Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Elbarthez

Forumowicz
  • Zawartość

    831
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    15

Elbarthez wygrał w ostatnim dniu 8 Maj 2018

Elbarthez ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

91 Excellent

O Elbarthez

  • Ranga
    Obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Irmscher Estate Cosmo++ 2007

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Panowie, nawał obowiązków służbowych nie pozwolił mi na zadzwonienie do Masterturbo. W przyszłym tygodniu zadzwonię i dam znać jak temat stoi. W tym momencie teoretycznie czekam tylko aż chłopcy złożą dla nas hybrydę :)
  2. Już to w EPC sprawdziłem tylko chciałem się upewnić bo może ktoś ma w garażu przewód luzem się walający i suwmiarkę pod ręką ;)
  3. Potrzebuję dorobić przewody hamulcowe i muszę się upewnić. Śruba która łączy przewód sztywny (w nadkolu) z przewodem elastycznym to M12x1?
  4. Elbarthez

    Signum Z28NEL

    Ja bym wymienił korek, bo 90* to daleko do gotowania. A ten waz wg. mnie to odpowietrzenie skrzyni biegów.
  5. Elbarthez

    Signum Z28NEL

    Zdjęcie nr.2: ten wąż wychodzi ze skrzyni (zakładam, że masz automat), i ją odpowietrza Zdjęcie nr.1: płyn ulewa Ci się na zbiorniczek i zbiera się na zgrzewie? Jakie masz wskazanie temperatury z kompa (nie ze strzałki na zegarach)?
  6. Wieści są i do dobre :D 1. W sprężarce jest z czego wybrać, żeby włożyć większy rdzeń 2. Chłopcy już mają potrzebne części: sprężarkę i rdzeń 3. Zabawa w pasowanie ma zacząć się w styczniu Temat ciągnie się ale fajnie, że nie rzucili rękawicy tylko walczą :)
  7. 345 to takie białe kruki VC, występowały tylko w 2.8T OPC a tych aut mało pojawia się na części a jeżeli już są to pocztą pantoflową smaczki rozchodzą się w mig. Musisz cierpliwie polować albo wrzucić 314.
  8. Elbarthez

    Montaż wyłącznika ESP

    To zupełnie inny pin. Kup sobie na szrocie wtyczkę pompy ABS na szrocie i będziesz miał pin :)
  9. Elbarthez

    Montaż wyłącznika ESP

    we wtyczce ABS umieszczasz pin żeński. Te z radia wątpię żeby podeszły.
  10. Tutaj nie ma wróżek Może być tak, że uszczelka puszcza a sam wymiennik jest sprawny. Za te pieniądze brałbym ten komplet tylko dokup uszczelkę klektora, nowe śruby i uszelkę wydechu. Robotę można spokojnie ogarnąć w garażu.
  11. To i ja dorzucę swoje 3 grosze w temacie. Lista części potrzebna do przeprowadzenia naprawy wraz z numerami GM: 55557507 - uszczelka wydechu 12992396 - uszczelka kolektora wydechowego 55557769 - komplet nakrętek do kolektora wydechowego (w paczce jest 9 sztuk) 9157116 - nakrętki wydechu (kolektor - rura), miedziowane, z gwintem samoblokującym - 3 sztuki 24445723 - uszczelka specjalna GM - rura łącząca pompę wody z obudową filtra oleju 55353331 - o-ring śr. 30mm, przekrój 3mm - rura łącząca pompę wody z obudową filtra oleju 55353321 - uszczelka specjalna GM - blok silnika obudowa filtra oleju (tędy idzie olej) 55353319 - specjalna uszczelka GM - blok silnika obudowa filtra oleju (tędy idzie olej) 55354071 - uszczelka specjalna GM - chłodnica oleju 55353328 - o-ring śr. 18.5mm, przekrój 2.5mm - rurka wody między blokiem a obudową filtra oleju (ta przesuwana) 55354068 - o-ring śr. 28mm, przekrój 3mm - rura wody łącząca obudowę filtra z termostatem 55556547 - specjalna uszczelka GM - rura wody łącząca obudowę filtra z termostatem Dwa miejsca gdzie możemy mieć problem 1. śruby na kolektorze wydechowym - trzeba dobrze spryskać i jak nie idą do stuknąć delikatnie młotkiem. One są dokręcana z momentem 20Nm. 2. śruby pod katalizatorem u mnie 2 z 3 urwały się przez co dochodzi robota z wywierceniem pozostałości.
  12. Elbarthez

    Z28NET 2.8t objawy niedogrzania silnika

    Albo dobrze albo wcale
  13. Elbarthez

    Z28NET 2.8t objawy niedogrzania silnika

    Cewki bierz Boscha. Świece możesz wziąć Irydowe NGK (te dedykowane do Insigni 2.8) Jak już musisz gazować to TurboLPG z Tczewa.
  14. Patrząc po numerach to tak, pozostaje kwestia kół jakie można zastosować. Na razie nadal nie wiemy czy chłopcy z Masterturbo wcisną koras z TD05 do obudowy TD04
×