Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

migotex

Forumowicz
  • Content Count

    155
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

migotex last won the day on September 12 2020

migotex had the most liked content!

Community Reputation

9 Neutral

About migotex

  • Rank
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    podkarpackie
  • Auto
    Vectra C 05' Z18XEL

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Odpowiedź 2: myślę, że to Ci będzie potrzebne jeśli się mylę proszę mnie poprawić: https://allegro.pl/oferta/szczypce-blokada-klucz-kol-pasowych-rozrzadu-zesta-7384236432 Odpowiedź 3 wydaję mi się, że tak bo nie będziesz w stanie odchylić tej obudowy a jak już troszkę plastik wysłużony to żeby Ci nie pękł.
  2. darioG73 przepraszam bardzo ale ja robiłem na weekendzie majowym na znaki markerem a koła zablokowałem dorobioną blokadą z płaskownika i u mnie takowego problemu nie było jak u autora ani w Vectrze ani w Astrze X16XEL identyczna jest wymiana i owa blokada pasuje tu i tu. Więc jeśli zaznaczy się dobrze markerem to też można.
  3. Ja bym na Twoim miejscu zdjął ten pasek z napinacza to jest dosłownie chwila i wtedy odpalił samochód i posłuchał czy znikło czy dalej jest. Na tym pasku jest rolka napinacza, kilma. alternator.
  4. darioG73 jeśli chodzi o Twoje pińć złotych to u mnie w 2 sklepach taka kosztuje 100-120zł więcej dlaczego mam przepłacać? Po drugie jak bierzesz coś ze sklepu to przynajmniej u mnie sprzedawca prosi żeby wróciło w razie nie pasującej część takie jak otrzymałem a chyba jak wyciągniesz z pudełka to masz jeszcze czyste rączki a potem również można do tego podejść normalnie. Jak chcesz być naprawdę uszczypliwy to sobie daruj takie komentarze. Jakbym chciał kupić używaną część to wiem gdzie mogę takową kupić. Tyle w temacie. Na przyszłość ktoś będzie wiedział, że cewka z nakleką jest produketm Vale
  5. Zostawiam info od firmy Valeo. Cewka jednak jest oryginałem nastąpiła zmiana dostawcy. Na naklejce widnieje Made in China nie jak w poprzednich z grawerem Made in France. Co do uczciwości sprzedawcy(produkt nowy) i tłumaczenie odnośnie brudnych śladów wewnątrz pudełka woła o pomstę: Naszymi odbiorcami są również warsztaty samochodowe, które nie przywiązują tak dużej uwagi do wyglądu towaru, stąd mogą wynikać drobne brudne ślady.Produkt jest nowy, być może montowany, ale nieużywany,dlatego też jesteśmy pewni, że sprzedamy go dalej. Tak to się dzisiaj sprzedaję produkt nowy a jednak używany. Jak
  6. Temat poruszyłem u sprzedawcy bynajmniej niech mi się wytłumaczy odnośnie tego brudnego pudełka sprzedając część jako nowa chociaż na cewce również widnieją ślady odbitych palców. Dwa napisałem informacje do Valeo bo jest taka możliwość o sprawdzenie części czy jest to ich produkt jak nie będzie odzewu to będę dzwonił bo jest również dostępny nr telefonu. darioG73 ciekaw jestem jak kupujesz część ,,nową,, i otrzymujesz brudne pudło widzisz na cewce również ślady użycia to nie zaświeci Ci się lampka, że jest coś nie tak. Związku z tym, że ludzie tutaj polecali właśnie tą cewkę o tym numerze jak
  7. Cretux też właśnie widziałem, że w internecie jest grawer Valeo i numer części a nie sama naklejka. Podpowiedz co z tym fantem zrobić oddać bo przysługuje mi 14 dni na odstąpienie widząc, że w środku pudełka są odbite czarne ślady jakiegoś Janusza sądząc, że ta cewka była już gdzieś w samochodzie( w aukcji jest napisane, że część jest nowa) czy potraktować to, że jest to jednak Valeo. Nie zamontowałem jeszcze tego cuda u siebie w samochodzie gdyż ta naklejka nie daje mi spokoju.Równie dobrze ktoś mógł nakleić Delphi.
  8. Witam. Proszę o sprawdzenie czy zostałem oszukany na cewce zamieszczam poniżej zdjęcia. Czy firma Valeo w ten sposób oznacza cewkę tylko i wyłącznie naklejką czy powinna mieć jakieś grawer na plastiku? U wuja google wygląda to inaczej pomijam aspekt brudnego pudełka jakby to był zwrot u sprzedawcy a cewka na aukcji była sprzedawana jako nowa.
  9. Suchy955 Manetkę wyciągnąć z samochodu i wziąć na stół i ją rozebrać delikatnie podważając na boki tak jakbyś otwierał pilota do tv. Dostaniesz się do przycisków i płytkę z przyciskami wyjmujesz i czyścisz z zielonego nalotu w szczególności gdzie jest wpięcie z dwoma bolcami od manetki. Potem składasz i problem z głowy. Dwa tygodnie temu taki sam komunikat miałem pojawił się u mnie po 5 latach od czyszczenia pierwszego.
  10. Nie mogę się wypowiedzieć bardziej gdyż kupiłem jedną i od razu działała.Widocznie trafiłem w szczęśliwy traf ale z tego co pamiętam to opinii zaczerpnąłem z tego forum i również było polecane Delphi.
  11. Tak ja mam u siebie Delphi przed katem w Z18XEL+ gaz już 4 rok i wszystko OK. Działa bez zarzutów.
  12. Cretux ja tak zrobiłem dając na głowicę i pod uszczelkę w rowki pokrywy na całości masę Victor Reinz oraz uszczelka też Victora.Akurat skręciłem od razu tak jak ma być 8-10Nm ale dałem czas czyli dzień do wyschnięcia i jeżdżę już drugi rok i nic się nie dzieje-sucho. A jeszcze delikatnie użyłem kleju niebieskiego do śrub pokrywy gdyż jak odkręcałem to te od strony rozrządu były lekko dokręcone albo same się odkręciły i przez to pojawił się u mnie wyciek. W innym oplu miałem identyczną sytuacje, że śrubki same się odkręcały.
  13. Również bierze korozja centralne pod autem aż do łączenia pod nogami pasażera bynajmniej ja tak miałem
  14. Obawiając się całkowitemu wycieku płynu zastosowałem odpowietrznik i łącznik. Miałem czas na dogięcie i ustawienie przewodów z miedzi. Przykładowo do zaślepienia przewodów pod autem stosowałem: https://allegro.pl/oferta/lacznik-przew-hamulc-wew-2-x-m-10-1sf-10-10-8078358579 https://allegro.pl/oferta/odpowietrznik-m-10-1-kod-0039-8187061943 w zależności co było potrzebne do danej sekcji w jednej wkręcisz sam odpowietrznik i zaślepia w drugiej trzeba zastosować łącznik. Jeśli będziesz wymieniał również przy pompie tam trzeba mieć odpowietrznik: https://allegro.pl/oferta/odpow
  15. Potwierdzam również kupowałem gotowce akurat z LK-Lemar wszystko pasuje z lekkim naddatkiem. Ten od lewego tylnego koła nawet z trochę dużym naddatkiem ale jak koledzy wyżej napisali dogiąć odpowiednio i będzie dobrze. Bez zdejmowania baku da radę. Wymieniałem centralne i tył. Przód mam ok więc nie wymieniałem. Mi się udało wyciągnąć w całości stary przewód z lewego tylnego koła, potem metodą na (zpierek,trytka) doginałem miedziany do tego starego i powiem, że siadło ładnie. nawet wszedł w oryginalne zapięcia nad belką. Dogięcie naddatku zrobiłem koło baku. Wymianę robiłem na takim podnośniku
×
×
  • Create New...
UP