Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

bramarz

Forumowicz
  • Content Count

    199
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

bramarz last won the day on December 7 2018

bramarz had the most liked content!

Community Reputation

20 Neutral

About bramarz

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 11/25/1980

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Sosnowiec

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    Vectra C kombi CDTI 1.9 DTH (150)

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witam, walczę od jakiegoś czasu z czujnikami parkowania, miałem różne błędy związane z czujnikami oraz B1350-02. Wymieniłem dwa czujniki z tyłu, i obecnie mam błąd B1000-2, proszę o pomoc co zdiagnozować aby wyeliminować błąd
  2. Panowie mam mętlik w głowie szykuje się do wymiany wahaczy przód tylko nie wiem jakie celuje raczej w TRW, RTS, może LLEMFÖRDER chcę jeszcze trochę pojeździć moją Viki. Opinie ogólnie są skrajne cenowo wszystkie podobnie.
  3. Mierzyłem multimetrem, pomiar około 2 minut podałem maksymalne szczytowe wartości
  4. Chetnie porównam wyniki pomiarów ale pewnie będzie podobnie każde urządzenie elektroniczne powoduje spadek napiecia w tym przypadku UEC dla żarówki włuknowej nie ma to znaczenia a dla lede juz tak tym bardziej że te konkretne sa dostosowane do napiecia 12-24v i ponizej 12 niedziałaja prawidłowo, jak ktoś zakupi i posiada zasilacz regulowany to mozna by zrobic test od jakiego napiecia dzialaja prawidłowo
  5. Tył na zapalonym silniku 10.5 do 11.3 Ogólnie zabudowałem przekaźniki i działa jak należy. Jak by ktoś miał jakiś pomysł to z chęcią przestastujé
  6. Jutro pomierzę, poczytałem trochę i wiem że są dwa moduły do kierunkowskazów jeden przód i jeden tył, ale nigdzie nie mogę znaleźć info gdzie się znajduje, jak by była możliwość wyjął bym go i przeczyścił
  7. To tak odłączyłem automat DRL i migotanie występuje przy włączonych i wyłączonych światłach. Nasuwa mi to wniosek że jest za niskie napięcie aby utrzymać pełne przełączenie przekaźnika w ledzie. Automat DRL jest dwu przekaźnikowy i podaje napięcie bezpośrednio z akumulatora poprzez bezpiecznik 5A, jeżeli dobrze wnioskuję to gdy są włączone dzienne to w układzie jest już napięcie i wystarczy podać mniejsze aby nastąpiło stabilne przełączenie na kierunkowskaz i jest ok. Natomiast przy wyłączonych dziennych jest niewystarczające aby stabilnie wysterować przełączenie. Wykonałem pomiar napięcia na obwodzie kierunkowskazu i tak na zgaszonym ok 10,5-11,0V na zapalonym 9,5-10,0 V nie rozumiem tylko dlaczego przy uruchomionym silniku jest niższe (mam nowy akumulator, napięcie mierzone na klemach 14,1-14,2V w wakacje poprawiałem zakucie przewodu z alternatora ładowanie podniosło się o 0,4V ). Problem rozwiąże poprzez zastosowanie dodatkowego przekaźnika za rezystorem który będzie podawał napięcie z aku poprzez bezpiecznik. Przekaźniki mam z REC (przy zakupie modułu haka dostałem cały ) Mam nadzieje że patent zadziała. Może nie jest to zbyt profesjonalne . Mam pytanie gdzie znajduje się bezpieczniki i moduł kierunkowskazów, Może coś gdzieś zaśniedziało i stąd taki spadek napięcia., PS. Próba podpięcia do innej Viki to nie taki prosty temat bo trzeba się wpinać bezpośrednio w wiązkę. Tych ledów nie da się podpiąć plug&play
  8. Jestem po poprawieniu montażu kabli z szybkozłaczek na lutowanie i niestety jest bez zmian skłaniam się ku temu że coś jest uszkodzone w ledzie,
  9. Robiłem już podobną próbę tzn na odpalonym silniku przy włączonych światłach i kierunkowskazie podałem dodatkowo napięcie z aku. i wtedy zaświecił się prawidłowo mocno (oczywiście bez mrugania) sprawdzę jeszcze raz kable czy jest i wszystko ok. Też mam takie wrażenie jak był za słaby prąd PS. w ledzie musi być zabudowany jakiś przekaźnik lub układ przełączający bo częstotliwość mrugania wymusza ECU samochodu, jak podam zasilanie na kierunek to pali się cały czas.
  10. Dzieje się tak po obu stronach, opornik wpięty równolegle był już na gotowo zabudowany w zestawie, dziwne jest tylko to że na zgaszonym jest ok i normalnie dział przy włączonych światłach
  11. Tak jak silnik jest zgaszony wszystko jest prawidłowo
  12. Założyłem tylko postojówki mają wbudowane rezystory i nie wywala błędu na desce ale fakt tak sobie pomrugują
  13. Zrobiłem test i podczas zapalonych świateł podałem dodatkowe napięcie z akumulatora i zaświeciły pełną mocą kierunki, podałem dodatkową masę z akumulatora i bez zmian
  14. Odłaczenie automatu już przerabiałam Filmik z działania
×
×
  • Create New...