insignię

    no fakt, o tym nie pomyślałem...
  7. oj dobrze, zatem specjalnie dla kolegi sprecyzuję... miałem na myśli 225/45 R17. :-)
  8. 225/45 R17 o ile się nie mylę... Zgadza się 300zł to klasa ekonomiczna, jednak wśród tych można znaleźć całkiem przyzwoite... Swego czasu czytałem sporo pozytywnych opinii o Nokianach... nie sprawdziłem tego na sobie, ale o ile to prawda to właśnie byłoby to :-)
  9. Uwagi po przesiadce z VC na Insignię

    ...płoną czy cokolwiek innego, pokaż mi auto znajdę w nim usterki... uważam że są fair bo zgłosili do UOKIK, ja moją Igunię RM2014 kupiłem 3 tyg temu. Pojechałem do ASO wymienić olej, z automatu i w gratisie wymieli mi jakiś przewód cieczy chłodzącej (ponoć akcja serwisowa dla tego auta) więc nie migają się od odpowiedzialności za usterki. Jeśli chodzi o spalanie nie porównam wymiernie bo przesiadłem się z VC GTS 1,9cdti do Insignia 1,6SIDI, co do pozostałych rzeczy to głównie: - wyciszenie. VC była wyciszona świetnie, Igunia jeszcze biję ją o głowę w tym temacie... - design... Igunia, szczególnie poliftowa jest poprostu piękna! - nowoczesne rozwiązania i udogodnienia dla kierowcy. - zawieszenie w VC GTS było twarde, Tato miał VC zwykłą, mięciutką... Igunia zdecydowanie przypomina GTS-a - brakuje mi natomiast schowków, półeczek... VC miała tego znacznie więcej... nie mogę się zorganizować puki co ale pracuje nad tym ogólnie wrażenie świeżego użytkownika Iguni... Zakochany bez pamięci ;-)
  10. biały dym... to Papierza wybrali... wybaczcie, nie mogłem się powstrzymać ;-) eot
  11. no popatrz... ja już stawiałem na zakleszczenie się hamulców i chciałem polecić sprawdzenie czy felgi nie grzeją się za mocno... ale dobrze że problem Ci się rozwiązał... szerokości
  12. Ja na zimę mam Dunlopy a na lato Goodrich. Generalnie z tego co zdążyłem się podoktoryzować za porządne opony trzeba dać min 300zł/szt. Ale jak to mówią, to jedyny punkt przyczepności auta do nawierzchni więc nie powinno się na nim oszczędzać.
  13. u mnie co prawda w 1,9cdti Mechanik stwierdził że zbyt mały prąd na rozruszniku i pomogła regeneracja rozrusznika (400zł z robocizną) i nowy akumulator... ale teraz pali jak nóweczka :-)
  14. skoro za angole taki ceny, chyba przemyślę cenę za moją Viki... ;-)
  15. Najnowsze mapy do CD70/DVD90

    no proszę, ot globalizacja ;-)) jeszcze raz dzięki za poradę pozdro
×