Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

powsianka

Forumowicz
  • Zawartość

    143
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    12

powsianka wygrał w ostatnim dniu 29 Grudzień 2017

powsianka ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

64 Excellent

O powsianka

  • Ranga
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Kraków

Dodatkowe pola

  • Województwo
    małopolskie
  • Auto
    Zafira z19dt

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

Włącz
  1. Założyłem do CR-V androida prosto z Chin. Robia sprzęty pod prawie każde auto. Jestem mocno zadowolony, choć wiadomo to nie sprzęt premium. Nawigacja google maps chodzi elegancko, muzyka gra dużo lepiej także jest super rozpakowanie: https://www.youtube.com/watch?v=3ObT9vo9Nbc montaż: https://www.youtube.com/watch?v=p79GCzDVtVk test: https://www.youtube.com/watch?v=WTDwWWtU5rc
  2. Przygotowałem opis najsłabszej strony silnika 1.4 turbo czyli układ odpowietrzenia silnika https://www.youtube.com/watch?v=NP3KSoDEcUs
  3. A jaka to różnica skoro to moja praca?
  4. Dość częsta przypadłość tych silników. Przygotowałem tutek:
  5. Wyczytałem na bryjtyjskim forum, że ten zawór, znajdujący się w pompie oleju lubi się zatrzeć w 2.0 cdti. Jeśli się zatrze w pozycji otwartej, to spada ciśnienie oleju i w zasadzie nic się nie stanie. Ale jeśli się zatrze w pozycji zamkniętej, ciśnienie oleju wywala uszczelnienie wału, olej w kilka sekund wylewa się z silnika i silnik zatarty. 1. Znane są wam takie historie? 2. Oglądałem rożne silniki 2.0 cdti i pompy oleju na allegro i raz ten zawór jest a raz nie ma. Od czego zależy w których 2.0 jest ten zawór?
  6. Powoli myślę o wymianie ZB na ZC i tak sobie myślę, że brałbym 20dth 165KM. Ale przeglądam ogłoszenia i trafiłem na fajne biturbo a20dtr 195KM. Czy to sa te same silniki z wyjątkiem podwójnej turbiny w DTR? Jest się czego bać? Śledze potencjalne awarje DTH i wnioskuje, że ich właściwie brak...wydaje się to być bardzo dobry silnik. Mylę się?
  7. powsianka

    [TUT] Wymiana rozrządu 1.9 cdti

    Jak założyć pasek rozrządu w z19dt. Gdzie i jakie znaki:
  8. Często ludzie pytają o sposób napinania paska rozrządu w 1.9/2.0 cdti gdyż w cale nie jest to takie oczywiste. Przygotowałem poradnik:
  9. Jak to jaka różnica? Kolosalna. W z19dth klapy w kolektorze zdychają od sadzy, a w z19dt kolektor może być cały zawalony syfem i chodzi jak szwajcarski zegarek. Kolektor w z19dt jest niezniszczalny. Także pełne zaślepienie kolektora w z19dth wskazane. W z19dt strata pieniędzy. Natomiast zaślepki z dziurkami to w ogóle jakaś bajeczka dla grzecznych dzieci, ewentualnie tylko w z19dth.
  10. A z tą zaślepką nie ma syfu? Dziurki przepuszczają też syf, może ciut mniej, i ten syf bardzo szkodzi kolektorowi w z19dth. W z19dt nic nie dzieje z kolektorem, może być w nim masa sadzy.
  11. Po co panowie zaślepiacie EGR w z19dt? Ta zaślepka bardziej się sprawdza w z19dth żeby chronić kolektor ssący. Mój EGR ma 11 lat czyli od nowości. Czyszczony od czasu do czasu i tyle.
  12. powsianka

    [TUT] Wymiana rozrządu 1.9 cdti

    Kolega 'zrób to sam' na YT robił niedawno z19dth również bez blokad. W z19dth dolny znak również ma być na godzinie 9 i też można sobie przenieść ten znak na obudowę jak ja to zrobiłem we filmiku dłutem. Nie mogę zrozumieć czemu konstruktorzy tam nie zrobili znaku na obudowie pompy oleju. No nic, tak czy inaczej ja w swojej furze musiałem poprawić mocowanie łapy. Przykręcając ją, widziałem, że jest lekko poza osią i myślałem, że będzie ok. Były jednak drgania w kabinie. Dziś poprawiałem:
  13. powsianka

    Viki do Chorwacji

    Kilka razy dojeżdżałem do dalszej plaży. Do tej co miałem blisko...na piechotę z manelami
×