Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

noSound

Forumowicz
  • Content Count

    197
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About noSound

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 04/15/1987

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Poznań
  • Zainteresowania
    fitness, motoryzacja, informatyka.

Dodatkowe pola

  • Województwo
    wielkopolskie
  • Auto
    było Vectra B X18XE

Recent Profile Visitors

1335 profile views
  1. W sumie teraz widzę, że w poliftowej mordzie ciężko znaleźć te 122KM (są tylko 1.8 ze 140KM i to filtrując roczniki: 2005-2006 jak napisał kolega @wll2311) hmm...ktoś posiada wiedzę, czy te same silniki 122KM (Z18XE) były może w Signumach?
  2. Z18XE - czyli ten posiada 122KM i nie ma problemów z kołami zmiennych faz rozrządu, bo najzwyczajniej ich tam nie ma? Rozumiem, że prawidłowy silnik jest ukryty w nr VIN?
  3. Hej, Pozwoliłem sobie odkopać nieco temat. ponieważ po kilku latach (aż ponad 10) postanowiłem rozejrzeć się na rynku używanych Vectr C i niestety przez ten okres wypadłem kompletnie z obiegu jeśli chodzi o silniki. Z racji takiej, że interesuje mnie tylko benzyna z racji używania auta 99% miasto, to dotychczas dowiedziałem się (na tym forum), że: 1.8 był w dwóch wersjach, gdzie ta wersja mocniejsza (więcej niż 122KM) ma jakiś chory problem z fazami rozrządu 2.0 ponoć też coś jest na rzeczy, ale zbyt mało informacji 2.2 nie udało mi się zasięgnąć dobrej opinii wyżej odpadają - budżet, ekonomia codziennego dojazdy do pracy Nie zależy mi na LPG, ale jeśli w/w chodzą w nim dobrze ..to why not. Szukam w polifcie. Z góry dziękuję za opinie, trochę fajnych ogłoszeń się trafiło, a ja jestem w lekkim "silnikowym potrzasku"
  4. Na tym zdjęciu nic nie widać...ale ok. Ja bym brał Toyo - z wymienionych oczywiście... A z nie wymienionych to: Bridgestone Goodyear Pirelli
  5. noSound

    Podłużnica

    a jest tam dojście aby do środka cokolwiek trysnąć? Skoro to właśnie jest zabudowane i zamknięte?
  6. to co kolega napisał powyżej + wymień profilaktycznie, nawet jeśli uważasz, że jest sprawny... (miałem to samo, tylko skopałem przy lutowaniu kabelków od podświetlenia rejestracji)
  7. noSound

    Podłużnica

    ZOHAN jeśli mogę zapytać, to w malowaniu "warstwami" chodzi o to, że jak np. chce się nałożyć 2-3 warstwy, to nakłada się każdą kolejną po wyschnięciu poprzedniej?
  8. no powiedzmy że prawie o to mi chodziło Na zdjęciach widzę rozbebeszoną vectre z odkręconym napinaczem pasów. Może ktoś ma foty jak wyglądają nie wiem odciągnięte same plastiki od pasów?
  9. Panowie odgrzanie tematu ...szukam na szybko zdjęć jak wyglądają rozebrane słupki środkowe - chciałem przeczyścić te pasy. Kolega wyżej podał adres na forum zagraniczne ale tam nawet nie można konta utworzyć...
  10. tak? A montowałeś może lampy CLEAR RED? Których odlew z tyłu jest całkiem inny niż odlew w lampach na wzór GM czy w ori GM?
  11. Zdemontowałem aby dostać się do śrub które mocowały lampę. U góry 2-śrubki dostęp jeszcze w miarę, ale na dole jedna boczna była przecież pod tą plastikową osłoną...więc tak czy siak musiałem ściagnąć. Poza tym wnioskuję, ze gdybym jakimś cudem nie odkręcał tej całej maskownicy to nie włóżyłbym tej prawej lampy (czyt. szerszy odlew względem oryginału)
  12. Witam serdecznie, niedawno zmieniłem u siebie w VB (sedan) lampy z tyłu na takie: http://allegro.pl/la...2044960393.html Jak się okazało po zamonotwaniu tych lamp, problem jest z założeniem z powrotem tego wielkiego plastiku maskującego kable i rygiel od bagażnika. Mianowicie prawa strona jak i środek zakłada się bez problemu (wchodzi ładnie równo na trzpienie itp.), jednak problem jest przy lewej stronie, gdyż plastik ten uformowany jest u góry w kształt jakby otworu (ramka) na lampę i żeby go zamontowac to trzeba przyłożyć do tyłu lampy (aby załapało na 2-trzepienie) i przykręcić kołkami....problem w tym, że te lampy CLEAR RED mają taki trochę inny odlew względem oryginału i nie mam sposobu zamontować tego plastiku na tyle tej lampy - lampa jest szersza względem plastiku. Czy ktoś montował również lampy podobnego typu u siebie do sedana? I Jak poradził sobie z tym plastikiem? Jeśli coś jest nie jasne, moge wykonać foty poglądowe o co dokładnie się rozchodzi ale myślę, że po opisie zrozumiecie w czym mam problem.
  13. kolego to do złego tematu się podpiąłeś. Tutaj borykami się z pomysłami odnośnie LCD zamiast TID...Twój problem odnośnie brak daty na TiD oraz wszelkie pyt. odnośnie radia ...poszukaj na forum. Wiele już było o tym co trzeba zrobić, żeby data wyświetlała się na TID przy innym radiu.
  14. Panowie dziękuje za sugestie. - problem wykryty i będzie rozwiązywany. Powodem "walenia" jest bak paliwa...nie odpowietrza mi się i następuje "implozja" a potem "bum"...doszedłem do tego z mechanikiem jak staliśmy na kanale i czekaliśmy na słynne "bum" po krótkiej przejażdżce. Zresztą jak wracam z trasy i odkręcę korek to słychać jak zasysa powietrze i jest zaraz "bum" :/
  15. ...całkiem możliwe gdyż dowiedziałem się podczas dzisiejszej wizyty u mechanika, że nie odpowietrza mi się bak. Od jakiegoś czasu miałem problem z hałasem podczas jazdy (myślałem, że to zawieszenie)...było słychać raz na jazdę takie twarde uderzenie...po wjechaniu na kanał właśnie te uderzenie było i okazało się, że to zbiornik się odkształca...czyli jakby się zapowietrza. mario1973 jak naciskam na zworek to leci paliwko..teraz jak się dowiedziałem o nieodpowiednim odpowietrzaniu zbiornika to myślę, ze temat z ciężkim odpalaniem auta może być powiązany z tym zbiornikiem :/
×
×
  • Create New...