Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Elbarthez

Forumowicz
  • Zawartość

    697
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    13

Elbarthez wygrał w ostatnim dniu 26 Czerwiec 2017

Elbarthez ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

83 Excellent

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Irmscher Estate Cosmo++ 2007
  1. Witam,

    Proszę o pomoc założyłem 314/292 i mam mega problem z hamulcem, po naciśnięciu pedała powoli opada w podłogę, odpowietrzałem kilka razy przód i tył bez efektu.

    Nie zwróciłem uwagi na przednie zaciski jest różnica prawy lewy bo tylne są opisane na przednich nie widziałem, może być to przez to że są pomylone??

    czy to dalej kwestia odpowietrzenia??

  2. Zamki z ryglami od strony elektrycznej

    A jak masz ustawione otwieranie drzwi z pilota? Wszystkie naraz czy najpierw drzwi kierowcy a po drugim naciśnięciu pozostałe?
  3. Zaciski zregenerowane Nie taki diabeł straszny jak go malują Dla następnych odważnych mały trick jak szybko i bezproblemowo wkręcić sprężynę w tłoczek @james007pl - jeżeli uznasz, że warto to wrzuć to zdjęcie do pierwszego postu, na pewno ułatwi życie następnym regenerującym to
  4. Zamki z ryglami od strony elektrycznej

    Proszę gniazdo_x13.pdf wtyczka_zamka.pdf wtyczka_X13.pdf
  5. Kup sobie osłony od tarcz 292mm, sama wymiana jest prościutka. Cztery śruby trzymają piastę. Oczywiście możesz zrobić "rzeźbę" i gumówką obciąć rant tarczy.
  6. Zamki z ryglami od strony elektrycznej

    Czego konkretnie potrzebujesz? Rozpisek wtyczek?
  7. Wg. mojej wiedzy i tego co wypluwa rozkodowany VIN mam wersję 280km, która tradycyjnie dla tych silników nie trzyma serii. Jak byłem kiedyś na hamowni to wypluło niecałe 260km. Teoretycznie na seryjnych gratach możliwe jest podejście pod 300km. Koszt ~1.5k pln (wraz ze zdjęciem ogranicznika prędkości i wyprogramowaniem drugiej sondy lambda).
  8. Demontaż bocznej poduszki powietrznej

    Zdejmujesz plecki siedzenia (zsuwają się) i masz dwie nakrętki które odkręcasz i masz poduchę wyjętą.
  9. Przyda się też posiadaczom innych turbo motorów Strojenie mocy, jakoś z LPG mi nie po drodze
  10. Pól roku później.... W końcu mogę powiedzieć, że samochód odzyskał wigor i chęć do wciskania w fotel W drodze do rozwiązania problemu naprawiłem (wymieniłem) rurę dolotu spalin do turbiny, poprawiłem mocowanie zaworu DV (ktoś był już tam był u ukręcił jedną śrubę), wymieniłem filtr tradycyjny na K&N. Wszystkie powyższe kroki dawały poprawę ale nie rozwiązywały problemu. Dopiero jak dorwałem dobry interfejs diagnostyczny zrobiłem logi dynamiczne i wyszło co w serduszku niedomaga A głównym winowajcą problemu był zawór potocznie zwany N75, czyli sterowanie gruchą turbiny. Tak dla potomnych, jak zawór N75 strzela fochy to mamy taki wykres ciśnienia oczekiwanego vs. otrzymywane Piękne zęby które w jeździe objawiają się pulsowaniem przy mocnym bucie. Co ciekawe mój zawór nie był do końca trupem bo czasami działał dobrze ale częściej nie wyrabiał. Po wymianie wykres wygląda dużo lepiej i odczucia z jazdy są dużo lepsze (tzw. bananus mordus ) Przesunięcie między ciśnieniami jest normalne bo wiadomo, że zanim turbina dopompuje mijają cenne ułamki sekund (op-com próbkuje co 0.01 sek). Teraz muszę znaleźć czas i pojechać pod Trójmiasto na strojenie
  11. vectra polift zderzak przedni typu sport

    Tutaj masz zderzak jakiego szukasz pod "sport": A tutaj poliftowy a nie pod "sport" Zwróć uwagę na wybrzuszenia nad halogenami
  12. Czytałem Twój post i wydawało mi się, że jest to "trick" na ten koszyczek i sprężynkę od ręcznego a nie sprężynę która jest w samym tłoczku i trzyma gwintowaną rurkę
  13. złap może kogoś z 1.9 i zobacz jak u niego się kontrolka zachowuje. Jakby nie było ciśnienia oleju to na wolnych obrotach by się świeciło ostrzeżenie.
  14. Macie jakiś sprawdzony patent żeby włożyć sprężynę w tłoczek? Chciałem przećwiczyć procedurę na starym zacisku i poległem na ponownym montażu sprężyny. Za chiny ludowe nie chce wskoczyć.
×