Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

powsianka

Forumowicz
  • Zawartość

    134
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    11

powsianka wygrał w ostatnim dniu 7 Czerwiec

powsianka ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

60 Excellent

O powsianka

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Kraków

Dodatkowe pola

  • Województwo
    małopolskie
  • Auto
    Zafira z19dt
  1. Często ludzie pytają o sposób napinania paska rozrządu w 1.9/2.0 cdti gdyż w cale nie jest to takie oczywiste. Przygotowałem poradnik:
  2. Jak to jaka różnica? Kolosalna. W z19dth klapy w kolektorze zdychają od sadzy, a w z19dt kolektor może być cały zawalony syfem i chodzi jak szwajcarski zegarek. Kolektor w z19dt jest niezniszczalny. Także pełne zaślepienie kolektora w z19dth wskazane. W z19dt strata pieniędzy. Natomiast zaślepki z dziurkami to w ogóle jakaś bajeczka dla grzecznych dzieci, ewentualnie tylko w z19dth.
  3. A z tą zaślepką nie ma syfu? Dziurki przepuszczają też syf, może ciut mniej, i ten syf bardzo szkodzi kolektorowi w z19dth. W z19dt nic nie dzieje z kolektorem, może być w nim masa sadzy.
  4. Po co panowie zaślepiacie EGR w z19dt? Ta zaślepka bardziej się sprawdza w z19dth żeby chronić kolektor ssący. Mój EGR ma 11 lat czyli od nowości. Czyszczony od czasu do czasu i tyle.
  5. [TUT] Wymiana rozrządu 1.9 cdti

    Kolega 'zrób to sam' na YT robił niedawno z19dth również bez blokad. W z19dth dolny znak również ma być na godzinie 9 i też można sobie przenieść ten znak na obudowę jak ja to zrobiłem we filmiku dłutem. Nie mogę zrozumieć czemu konstruktorzy tam nie zrobili znaku na obudowie pompy oleju. No nic, tak czy inaczej ja w swojej furze musiałem poprawić mocowanie łapy. Przykręcając ją, widziałem, że jest lekko poza osią i myślałem, że będzie ok. Były jednak drgania w kabinie. Dziś poprawiałem:
  6. Viki do Chorwacji

    Kilka razy dojeżdżałem do dalszej plaży. Do tej co miałem blisko...na piechotę z manelami
  7. [TUT] Wymiana rozrządu 1.9 cdti

    I stało się, rozrząd wczoraj wymieniłem bez jakiekolwiek blokady, Wystarczy wiedza jak układać zębatki i pasek.
  8. [TUT] Wymiana rozrządu 1.9 cdti

    Graty dla z19dt kupione, starałem się wybrać rzeczy z najwyższej półki. 380zł poszło. W sierpniu może wymienię sam
  9. Viki do Chorwacji

    Zafira po raz 7 objechała bezproblemowo do CRO Auto załadowane po dach, plus box, 150 na budziku niemal non-stop. Spalanie z całej trasy 7.5
  10. Kiedyś kupiłem Valeo Xtrm za ponad 100zł i były to pieniądze wydane w błoto. Więc obrażony kupiłem taniego Motguma za 29zł: https://www.youtube.com/watch?v=zPRNcdsUr1U Niestety, to jest wycieraczka na 2 tygodnie, czas na Bosch: https://www.youtube.com/watch?v=zQMQnQ6LH9c
  11. Lodówka turystyczna 12V/230V

    Umierałem z ciekawości, która lepiej chłodzi.... Crivit z Lidla czy Ezetil z Biedronki....więc zrobiłem test 2 godzinny. https://www.youtube.com/watch?v=2Tb8w0yooUA
  12. Zabezpieczenie antykorozyjne

    Ja kiedyś też wierzyłem w Brunox. Teraz go wyśmiewają i dołączam do tego grona. Dziadostwo. Zaprawka, którą robiłem rok temu nic nie dała. Przechodzę na wszech-chwalony r-stop. Zobaczymy
  13. Lodówka turystyczna 12V/230V

    Nie wiem jak oni mierzą pojemność, ta z Lidla niby też 29 litrów a jest wyraznie mniejsza. Te butelki weszły do Ezetila bez problemów
  14. Lodówka turystyczna 12V/230V

    Eztil dziś przybył, jest zdecydowanie większy od lodówki z Lidla
×