Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Kasperaz

Forumowicz
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About Kasperaz

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 01/16/1983

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Szczecin
  • Zainteresowania
    Samochody.....

Dodatkowe pola

  • Województwo
    zachodniopomorskie
  • Auto
    VB x18xe

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Proponuje Lemfodery chyba najlebsza firma przynajmniej dobrze się spisuje w ciężarówkach
  2. Witam wymieniłem wszystkie poduszki w vectra b 1996 x18xe dwie przednie tylną i łącznik z prawej przy filtrze, sprzęgło nowe, skrzynia bez luzów od lanosa 1.6 i dalej szarpie przy ruszaniu. Jak jest wilgotno to szarpanie na jedynce ustaje. Jak było gorąco i sucho to była masakra silnik podskakiwał jak głupi. Mam wrażenie że tak jakby z prawej strony to się zaczyna i zaraz skacze cały sinik. EGR zaślepiony pompa wtórnego powietrza odłączona, błędów żadnych. Na ścieżce diagnostycznej prawy amortyzator minimalnie słabszy może to przez niego? nie mam już pomysłów ewidentnie to wina układu napędowego ale co? jak napompuje więcej powietrza z prawej to ciut lepiej się rusza.
  3. Reasumując czy sama zmiana kolektora ssącego na ten bez zmiennej geometrii z omegi jest wskazany i daje pozytywny efekt? TAK CZY NIE?
  4. po wyciągnięciu zegarów i przekręceniu stacyjki mi wywaliło błąd kontrolki airbag więc lepiej zegary wyciągać na odłączonym aku.
  5. Spróbuj odłączyć tylko przewód powietrza od zaworu i zaślepić wlot do tego zaworu, kabli od pompy nie odłączaj bo chyba będzie błąd, nie zaślepiaj wylotu z pompy powietrza. To samo w efekcie zrobisz jak zdejmiesz ten mały przewód podciśnieniowy z zaworu i go zaślepisz. W obu przypadkach odłączysz dopływ powietrza dodatkowego do kolektora wydechowego. Jeśli to nie pomorze to może coś z czujnikiem położenia przepustnicy.
  6. jeśli regulacja nie przynosi efektów to trzeba sprawdzić luzy mechanizmu zmiany biegów. Zużyciu podlegają najczęściej elementy: 6-nr katalogowy 7 58 652 nr części 90250169 7-nr katalogowy 7 58 223 nr części 90442265 4-nr katalogowy 7 58 501 nr części 90222138 mogą być to stare numery ale w ASO będą wiedzieli o co chodzi.
  7. Jestem po wymianie skrzyni f18 na skrzynie z lanosa 1,5 16v z 2001 roku. Jednak były małe problemy. 1. wspornik widełek w f18 jest przykręcony na śrubę m8 w d16 na śrubę m10 trzeba rozwiercić ten wspornik przed montażem skrzyni bo potem nie podejdzie się wiertarką 2. trzeba zakleić np. silikonem szparę która powstaje między dolną częścią silnika a skrzynią, oraz 3 dolne otwory po niepasujących śrubach 3. trzeba wyregulować mechanizm zmiany biegów bo jedynka kiepsko wchodzi( regulacja opisana w sam naprawiam ) Skrzynia ogólnie pasuje ale trzeba wymienić łożysko wyciskowe Ciekawy jestem skąd licznik bierze prędkość samochodu, chyba z czujników ABS bo w skrzyni f18 nie ma żadnego impulsatora a w skrzyni d16 jest ale i tak się go nie podłącza. Przyspieszenie na d16 na pewno lepsze co do prędkości max nie testowałem jeszcze.
  8. Witam 2 tygodnie temu kupiłem VB 1.8 16v z 1996 roku z prebiegiem teoretycznym 178000 km wczoraj podczas ruszania coś przyblokowało skrzynie f18 I24750026 c374 na moment, hrupneło i odpuściło, złamany ząb zrobił dziurę w misce olejowej skrzyni. Czy skrzynia od daewoo 1.5 d16/f16 lanos, nexia itp. będzie na 100% pasować? Czy przegóby z półośkami będą pasowały, czy da rade te dolne 3 śruby w jakiś sposób jednak przykręcić, może nawiercić nowe otwory w podstawie miski olejowej silnika? Jak ma się sprawa ustawienia sterowania biegami bo w skrzyni z daewoo chyba nie ma tego plasikowego bolca? Przy skrzyni z lanosa 1.5 będą krótsze biegi, czy występuje nadmierne wachlowanie biegami, czy może od daewoo 1.6 będzie lepiej? Czy nie ma problemu z czujnikami prędkości i wstecznego przy takim modzie? Proszę o pilną odpowiedź na moje pytania bo mam naprawde daleko do pracy.... Na szybko zrobiłm takie porównanie
×
×
  • Create New...