Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

powsianka

Forumowicz
  • Zawartość

    144
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    12

powsianka wygrał w ostatnim dniu 29 Grudzień 2017

powsianka ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

64 Excellent

O powsianka

  • Ranga
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Kraków

Dodatkowe pola

  • Województwo
    małopolskie
  • Auto
    Zafira z19dt

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Necik ostatnio mi spowolnił, więc zakupiłem nowy router pod agregację pasm LTE. Polecam taki zabieg, jeśli ktoś ma internet domowy przez LTE a ma zwykły router.
  2. Warto zaopatrzyć się w generator ozony i robić 2 razy w roku ozonowanie tak jak należy. Sprzęt się szybko zwróci, zwłaszcza jak kupimy na spółkę w rodzinie
  3. Jak sprawdzić z którym BTS (nadajnikiem) łączy się telefon/router? Jak sprawdzić na jakiej częstotliwości śmiga lub nie mój internet? Czy można agregować pasma? Przygotowałem poradnik
  4. Założyłem do CR-V androida prosto z Chin. Robia sprzęty pod prawie każde auto. Jestem mocno zadowolony, choć wiadomo to nie sprzęt premium. Nawigacja google maps chodzi elegancko, muzyka gra dużo lepiej także jest super rozpakowanie: https://www.youtube.com/watch?v=3ObT9vo9Nbc montaż: https://www.youtube.com/watch?v=p79GCzDVtVk test: https://www.youtube.com/watch?v=WTDwWWtU5rc
  5. Przygotowałem opis najsłabszej strony silnika 1.4 turbo czyli układ odpowietrzenia silnika https://www.youtube.com/watch?v=NP3KSoDEcUs
  6. A jaka to różnica skoro to moja praca?
  7. Dość częsta przypadłość tych silników. Przygotowałem tutek:
  8. Wyczytałem na bryjtyjskim forum, że ten zawór, znajdujący się w pompie oleju lubi się zatrzeć w 2.0 cdti. Jeśli się zatrze w pozycji otwartej, to spada ciśnienie oleju i w zasadzie nic się nie stanie. Ale jeśli się zatrze w pozycji zamkniętej, ciśnienie oleju wywala uszczelnienie wału, olej w kilka sekund wylewa się z silnika i silnik zatarty. 1. Znane są wam takie historie? 2. Oglądałem rożne silniki 2.0 cdti i pompy oleju na allegro i raz ten zawór jest a raz nie ma. Od czego zależy w których 2.0 jest ten zawór?
  9. Powoli myślę o wymianie ZB na ZC i tak sobie myślę, że brałbym 20dth 165KM. Ale przeglądam ogłoszenia i trafiłem na fajne biturbo a20dtr 195KM. Czy to sa te same silniki z wyjątkiem podwójnej turbiny w DTR? Jest się czego bać? Śledze potencjalne awarje DTH i wnioskuje, że ich właściwie brak...wydaje się to być bardzo dobry silnik. Mylę się?
  10. powsianka

    [TUT] Wymiana rozrządu 1.9 cdti

    Jak założyć pasek rozrządu w z19dt. Gdzie i jakie znaki:
  11. Często ludzie pytają o sposób napinania paska rozrządu w 1.9/2.0 cdti gdyż w cale nie jest to takie oczywiste. Przygotowałem poradnik:
  12. Jak to jaka różnica? Kolosalna. W z19dth klapy w kolektorze zdychają od sadzy, a w z19dt kolektor może być cały zawalony syfem i chodzi jak szwajcarski zegarek. Kolektor w z19dt jest niezniszczalny. Także pełne zaślepienie kolektora w z19dth wskazane. W z19dt strata pieniędzy. Natomiast zaślepki z dziurkami to w ogóle jakaś bajeczka dla grzecznych dzieci, ewentualnie tylko w z19dth.
  13. A z tą zaślepką nie ma syfu? Dziurki przepuszczają też syf, może ciut mniej, i ten syf bardzo szkodzi kolektorowi w z19dth. W z19dt nic nie dzieje z kolektorem, może być w nim masa sadzy.
×