Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Elbarthez

Forumowicz
  • Zawartość

    731
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    14

Elbarthez wygrał w ostatnim dniu 22 Marzec

Elbarthez ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

86 Excellent

O Elbarthez

  • Ranga
    Obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Irmscher Estate Cosmo++ 2007

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

Włącz
  1. Elbarthez

    dziwny dzwiek zkomory silnika

    Do sprawdzenia alternator bo z opisu wynika, że dźwięk pojawia się przy zwiększonym zapotrzebowaniu na prąd.
  2. Rekomendowany olej do 2.8T wg. różnych "dobieraczek" to 5W40. Ostatnio zauważyłem trend do przechodzenia na 0W40 co ma uzasadnienie szczególnie zimą żeby rozruch był "lżejszy" dla silnika
  3. Elbarthez

    Montaż wyłącznika ESP

    Najszybciej znajdziesz dziurę jak "przedzwonisz" wiązkę (sprawdzisz przejścia). Czyli multimetr przestawić na sprawdzanie ciągłości obwodu i lecisz po kolei pary: Gniazdo w konsoli pin 5 -> X1 pin 26 Gniazdo w konsoli pin 6 -> X1 pin 25. Jeżeli nie masz pinu 25 w X1 to możesz sprawdzić czy pin 6 (masa) ma przejście na pin 4 (masa). Raczej wątpliwe jest żeby dali taką wybrakowaną wiązkę chyba, że ktoś tam przed tobą był Pin 2 i 4 w gnieździe konsoli nie jest istotny. Niezależnie czy masz sedana czy nie wiązka przechodzi przez X1. A może po prostu, źle spojrzałeś i masz te piny uzupełnione? Przy tej ilości otworów łatwo o pomyłkę
  4. Elbarthez

    Czy to turbosprężarka?

    To to jakaś partyzancka metoda Po co kombinować jak można mieć piękne logi, zrobić wykres w excelu i wszystko będzie wiadomo :
  5. Elbarthez

    Czy to turbosprężarka?

    wchodzisz w bloki pomiarowe silnika (wybierasz ten bloki w których widać ciśnienie doładowania) i naciskasz guzik nagrywaj, wtedy powstaje plik z danymi. Potem szybki import do XLS's i lecisz.
  6. Elbarthez

    Czy to turbosprężarka?

    Jak masz op-coma to zrób logi jak zachowuje się ciśnienie doładowania przy bucie. U mnie skakało i do wymiany był zawór N75 sterujący pracą gruchy.
  7. Widać, że temat chcą podejść do tematu kompleksowo a nie na odwal się stąd pomysł z połączeniem td04 i td05. Po majówce mam ich męczyć
  8. Tłoczek wygląda na mocno zmęczony życiem i to dłuższym niż 7 miesięcy. Guma siedzi dobrze w rowku "nr.2" i tutaj raczej nie ma oba o zsunięcie, lepiej zobacz jak jest osadzona w zacisku, tam potrafi się podwinąć i wtedy syf blokuje pracę tłoczka. Jeżeli masz opór przy wkręcaniu to jest duża szansa, że albo jest tłoczek lekko krzywo w stosunku do zacisku lub masz mocno zasyfione miejsce wejścia tłoczka w zacisk że stawia opór. Tłoczek powinien wkręcać się leciutko (bez przesady) bez wyraźnego oporu. Chyba, czeka Cię samodzielna regeneracja, nie ma to jak zrobić samemu
  9. Narazie dooopa Na zmianę nie odbiera albo wyłączony telefon
  10. Nie mogę się do nich dodzwonić, ale cały czas próbuję
  11. Elbarthez

    Kto ma Opla Vectra C irmscher

    Robione kilka sezonów temu w zakładzie specjalizującym się w malowaniu kół. Lakier trzyma się pięknie.
  12. Elbarthez

    Kto ma Opla Vectra C irmscher

    Nie pamiętam jak się nazywa ale robotę robi
  13. Elbarthez

    Kto ma Opla Vectra C irmscher

    Na tym zdjęciu jeszcze wysoko stoi i koła w starym kolorze Czy jako jedyny to nie wiem ale chwilę mi zajęło zdobycie tych felg
  14. Elbarthez

    Sieje błędami

    o klapach nie słyszałem ale poczytaj sekcji poświęconej silnikom CDTI.
×