Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

lmbdx

Forumowicz
  • Content Count

    48
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About lmbdx

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Zainteresowania
    IT

Dodatkowe pola

  • Województwo
    kujawsko-pomorskie
  • Auto
    signum Z19DTH
  1. Ta rurka od odmy oleju potrafi też ciec z drugiej strony. Załączam fotkę z mojego signum 1.9cdti. https://drive.google.com/folderview?id=0B1sadGmn_HwCfjR5UHNpaXg4WE1LMHdOdlRzQUZMVmEtMU90Z3pId2Ixb2xpTUd1eVFpazA&usp=sharing Co może być tego przyczyną ? Tylko osłabiona opaska zaciskowa, czy może coś się tam zatyka? Czy ten układ należy jakoś okresowo czyścić?
  2. Temat trochę zaniedbałem, teraz już jest mocno przedawniony. Jest szansa aby to naprawić op-comem ? Przy okazji. Wypadł mi w kufrze ,chyba z klapy gdzieś taki plastikowy element. Nie wiem od czego to jest i dlaczego wypadło. Zerknijcie please na fotkę. Może będzie ktoś wiedział co to jest. https://drive.google.com/open?id=0B1sadGmn_HwCfmszb3F6dC1UMzFIUERCOHN1b0puX2FhcEFkdEV2eEtySlRONE9sQ1lOVmc&authuser=0
  3. Tak, mam polift i skanowałem go opcomem. Problem jednak wystąpił wcześniej. Byłem kiedyś w ASO żeby mi CDC dezaktywowali bo amory zmieniałem. Macherzy owszem dezaktywowali mi CDC, ale przy okazji odłączyli przycisk sport i załatwili mi to ryglowanie kufra. Co ma op-com do tego wątku. Używałem go tylko do zeskanowania błędów. Możesz zasugerować jakiegoś fix'a ?
  4. Cześć, Mam nieco inny problem, pośrednio związany z tematem, więc pozwolę sobię dokleić do wątku. Od jakiegoś czasu mam tak, że po ruszeniu rygluje mi się kufer (tylko kufer, z drzwiami nic się nie dzieje). Jest to upierdliwe o tyle, że gdy zatrzymam auto i wychodzę, kufer jest wciąż zamkniety i żeby dobrać się do niego muszę kluczykiem zamknąć i znów otworzyć auto. Wiecie może jak dezaktywować ten auto-lock kufra?
  5. Witam, poszukuję wiązki czujnika ABS (lewy przód) do poliftowego Signum z IDS/CDC. Oryginalna ma etykietę z oznaczeniem: WZ1 Czy ktoś z forumowiczów mógłby sprawdzić mi numer właściwej wiązki? Znalazłem - może się komuś przyda: Numer katalogowy: 6284650 GM Part Number: 13215183
  6. Witam, Od pewnego czasu po odpaleniu mojego Signum (150tys km) wydobywa się buczenie któremu towarzyszą ledwo wyczuwalne wibracje koła kierownicy. Auto jest po wymianie przednich amorów i łożysk. W grudniu wymieniałem też komplet filtrów w ASO i przy tej okazji uzupełnili mi olej w układzie wspomagania. Uzupełnienie oleju nic nie dało. Nie odczuwam w zasadzie żadnych problemów ze wspomaganiem, żadnych luzów nie ma, nie zapala mi się też żółta kontrolka, jednak to buczenie jest dość irytujące. Wydaje mi się, że jest najbardziej słyszalne z rana przy pierwszym odpaleniu gdy auto jest zimne. Czy możecie mi zasugerować co z tym tematem robić?
  7. Kolego sprawdzałeś może tą wersję z gryzonia, która jest w 4 częściach?, Może mógłbyś opublikować sumę kontrolną md5 finalnego obrazu dvd - jeśli działa Ci bezproblemowo?
  8. A co z map offline'owych na zagranicę polecacie?
  9. W sumie nie napisałeś dokładnie o jakie rozwiązanie montażowe dokładnie Ci chodzi... Też zastanawiam się nad tabletem. Nexus 7 1 generacji wydaje się dość ciekawy. Na oprogramowanie gps nie mam jeszcze pomysłu, ale szukam map typu offline, żeby dało się ich za granicą używać. Po bluetooth zapiąć można np coś w rodzaju asus fonepad, żeby telefon odbierać, ale odwrotnie audio do tabletu ? Po co Ci to?
  10. No właśnie przez ten automat w opisie Sachsa zwróciłem uwagę na tę spręzynę - ale w sumie co ma piernik do wiatraka .... A co myślisz żeby dać do tych Sachsów spring RH3528? Czy może lepiej zostawić stare, oryginalne od CDC (145 tys już auto ma przejechane). Zastanawia mnie jeszcze kwestia elementu mocowania 802 286. W opisie jest, że do zawieszenia standardowego. Powinienem to kupić, czy zostawić stare mocowanie, które było oryginalnie do mojego podwozia XJ2?
  11. Faktycznie - KYAB to w zasadzie w ogóle nie ma amorów do zawieszenia obniżonego. Te Sachsy 312609/610 wydają się najlepsze. W EPC to nie mam co sprawdzać, bo w oryginale mam IDS+/CDC - tak, że raczej zamiennika nie znajdę. A do tych Sachsów to sprężyny jakie? - 993037?
  12. Czy to oznacza, że nie powinno się np łączyć sprężyny RH3528 K-Flex z amortyzatorami: 334634 Excel-G 334635 Excel-G ? Właśnie coś takiego chciałbym założyć do swojego zawieszenia XJ2. (W0L0ZCF4881031278)
  13. sprężyna to chyba lepsza będzie RH3528 K-Flex
  14. Czy można wyprogramować Techem samą funkcję CDC pozostawiając resztę z IDS+? Chodzi mi o to, żeby dalej działal przycisk sport tzn. reakcja na gaz + zmiana wspomagania kierownicy ale już bez kontroli amortyzatorów.
×
×
  • Create New...