Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

migotex

Forumowicz
  • Zawartość

    105
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

3 Neutral

O migotex

  • Ranga
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    podkarpackie
  • Auto
    Vectra C 05' Z18XEL

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Witam Krótko i na temat cieknie z pod uszczelki pokrywy zaworów od strony kolektora.Pacjent Vectra C 1.8 Z18XEL Pytanie odnośnie składania czy dać silikon Victor Reinz cienką warstwę na całości czy nie? -Czy wystarczy w określonych miejscach od strony rozrządu czy jeszcze gdzieś lub nie dawać w ogóle. Montaż dokręcanie pokrywy dowolny czy na krzyż lub jakiś schemat dokręcania? Uszczelka zakupiona Victor Reinz oraz mam masę uszczelniającą Victora Reinza szara Z góry wielkie dzięki za podpowiedzi.
  2. Popatrz pod samochód lokalizacja: pierwsza rura od katalizatora plecionka(można sprawdzić czy jest szczelna) potem za drugą sondą wieszak czy nie przerdzewiało na spawie wieszaka, kolejne to łączenie owej rury z tłumikiem środkowym tam też może przerdzewieć.
  3. migotex

    Silnik szarpie Z18XE

    Na próbę możesz zmienić przerwę na świecy jeśli masz lpg do 0,7. Oryginalnie jest 0,9 ale jak cewka niedomaga przy oryginale to już będziesz widział czy jest poprawa na 0,7. Jeśli będzie tak samo to tak jak piszą przedmówcy pożyczyć, podmienić lub kupić cewkę.
  4. migotex

    SPREZYNY

    Bardzo dziękuje za odpowiedź.
  5. migotex

    SPREZYNY

    Witam Jeśli ktoś może mi powiedzieć czy tak powinien wyglądać układ sprężyn czy ktoś źle mi je założył. Chodzi mi o prawą stronę gdyż z lewej leży ładnie na gumie aluminiowego wahacza, natomiast z prawej pod kątem tak jak widać na zdjęciach. Były zmieniane na KYB RJ6222 gdyż oryginał pękł na dolnym zwoju z lewej strony. Auto stoi równo i jedzie prosto.
  6. migotex

    Amortyzatory GTS

    Odradzam TRW na tył miałem założone na chwilę i zdejmowałem jak najszybciej bo pojawiło się stukanie. Dobrze, że udało mi się z reklamacją.
  7. migotex

    Wymiana uszczelki miski z18xe

    Ten model silnika czyli Z18XEL i Z18XE nie mają uszczelki. Miska jest składana na silikon bodajże Victor Reinz. Jeśli się myle to proszę mnie poprawić.
  8. Trzeba było spróbować po czyszczeniu szczoteczką jeszcze raz zapsikać i szybko zamontować wiatrak i włączyć go żeby się rozeszło po parowniku i do kanałów. Bynajmniej ja u siebie tak zrobiłem ale czyściłem taką szczotką do butelek. Powiem Ci że ten Wurth jeśli na izopropanolu to w Vectrze C nie działa. Tak samo jest z granatami tylko na pewien czas ok 2 tygodni i zapach wraca. Przerabiałem temat u mnie najbardziej po wyłączeniu klimatyzacji ( za każdym razem) po kilku sekundach było czuć wilgoć aż nabrało temperatury i przestawało. Co pomogło Clinex A/C oraz Nano protect silver nice oba pojemniki po 1 litr starczy na klika razy lub w kilku samochodach. Akurat z Wurtha został mi wężyk( trzeba przerobić atomizer taki jak w płynie do szyb dając ten wężyk w Wurtha wtedy będzie ładnie rozpylać środek), drucik taki grubszy w kształcie litery L i wtedy dokładnie dobrze zapsikać Clinex a/c zrobić czyszczenie szczotką, zapsikać jeszcze raz założyć wentylator, włączyć na chwilę, potem drugim Nano silver ta sama procedura. Do dzisiaj mam spokój. Oczywiście raz w roku przed sezonem tak robię. Zapomniałem dodać żeby ocenić stan parownika oraz jaki tam jest syf potrzebna kamera endoskopowa nawet taka na usb (ryżowa) bo niestety głowa nasza tam się nie zmieści żeby zobaczyć a potem zabawa w wężyki i odkurzacz i dokładnie oczyścić z liści jeśli tam się znajdują. Dopiero potem zabawa ze środkami czyszczącymi.
  9. Moim zdaniem poszukaj wózka w okolicy (jak się nie mylę można szukać również z fiata cromy i chyba z saab 93) używkę podjedź i zobaczysz jak wygląda po co od razu nowy i płacić miliony. Ze sprężynami na przód jest osobny temat poszukaj na forum tam wypowiedzieli się Ci, którzy zmienili KYB na oryginał SACHS i auto jedzie prosto. Osobiście mam założone u siebie przód i tył KYB (doradził mi kolega z forum Curtis) może miałem takie dziwne odczucie, że skręca mi delikatnie auto w prawo (mój błąd, że po wymianie od razu nie pojechałem na zbieżność tylko po pewnym czasie zdążyło trochę ściąć opony na przodzie) ale wczoraj wymieniłem na przodzie opony i auto jedzie jak przed wymianą springów. Komfort się poprawił.
  10. migotex

    problem z sonda z18xe

    Ja mam delphi i daje rade.
  11. migotex

    Zerwany gwint w głowicy

    Miałem taką przypadłość w Astrze F z silnikiem X16XEL też 4 świeca. Z tego co pamiętam może niedokładnie bo było to już z 4 lata temu autko do dzisiaj śmiga (musiałem mieć na już) to trzeba było zrobić tulejkę u tokarza 18/16 i jaka długa( poszukałem wymiary w internecie gotowca) jeśli ma się czas można kupić na portalu aukcyjnym bądź w motoryzacyjnym gotową z odpowiednim wymiarem, długie wiertło żeby powiększyć otwór w głowicy, gwintownik, dobra wiertarka żeby prosto wierciła, rurka do odessania opiłków i odkurzacz. Związku z tym, że było to dawno nie pamiętam jak ustawił znajomy mechanik tłok czy w połowie czy z jakimś zapasem u góry ale wiertło nie dotknęło tłoka. Mając te rzeczy wpierw rozwiercił otwór potem odessał opiłki, gwintownikiem nagwintował nowy gwint potem jeszcze raz odessał, na kleju niebieskim ze świecą wkręcił tulejkę odczekał jakiś czas żeby klej chwycił i odkręcił później świece a tulejka została w środku. Założył świece i auto odpaliło normalnie. Może była to partyzantka i tzw. Januszowa robota ale tak jak mówię musiałem mieć raz dwa bo auto było mi potrzebne. Później jedynie pamiętać przy wymianach świec z odkręcaniem żeby nie ciągnąć i odkręcać( bo można odkręcić świece z tulejką) tylko energicznie puknąć w klucz i odkręcać. Za 4 wymianą dopiero to odkręciła mi się świeca z tulejką ale na nowo dałem klej i wszystko działa jak należy.
  12. Marsell Próbowałeś pojeździć na samym PB przynajmniej 100km ? Jak u mnie sonda padła miałem to samo oznaczenie błędu tylko z ubogą mieszanką to też po wymianie od razu się nie naprawiło sonda stała w dolnych parametrach dopiero jak pojeździłem na PB mapa się ustawiła i potem dałem na korektę do instalatora gazu. Jeśli gaz jest źle wyregulowany to dalej będzie mieszał w mapie.
  13. Witam Pytanie do kogoś co wymieniał poduszki pod silnikiem. Mam naderwaną tylną poduszkę od skrzyni (dolna część z prawej strony pęknięta przynajmniej do połowy z lewej widać rozwulkanizowanie gumy) czasem podczas jazdy do tyłu jest taki odgłos terkotania.Pacjent Vectra C Z18XEL. Chciałbym ją wymienić samemu i pytanie czy wystarczy te dwie śruby z nakrętkami widoczne z dołu plus śruba od poduszki czy trzeba całą łapę od skrzyni też odkręcać żeby można było ją wyjąć? i Czy te długie śruby da radę wyjąć do góry nie przystawią do maglownicy lub drążka stabliziatora? Przednia od strony chłodnicy też ma na razie delikatne pęknięcie ale tutaj to prosta sprawa.
  14. Oglądając filmik1 widać, że sonda 1 stoi w parametrach ubogich i nic się nie zmienia jeśli byłoby dobrze to na biegu jałowym ona też ma regulować ubogo-bogato. U mnie instalacja gazowa tak mieszała i rozjechała mapę, że miałem podobnie filmik2 nierównej pracy na biegu jałowym. Zrobiłbym na Twoim miejscu to co kolega wyżej napisał, żeby się zresetował komp i przyuczyć na nowo.
×