Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

UCash

Forumowicz
  • Content Count

    1568
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    10

UCash last won the day on May 27 2016

UCash had the most liked content!

Community Reputation

74 Excellent

About UCash

  • Rank
    Specjalista początkujacy
  • Birthday July 21

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    się wziąłem w stolicy?

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    GTS 1.9 OPCdti :)

Recent Profile Visitors

6272 profile views
  1. Pamiętaj, że kupujesz auto, które ma minimum 12 letni silnik, ani turbo ani wtryski nie będą tam nowe a mogą być już po regeneracji. Licz się z tym, że silniki JTD jadą od 1800obr , szukasz czegoś o innej charakterystyce, kup golfa w kombi z 1.6 / 2.0 tdi będzie o wiele żwawszy z dołu. Miałem u siebie turbinę po regeneracji wstawała gorzej niż oryginał, mam obecnie oryginalną turbinę z jakimś nalotem , więc wiem że nie wstaje ona z full boostem na 1600 obr, tak więc może to nie jest to czego szukasz. Porównujesz VC do Zafiry gdzie tam to tak naprawdę astra a lepsze przyspieszenie z dołu to może być zasługa wagi auta. Z silikiem 120koni jechałem ze 3 razy w życiu bez podniety ale jechał , na pewno 120 inaczej klekocze, dla niektórych może się wydawać, że nawet przyjemniej ale 150 od 3 biegu pokazuje swój power , wcześniej nie ma się czym podniecać, bo jak kopniesz w gaz to tylko będziesz mielił kołami z powodu niutona ( mówię o aucie po programie bez zbędnej ekologii) .
  2. Niestety ma wycięcie na kierownice po prawej stronie Pasuje atrapę też przełożysz.
  3. Nie sądzę by w tych pieniądzach komuś się chciało zegary otwierać
  4. No tak na 2 razy. Poprzednie czujki zadaptowały się po 1/2km, miałem jeszcze czarne gm. Teraz już takich nie da się kupić nowych.
  5. Czy ktos miał problem z niedziałającymi nowymi czujnikami? Kupiłem nowe czujniki AC zielone , dziś zmieniłem koła z zimowych na letnie i d*** nie parują się z autem. Czy nowe czujki trzeba aktywować?
  6. Ale śmietnik tam pod maską z tymi kostkami do wtrysków , 3 wtrysk do wyciągnięcia i nową uszczelkę miedzianą trzeba dać. A co do stukania to schyl się i zobacz czy masz koło pasowe. I ten oryginlany bypass z podciśnieniem wywal i zrób tak jak w polifcie.
  7. Ten na 1 zdj to coś nieseryjnego, może lubryfikator do gazu a ten na 2zdj to od wspomagania.
  8. Docisk prawdopodobnie nie odbił do końca. Albo trzeba będzie założyć to jeszcze raz albo weź pokop mu trochę w sprzęgło pod obciążeniem i zaskoczy na swoje miejsce. Czy jak wymieniane miałeś to komplet albo widzisz po obrotach uślizg jak np jedziesz 40km/3bieg zrzucisz na 2 gaz w podłogę lub po prostu jedziesz 3/40km/h i but do 4.5tyś.
  9. Czemu nie zaczniesz od tej podkładki? Poczytaj sobie na grupie FB że już kilka osób utopiło po ponad 1000zł w szukanie przyczyny, bo teraz jak wymieniać przewody hamulcowe to co używanych nie kupisz, zamienniki cholera wie co to czyli zostaje stalowy oplot za 400zł od HEL'a. Zestaw naprawczy 60mm do 314 przód to kolejna 100 do 150 z tłoczkiem
  10. Jest gdzieś temat w którym jest opisany taki przypadek. Ok już mam odp: podkładka pomiędzy serwo a pompę( pomiędzy pompę hamulcowa a serwo hamulcowe ) , grubość ok 2mm, średnica 2/3cm. Nawet uzasadnienie od Hapko z FB: Trzpien w serwie delikatnie naciska na pompe hamulcowa wywolujac minimalne cisnienie w ukladzie itd. A dzis robilem jeszcze przypadek ze zatkany byl przewod elastyczny LP. Lapal tak mocno ze dymilo sie z klockow i nie dalo sie jechac.
  11. Tego to nie mam zielonego pojęcia, bo przetwornica z przedlifta wygląda zupełnie inaczej niż z polifta i tam nawet nie trzeba jej rozbierać żeby zobaczyć że skę usmażyła.
  12. Jak przedlift pogadaj z @rafalo517 on naprawia przedliftowe lampy.
  13. Woda poszla do przetwornicy, z kazda bedzie tak samo z powodu parujacej lampy. Zobacz czy pod uszczelka przetwornicy lub na pinach były kropelki. Teraz i tak musztarda po obiedzie wiec jedz na karcher spsikaj te lampe i zobacz czy jest woda pod uszczelka. Jak cos to mam przetwornice jezeli to polift wyciągnijcie obydwaj swoje przetwornice i sprawdźcie czy na jednym z pinów nie ma osmolenia, jak tak to znaczy że tam się robi zwarcie.
×
×
  • Create New...