Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

powsianka

Forumowicz
  • Postów

    122
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    11

powsianka wygrał w ostatnim dniu 7 Czerwiec

powsianka ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

58 Excellent

O powsianka

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Kraków

Dodatkowe pola

  • Województwo
    małopolskie
  • Auto
    Zafira z19dt
  1. W ZB należy regularnie czyścić podszybie z liści: https://www.youtube.com/watch?v=p9l9h57jTmo W przeciwnym przypadku korozja za jakiś czas gwarantowana: https://www.youtube.com/watch?v=wYmMCwLRaYI
  2. Tym razem planuje sam wymienić rozrząd tylko robić czy nie? Zrobiłem tylko 51tys ale miją już 7lat. Ściągnąłem obudowę i pasek wydaje się być w bardzo dobrym stanie. Choć boję sie trochę i pompę, żeby się nie zatarła.
  3. Pasek Contitech musiał zostać wymieniony na Gates, bo przegrałem walkę z ćwierkaniem
  4. Minął rok od regeneracji przepustnicy. Wszystko chodzi jak należy, można polecać ten zakład w Sadlinkach
  5. Nagrałem wersje w realu https://www.youtube.com/watch?v=TRKvyRRkSdY
  6. Nagrałem nowy poradnik w wersji na żywo:
  7. Demontaż rozrusznika na przykładzie z19dt
  8. Telefon może nam pomóc w diagnozie pisków z układu paska
  9. Od 8 lat wnikliwie obserwuje wątki co do 1.9 cdti na przeróżnych forach, zafiry, astry, vectry, bardzo dużo się siedze na kliku forach brytyiskich i wiem jedno.....99% przypadków beznadziejnych, tzn takich gdzie auto jezdzi od mechanik do mechanika i po kolei wszyscy rozkłądają ręce dotyczy z19dth. Nikt mnie nie mówi do tego silnika. Tylko i wyłącznie niezniszczalne, bezproblemowe z19dt. Nie wspominając o tym, że kto jedzie na hamowanie z z19dt to wyjeżdza z uśmiecham na twarzy, że fabryka dała więcej koni w gratisie. Zwykle około 130 a są ludzie co mają nawet 135-136 koni. Natomiast z z19dth jest dokładnie na odwrót, tzn przeważnie mają mniej koni, tzn 140-145. Więc z19dth nie ma więcej o 30 koni tylko max 20 a czasami tylko 10.....tak więc niezniszczalne z19dt górą. Choć musze przyznać, że obsługa z19dth jest prostsza, tańsza i przyjmniejsza. Łatwiej wymienić termostat, rozrząd, świece żarowe, czujnik/czujniki na szynie.
  10. Przygotowałem tutek:
  11. Problem powrócił, tym razem na przewodzie plusowym. Dołożyłem przewód i jak ręką odciął. Klemy w AH i ZB to rzeczywiście porażka.
  12. Przerabialiście ten temat? Coś się stanie zaklejając tę dziurkę co pokazałem we filmiku?
  13. Rozróżnianie dwóch czasowników na 'pożyczać' - Lend i Borrow https://www.youtube.com/watch?v=A4s_YTGpn-8
  14. Imiesłów bierny oraz czynny w języku angielskim