Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Mack`

Forumowicz
  • Content Count

    33
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Mack`

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Kielce
  • Zainteresowania
    all kind

Dodatkowe pola

  • Województwo
    świętokrzyskie
  • Auto
    1,9 cdti

Kontakt

  • GG
    6820187

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Przednia belka pod zderzak w jakiej cenie sensownej? Przedni zderzak goły w jakiej cenie?

    1. Mack`

      Mack`

      chodzi o tą astre h

  2. Jeszcze bym podmienił boost sensor i przepływkę tylko nie mam od kogo pożyczyć. Odłączyłem boost sensor i odpaliłem to widac ze silnik nie wchodzi na obroty i zle sie ma. Podpiołem spowrotem i wsio oki znow oprocz 3 bledów co wyskoczyli po odpięciu. Lipa jestem w kropce i nie wiem co dalej.
  3. Tak tak pełna podkładka także sądzę, że elektrycznie EGR wywalony faktycznie. Wywaliłem teraz parę stów aby wyczyścić turbo i wymienić gruszkę na dobrą i dalej d*** z jazdy ;/. Jeszcze to jednego magika podjadę choć planuje po dobrym nagrzaniu silnika przelecieć cały silnik plakiem czy gdzieś nie ma przedmuchu.
  4. WitamPodepnę się pod temat bo też problem z p2279Otóż sprawa wygląda tak. Mam 1,9cdti 110kw Kolektor dolotowy bez klapek usunięte zaspawane. EGR programowo usunięty i zaślepiony pełną podkładkom. Teraz jeszcze parę dni temu była wymieniona gruszka od turbiny i ogólnie turbina wyczyszczona. Po tym zabiegu auto ciągnie jak ta lala. Silnik od 2800 obr zaczęło ciągnąć to teraz już w okolicy 2000 obr turbinka wstaje i tu jest okey wszystko. Problem się pojawia jak przy 80-140kmh odpuszczę nogę z gazu i też czasem jak dodaje gazu i długo się rozpędzam. Wchodzi w tryb awaryjny i p2279. Oczywiście po
  5. Zamiennik zamontowałem, ale różnicy zero. Miałem przez chwile od Alfy 2L i jak by lepiej auto jechało.
  6. Klapa hatchback trzeba zdejmowac tapicerke czy gdzies jakis otwór będzie? Dodałem to bo podobnie wszystko jest, a nawet tak samo.
  7. Witam Mam problem z klapa Vectra b. Otworzenie z kluczyka klapy nie działa. Z centralnego też lipa. Dostałem się od środka do klapy, ale nigdzie nie widzę zaślepki w którą mógłbym włożyć śrubokręt w celu awaryjnego otworzenia klapy. Macie jakiś pomysł jak otworzyć? Przypuszczam, że w zamku zapadki zardzewiały. Akcja z rozebraniem i wyczyszczeniem przesmarowaniem zda egzamin czy szukać na szrocie zamka z kluczykiem i przełożyć tylko?
  8. cyt."Dobra wiadomość jest taka że to koło dwumasowe spełnia swoją rolę tłumika drgań skrętnych, ale rozleciało się łożyskowanie osiowe środka względem części zewnętrznych i stąd ten hałas. Fizycznie objawia się to tym że koło ma duże luzy przy jego naciskaniu na skrajne punkty. W praktyce zostawienie tego hałasu tak jak jest niczym nie grozi dopóki dwumas spełnia swoją rolę." Dokładnie to samo miałem u siebie. 3 lata temu założyłem nowy dwumas i sprzegło i po 60 k km nagle nie mogłem wbić żadnego biegu. Okazało się, że dwumas się zapadał. No mówie trudno pech. Kupiłem nowe koło Sachsa i no
  9. Jak czytam te wasze ceny jak niektórzy piszą to ręce mi opadają. Ja wiem, że Wawa czy Kraków itp to drogie miasta, ale za zaspawanie 5 dziurek wolają 100-150zł to szok po prostu zdzierstwo. W Kielcach zapłaciłem za spawanie 50zł i jeszcze mi firma fakturę wystawiła, żeby było tego mało. Za demontaż kolektora, rozpołowienie i wyczyszczenie z nagaru i potem sklejenie i zamontowanie 350zł Kielce. Co według mnie jest jak najbardziej uczciwą ceną. Przy okazji posprawdzał całe auto pod względem technicznym. Kolego valhalem udało Ci się już dojść do sprawy z wstawaniem turbiny przy 2,5k obrotó
  10. http://allegro.pl/alfa-romeo-147-1-9-jtd-jtdm-150km-kolektor-ssacy-i4072485605.html http://allegro.pl/kolektor-ssacy-alfa-romeo-147-1-9-jtd-jtdm-150km-i4095309346.html http://allegro.pl/kolektor-ssacy-alfa-romeo-gt-147-159-1-9jtd-2-0jts-i4084807066.html
  11. Panowie czy ten kolektor z Alfy będzie banglał do felernego cdti 1,9 110kw ? Jestem zainteresowany właśnie takowym, aby szybko zamontować,a potem oploskiego bym zaspawal i wrzucił na allegro.
  12. Witam. Potwierdźcie panowie moje przypuszczenia. Od paru dni przy jeździe od 2000-3500 obrotów slychać dodatkowy pisk/świst do dodawaniu gazu. Ogólnie auto ma moc jedynie denerwujący dźwięk. Dziś zdjąłem węże i taki mam wynik. Ten wąż był delikatnie mokry zaolejony ale nie jakoś strasznie i tu gdzie palcem pokazuje to wyjście z turbiny i idzie rura to IC Jest ono suche w środku brak zaolejenia. Jedynie w rurze wylotowej delikatnie. Za to w tej rurze dolotu do przepustnicy jest mocniej zaolejone i tu gdzie palcem pokazuje przy wyjściu z IC pod spodem węża wąż jest cały mokry w oleju po
  13. :/ ja się nauczyłem jeździć po trasie na biegu 6 przy obrotach 1800 1900 :| to żem też się widzę przyczynił do rozwałki koła dwumasowego.
  14. Nie no tak właśnie robię heh przecinakiem blokuje o zęb i dół przecinaka także dwumas jaki tak się nie rusza. Ej no, a nie ma tu przypadkiem akcji z lewym gwintem ?? ;|??
×
×
  • Create New...
UP