Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

mariusz Z19DTH

Forumowicz
  • Content Count

    117
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

4 Neutral

About mariusz Z19DTH

  • Rank
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Sierpc

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    VECTRA C Z19DTH 2004

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. dzięki za podpowiedzi, co do uszczelki pod kolektor nie wiem czy pamięć mi szwankuje ale chyba kiedyś czytałem gdzieś na forum że wymiana nie jest konieczna i koledzy dokonywali wymiany kolektorów bez nowej uszczelki, może się mylę, ale może jeszcze się ktoś wypowie kto jest po demontażu kolektora oraz napisze z czym miał największy kłopot przy robocie dzięki z góry za podpowiedzi i pozd.
  2. witam, przymierzam się do wymiany własnoręcznej kolektora na zaślepiony i kilka pytań: czy niezbędny jest klucz dynamometryczny do przykręcania nakrętki na pompie i kolektora do silnika?, czy dawać nową uszczelkę pod kolektor? czy wkładać przy montażu z powrotem klin na pompie? i ogólnie z czym mieliście największy kłopot przy wymianie (na co zwrócić uwagę) z góry dzięki za podpowiedzi :-)
  3. u mnie jest już od jakiegoś czasu coś podobnego tzn. temperatura z nawiewów wariuje z tym że raz po jednej stronie, potem jest dobrze a np. po kolejnym odpaleniu auta wariuje druga strona i tak się dzieje zarówno na włączonej klimie jak i na ECO, więc czy to znaczy że są walnięte 2 czujniki L i P czy któryś z czujników w konsoli środkowej?
  4. SLAVIO chciałeś pomóc ale chyba całego postu żeś nie przeczytał od początku, bo pisze w nim jak byk, że to modyfikacja kolektora poliftowego, czyli nowego a ja się pytam o stary, bo nie mam go na stole żeby pomierzyć a jak wyjmę go z auta to nie chce jeździć, szukać i dopasowywać korków do dziur po klapkach (chce mieć już wszystko gotowe do założenia) ale i tak jeszcze raz dzieki może ktoś kto robił to (zaślepiał stary kolektor) u siebie w aucie się wypowie jakich korków użył (najlepiej bez rozwiercania otworów w kolektorze) od czego je dopasował i gdzie zakupił z góry dzięki
  5. wie ktoś jakie wymiary śrub do zaślepienia otworów po klapach w starym kolektorze?
  6. tak, tak i ty pewnie u niego kupiłeś, sprzedawca pewnie jest pewny ale za jaką cenę, 99,99% op-com-ów nie było zakupionych za 2500 zł nie o to mi chodziło raczej o coś takiego http://www.ebay.pl/itm/V1-60-OPEL-OP-COM-Vauxhall-OBD2-Diagnostic-Code-Reader-Scanner-Tool-OPCOM-2016-/401116720591?hash=item5d646b6dcf:g:AXYAAOSwn9lXLGFP
  7. tak, tak i ty pewnie u niego kupiłeś, sprzedawca pewnie jest pewny ale za jaką cenę, 99,99% op-com-ów nie było zakupionych za 2500 zł nie o to mi chodziło raczej o coś takiego http://www.ebay.pl/itm/V1-60-OPEL-OP-COM-Vauxhall-OBD2-Diagnostic-Code-Reader-Scanner-Tool-OPCOM-2016-/401116720591?hash=item5d646b6dcf:g:AXYAAOSwn9lXLGFP
  8. witam, mam zamiar zakupić sobie op-coma i mam pytanie jaką wersje wybrać bo widzę że są 1.45, 1,59, 1.6 i chyba 1.64? czymś się te wersje różnią między sobą? każda jest w polskiej wersji językowej? trochę jestem zielony w tym temacie bo nie miałem jeszcze żadnego programu diagnostycznego więc przed zakupem prosiłbym o parę porad żeby badziewia nie kupić z eBay, wszelkie rady mile widziane, łącznie z namiarem na pewnego sprzedawce
  9. czyszczenie wykonywałem według tego opisu https://forum.vectraklub.pl/files/file/162-czyszczenie-uk%C4%BA%C2%82adu-klimatyzacji-cdti/
  10. witam, wykonałem czyszczenie klimy, bo śmierdziało po wyłączeniu klimy, przez zdjęcie wentylatora, wydłubaniu syfu z parownika i aplikacji 2x chemii (wurth i następnie pianki) a następnie wentylator na 6 i tak przez 10 min. i teraz mam problem bo zaczęło mi walić smrodem z nawiewów przy nawiewie ciepłego powietrza. czy tam w tej białej plastikowej obudowie za parownikiem znajduje się jeszcze nagrzewnica i jeśli tak to teraz syf (grzyby) mogły się przenieść na nią. jeśli tak to jak do niej się dostać (od strony radia i tunelu środkowego czy trzeba rozbierać całą deskę rozdzielczą), jak ją wyczyścić i czym to zrobić najlepiej chemią czy ozonem albo ultradźwiękiem? proszę o jakieś rady co teraz robić?
  11. u mnie największy zasięg w BC miałem 1431km oczywiście tyle km nie przejechałem ale coś około 900, dałbym foto, ale nie wiem jak się je wkleja (może jakaś porada by się przydała)
  12. w tej chwili już retoryczne EGR wyczyszczony (miałem problemy z wybiciem trzpienia z elektrozaworu, pomógł wybijak zrobiony z wiertła) wejście do kolektora zasyfiałe ale oczyściłem je tylko z grubsza bo nie ruszałem przepustnicy (z braku czasu) i bałem się, żeby kawałki nagaru nie wpadły w kolektor jak zrobi się ciepło to wyczyszcze to porządnie. jednak mimo wszystko różnica jest zauważalna od razu a więc brak błędu p0400, brak muła do 2tyś (teraz zbiera się elegancko już od 1,5tyś) i nie ma poszarpywania przy lekkim dodaniu gazu tak koło 1800 obr. oraz telepania budą po odpaleniu. jak dla mnie teraz furka chodzi extra
  13. no i wszystko jasne wyskakujące auto z kluczykiem informowało o błędzie p0400 czyli EGR więc trzeba rozebrać, wyczyścić tylko czy to coś da bo może to nic nie pomoże i trzeba będzie nabyć nowy?
  14. witam, gdzie w op com można sprawdzić dawki korekcyjne wtrysków i jeśli się nie mylę to dawki trzeba sprawdzać na rozgrzanym silniku?
  15. eeee to chyba u mnie nie będzie EGR a przynajmniej nie zablokowany w pozycji otwartej bo ruszać to mogę w miarę normalnie tylko poniżej 2000 obr. słabo się zbiera
×
×
  • Create New...