Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Elbarthez

Forumowicz
  • Content Count

    897
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    20

Elbarthez last won the day on May 1

Elbarthez had the most liked content!

Community Reputation

106 Good

About Elbarthez

  • Rank
    Obeznany Vectrowicz

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Irmscher Estate Cosmo++ 2007

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Zasilanie foteli musisz wziąć z REC gdzie obwód jest zabezpieczony bezpiecznikiem o odpowiednim ameprarzu.
  2. Webasto ma swoje miejsce na grodzi. To jedna z opcji oferowanych z fabryki. Zwężka na połączeni DP z wydechem. Na razie muszę ogarnąć pod maską a potem pod samochodem odprowadzenie spalin
  3. Panowie, sam nie mogę się doczekać montażu. Niestety końcówka roku w mojej branży jest zawsze gorrąca i nie miałem możliwości na spokojnie zrobić wymiany. Jak dobrze pójdzie w styczniu ogarnę temat (czas będzie tylko jeszcze musi mi się wyklarować temat samochodu zastępczego na czas zabawy z VC). W moim przypadku mam do zrobienia szerszy zakres prac pod maską niż tylko wymiana turbo. Na montaż, czeka webasto, chłodnica wody + przewody z do88, mała modyfikacja przewodów klimy sporo roboty.
  4. Nie wyrabiam na zakrętach mam już wszystkie zabawki w piwnicy (turbo, zestaw uszczelek, nową chłodnicę wody, nowe przewody i inne pierdoły) tylko brakuje mi wolnego weekendu, żeby to ogarnąć.
  5. Z tego co pamiętam bosch szedł na pierwszym montaż.
  6. Przerabiałem taki temat parę lat temu (zmiana z 1.9 na 2.8). 1. Musisz mieć całą zwartość komory silnika 2. Skrzynia AF40 też musi być z 2.8 (ma inne przełożenia niż AF40 z 3.0) 3. Bak, pompa, moduł sterowania pompą z wiązką
  7. Fotki Ci nie wrzucę bo limit miejsca wyczerpałem a nie da się skasować starych wrzut :( Mówię o tej dodatkowej rurce wychodzącej z dołu (mniej więcej na wysokości bagnetu oleju) i idącej do puszki z filtrem powietrza. Ten zaworek - odgrzeb sobie temacik gdzie masz zdjęcia i opis co i jak.
  8. Sprawdź szczelność przewodów dodatkowej pompy powietrza.
  9. Sprawdź czy przewody powietrza z tej dodatkowej dmuchawy do puszki z filtrem są szczelne.
  10. Wysoko trzyma Ci obroty bez ssania. Powinno być w okolicy 700 - 800. Ja bym zaczął od kontroli świec. Z pompą może być dobry trop, w opcom powinno być widać jakie jest ciśnienie podawanego paliwa.
  11. Nie nadążam ładować taczki. Może uda się mi pogrzebać w samochodzie w drugiej połowie października.
  12. I dopisuję kolory żeby nie było strat w sprzęcie 5 -> sygnał automatycznego ustawienia dzień/noc kolor brązowo - żółty 6 -> niska wartość odniesienia... kolor biało - żółty
  13. Jak byś był u chłopaków ściśnij ich w naszym imieniu. Ja przez telefon nie jestem w stanie wiele zdziałać
×
×
  • Create New...