Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

zawias90

Forumowicz
  • Ilość treści

    22
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O zawias90

  • Ranga
    Nowicjusz
  • Urodziny 1990.04.16

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Golub-Dobrzyń

Dodatkowe pola

  • Województwo
    kujawsko-pomorskie
  • Auto
    Vectra B 2.0 DTH 2000r. założony MID, tempomat
  1. ok dzięki, mniej więcej wiem, spróbuję, jak coś to najwyżej kupię nowy widziałem na allegro koło 30zł to nie majątek, a widzę, że ten mój już chyba był lutowany tam bo tych styków to prawie jakby nie było już... ok, polutowane, zamontowane i jak na razie działa
  2. wyjąłem sam pływak, okazało się że to jego wina, bo jak kable stykałem to pokazywał wskaźnik normalnie. Ma ktoś może możliwość pokazania na zdjęciu w którym miejscu ma być dolutowany ten niebieski kabel? Bo ciężko to wyczuć, od ropy styki trochę zaśniedziałe...
  3. a uda mi się dotrzeć do tego miejsca bez wyjmowania całości? jak lekko odchylę tylko tą pokrywę to nie widzę pływaka, widzę tylko te dwa kabelki a resztę zasłania ten duży biały element (pompa paliwa?)
  4. Dzięki za pomoc, zlokalizowałem problem. Po odkręceniu tej pokrywy na baku zauważyłem luźno wiszący (odlutowany) jeden z kabli (niebieski). Będę musiał wyjąć i spróbować go dolutować w odpowiednie miejsce. Tylko jak mam wyjąć cały ten element który pokazałeś na zdjęciu? muszę poodczepiać wężyki od paliwa?
  5. dzięki za odpowiedź, z tym że zanim kupię nowy pływak chciałbym się upewnić czy może wina nie leży po stronie połączenia, gdzie np. mogę sprawdzić to? Może zbadać napięcie gdzieś przy baku?
  6. Szukałem na forum ale nie mogłem znaleźć więc zakładam nowy. Mam następujący problem w mojej VB, pewnego dnia nagle przestał mi działać wskaźnik ilości paliwa, reszta zegarów ok, temp. cieczy chłodzącej też, tylko ten wskaźnik. Bezpieczniki sprawdzałem w kabinie i są ok. Zaglądałem w tą wtyczkę pod zegarami i nie widzę, żeby jakiś kabel się wypiął czy coś takiego. Miał może ktoś taki problem? Gdzie szukać powodu?
  7. znalazłem kolego ten plik u siebie, jak dasz radę go rozszyfrować to proszę bardzo - musisz otworzyć go notatnikiem opeldata.txt
  8. No myślę, że powinno właśnie dać radę - jest to Opel Scanner z przewodem - jest napisane, że działa ten interfejs z Opel Scannerem 1.0.1.69 więc powinno. Co o tym myślicie?
  9. ok, więc nie pozostaje mi nic innego tylko liczyć na to, że znajdzie się ktoś z techem. dzięki za pomoc koledzy
  10. a jest może na forum ktoś z okolic Torunia kto ma techa oryginalnego? Czy muszę do ASO gdzie liczą sobie 150zł ;/ a ten opel scanner to powinien działać jakoś, innym działa, jakie macie interfejsy??
  11. próbowałem różnych wersji opel scannera (65,69 oraz 71) i tak: żeby zadziałała i nie wysypywała się wersja 65 zmieniłem datę systemu na rok 2008 i już działa ale nie łączy się z autem pozostałe wersje również nie łączą się z autem - za każdym razem komunikat "Hardware is not ready" Łącząc się za pomocą ABCOM łączy się bez problemu, wykrywa wszystko ale: wybierając moją wersję samochodu czyli rok 2000 -> Vectra B -> elektronika nie ma tam MID'a, a gdy wybiorę rok 2001 to już nie chce się łączyć z midem który tam jest podany. (nie mam pojęcia z jakiego roku jest mój mid)
  12. No właśnie ściągnąłem tą wersję 1.0.1.71 Opel Scannera i "na sucho" się nie wysypuje w przeciwieństwie do tej starszej wersji. Jutro podłączę do Viki i sprawdzę to dam znać co i jak. Dzięki serdeczne za pomoc jak na razie.
  13. DJ_Tomcat - co w takim razie możesz mi poradzić? Potrzebuję koniecznie zmienić jednostki w MID'zie i ewentualnie język jak się da na polski. Czy może inna wersja opel scannera coś pomoże? mam: 1.0.1.65
  14. tzn jak to zrobić, bo jak podłączam tech2 to wybieram rok 2000 (taki rocznik jest moja vectra), wybieram vectra b i tam nie ma wyświetlacza mid (może coś źle robię - co??) a gdy uruchamiam program opel scanner to po kliknięciu na "Select ECU" program się wykłada - sprawdzane na win7 oraz na win xp.
  15. Witam! Zakupiłem ostatnimi dniami interfejs tech2 pod port com do komputera, podłączyłem do kompa i wszystko działa jak należy, komunikuje się ładnie. Mam pytanie, czy za pomocą tego interfejsu (za pomocą programów tech2, ab-com lub jakiś innych) da rade zaprogramować mid'a (zmiana języka, jednostek mile-km). Bo tam widzę tylko diagnostykę, a programowania nie widzę funkcji. Czy ktoś potrafi mi pomóc? Może jakieś screen'y lub poprostu pomoc?
×
×
  • Utwórz nowe...