Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

UCash

Forumowicz
  • Zawartość

    1 510
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    10

UCash wygrał w ostatnim dniu 27 Maj 2016

UCash ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

65 Excellent

O UCash

  • Ranga
    Maniak
  • Urodziny 21 Lipiec

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    się wziąłem w stolicy?

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    GTS 1.9 OPCdti :)

Ostatnio na profilu byli

5 768 wyświetleń profilu
  1. Spalanie liczę za pomocą aplikacji w których podaje kwoty z paragonów i litry. Wychodzi od 7.5-9L po mieście w zachipowanym aucie przy dynamicznej jeździe felgi 18" na zimowych 16" nieil przekraczałem 8L . Im cieplej tym więcej pali ale to też dla tego że oprócz tego, że rzadsze i cieplejsze powietrze to też szybciej się jeździ @michalm83 w koncu najpopularniejszy traktor dla ludu 🙂
  2. Jeżdże tak już 4 lata i nic mu nie jest. Brak dpf i klap wirowych i nie ma.nic co by się mogło psuć lub powodować kopcenie, jedynie w manualu dwumas siada co 2 lata od stania w korkach , ale to natura dwumasy, że nie lubi niskich obrotów.
  3. UCash

    Montaż intercoolera fmic

    Kupiłem ostatnio FMIC od @rudiksax bo mój seryjny wygląda jak kurczak po walce. Rudik wygrzebał mi taką fotkę z forum lecz nie wiem czyja to Czy ten ktoś może się ujawnić i powiedzieć co dokładnie muszę kupić by tak zamocować IC w 1.9 Nie chce kupować masy niepotrzebnych rurek i kolanek, wydaje mi się, że do montażu będzie potrzebne 2x http://fmic.pl/kolanka-90-/19-kolanko-90-63mm.html lub http://fmic.pl/kolanka-67-/727-kolanko-67-102mm.html 2x http://fmic.pl/laczniki-silikonow/430-lacznik-aluminiowy-102mm.html 8x http://fmic.pl/t-clamp/1029-t-clamp-43-49mm.html
  4. Klima nie działa poniżej 3" chodzi o uruchamianie kompresora, pow 3" kompresor startuje, ten kto cały rok śmiga na AC ma mniejsze prawdopodobieństwo że na wiosnę będzie pada z kompresorem bo się zastał czy coś tam się z nim stało.
  5. poza tym klimatyzacji nie powinno się wyłączać na zimę jeżeli dopiero teraz zobaczyłeś że nie działa.
  6. UCash

    1.9dt 120km /projekt gtb2060vklr

    A gdzie filmik z przyspieszenia? :-)
  7. UCash

    Chip Tuning - Diesel

    Czy kolega stał chociaż koło 1000konnego auta i nie mówię o wycieczce do międzyzdroi lub monte carlo? Nie bez powodu frmy pokroju SportMile ECUProject , VTG nie bawią się w zapinanie sznurka i patyka do koła, bo jest to nieprofesionalne. Nie pozwala na uzyskanie identycznego środowiska do pomiaru prędkości za każdym razem, nie jest to odporne na deszczową czy zimową pogodę, bo wtedy to sobie możesz lupo mpi pomierzyć na drodze. Dobrze skonfigurowany dynomet to parafraza tego sprzętu. Używają tego osoby co robią chiptunimg na parkingu pod tesco do passata. Przyjezdza gosc podlacza dynomet jazda, wgrywa gotowca i jazda. Nie wazne co tam wylezie wazne , ze wiecej , wazne ze tanio. Kreski rysują się jak randomowe przebiegi kręcąc gałkami w oscyloskopie. Dynomet pokazuje wynik pirazy drzwi. Z tego co pamietam w dynomecie wagę auta trzeba podać. Skad osoba robiaca pomiar wezmie wage ... Z dowodu rejestracyjnego. Pojedz swoim autem na zlom i zobaczymy czy waga z dr pokryje się z prawdziwą.
  8. UCash

    Chip Tuning - Diesel

    Jak chcesz to każdy i 200 Ci zrobi , tylko w chiptuningu diesla na standardowych klamotach chodzi o to by złapać balans pomiędzy mocą a niezawodnością, turbo od 1.9 fabryczne swój peak ma w okolicy 180-190koni i żebyś nie wiem jakiego tunera za nogi złapał to chcąc nie tworzyć o sobie legend , że jego chipy uszkadzają silniki nie zostawi Ci 200koni na fabrycznej turbinie. Jeżeli już poruszasz temat 200 z 1.9 i wklejasz kreski to dopisz, że masz hybrydową turbosprężarkę gdzie jej flow jest większy, uszczelnienia są mocniejsze a w niektórych przypadkach wałek jest kuty.
  9. UCash

    Chip Tuning - Diesel

    Dynomet to hamownia na koło , żadne szybkie auta nie są mierzone na dynomecie bo bład pomiarowy na nim przez nieumiejętne dostosowanie jest duży, poza tym szukanie prostej drogi i tak dalej, jest to mało profesjonalne. Nie zdziwie się jak na mahu 10koni w dół będzie. Ps. Co do silnika, to nie jest silnik opla tylko fiata :-)
  10. UCash

    Chip Tuning - Diesel

    Wykres z dynometa a nie z maha. Pojedz na maha i sprawdz swoje 190 koni :-)
  11. UCash

    CDC 40 OPERA - radio premium

    Hmm, pozdrowienia z 2014r
  12. UCash

    Aneta z INSIGNI do Signuma

    Zapytaj @KonradS on miał
  13. nadpalone styki wynikają z wody, która się tam dostała. Miałem to samo po wymianie na nową i dokładnym skręceniu sytuacja się nie powtórzyła :-)
  14. Wystarczy zastosować przełącznik od bezpiecznika do kabiny Gadanie o tym, że się kogoś oślepia jest jak strzyżenie trawnika nożyczkami, bezsensowne. Obecnie auta do xenona o zmniejszonej mocy nie mają sprysków, ja nie widziałem różnicy w świeceniu xenona po spryśnięciu i przed. Był jednakże efekt uwalnego samochodu, szyby. Te spryski jedyne do czego się przydają to żeby złodzieje mogli kraść klapki bo są drogie
  15. Jest też druga opcja, ale ja ją miałem już u siebie zastosowaną. W przypadku AFL można ustawić, że na 0 będą światła do jazdy dziennej, czyli xenon bez skrętu i spryskiwacze nie działają wtedy
×