Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Elbarthez

Forumowicz
  • Content Count

    874
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    19

Elbarthez last won the day on June 10

Elbarthez had the most liked content!

Community Reputation

101 Good

About Elbarthez

  • Rank
    Obeznany Vectrowicz

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Irmscher Estate Cosmo++ 2007

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Chłopie robisz z igły widły. Masz relingi, masz uchwyty weź to złóż do kupy i na zdrowy chłopski rozum zamontuj na dachu. Na prawdę to nie F1 gdzie każdy szczegół ma znaczenie. EOT.
  2. Wszystko zależy jakie masz uchwyty na rowery. Ja u siebie mocowałem na pierwszy i drugi patrząc od przodu.
  3. Na relingach masz zaznaczone trzy miejsca mocowania stóp bagażnika. A które punkt wybierzesz to już kwestia jakie uchwyty rowerowe masz.
  4. TADAM! Oto i ona, wspaniała, cudowna, długo wyczekiwana, hybryda do 2.8T Chłopaki mają podesłać wymiary zastosowanych kół.
  5. @Leszek__J ciekawe informacje o AF40 podałeś. Masz jakieś linki, gdzie można zgłębić temat? Da się jakoś po numerach seryjnych skrzyni ustalić wersję (ilość tarcz w koszu)? Widziałem to rozgraniczenie na benzynę i diesla i jestem ciekaw czy każda AF40 wytrzyma przynajmniej te 440Nm? Jak u Ciebie się AF40 sprawuje przy 470Nm? Coś w sofcie skrzyni grzebałeś?
  6. Panowie pomóżcie znaleźć wiarygodne informacje o maksymalnym momencie dla AF40 (TF-80SC). Właśnie siedzę i szukam i pojawiają się wartości od 350 nM do 450nM. Jeżeli faktycznie skrzynia wytrzyma 450nM ładuję turbo do siebie i ogień
  7. Gdzieś wrzucałem rysunek korasa TD05 i z tego co pamiętam to ma inne średnice przyłączy wody i oleju czyli już nie mamy P'n'P Twórca tej naszej hybrydy ogarnie program, potrzebny śmiałek z F40 żeby nie zminimalizować ograniczenia sprzętowe
  8. Nie od razu Kraków zbudowano Sprawdźmy co potrafi to dzieło i wtedy będzie wiadomo co rozbić dalej. Pamiętaj, że nie każdy ma ochotę/smykałkę/możliwości żeby przerabiać cały układ wydechowy pod inną suszarkę. Tutaj chodzi o rozwiązanie P'n'P (a takie daje koras TD04) tak aby jak najwięcej wariatów mogło cieszyć się z lepszego 2.8 A dla Ciebie jak nie starczy to co jest chłopcy zrobią Ci dzika 😜
  9. Widziałem dzisiaj naszą turbinkę na żywo Jeszcze tylko przeróbka gruszki (żeby móc dobrać sprężynę) i turbinka będzie gotowa do montażu. Wymiarów koła kompresji i koła od strony gorącej nie mam. W porównaniu do serii są wielkie Łopatki koła kompresji są dodatkowo pozakrzywianie, żeby zwiększyć powierzchnię pracy. Muszla od strony zimniej została odpowiednio powiększona nie tylko pod samo koło ale również pod kołnierzem, żeby zmaksymalizować wydajność. Super sprawą jest to, że chłopaki zachowali oryginalny rdzeń dzięki czemu mamy rozwiązanie P'n'P. Po testach tej wersji turbiny jeżeli wynik będzie niezadowalający są możliwe kolejne opcje modyfikacji: 1. Założenie jeszcze większego koła kompresji 2. Założenie rdzenia z TD05 Ja w swoim wozie niestety nie będę mógł sprawdzić pełnych możliwości nowej suszarki, ze względu na skrzynię (AF40) która nie lubi się z niutem >400. Jestem gotowy ustąpić pierwszeństwa któremuś z Was który ma manuala (F40) wrzucony większy IC i ewentualnie DP, żeby wycisnąć z turbiny ostatnie soki. Jeżeli nie mamy śmiałka, ja wrzucam hybrydę do siebie, i stroimy na ładny równiutki wykresik nM (celuję w równe 400nM) na cały zakresie obrotów.
  10. Dzwoniłem dzisiaj i do końca miesiąca ma być gotowa Aktualnie dobierają mocniejszą gruchę Trzymam kciuki, że się chłopaki wyrobią
  11. Panowie, łącznik stabilizatora kupić z Cromy/Saaba czy obojętnie jaki zamiennik?
  12. Śruby do kolektora kup nowe one są specjalnie "jajowate", żeby nie odkręcały się samoistnie. Rozmiar M8. Do rury wydechowej M8
  13. Zdejmij ECU i będziesz miał tył kolektora jak na dłoni wtedy łatwo dojdziesz co się urwało
×
×
  • Create New...