Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

powsianka

Forumowicz
  • Zawartość

    104
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    9

powsianka wygrał w ostatnim dniu 8 Listopad 2016

powsianka ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

53 Excellent

O powsianka

  • Urodziny

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Kraków

Dodatkowe pola

  • Województwo
    małopolskie
  • Auto
    Zafira z19dt
  1. Tutek dla A20DT, A20DTL, A20DTH, Y20DTJ, Z20DTJ, A20DTR
  2. Pompa wody w 1.6 i 1.8 a16xer z16xer a18xer z18xer Vectra, Astra, Zafira, Mokka, Insignia, Cruze, Aveo, Orlando
  3. Tutek dla a16xer, z16xer, a18xer, z18xer Astra, Insignia, Vectra, Zafira, Mokka,
  4. 1.6 oraz 1.8 Astra J, Insignia, Mokka
  5. Tutek dla 1.4 turbo (a14net, b14net)
  6. Przygotowałem zestawienie wraz z numerem części i położeniem
  7. Nalewka na zimne wieczory zrobiona. Polecam na zimne wieczory, infekcje itd
  8. Wielu producentów uszczęśliwia użytkowników tym wynalazkiem w kolektorze ssącym, jednakże w BMW to jakiś horror gdyż przy wyższych przebiegach się urywają. Doświadczył tego ostatnio mój kolega w 530d będąc 600km poza domem. Laweta i 8 tys zł za remont silnika. Także czym prędzej wywaliłem klapy wirowe z X3 3.0d teścia i się okazało, że już mocno lały mimo małego przebiegu.
  9. Dziś zaproponuję pastę z Awokado, jako alternatywę do niezdrowych wędlin
  10. Więc tłumaczę jeszcze raz. Jak się mierzy olej tak jak to każdy robi w każdym innym aucie, tutaj nic nie zmierzysz, bo nic nie widać na bagnecie, Olej musi ścieknąć z prowadnicy i stąd po 5 minutach wsadzamy czysty, wcześniej wyciągnięty bagnet i wtedy widać jak na dłoni, co widać na filmiku. A po drugie, prawidłowy poziom oleju sprawdzamy po min 5 minutach, gdyż tyle czasu przewidział konstruktor silnika na to by olej spłynął z turbosprężarki. Tak więc w cdti olej nie sprawdzamy jak np w benzyniaku, gdzie możesz sobie zmierzyć jego poziom kiedy chcesz. Ale przecież to dla Ciebie oczywiste i doskonale o tym wiedziałeś tak jak wszyscy właściciele 1.9 cdti.
  11. ja zasadniczo też nie mierzę, też czekam na kontrolkę. Dwa razy mi się zapaliła przez 6 lat. Teraz zmierzyłem bo mnie proszono o manual na innym forum. Niemniej jednak, jak widać oleju było 2-3mm nad dolnym znakiem a kontrolka jeszcze się nie zapaliła. Czyli ciekawe przy jakim stanie się zapala?
  12. Właśnie są dwie sprawy, pierwsza to ubrudzony bagnet a druga to właściwy poziom. I tu własnie jest istotne, żeby poczekać 5 minut, żeby ściekło z turbo tyle i ma ścieknąć przez min 5 minut i wtedy wiadomo jaki jest właściwy poziom. Jeśli by było tak jak mówisz, to bym sobie rano wsadził czysty bagnet i zmierzył jaki jest poziom i by ładnie było widać. Ale cóż z tego jak poziom byłby niemiarodajny. Tzn za wysoki niż ten właściwy, bo cały olej by spłynął do miski przez noc