Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

UCash

Forumowicz
  • Ilość treści

    1 533
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    10

UCash wygrał w ostatnim dniu 27 Maj 2016

UCash ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

67 Excellent

O UCash

  • Ranga
    Maniak
  • Urodziny 21 Lipiec

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    się wziąłem w stolicy?

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    GTS 1.9 OPCdti :)

Ostatnio na profilu byli

5 957 wyświetleń profilu
  1. Jak jest na dole to ją podgrzej mocno np. lutownica gazowa tak żeby się "zglejowała" i włóż razem z wtryskiem. Jakby nie było to od zawsze by dymił lub przepuszczał ropę
  2. żadna okazja, nie ten dział. 12L gazu i ciekawe ile oleju. To 2.2 lubiące pić olej. Jak chcesz tanią VC kup 1.9 120koni / 150 koni. Diesle są w miare tanie, z klepoczącą dwumasą można jeździć jak będzie zepsuta, wymiana kolektora to nie jest droga sprawa a jak kupisz auto co by nie patrzeć już ok 12 letnie to moze być ta usterka wyeliminowana, reszta rzeczy psuje się rzadko.
  3. Jak jest kasa to koło boeing co by szybciej wstawało. Jak nie to kolektor z jtd + spawacz co spawa dobrze żeliwo i kolektor z jtd wklei w to turbo , do tego tip , wtryski z bravo 2.0jtd /saab 1.9ttid, duży ic z wlotami 63mm i 240 bedzie
  4. EL Comp 6 + UDimension 4.100 do tego wygłuszenie GMSem , w tysiaku na używkach się zamkniesz. Podłączenie przez HiLow converter.
  5. Pamiętaj by kupić listwę na 1 /2 czuniki CR , sprawdź jaką masz u siebie. Nowsza to ta co wrzucił Michał, starsza to ta co podałeś na górze tej strony.,
  6. Linka niestety nie podrzucę, bo google mamy takie same, wystarczy wpisać ContiTech 1.9 cdti i masz to co potrzeba.
  7. Od siebie polecam zestaw ContiTech + pompa HEPU , zestaw sprawdzony 🙂 SKF to pakowacz, więc masz tam coś innego w pudełku.
  8. Kpisz czy o drogę pytasz? http://bfy.tw/LY8Q
  9. Czy ktoś może montował takie lub podobne webasto do Vectry? https://allegro.pl/zestaw-webasto-diesel-5-2kw-ster-gsm-jak-nowy-i7696705000.html
  10. UCash

    Wymiana CIM

    UZ , masz cima bez czujnika kąta skrętu. Raczej nie to jest problemem.
  11. Można ich nie zakładać w insigni np już tego nie ma. Ja us iebie przy wymianie zawieszenia nie zakładałem i jak widać żyje Niektórzy wąż ogrodowy zakładają, bo podobno wytrzyma dłużej.
  12. Może sprawdzali ale nikt nie miał takiej fotki, że jednak jakaś vectra z tym była Więc do zestawu wiele brakowałoby żeby zdobyć komplet. Dodatkowy przycisk na kierownicy, inne zegary nie wspominając o elektronice czyli głowicy aktywnego tempomatu. @No Exist @Elbarthez @michalm83 @sorki za spam ale nie będę odkopywał tematu z przed 100lat w innym temacie 🙂
×
×
  • Utwórz nowe...