Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

migotex

Forumowicz
  • Content Count

    109
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Neutral

About migotex

  • Rank
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    podkarpackie
  • Auto
    Vectra C 05' Z18XEL

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Kolego nic się złego nie dzieje jeśli chodzi o klej przynajmniej koloru niebieskiego tylko akurat zostanie Ci tulejka w środku a świeca wykręci się sama(chociaż jak pisałem wcześniej z 3 wymianą wyszła świeca z tulejką mimo, że odkręcałem ją ze zruszeniem czyli uderzeniem w klucz ręką) a nawet klej dodatkowo Ci uszczelni połączenie i w razie czego nie wykręci się podczas drgań tak czy siak jak będziesz chciał to z świecą też ją wykręcisz mimo zastosowania kleju. Tą co mam przez cały czas założoną akurat znajomy tokarz mi dorabiał na pamiętam z jakiego materiału natomiast drugą zamówiłem z all chyba jest mosiężna tak w razie w. Auto po takiej naprawie (chyba już 6 rok o ile dobrze pamiętam) ma się dobrze i nic złego się nie dzieje po zastosowaniu tulejki z klejem. Świeca u mnie na tym cylindrze ma ładny kolor kawowy z nalotem białym od gazu ale co prawda nie miałem tam takiej sytuacji jak u Ciebie ze zdjęcia.
  2. Witam Proszę o sugestie jak puścić przewód sztywny hamulcowy tylny ten właśnie do lewego koła czy wystarczy odkręcić uchwyty baku i delikatnie opadnie bak i to wystarczy czy lepiej puścić go inaczej np nad sankami czy może jeszcze w innym miejscu?
  3. Prawdopodobnie wcześniej komuś uszkodził się gwint na świecy przez co zastosował ktoś tuleje zamiast zdejmowania głowicy, został powiększony otwór i nagwintowany przez co trzeba zastosować w tym miejscu tuleje. Mam tak zrobione w poprzednim aucie w astrze X16XEL nie wiem dlaczego ale właśnie świeca wybiła gwint i latała luźno. Znajomy majster tak wykonał naprawę bez zdejmowania głowicy i auto jeździ do dzisiaj. Czasem z wymianą świec lubi się wykręcić tulejka ze świecą mimo, że zastosowany jest klej niebieski może czerwony byłby lepszy. Ale do rzeczy jak będziesz miał tuleje nową bądź odzyskasz tą wkręcasz na świece i potem dajesz klej na tuleje, wkręcasz ze świecą z czuciem aż poczujesz jak wkręca się tuleje potem będzie się dokręcać świeca i tutaj się zatrzymaj po 10 minutach z uderzeniem takim pacnięciem ręką w klucz luzujesz świece żeby ją wykręcić świece wykręcisz tulejka zostaje już w głowicy, po czym daj temu czas żeby związał lepiej klej do śrub i zakręcasz świece z odpowiednim momentem i wszystko cacy. Mi właśnie za 3 wymianą świec odkręca się z tuleją. Trzeba pamiętać żeby właśnie w tym miejscu jak będziesz w przyszłości odkręcał świece trzeba z takim właśnie uderzeniem ręką w klucz odkręcać żeby zruszyć świece a żeby się nie odkręciła z tuleją. Tak doradził mi kolega mechanik.
  4. Witam Proszę o pomoc w doborze sprężyn przód. Z18XEL buda polift sedan 2005r. Miałem wcześniej założone KYB RH 2671 (345mm) idealnie siedzi ze sprężynami z tyłu KYB RJ6222. Chciałbym zmienić przód na Sachs, którym numerem się interesować 998 026 czy innym? Pozdrawiam
  5. Witam Krótko i na temat cieknie z pod uszczelki pokrywy zaworów od strony kolektora.Pacjent Vectra C 1.8 Z18XEL Pytanie odnośnie składania czy dać silikon Victor Reinz cienką warstwę na całości czy nie? -Czy wystarczy w określonych miejscach od strony rozrządu czy jeszcze gdzieś lub nie dawać w ogóle. Montaż dokręcanie pokrywy dowolny czy na krzyż lub jakiś schemat dokręcania? Uszczelka zakupiona Victor Reinz oraz mam masę uszczelniającą Victora Reinza szara Z góry wielkie dzięki za podpowiedzi.
  6. Popatrz pod samochód lokalizacja: pierwsza rura od katalizatora plecionka(można sprawdzić czy jest szczelna) potem za drugą sondą wieszak czy nie przerdzewiało na spawie wieszaka, kolejne to łączenie owej rury z tłumikiem środkowym tam też może przerdzewieć.
  7. Na próbę możesz zmienić przerwę na świecy jeśli masz lpg do 0,7. Oryginalnie jest 0,9 ale jak cewka niedomaga przy oryginale to już będziesz widział czy jest poprawa na 0,7. Jeśli będzie tak samo to tak jak piszą przedmówcy pożyczyć, podmienić lub kupić cewkę.
  8. Bardzo dziękuje za odpowiedź.
  9. Witam Jeśli ktoś może mi powiedzieć czy tak powinien wyglądać układ sprężyn czy ktoś źle mi je założył. Chodzi mi o prawą stronę gdyż z lewej leży ładnie na gumie aluminiowego wahacza, natomiast z prawej pod kątem tak jak widać na zdjęciach. Były zmieniane na KYB RJ6222 gdyż oryginał pękł na dolnym zwoju z lewej strony. Auto stoi równo i jedzie prosto.
  10. Odradzam TRW na tył miałem założone na chwilę i zdejmowałem jak najszybciej bo pojawiło się stukanie. Dobrze, że udało mi się z reklamacją.
  11. Ten model silnika czyli Z18XEL i Z18XE nie mają uszczelki. Miska jest składana na silikon bodajże Victor Reinz. Jeśli się myle to proszę mnie poprawić.
  12. Trzeba było spróbować po czyszczeniu szczoteczką jeszcze raz zapsikać i szybko zamontować wiatrak i włączyć go żeby się rozeszło po parowniku i do kanałów. Bynajmniej ja u siebie tak zrobiłem ale czyściłem taką szczotką do butelek. Powiem Ci że ten Wurth jeśli na izopropanolu to w Vectrze C nie działa. Tak samo jest z granatami tylko na pewien czas ok 2 tygodni i zapach wraca. Przerabiałem temat u mnie najbardziej po wyłączeniu klimatyzacji ( za każdym razem) po kilku sekundach było czuć wilgoć aż nabrało temperatury i przestawało. Co pomogło Clinex A/C oraz Nano protect silver nice oba pojemniki po 1 litr starczy na klika razy lub w kilku samochodach. Akurat z Wurtha został mi wężyk( trzeba przerobić atomizer taki jak w płynie do szyb dając ten wężyk w Wurtha wtedy będzie ładnie rozpylać środek), drucik taki grubszy w kształcie litery L i wtedy dokładnie dobrze zapsikać Clinex a/c zrobić czyszczenie szczotką, zapsikać jeszcze raz założyć wentylator, włączyć na chwilę, potem drugim Nano silver ta sama procedura. Do dzisiaj mam spokój. Oczywiście raz w roku przed sezonem tak robię. Zapomniałem dodać żeby ocenić stan parownika oraz jaki tam jest syf potrzebna kamera endoskopowa nawet taka na usb (ryżowa) bo niestety głowa nasza tam się nie zmieści żeby zobaczyć a potem zabawa w wężyki i odkurzacz i dokładnie oczyścić z liści jeśli tam się znajdują. Dopiero potem zabawa ze środkami czyszczącymi.
  13. Moim zdaniem poszukaj wózka w okolicy (jak się nie mylę można szukać również z fiata cromy i chyba z saab 93) używkę podjedź i zobaczysz jak wygląda po co od razu nowy i płacić miliony. Ze sprężynami na przód jest osobny temat poszukaj na forum tam wypowiedzieli się Ci, którzy zmienili KYB na oryginał SACHS i auto jedzie prosto. Osobiście mam założone u siebie przód i tył KYB (doradził mi kolega z forum Curtis) może miałem takie dziwne odczucie, że skręca mi delikatnie auto w prawo (mój błąd, że po wymianie od razu nie pojechałem na zbieżność tylko po pewnym czasie zdążyło trochę ściąć opony na przodzie) ale wczoraj wymieniłem na przodzie opony i auto jedzie jak przed wymianą springów. Komfort się poprawił.
×
×
  • Create New...