Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Maskota

Forumowicz
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Maskota

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 02/19/1981

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    łódzkie
  • Auto
    Opel Vectra B Zender 2.2DTI

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Maskota

    Drgania

    Witam Kolego. Jeżeli chodzi o te drgania to mogę Ci powiedzieć, że miałem to samo. Auto strasznie drgało, deska i kierownica. Jak temperatura spadała poniżej zera to masakra. Wymieniłem też poduszki i nic. Ku mojemu zdziwieniu przyczyną drań było sprzęgło, a dokładniej sprężyny wyważające tarczę. Nic nie wskazywało na zużycie tarczy a jednak. Pozdrawiam
  2. Witam. Miałem ten sam problem. Jak kupiłem auto miałem przepalone obydwie postojówki i w żaden sposób nie mogłem ich wyciągnąć. Robiłem kilka prób i nic. Któregoś dnia po prostu postawiłem wszystko na jedną kartę wziąłem płaski wkrętak i podwadziłem oprawkę postojówki. Zaczęła wychodzić, ale zauważyłem, że lekko się przekręciła tak o kilka stopni. Jak drugą wyciągałem zachowała się identycznie. Jak założyłem ledy i wsadziłem oprawki do lampy to juz ich nie moglem wyjąć hehe. Powodzenia
  3. Kolego, a miałeś objaw taki jak falowanie paska na odcinku koło pasowe - sprężarka klimy?
  4. Witam Ja po poszukiwaniu przyczyny i czytaniu dużo na rożnych postach na ten i podobne tematy doszedłem do wniosku, że przyczyną drgań musi być właśnie poduszka na prawym nadkolu obok filtra powietrza. Chciałbym się zapytać wszystkich czy ktoś znalazł jakiś zamiennik tej poduchy, bo ja nie mogłem, a cena jej jest dość wysoka ok. 420zł. Jakbym był na 100% pewny, że to jest właśnie ta przyczyna tego drżenia to nie żałowałbym tych pieniędzy ale zawsze jest to ale. Jakby ktoś miał jakieś info odnośnie zamiennika, firmy i orientacyjnej ceny to byłbym wdzięczny. Pozdrawiam
  5. Ja też nie lałbym Lotosa. Sama cena świadczy o tym, że to nic specjalnego. Pisałeś wcześniej, że Twoja Viki ma 150 tys? Troszkę mnie dziwi tak mały przebieg jak na VB, tym bardziej z takimi objawami. Ja mam 160 i nie wierze w to ani trochę, ale u mnie jest o dziwo suchutko w tych miejscach co pisałeś (może delikatny tłusty nalocik na ściankach ale to raczej normalne). Jeżeli masz ślady oleju tam gdzie pisałeś to już za późno na zmianę na pełne syntetyki. One są dużo rzadsze i mają tendencje do wymywania różnych nagarów itp i wtedy zacznie dopiero lecieć. Ja Ci powiem jeżdżę na 5W40 Totala, ale tylko ze względu na to, że taki był zalany i nie chciałem zmieniać. A jeżeli chodzi o Ciebie to zalej 10W40, a jeżeli chodzi o markę to mogę polecić Mobila. Jest w rozsądnej cenie i jeździłem na nim wszystkimi moimi dieslami i wszystko spoczko. No odradzam mineralny bo jest najgęstszy i późno dociera do smarowania turbiny.
  6. Widzę, że koledze DJ Tomkat dowcip sie trzyma, pozazdrościć. Tak w ogóle to myślę na tym kołem pasowym. Tylko, że pasek nawet nie zafaluje nawet w najmniejszym stopniu na żadnym z odcinków. Czytałem, że jak koło czy napinacz to będzie falował na jakimś odcinku między rolkami. U mnie pasek idzie jak po szynach
  7. Witam Niedawno pisałem o problemie drżenia deski rozdzielczej. Próbowałem powiązać to ze źle ustawioną chłodnicą. Jednak to nie było to. Może mi ktoś pomoże, może ktoś miał podobny problem? Dodam, że wymieniłem jedną poduszkę pod silnikiem a pozostałe wizualnie oceniam za dobre. Hydrauliczna sucha, podpora z prawej strony też raczej spoko, no i pasek wielorowkowy również biegnie po rolkach jak trzeba. Strasznie mnie irytuje to drżenie i nie mam żadnego pomysłu co mam z tym dalej robić. Jeszcze dodam, że jak się autko rozgrzeje to jest lepiej ale nie do końca. Jak ktoś ma jakieś pomysły to piszcie prośba.
  8. No dzięki za podpowiedź. W sumie dziś zdejmowałem pokrywę pod silnikiem i w sumie to nie wygląda to tak źle. Po prostu Viki miała jakąś stłuczkę przodem i chłodnice wyskoczyły prawą stroną z dolnej gumy. Stoją teraz bolcem obok otworu na metalu i pewnie dlatego to drży wszystko. Zrobiłem po wymianie poduszki pod silnikiem już dwa tysiące i powiem, że jak się rozgrzeje do 90 stopni to drgania praktycznie ustają. W sobotę będę ją stawiał na swoje miejsce i napisze czy to był powód drgania. No witam. Pisze żeby poinformować wszystkich, że moja próba powiązania złego ustawienia chłodnicy z drżeniem nie wypaliła. W weekend pobawiłem się trochę i ustawiłem chłodnicę jak należy i nic to samo. Nie wiem co to może być? Jak jest zimny to bardzo drży deska i kierownica, a jak sie rozgrzeje to sie uspokaja ale jest odczuwalne drżenie. W innych postach czytam, że drżenie występuje w autkach gdzie są problemy z paskiem wieloklinowym ale u mnie idzie jak po szynach. Jak ktoś ma jeszcze jakieś pomysły to piszcie. Pozdrawiam.
  9. Witam. Mam taki problemik, a mianowicie drży mi cała deska rozdzielcza i kierownica, gdy jest silnik zimny. Jak się rozgrzeje to drgania są dużo mniej odczuwalne ale nie ustępują do końca. Drgania również bardzo czuć jak ruszam na pół sprzęgła bez gazu. Czytałem dużo o problemie drżenia w Viki, ale wszyscy raczej mieli problem z kołem pasowym, bądź napinaczem paska wielorowkowego. U mnie pasek idzie po rolkach bez zarzutu i nie drga na żadnym odcinku, więc postawiłem na poduszki ale po wymianie jednej, która była wyeksploatowana (ta przy ścianie grodziowej) stwierdziłem, że dalsza wymiana nie ma sensu. Zostały jeszcze dwie poduchy czyli: ta hydrauliczna z lewej strony auta która jest zupełnie sucha i ta z prawej strony, która jest podporą silnika i też nie ma co do niej się przyczepić. Zauważyłem natomiast, że w mojej Viki jest krzywo postawiona chłodnica. Widać autko z przeszłością hehe. Chłodnica jest tak przekosowana, że tylko jedna dona poduszka ją trzyma. W górne otwory w ogóle nie pasuje. Tak jak pisałem w tytule próbuje doszukać się powiązania tej chlodnicy z tym drżeniem. Kiedyś czytałem jakiegoś posta odnośnie drżenia i jeden z klubowiczów pytał się właśnie czy chłodnica jest dobrze osadzona, ale niestety teraz nie mogę tego odnaleźć. Gorąca prośba o pomoc w tej sprawie, może jakieś inne pomysły bądź rozwianie moich. Pozdrawiam wszystkich i czekam na porady
  10. Witam wszystkich. Ja mam ten sam problemik z tym hałasem, ale tak jeżdżę i nie bardzo się tym nie przejmuje. Mam już drugą Viki z tym samym problemem i nic się nie dzieje poza tym stukaniem przez kilka min po odpaleniu zimnego motoru. Wiem jedno na pewno, że nie jest to sprzęgło. Prawdopodobnie któreś z łożysk skrzyni, którego wymiana po prostu się nie opłaca. Poprzednią Viki zrobiłem 50 tyś i nic się nie stało więc się nie przejmujcie
×
×
  • Create New...