Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Damian.VA

Forumowicz
  • Content Count

    29
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Damian.VA

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 12/21/1991

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Zakroczym

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Signum B207R 248KM 420NM

Recent Profile Visitors

511 profile views
  1. Siema, potrzebuje porady w sprawie wydechu który ogarnie 300+ w Z20NET. Planuje na wiosne mody turbiny na 19T i strojenie, ale aktualnie muszę ogarnąć wydech. Jak myślicie czy wydech w następującej konfiguracji ogarnie taką moc? DP 3' ----> Katalizator insygnia 2.8t -----> tłumik przelotowy 2.75' -----> końcowe ori Irmscher od z20net Pytam bo zastanawiam się nad tym katalizatorem, chce go mieć ze względu na zapach i na pewno cichszą prace silnika ale martwię się że będzie przeszkadzał.
  2. Witam, Czy orientuje się ktoś czym różnią się wiązki do z20net od przedlifta i polifta? Chciałem wymienić wiązkę w moim przedliftowym Signumie bo stara jest w kiepskim stanie. Udało mi się zdobyć wiązke w stanie idealnym od polifta ale zauważyłem że wtyczka od przepustnicy ma 6 a nie 8 pinów. Czy wystarczy zdobyć odpowiednią przepustnice czy są jeszcze inne różnice? Czy sterownik powinien mieć inne oprogramowanie do tego?
  3. Witam mam problem z silnikiem 2.0t, zrobiłem swap z 3.0cdti na 2.0T, cały komplet mam z Saaba aero 210KM. Auto już poskładałem ale niestety kompletny brak mocy, zaworki sprawdzałem i są szczelne, wyjąłem katalizator i z tego co widze płytka od zaworu WG jest cała i w porządku. Co jeszcze może być przyczyną? Turbina wcale nie ładuje. Zastanawiam się nad sterownikiem bo on jest z Saaba zalogowany przeze mnie, może w sofcie coś jest źle? Miał ktoś taki przypadek, cenna jest każda wskazówka :). Druga sprawa to podłączenie wentylatorów, na forum przeczytałem w temacie Sig_Mana że trzeba zamienić plus z masą, tylko który bo tam są po dwa, może ktoś dysponuje schematem i pomoże
  4. Witam Czy zestaw pedałów podejdzie z anglika do europy? Nigdzie nie mogę znaleźć odpowiedzi a przerabiam automata na manual i szukam zestawu pedałów.
  5. Nie zmieniło się bo co z tego że zrobisz więcej mocy jak wał nie wytrzyma tego... sam mam ten silnik i ok. 160KM i ok. 355NM, na razie niby nic się nie dzieje ale skrzynia już daje o sobie znać. Moim zdaniem to max dla tego silnika.
  6. Ja mam identyczną sytuację, też po założeniu sprężyn obniżających auto wpada w wibracje, zakładałem z powrotem seryjne i jest cisza. Geometria nie pomaga, może kolega ma racje z tymi przegubami ale jak to sprawdzic bo niby nie mają nadmiernych luzów a niechciał bym wymienic przegubów na darmo.
  7. Właśnie ja też zauważyłem większe zużycie z tyłu i nawet mnie to zaniepokoiło. Przy wymianie wkręcamy tłoczki, czyścimy jarzma tak? co więcej można zrobic? Bo mam małe doświadczenie z takimi zaciskami, a może czegoś nie wiem. Mam w planie to rozebrac i sprawdzic co się dzieje. Grzania się hamulcy nie zauważyłem.
  8. Moim zdaniem to wisi urwany wieszak od tłumika. Nawet na pewno wypróchniał i wisi na samej gumie kawałek mocowania.
  9. Czy posiada ktoś może schemat instalacji klimatyzacji Vectra c 2003r 2.2DTI?
  10. Panel klimy zmieniony bo w starym nie było guzika od klimy, przekaźnik i bezpiecznik w UEC były fabrycznie, BCM jest pod kierownicą za bezpiecznikami tak?, to tam przekaźnik jest. Zaskoczyłeś mnie tym obiegiem zamkniętym, bo ja go nie mam :/ Sprawdze jeszcze ten pin 16. Tutaj mam zdjęcie przekaźników w module BCM, czy to będą wszystkie? jest ok? jest jedno puste pole ze stykami od jakiegoś przekaźnika, może tam też powinien być? http://zapodaj.net/e25b164ae9215.jpg.html A tutaj jeszcze z Op-coma, przekaźnik A/C klimatyzacji, nieaktywny, co to może oznaczać? po wciśnięciu przycisku od klimy załącza wentylator tzn. nawiew a to pole dalej jest nieaktywne http://zapodaj.net/fea801f236bec.png.html
  11. Aha no to dzieki za wskazówki hehe tu się nie ma co śmiac, mało mam doswiadczenia z tym to wszędzie włączyłem, w CIMie też Potem sprawdzę i napisze czy to pomogło Niestety ale po wyłączeniu klimatronika w CIMie dalej nie działa :/ Pozostaje tylko moduł BCM, ale ciekawe czy to z klimą manualną ma coś wspólnego.
  12. Na wyświetlaczu w samochodzie? To nie mam tej funkcji, ona była chyba tylko w klimatroniku? O jaki kod ammo ci chodzi? pierwszy raz o czymś takim słysze, może carpass albo kod immobilizera?
  13. Tutaj aktywowałem w CIMie <a href=http://zapodaj.net/b420c9d3746a0.png.html>58454.png</a> A tutaj na Silniku http://zapodaj.net/320f343e5d834.png.html>dddd.png I dalej brak reakcji sprężarki :/ Jeszcze tak myśle że może coś trzeba aktywować w BCM lub UEC ??? Niestety do tych dwóch modułów nie mam dostępu. Może ktoś mógłby sprawdzić jeśli ma dostęp do tych modułów lub Techem czy tam są jakieś opcje od klimatyzacji? Niestety ja techem narazie nie mam możliwości tam zajrzeć, dopiero może na przyszły tydzień uda się cos ogarnąć a chciałbym wiedzieć czy jest w ogóle sens czy odstawić do elektryka i szukać winy w kablach. Lub moze kotoś w okolicy Warszawy ma Tech ? I mógłby pomóc.
×
×
  • Create New...