Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

epolepol

Forumowicz
  • Content Count

    332
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

8 Neutral

About epolepol

  • Rank
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Woźniki

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    VC Z19DTH Kombi '07r. automat

Kontakt

Recent Profile Visitors

668 profile views
  1. Na bank ci sie wlaczy wtedy kiedy bedziesz dojezdzal do celu. Taki urok dpf. Ja pilowalem auto na trasie i nic a na skrzyzowaniu wiecznie sie wlaczal.
  2. Dzieki za info. Jako, że mam ostatnio problem z VC http://forum.vectraklub.pl/index.php/topic/139859-blad-p0001-75-pomocy/page__gopid__1961298#entry1961298 wczoraj pbadałem dawki korekcyjne 3i4 w normie, 1 około 0,8 2 około 1,7. Ewidentnie 2 leje, w sierpniu miałem regenerowane niby wtryski ale oczywiście bez kodowania - więc robota o kant d... I teraz trochę mohego gdybania, skoro 3i4 nie leje wpisałem kod z 4 na 2 i zparogramowałem. Teoretycznie powinien mieć zupełnie inne dawki. A tu właśnie, że nie. Lał tak samo z tą różnicą, że po 3 odpaleniu już nie odpalił , wprowadziłem kod jak był i wróciło do "normy". Więc moje takie gdybanie, skoro na stole próbierczym po regeneracji jest nadawany nowy kod to może jest opcja jakiejś listy, że np taki kod ffffffff odpowiada za xxxxx dawki paliwa. Miałobyto jakiś sens ???Wg np takiej listy wpisując różne kody dawk na wtryskiwacz powinien on bardziej lub mniej lać. Metodą prób i błedów powinno się dojść do zakresu 0,6+-. ??????? Telez pytanie, jako, że moje objawy są obecnie jak w temacie co podpiołem, oraz po naprawie wtryskó auto chodziło cały czass jak traktor, i szarpało przy delikatnym przyspieszaniu - pomyślałem o żółtej kostce. Oczywiście mam wszystkie niebieskie, ruszanie nimi rówanież nie zmienia w żaden sposób dawk. Regeneracja odpada, więc jeśli kupię wtrysk używany, przy którym nikt nie majstrował nic i bedzie on sprawny, po wmontowaniu go i zakodowaniu powinien teoretycznie 2 przestać lać (to samo tyczy się 1). Macie jakiegoś pewnego sprzedawcę wtrysków używanyh ?? Może tacy handlarze (z wyższej półki) mają możliwość sprawdzenie wtrysku na jakiejś maszynie i wtedy miałbympewność co kupuję. Jeśli zamianiłbym 2z4 to powinna 2przestać lać a zacznie 4 czy wg zawek będzie jak było (bo ich nie zmienie)
  3. Czas na bardzo głupie pytanie. Kolejność wtyczek a tym samym cylindrów i wtrysków to 1,2,3,4 licząc od strony f. powierza do akumulatora czy może 1,3,4,2 licząc tak samo ??
  4. Jeśli ktoś ma pomysł co do mojego problemu proszę o wypowiedzi w tym temacie http://forum.vectraklub.pl/index.php/topic/139859-blad-p0001-75-pomocy/page__gopid__1961298#entry1961298
  5. Coś wymyśliłeś z tym błędem ??? Może ktoś mi pomoże. Problem jest z trybem awaryjnym, wywala 2 błędy P0001-75 oraz U2103-00. Tylko, że tak. Na zimnym silniku jest ok, można gazować jeździ i jest ok, dopiero gdy silnik się rozgrzeje do około 80st C to przełącza się w tryb awaryjny i wywala te dwa błędy. Po wykasowaniu ich powracają przy ostrzejszym przegazowaniu. usunięcie jednego z nich U2103 nic nie zmienia natomiast usunięcie P0001 skutkuje normalna pracą. Od czego to może być ?? Niby coś z złaczkami na listwie zasilającej ale sprawdzałem i wszystko wygląda ok. Dpf jest wywalony. EGR wyczyszczę ale czy to coś da? Ma ktoś jakieś pomysły? Co do błędu P0001 miałem go już kiedyś, gdy padły mi wtryski. Dobra jako, że nie otrzymałem konkretnej odpowiedzi będę drążył temat dopóki nie naprawię auta. Obecnie wywala mi tylko błąd P0001-75 Fuel Metering Solenoid Valve Circuit High Voltage. Dodatkowo jak wywali błąd (nie świeci się kontrolka check) nie działa tempomat. Błąd kasuję na bierzaca op-comem. Na zimnym silniku można jeździć i piłować auto do bólu, jest ok. Jak się silnik rozgrzeje to również mocno gazując go jest ok. Problem pojawia się tylko w czasie jazdy przy obciążeniu silnika - gwałtowane ruszanie lub przyspieszanie gdy się zbutuje auto. Jadąc również z większą prędkością i wyrzucająć na luc (N-automat) i gazując silnik również jest OK. Jeżdżąc spokojnie również błędu nei wywala. Obstawiam, że coś jest nie tak z elektryką. Kostki z wtryskiwaczy mam już te "niebieskie" ale jeszcze je w piątka oblukam dokładnie. Rok temu miałem regenerowane wtryski Bosch bez wpisywania kodu. Na jednym wtrysku wskazania dawek są 1,6, pozostałe w normie. DPF wywalony, wyłączoney, EGR wyczyściłem i dałem zaślepkę "fiatowską" (była zamontowana całkowita zaślepka, ale egr nie jest programowo wyłączony). Wcoraj np zrobiłem 40km trasa miasto bardzo ostrej jazdy z kilkoma krótkimi postojami i nic, a potem znów błąd. Jak wyżej wspomniano "Przerwany obwód zaworu elektromagnetycznego dozującego paliwa.tak stoi w TIS" zapytam co to za zawór ??? Wtrysk? Niby jest za wysokie napięcie ? Które? Proszę o pomoc, gdyż z odrobiną waszej pomocy może rozwiąże problem sam.
  6. Wstawilem po wyczyszczeniu zaslepkę fiatowska z dziurami. Nadal to samo. Jak odepnę wtyczkę to sypie błędem p0400 więc nie był programowo wyłączony. Najlepsze jest to że po wykasowaniu błędów przełącza się w tryb awaryjny (i wywala kod p0001-75 bez świecenia kontroli) dopiero w czasie jazdy, na postoju można go gazować i nie przełączy się dopiero po ruszzeniu w trakcie jazdy. Ma ktoś jakieś pomysły ? Może coś z wtryskami ? Próba wypalenia dpf też nic nie daje, niby załącza wypalanie ale przez 10minut wisi na 0%- więc je przerwałem. Czyli z dpf bedzie wszystko ok. Zaślepkę zostawię już tę z dziurami.
  7. no tego wlasne nie wiem czy byl programowo wyaczony, sprawdze to jakos? op-comem?
  8. Rozebrałem EGR i widze że jest całkowicie zaślepiony (cała blacha). Mam ją zostawić czy wstawić tą fiatowską z 4 dziurami ?
  9. Gwarancja jest taka sama. 100 tys km lub 7lat wiec co to mi za gwarancja? Dla starego dziadka ktory robi 5tys na rok. A to ile wlozy na przeglady przez te 7 lat to by druga kie kupil:-)
  10. Zakładając, że kupujesz 3 letnie auto jeśli ci się uda to ma ono przebieg 120tyś jeśli nie to 200+ więc zaczyna się sypać wszystko Po dwóch latach eksploatacji stwierdzam, że byt sporo włożyłem jak na auto którym zrobiłem 35tyś km. Wracając do tematu DPF. Dziś się zabieram za czysczenie EGR i wstawienie zaślepki. Dodatkowo filtry paliwa oleju itp bo nadszed czas (swoją drogą w każdym swoim aucie wymienia mco rok - czyli około 12-15tyś). Jeszcze zapytam o dpf czy obecnie jak mam go wywalony moge sprobować wypalic go op-comem awaryjne ? Wogóle rozpocznie taki zabieg ?
  11. NIe wiem czy te błędy które teraz wychodzą mają cokolwiek wspolnego z dpf. Bo jeden jest od CIM a drugi no wlaśnie średnio to okreslone - niby może być coś z wtryskami. W tym samym czasie regenerowałe wtryski i od tamtego czasu nie pracował silnik jak powinie, trochę klekotał jak traktor, ale jeździł normalnie. Jakoś nie chce mi się do tego zabierać bo nie jeżdżę praktycznie tym autem ale jednak sprawne by musiało być
  12. W sierpniu 11r wywaliłe dpf przy przebiegu 140tys. w firmie Dynosoft u Aligatora. Zrobiłem 10tyś i wszystko było ok. Co do jakiegoś przybycia mocy to tego nie stwierdziłem a o spadku spalania to już wogóle nie ma mowy. Ciekawi mnie jak spradzacie owe zużycie paliwa? Ino z kompa? U mnie nie ma to nic wspólnego z rzeczywistością, przekłamanie o około 25-30%. Spalanie na poziome 5,5L to chyba jakiś cud albo jeździcnie non stop z górki . W każdym razie nie otym. Wczoraj znów mi się wóz przełączył w tryb awaryjny. Wywala błędy P0001-75 oraz U2103-00. Po usunęciu U2103-00 żadnej reakcj a jak uzunę tylko pierwszy jest normanie - do pierwszej przegazówy. Na zimnym silniku jest ok. Po zagrzaniu niestety tryb awaryjny. Przypuszam, że trzeba by EGR przeczyści bo ostatnio był czyszczony właśnie przy wywaleniu DPF. Ciekawi mnie to, że opcom wywala mi, że mam zrobione od ostatniego czyszczenia 9800km, dpf zapchany na 189%. Teoretycznie komp nie powinien brać tych wartości pod uwagę bo softowo było to zmienione. Pożyjemy, zobaczymy, jedno jest pewne nigdy wiecej diesla.
  13. Jeśli masz taki uchwyt jak na foto wyżej musisz mieć jeszcze do niego dostawkę, w którą montujesz telefon. Nie kojarzę, aby były zestawy z wbudowanym telefonem na kartę sim. Swoja drogą nie dostaniesz duplikatu karty sim, tak aby działały oba. Tzn. jak dostanesz duplikat sima to tylko wtedy jeśli poprzednia karta zostanie wyłączona (uszkodzenie, kradzież). Kiedyś sieć era miała taką taryfę Tandem i w niej własnie działaly dwie karty. Obecnie z tego co kojarzę żadna sieć nie oferuje takiej opcji. Swoja drogą ja mam u siebie w VC zestaw i na uchwyt (własciwie już nie bo mam roletkę na kubki) i zestaw blutooth. Nie korzystam z tego bo jakoś rozmów jest kiepska, źle mnie słychać. Wg mnie nie ma sensu teog montować.
  14. Gdyby ktoś chciał kupić podstawkę pod uchwyt do telefonu to zapraszam
  15. Niby gdzie ta kontrolka ma byc?na kompie pod opcomem tez mi nie wyswietla bledow o awari jakiejs kontrolki dpf a i w instrukcji takiej informacji brak
×
×
  • Create New...