Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Elbarthez

Forumowicz
  • Postów

    616
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    9

Elbarthez wygrał w ostatnim dniu 28 Listopad 2015

Elbarthez ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

75 Excellent

O Elbarthez

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Irmscher Estate Cosmo++ 2007
  1. Rozebranie fotela w VC to fraszka, wszystko jest na plastikowych zapinkach, tapicer do tej operacji zbędny Napisz do Sizona, on powinien wiedzieć jak wygląda i gdzie jest poszukiwany czujnik.
  2. Z tyłu osłony tarczy trzeba wymienić, dużej filozofii w tym nie ma. Ja bym nie obcinał bo ta tylna osłona ładnie chroni tarczę przed światem zewnętrznym Z przodu 314 wchodzi bez problemy dopiero 345 wymaga obcięcia rantu osłony.
  3. Kupno używki to zawsze loteria. Ja bym poszedł w naprawę sterownika (jeżeli jesteś na 100% że to jego wina).
  4. Narazie mam spory deficyt czasu Jak tylko podziałam od razu dam znać
  5. Sprawdź kable idące do zaworu, może być naderwany i nie łączy.
  6. Zobacz czy rygielek chodzi gładko, u mnie występował podobny problem w tylnych drzwiach. Wystarczyło poprawić cięgło idące od rygla do zamka i problem zniknął.
  7. Nie mam doktoratu z TIS'a więc chill out man A to nie jest tak, że czujnik musi być żeby w razie kolizji poduszki strzelały lub nie?
  8. Wg. TIS każdy fotel pasażera ma układ wykrywania zajętości fotela czyli samo sprawdzenie wtyczki nic nie wniesie. Trzeba by wypiąć z REC kabelek odpowiedzialny za zasilanie układu zajętości (XR1 - pozycja A7).
  9. To co podałem odpina wykrywanie zajęcia fotela pasażera, zawsze można sprawdzić czy to nie jest winowajca palenia bezpiecznika
  10. Najszybciej kupisz cały fotel - zajrzyj do handelku albo na allegrosza. Sama przekładka tapicerki jest właściwie P'n'P. Chyba, że masz fotel z wysuwanym podpórką ud (wersja multicontour) to tutaj będzie ciężej o dawcę. Przekładka siedziska z angol-pasażer do kierowca europa jak najbardziej wykonalna.
  11. Wtyczka dwu pinowa.
  12. Wróć z tą historią lusterka do początku. Lusterka fotochromatyczne miałeś od nowości w samochodzie? Zmieniałeś coś (np. lusterko zwykłe na z pamięcią)? Od początku działało i przestało czy nie działało i próbujesz ogarnąć temat? Patrząc po schematach to tam połączenie jest proste jak drut, sygnał z lusterka wstecznego leci bezpośrednio (po drodze mija kilka wtyczek) do lusterka bocznego. Zanim zaczniesz grzebać w REC możesz odpiąć wtyczkę fotochormu od lusterka zewnętrznego i sprawdzić czy nadal pali bezpiecznik.
  13. FR27 odpowiada również za: układ rozpoznawania zajętości miejsca, roleta przeciwsłoneczna, TPMS. Nie śledziłem tematu od początku. Lusterko fotochromatyczne miałeś z fabryki czy dokładałeś? Ja bym spróbował wypiąć ze złącza XR1 kabelek z pozycji A7 (zostawisz wtedy na bezpieczniku tylko fotochrom) i zobacz czy nadal pali bezpiecznik. Bo może być tak, że ten czujnik zajętości generuje jakieś zwarcie lub (jeżeli masz) coś z modułem TPMS (monitorowanie ciśnienia w oponach) jest nie tak.
  14. A który dokładnie bezpiecznik Ci pali? Od kiedy zaczął go palić?
  15. Kupiłeś takie wybrakowane, czy wypadło Ci jak rozkładałeś obudowę? Ciężko będzie wyrzeźbić taki walec, chyba, że masz dostęp do obrabiarek CNC