Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Elbarthez

Forumowicz
  • Postów

    660
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    11

Elbarthez wygrał w ostatnim dniu 13 Maj

Elbarthez ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

77 Excellent

O Elbarthez

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Irmscher Estate Cosmo++ 2007
  1. Wynik Marcina widziałem w tym, że on poszedł grubo i sprężarkę zmieniał Wiem, że tych 2.8 nie każdy chce się podejmować i dlatego pytam kto znam firmę która ogarnie temat uczciwie a nie na odwal się byle kasiorkę zainkasować G-CS a robiłeś te silniki w VC albo Saabach?
  2. Taaa wyjdziesz poza schemat i problemy Trzeba na forach Saaba popytać
  3. Bez bicia przyznam się, że od kiedy mam auto nigdy Techem2 nie ustawiałem ciśnień, zawsze jak montowałem koła z czujnikami same logowały się do systemu i wszystko grało.
  4. Przód 2.9 Tył 2.6
  5. Trzeci czujnik poprawił się Napisałem do chińczyka jaka jest procedura dla niedziałającego. Tylko jak poprawić lokalizację kół na wyświetlaczu? Zamieniony jest LP <-> PT.
  6. Jeżeli masz 285 i pełną osłonę tarczy to 314 wchodzi idealnie na styk niczego nie trzeba ciąć czy cudować. Przy 345 występowała tylko mała osłonka. Jeżeli przechodzisz na 345 i masz pełną osłonę to kątówka w łapę i obcinasz rant
  7. Czujniki z aliexpresu kupione. Wysyłka zgodnie z opisem. Czujniki uczciwie zapakowane, każdy w osobnym woreczku, do niczego przyczepić się nie można. Po montażu i przejechaniu kawałka 3 z 4 zalogowały się poprawnie. Jeden wywala błąd "poza wymaganym zakresem". Jeden pokazuje ciśnienie ~2.0bar (koła sprawdzone ciśnieniomierzem i wszystkie ciśnienia zgodnie z książką serwisową). Czyli produkt w połowie dobry Nowe czujniki nie rozwiązały problemu pozamienianych czujników koła vs. wyświetlacz. Przód wyświetla mi na prawej stronie wozu (nie wiem czy PP = PP a LP = PT musiałbym upuścić ciśnienia z koła i patrzeć). Tył pokazuje po lewej i też nie wiem czy PT = LP i LT = LT. W poprzednim sezonie letnim też mi czujniki zamieniały się miejscami. O dziwo przy zimówkach wszystko jest cacy. Da się to jakoś naprawić czy trzeba jeździć aż w końcu system ogarnie które koło jest które?
  8. Na forum jest kilka 2.8T z LepszymPowerem. Poszukaj poczytaj
  9. Operacja zakończona sukcesem Pacjent odzyskał chęć do jeżdżenia, przyspiesza jak należy chociaż może jestem przeczulony ale czasami ma wrażenie, że pojawia się bardzo delikatna pulsacja.
  10. Ja bym zaczął od sprawdzenia kabli od czujnika do ECU. I jeżeli masz dostęp do OP-COMa albo Techa możesz sprawdzić jakie wartości podaje czujnik doładowania.
  11. bez komputera się nie obejdzie, musisz sprawdzić błędy wtedy będziesz wiedział co dolega pacjentowi
  12. Panowie, czy ktos testowal te czujniki AD z aliexpresu? Moje oryginalne padły i trzeba szukac albo uzywek albo poratowac sie chinami :-)
  13. Tak czytam ten wątek i czytam i ciągle 2.0t i 2.0t :-) a może podpowiecie do kogo udać się z 2.8t talk aby uczciwie ogarnął temat?
  14. Pacjent żyje! Polatam parę dni i dam znać co i jak
  15. Dzięki, ale już zamówiłem nową, żeby uniknąć problemów z gwintem :-)