Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Dominiks

Forumowicz
  • Content Count

    1122
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About Dominiks

  • Rank
    Specjalista początkujacy
  • Birthday 04/14/1980

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Lubaczów/Nowy Dzików
  • Zainteresowania
    fotowoltaika, zakładam instalacje

Kontakt

Dodatkowe pola

  • Województwo
    podkarpackie
  • Auto
    Była VA z C18NZ+BLOS, Jest VB 1.6 16V prawie GSI

Recent Profile Visitors

1627 profile views
  1. Za falowanie obstawiałbym krokowca. A co do: Może i niepotrzebna ale i nie zaszkodzi. Niestety cewki z czasem tracą swoje właściwości. U mnie też szarpało. Nowe świece pomagały może na 1000km i dalej to samo. Dopiero gazownik podpowiedział, że cewka już nie domaga. A w polifcie niestety jest cewka zespolona zakładana bezpośrednio na świece i jej koszt jest dość wysoki . Dlatego poraził mi bym zmniejszył przerwę na jakieś 0.5 albo 0,7mm-----i pomogło. Kolego spróbuj, na pewno nie zaszkodzi, a może pomoże.
  2. Na początek zmniejsz przerwę na świecach do 0,5 mm - u mnie pomogło.
  3. Też to widzę. Ale to może wizja naprawcza super blacharza. Zrobił remont po swojemu.
  4. Od początku nic nie piszesz o sprawdzeniu podciśnienia. Może w końcu pasuje tam zajrzeć. U siebie też tak miałem podczas przeróbek w komorze silnika. Nie było podciśnienia w serwie i pedał twardy jak skała i takie hamulce jak Twoje. Gdy podpiąłem i uszczelniłem podciśnienie jest jak być powinno. SPRAWDŹ PODCIŚNIENIE . Zawsze zaczynamy od najprostszych i najtańszych rzeczy. ;-)
  5. Ten pierwszy jest wpisany jako partnerski staga, więc stagów już trochę założyli. I chyba warty zainteresowania.
  6. Domyślam się, że chodzi o użytkowanie To że będzie stał kilka dni a później jazda, to nic nie działa negatywnie. I tak palisz na Pb i dopiero po 2-3 km jedziesz na gazie. A z tą dopłatą aż 100 zł za wlew pod klapką to bym się nie zgodził. Ja zakładałem za dodatkowe 50.
  7. Jeźeli masz zamiar nią jeździć kilka lat i zrobić ponad 20 tyś. to warto. Bo po ok 15-20tyś zwraca się instalka. Opcja 1 wystarczająca tyle, że z 200zł za droga. Chociaż z drugiej strony same graty wyjdą z 1500.
  8. Jak już chcesz szukać po lpg, to odłącz całą instalację ( bezpiecznik) i wówczas zobacz czy odpali na pb.
  9. Chyba w niej nie doczytałeś : Dwa sygnały krótkie i jeden długi- brak wymaganego przeglądu instalacji, udaj się do serwisu.
  10. Na pewno jest. Kwestia tylko przerzucenia i ewentualnie zmiana linki. Nie wiem jak jest w vb ale w mojej dawnej va właśnie tak robiłem. Kupiłem tarczobębny z innego modelu va. Odkręciłem stare bębny. Założyłem nowe tarczobębny. Dokupiłem linkę ręcznego. I tyle. Ale poczekaj, może ktoś się wypowie kto wie na 100% jak jest w vb :-)
  11. Piszczenie przełanczania wydaje mi się, że ustawia się w programie sterownika. Teraz pewnie masz tzw. ciche przełanczanie. Ale to tylko moje przypuszczenie.
  12. Dominiks

    Gdzie tankujecie LPG?

    Ja przeważnie tenkuję na orlenie. Jak narazie niby nie ma samoobsługi, ale nieraz sam sobie podpinam, żeby było szybciej. :-) Odorek wiem, że gaz ze wschodu lepszy. Ale u nas z UA niestety w podobnej cenie. A dodając kolejki, to się nie opłaca :-(
  13. Dominiks

    Nowy LPG do VB 2.5

    Tak jak pisze kolega. Wszystko się mieści. Tyle, że dokręca się końcówkę.I wymaga to większej pracy od montera. Może jak go trochę podpuścisz, że jak się nie da, a gdzie indziej dają radę, to idziesz gdzie indziej.I gość jednak stwierdzi, że się da. Sory doczytałem, że już się montuje. No to jak zakłada bez wlewu pod klapką, to niech spuści z ceny, założy nie niszcząc zderzaka. A ty jedź do innego zakładu, albo sam sobie załóż wlew pod klapkę.Kupujesz jedynie http://nagaz24.pl/za...,1778,p,pl.html wiertarka, wiertło i trochę zdolności
  14. Dominiks

    Nowy LPG do VB 2.5

    Silver jest wystarczający i ma zapas, jest do 204 KM cena ok.200zł A gold jest do 325KM i kosztuje jakieś 320zł. A za duży zapas to wcale nie jest bardzo dobrze.
×
×
  • Create New...