Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

przemty

Forumowicz
  • Zawartość

    456
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    1

przemty wygrał w ostatnim dniu 23 Październik 2010

przemty ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

30 Best

O przemty

  • Ranga
    Średnio obeznany
  • Urodziny 1981.02.24

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Sanok
  • Zainteresowania
    Fotografia, moto

Dodatkowe pola

  • Województwo
    podkarpackie
  • Auto
    AH Z18XE

Ostatnio na profilu byli

1 480 wyświetleń profilu
  1. Witam. Co prawda auto to Astra H ale konstrukcyjnie bliźniak do VC. Otóż, miesiąc temu wymieniony był skraplacz, klima nabita, sprężarka załącza się ale wydajność klimatyzacji jest znikoma. Przy 22 stopniach na zewnątrz z kratek leci powietrze o temperaturze 18 stopni. Sprawdzałem moduł klimatyzacji automatycznej interfejsem i ciśnienie balansuje przy pracującym układzie pomiędzy 8 bar- 13 bar. Czyli niby OK. W spoczynku jest to 4-5 bar. Jedynie zastanawia mnie to co jest w blokach pomiarowych: Przy takich parametrach sprężarka nie powinna ruszyć ale działa. Inne moduły widzą prawidłowo temp. zewnętrzną. Ma ktoś jakiś pomysł skąd taka słaba wydajność? Zawór rozprężny, przytkany nowy skraplacz?
  2. Ale klimę uruchamiasz tym ze śnieżynką a on jest po lewej na górze...
  3. boli mnie brzuch, co to może być i ile będzie kosztować leczenie? taki sens ma twoje pytanie Dopóki nie zrobi się sprawdzeń poszczególnych elementów układu ( badań w sensie medycznym) to nikt nie powie co to może być( nikt nie postawi diagnozy)
  4. O ile dobrze widac na zdjęciu to jest to odprowadzenie skroplin z klimatyzacji więc objaw jak najbardziej normalny
  5. przemty

    Pompa wody

    Bo podpowiedziano mi dwie rzeczy: 1. Paski Contitech swego czasu taki dźwięk wydawały - ja mam Conti 2. Może być zbyt mocno naciągnięty pasek - u mnie dwóch mechaników to naciągało więc watpie aby dwóch popełniło ten sam błąd... I jeszcze jedno. Też mi podpowiedziano aby sprawdzić obudowę rozrządu, że może ma ułamane mocowanie i drga
  6. przemty

    Pompa wody

    A powiedz mi jakiego producenta masz pasek?
  7. przemty

    Pompa wody

    Miałem zdejmowane obie osłony i wówczas odpalany silnik dodatkowo bez paska wieloklinowego
  8. przemty

    Pompa wody

    Raczej nie, bo miałem zdejmowaną osłonę rozrządu i bez niej też ten dźwięk był
  9. przemty

    Pompa wody

    No to ciekawe - ten sam powód, ten sam dźwięk - bo pomyłkę mechaników mozna wykluczyć bo mało prawdopodobne aby dwóch połeniło ten sam błąd na tym samym silniku Może wspólnymi siłami dojdziemy do przyczyny
  10. przemty

    Pompa wody

    Dźwięk jako taki może wystepować - w niczym mi on nie przeszkadza - jedynie na początku miałem pewne obawy czy aby nic się nie stanie z rozrządem bo szkoda silnika bo zdrowy Ale z czasem coraz bardziej nie zwracam na niego uwagi a jeszcze jak to samo wystepuje u kilku osób to chyba faktycznie ten typ tak ma lub poprostu wystąpiła u wszystkich ta sama usterka jako "typowa" dla silnika... Ale, że człowiek z natury jest ciekawy chciałbym jednak dojść co to jest A u was też pojawił się po zmianie rozrządu ?
  11. przemty

    Pompa wody

    U mnie właśnie jest na odwrót, dźwięk jest na wolnych obrotach a na większych to już go nie słyszę bo być może dźwięk silnika go zagłusza. Dźwięk jest właśnie taki jakby coś drgało, wpadało w rezonans. Obudowa rozrządu tak jakby to jeszcze potęgowała bo po zdjęciu górnej części obudowu dźwięk już nie jest taki wyrazisty. Ale nie widać aby np. pasek drgał i uderzał o obudowę ani nic podobnego. Po wpisie jednego z kolegów powyżęj widzę, że nie jest to przypadek tylko w moim aucie tylko być może jakaś "typowa" usterka.
  12. przemty

    Pompa wody

    A w Z18XE wogóle takie są? Dźwięk moim zdaniem slychać z miejsca gdzie jest pompa wody ale to są tylko moje odczucia. A jakby to były te klapki to co można z tym zrobić ?
  13. przemty

    Pompa wody

    Ja miałem zdejmowaną obudowę i ten dźwięk też występował wówczas - było to słychać właśnie z okolic pompy wody Dźwięk nie jest uciążliwy i mi nie przeszkadza, jedynie mam obawy aby nie mieć niemiłej niespodzianki podczas jazdy To co, nikomu nic nie przychodzi do głowy ?
  14. przemty

    Chrobotanie w silniku 1.8xe

    Mam trochę podobny temat http://forum.vectraklub.pl/index.php/topic/188507-pompa-wody/#entry2869506
  15. przemty

    Pompa wody

    Chwilę to trwało bo były ważniejsze sprawy na głowie ale w końcu nagrałem - co prawda spielberg to nie jest i za wiele nie widać ale słychać to co najważniejsze Co prawda na filmiku dźwięk jest aż za bardzo słyszalny ale na codzień ja go słysze jak stanę przy silniku - w kabinie nie słychać https://www.youtube.com/watch?v=FsCx4L0dmHg&list=UUdPDdnqFnroXEj-g4WhNlnQ Pompa została wymieniona a dźwięk nadal występuje. Wydobywa się on gdzieś z okolic pompy wody, napinacza paska rozrządu i nie mogę dojśc co to jest
×