Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Pitrek2608

Forumowicz
  • Content Count

    293
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

5 Neutral

About Pitrek2608

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 06/26/1991

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Zielona Góra

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubuskie
  • Auto
    Vectra C 1.9 DTL

Kontakt

  • GG
    7158082

Recent Profile Visitors

618 profile views
  1. Prawda jest w oleju z dpf walcze Bede informowac
  2. Mozliwa teoria z ta odma musze zobaczyc jak to wyglada tam A z dpf to trzeba znalesc kogos kumatego a to nie jest latwe Als dzieki za pomoc
  3. wytlumacze to tak Robie okolo 300km dpd zaczyna sie wypalac w trasie czy postoju Mija 30min zapchanie dpf jest takie same czyli okolo 90 110 procent. Roznica cisnien jest dalej idealna minus 2 plus 8. Wiec to chyba sterownik wariuje brak mi pomysłow
  4. Odma ? Jak Przeciesz w 8w odma jest z z klawiatury do bloku silnika oraz z filtra do klapy gaszacej. Wiec nie rozumiem jak mogla by tak brudzic No chyba ze o czyma nie wiem Dpd nie wypala mi sie w trasie dochodzi do 110 procent i procedura odbywa sie caly czas. I moge jechac nawet 40min nie wypali go nawet procent regeneracji nie pojdzie i zapchanie nie spada
  5. Lecz 200km i 50procent zapchania dpf i watpie ze uda sie go wypalic. A cisnienie dalej utrzymuje sie. Minus 1 na wolnych do 8 przy 4tys
  6. 200km na zaslepieniu z 3 otworami zero bledów. Auto lepiej sie zbiera. Zauważyłem duza ilosc oleju w dolocie ? Moze turbina leje olej i spala go co zapachy dpf ?
  7. Sprawdze egr moze zaslepie blaszka z 3 otworami Dzieki za porade
  8. Ale udawało sie wypalic? bo ja jechałem 30km lub auto stało 20min i zero postepu regeneracji i procent zapchania tez nie spadał
  9. 2 razy juz zrobilem wymiane filtra w opcomie nawet czujnika różnic tez spadło do 0 procent ale mija 200 300km i znowu nasyciecie jest bliskie 90procent . Teraz znowu włacze wymiane i znowu polatam z 200km ale chce znalesc przyczyne bo napewno nie jest to zapchany dpf
  10. I dzis traska 300km po ekspresowce znowu probował wypalic i nic stoi na 86 procent
  11. U mnie tez potrafi wypalac sie jak lezy wskazówka mysle bardziej w ta strone nie dogrzany silnik = wiecej sadzy. Teoria z procentowym zapchaniem dpf redzi jest bardzo ciekawa Tylko dalej nie moge wymyslec co moze nie dzialac dobrze
  12. I chyba mam walniety termostat bo trzyma max 80 stopni wytrzymał 2lata. Może jest jakis powod dlaczego zapycha. wstryski w normie egr czysty turbina tez ladnie ładuje
  13. Dzis probowałem wypalic na ekspresowce 30km 130na godzine i ciagle stało na 94 procent. Bede probowac. Stan oleju prawie max bywalo wiecej lecz i tak nie obejdzie sie bez wymiany.
  14. Zerowanie pomoglo na 200km i znowu sie teoretycznie zapchał
×
×
  • Create New...