Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Pitrek2608

Forumowicz
  • Content Count

    297
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

6 Neutral

About Pitrek2608

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 06/26/1991

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Zielona Góra

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubuskie
  • Auto
    Vectra C 1.9 DTL

Kontakt

  • GG
    7158082

Recent Profile Visitors

748 profile views
  1. Brak klap wirowych to 100koni. Egr zaslepiony 3 dziurki. Dodam ze po przepaleniu czyli 160km/h przez 40km auto przestalo swirowac narazie Wiec przypuszczam ze to egr lub klapa gaszaca Probowałem podlaczy op coma lecz zanim wezmne laptopa problem mija
  2. Dodam ze odpala pięknie moc ma. Nie kopci. Lecz zaczyna sie to dziac coraz częsciej losowo. Korekty wtryskow nie przekraczaja 0.8
  3. Witam Posiadam Vectra 1.9 2008r 100km Problem jest następujący Po odpaleniu nieraz auto nie wkreca sie nie obroty. Nie da sie ruszyc. Wystarczy wcisnac gaz auto wkula sie do 2tys obrotow pusci chmure dymu i rusza z normalna moca. Jakies sugestie. Op com brak błedów
  4. Prawda jest w oleju z dpf walcze Bede informowac
  5. Mozliwa teoria z ta odma musze zobaczyc jak to wyglada tam A z dpf to trzeba znalesc kogos kumatego a to nie jest latwe Als dzieki za pomoc
  6. wytlumacze to tak Robie okolo 300km dpd zaczyna sie wypalac w trasie czy postoju Mija 30min zapchanie dpf jest takie same czyli okolo 90 110 procent. Roznica cisnien jest dalej idealna minus 2 plus 8. Wiec to chyba sterownik wariuje brak mi pomysłow
  7. Odma ? Jak Przeciesz w 8w odma jest z z klawiatury do bloku silnika oraz z filtra do klapy gaszacej. Wiec nie rozumiem jak mogla by tak brudzic No chyba ze o czyma nie wiem Dpd nie wypala mi sie w trasie dochodzi do 110 procent i procedura odbywa sie caly czas. I moge jechac nawet 40min nie wypali go nawet procent regeneracji nie pojdzie i zapchanie nie spada
  8. Lecz 200km i 50procent zapchania dpf i watpie ze uda sie go wypalic. A cisnienie dalej utrzymuje sie. Minus 1 na wolnych do 8 przy 4tys
  9. 200km na zaslepieniu z 3 otworami zero bledów. Auto lepiej sie zbiera. Zauważyłem duza ilosc oleju w dolocie ? Moze turbina leje olej i spala go co zapachy dpf ?
  10. Sprawdze egr moze zaslepie blaszka z 3 otworami Dzieki za porade
  11. Ale udawało sie wypalic? bo ja jechałem 30km lub auto stało 20min i zero postepu regeneracji i procent zapchania tez nie spadał
  12. 2 razy juz zrobilem wymiane filtra w opcomie nawet czujnika różnic tez spadło do 0 procent ale mija 200 300km i znowu nasyciecie jest bliskie 90procent . Teraz znowu włacze wymiane i znowu polatam z 200km ale chce znalesc przyczyne bo napewno nie jest to zapchany dpf
  13. I dzis traska 300km po ekspresowce znowu probował wypalic i nic stoi na 86 procent
×
×
  • Create New...