Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

UCash

Forumowicz
  • Content Count

    1540
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    10

UCash last won the day on May 27 2016

UCash had the most liked content!

Community Reputation

67 Excellent

About UCash

  • Rank
    Specjalista początkujacy
  • Birthday July 21

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    się wziąłem w stolicy?

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    GTS 1.9 OPCdti :)

Recent Profile Visitors

6052 profile views
  1. Zapamiętaj na przyszłość 6000tyś to 6000 x tyś ( 1000 ) czyli 6 000 000 Jako, że auto jest mało uszkodzone to wartość wraku będzie duża. Policz ile dostaniesz -> Wycena z audatex'u wartości auta - cena wraku = kwota, którą dostaniesz.
  2. Na youtubie jest wystarczajaco poradnikow.
  3. No to reklamuj, proste. A czemu kupiłeś takie koło zamiast koło do insignii pod start&stopa.
  4. Jak nie wiesz jak polutować kup drugie zegary i wsasz na miejsce Twoich. Zegary nie musza się zgadzać pinem do auta, żeby działały.
  5. Robota i porada zapewne dobra i bedzie trzymało się długo , należy sobie zadać jednak pytanie? Czy było warto to robić jeżeli misę można kupić za 50zl, dirco za 25zł , nowy korek za 15zl i byś przeczyścił smok oleju i założył wyczyszczoną misę do zera? A tak jak ktoś będzie chciał wymienić kiedyś po Tobie prewencyjnie korek, gdzie w procedurze aso jest że co każdą wymianę to się nadzieje na minę? 🙂
  6. Jak jest na dole to ją podgrzej mocno np. lutownica gazowa tak żeby się "zglejowała" i włóż razem z wtryskiem. Jakby nie było to od zawsze by dymił lub przepuszczał ropę
  7. żadna okazja, nie ten dział. 12L gazu i ciekawe ile oleju. To 2.2 lubiące pić olej. Jak chcesz tanią VC kup 1.9 120koni / 150 koni. Diesle są w miare tanie, z klepoczącą dwumasą można jeździć jak będzie zepsuta, wymiana kolektora to nie jest droga sprawa a jak kupisz auto co by nie patrzeć już ok 12 letnie to moze być ta usterka wyeliminowana, reszta rzeczy psuje się rzadko.
  8. Jak jest kasa to koło boeing co by szybciej wstawało. Jak nie to kolektor z jtd + spawacz co spawa dobrze żeliwo i kolektor z jtd wklei w to turbo , do tego tip , wtryski z bravo 2.0jtd /saab 1.9ttid, duży ic z wlotami 63mm i 240 bedzie
  9. UCash

    Modyfikacja audio VC

    EL Comp 6 + UDimension 4.100 do tego wygłuszenie GMSem , w tysiaku na używkach się zamkniesz. Podłączenie przez HiLow converter.
  10. Pamiętaj by kupić listwę na 1 /2 czuniki CR , sprawdź jaką masz u siebie. Nowsza to ta co wrzucił Michał, starsza to ta co podałeś na górze tej strony.,
  11. Linka niestety nie podrzucę, bo google mamy takie same, wystarczy wpisać ContiTech 1.9 cdti i masz to co potrzeba.
  12. Od siebie polecam zestaw ContiTech + pompa HEPU , zestaw sprawdzony 🙂 SKF to pakowacz, więc masz tam coś innego w pudełku.
  13. Kpisz czy o drogę pytasz? http://bfy.tw/LY8Q
  14. Czy ktoś może montował takie lub podobne webasto do Vectry? https://allegro.pl/zestaw-webasto-diesel-5-2kw-ster-gsm-jak-nowy-i7696705000.html
×
×
  • Create New...