Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

noSound

Forumowicz
  • Ilość treści

    194
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O noSound

  • Ranga
    Średnio obeznany
  • Urodziny 1987.04.15

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Poznań
  • Zainteresowania
    fitness, motoryzacja, informatyka.

Dodatkowe pola

  • Województwo
    wielkopolskie
  • Auto
    Vectra B X18XE

Kontakt

  • GG
    7513530

Ostatnio na profilu byli

1 245 wyświetleń profilu
  1. Na tym zdjęciu nic nie widać...ale ok. Ja bym brał Toyo - z wymienionych oczywiście... A z nie wymienionych to: Bridgestone Goodyear Pirelli
  2. a jest tam dojście aby do środka cokolwiek trysnąć? Skoro to właśnie jest zabudowane i zamknięte?
  3. to co kolega napisał powyżej + wymień profilaktycznie, nawet jeśli uważasz, że jest sprawny... (miałem to samo, tylko skopałem przy lutowaniu kabelków od podświetlenia rejestracji)
  4. ZOHAN jeśli mogę zapytać, to w malowaniu "warstwami" chodzi o to, że jak np. chce się nałożyć 2-3 warstwy, to nakłada się każdą kolejną po wyschnięciu poprzedniej?
  5. no powiedzmy że prawie o to mi chodziło Na zdjęciach widzę rozbebeszoną vectre z odkręconym napinaczem pasów. Może ktoś ma foty jak wyglądają nie wiem odciągnięte same plastiki od pasów?
  6. Panowie odgrzanie tematu ...szukam na szybko zdjęć jak wyglądają rozebrane słupki środkowe - chciałem przeczyścić te pasy. Kolega wyżej podał adres na forum zagraniczne ale tam nawet nie można konta utworzyć...
  7. tak? A montowałeś może lampy CLEAR RED? Których odlew z tyłu jest całkiem inny niż odlew w lampach na wzór GM czy w ori GM?
  8. Zdemontowałem aby dostać się do śrub które mocowały lampę. U góry 2-śrubki dostęp jeszcze w miarę, ale na dole jedna boczna była przecież pod tą plastikową osłoną...więc tak czy siak musiałem ściagnąć. Poza tym wnioskuję, ze gdybym jakimś cudem nie odkręcał tej całej maskownicy to nie włóżyłbym tej prawej lampy (czyt. szerszy odlew względem oryginału)
  9. Witam serdecznie, niedawno zmieniłem u siebie w VB (sedan) lampy z tyłu na takie: http://allegro.pl/la...2044960393.html Jak się okazało po zamonotwaniu tych lamp, problem jest z założeniem z powrotem tego wielkiego plastiku maskującego kable i rygiel od bagażnika. Mianowicie prawa strona jak i środek zakłada się bez problemu (wchodzi ładnie równo na trzpienie itp.), jednak problem jest przy lewej stronie, gdyż plastik ten uformowany jest u góry w kształt jakby otworu (ramka) na lampę i żeby go zamontowac to trzeba przyłożyć do tyłu lampy (aby załapało na 2-trzepienie) i przykręcić kołkami....problem w tym, że te lampy CLEAR RED mają taki trochę inny odlew względem oryginału i nie mam sposobu zamontować tego plastiku na tyle tej lampy - lampa jest szersza względem plastiku. Czy ktoś montował również lampy podobnego typu u siebie do sedana? I Jak poradził sobie z tym plastikiem? Jeśli coś jest nie jasne, moge wykonać foty poglądowe o co dokładnie się rozchodzi ale myślę, że po opisie zrozumiecie w czym mam problem.
  10. kolego to do złego tematu się podpiąłeś. Tutaj borykami się z pomysłami odnośnie LCD zamiast TID...Twój problem odnośnie brak daty na TiD oraz wszelkie pyt. odnośnie radia ...poszukaj na forum. Wiele już było o tym co trzeba zrobić, żeby data wyświetlała się na TID przy innym radiu.
  11. Panowie dziękuje za sugestie. - problem wykryty i będzie rozwiązywany. Powodem "walenia" jest bak paliwa...nie odpowietrza mi się i następuje "implozja" a potem "bum"...doszedłem do tego z mechanikiem jak staliśmy na kanale i czekaliśmy na słynne "bum" po krótkiej przejażdżce. Zresztą jak wracam z trasy i odkręcę korek to słychać jak zasysa powietrze i jest zaraz "bum" :/
  12. ...całkiem możliwe gdyż dowiedziałem się podczas dzisiejszej wizyty u mechanika, że nie odpowietrza mi się bak. Od jakiegoś czasu miałem problem z hałasem podczas jazdy (myślałem, że to zawieszenie)...było słychać raz na jazdę takie twarde uderzenie...po wjechaniu na kanał właśnie te uderzenie było i okazało się, że to zbiornik się odkształca...czyli jakby się zapowietrza. mario1973 jak naciskam na zworek to leci paliwko..teraz jak się dowiedziałem o nieodpowiednim odpowietrzaniu zbiornika to myślę, ze temat z ciężkim odpalaniem auta może być powiązany z tym zbiornikiem :/
  13. a ja myślę, że chyba nie, bo to nie ma być żaden odpowietrznik tylko w końcu zawór do pomiaru ciśnienia... Podejrzewam, że jakbyś wykręcił korek z tego zaworu, wyciągnął przekaźnik sterujący pompą paliwa, zrobił zworę na odpowiednich pinach (aby pompa działała cały czas od momentu przekręcenia zapłonu) to słyszałbyś cały czas te "syczenie" z tego zaworka...a to już raczej nie wyglądałoby na odpowietrzanie, a na nieszczelność tego zaworka. Czy ktoś jest w stanie sprawdzić choćby w TIS lub gdzieś czy można zakupić ten zaworek w ASO? Ewentualnie jakie są jego numery wg katalogu?
  14. Witam serdecznie, na listwie wtryskowej (w naszych VB w benzynie) znajduje się taki zaworek ciśnienia paliwa - to tam podłącza się miedzy innymi manometr do badania ciśnienia. Foto (zaznaczone na czerwono): (foto zapożyczone) Otóż nie wiem czy tak być powinno, ale po przekręceniu kluczykiem w chwili gdy załącza się pompa paliwa to słychać jak z tego zaworka "syczy"... w efekcie tego wszystkiego wydaje mi się, że listwa wtryskowa nie jest szczelna i to dlatego po ok. 3-dniowym postoju auto dłużej odpala...nie ważne zresztą. Piszę tylko z zapytaniem czy ktoś już kiedyś miał do czynienia z tym zaworkiem jeśli chodzi o wymianę? Zaworek ten wygląda podobnie lub tak samo jak zaworek powietrza, który mamy w kołach. Jeśli ktoś wymieniał i wie skąd można dostać taki zaworek to bardzo prosiłbym o pomoc Ewentualnie bardzo bym prosił aby ktoś sprawdził u siebie czy po odkręceniu tej czarnej nakrętki z tego zaworka, to czy słychać po przekręceniu kluczykiem "syczenie" przez krótką chwilę - trzeba to niestety zrobić w dwie osoby, jedna musi nasłuchiwać a druga musi tylko załączyć zapłon (bez uruchamiania silnika) Z góry serdecznie dziękuje i proszę o pomoc w temacie
  15. sprawdź ciśnienie na listwie wtryskowej - zawór ciśnienia paliwa (pomiar wykonuje się manometrem)
×
×
  • Utwórz nowe...