Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Elbarthez

Forumowicz
  • Ilość treści

    854
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    16

Elbarthez wygrał w ostatnim dniu 21 Luty

Elbarthez ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

96 Excellent

O Elbarthez

  • Ranga
    Obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Irmscher Estate Cosmo++ 2007

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. To ja się zgubiłem. Masz zamontowane to lusterko które ma się opuszczać czy dopiero się do tego zabierasz? I na razie sobie gdybamy?
  2. Liczba pinów się zgadza ze schematami które Ci wysłałem. 1. Moduły drzwi masz zalogowane = występuje wszędzie gdzie jest komunikacja po CAN niskiej prędkości? 2. Błędów z modułów nie ma?
  3. W modułach drzwi nie znalazłem żadnej opcji która mogłaby odpowiadać za opuszczanie lusterka. Przegrzebałem też inne moduły i zero wzmianek. To co opisał @janek w teorii może być rozwiązaniem ale zastanawia mnie to, że po odłączeniu aku nie muszę u siebie ponownie "programować" opuszczania. Ja bym poszedł tropem, czy moduły drzwi są zaprogramowane w pozostałych modułach (CAN niskiej prędkości).
  4. Dzisiaj będzie, tylko mi się sprzęt naładuje to pójdę do samochodu i przeklikam moduły
  5. Dawaj @ (bo mi się limit plików skończył na forum) to Ci wyślę schematy z TISa
  6. i tutaj musiałbym udać się do samochodu, podłączyć opcoma i zobaczyć gdzie zaprogramowane jest opuszczanie lusterka bo pewnie samo z siebie nie zadziała
  7. No Exist masz moduł drzwi pasażera? Bez tego nie ruszy. Ze schematów w TIS wychodzi jasno, że lusterka 11 pin mają wbudowane czujniki położenia (bez tego nie może być realizowana pamięć ustawień a także powrót lusterka do właśniwej pozycji po opuszczeniu). Znając nasz maszyny, trzeba dodatkowo wykonać programowanie tej opcji w module/ach.
  8. Przegon furę na jakiejś szybkiej trasie, wątpliwe zeby kat po 120kkm umarł.
  9. 1. Jeżeli zaświecił się check odczytaj błędy. 2. 2.8 przy odpalaniu na zimnym zawsze wchodzi na obroty by po krótkim czasie zejść do poziomu ok. 700 rpm, tego procesu nie przerywaj. 3. Odmul silnik bo takie odcinki po 2km nie są zdrowe dla silnika. Lambda też lubi się wygrzać. 4. Jeżeli masz wrażenie wypadania zapłonu, przegoń furę w całym zakresie obrotów. Jak ma zapłon wypaść to wypadanie pod obciążeniem 5. Te obroty co napisałeś to żadne falowanie. Nie spodziewaj się, że obroty będą stały jak skała.
  10. Listwa ozdobna do podważenia, wyciągnij uszczelkę szyby tam powinny być wkręty mocujące. Z tego co pamiętam od strony kabiny nic nie trzyma.
  11. Moje wrażenie z każdej rozmowy z gościem z MT, że nie traktują nas poważnie i cały czas zbywają temat. A to CNC nie zaprogramowane a to, że już niby wiedzą co i jak i muszą poskładać itd itd. Jutro znowu będę próbował się do nich dodzwonić ale mówiąc szczerze nie liczę na jakieś przełomowe informacje.
  12. Bezpieczni FR20 i przekaźnik o którym wspominasz dotyczy wersji z kierownicą po prawej (tak wynika ze schematów TISa). Dla kierownicy po lewej stronie sterowanie zamkami odbywa się przez BCM (moduł kontroli nadwozia). Ja bym zrobił następujące kroki, żeby znaleźć winowajcę: 1. Jak masz możliwość podpiąć kompa i zobaczyć czy BCM nie wypluł błędów dotyczących zamków 2. Sprawdził czy wiązka nie jest uszkodzona (w astrze i zafirze potrafiła przetrzeć się na połączeniu nadwozie - drzwi) szczególnie, że za sterowanie bębenkami odpowiada jeden kabelek. Połączenie BCM -> zamek wygląda następująco: BCM PIN 78 -> złącze X1 (duże złącze pod lewym dolnym panelem przy nogach kierowcy) PIN 68 -> gniazdo z nadwozia PIN 7 (tak samo dla L i P) -> wtyczka z drzwi PIN 12 (tak samo dla L i P) -> wtyczka zamka PIN 2 (tak samo dla L i P) Możesz przejrzeć bezpieczniki w kabinie (lewa strona deski rozdzielczej widoczne po otwarciu drzwi) F7, F9, F12 ale tutaj nie ma dedykowanego bezpiecznika do zamków.
  13. Wymień ten zamek, też miałem z nim jaja, niby działał ale potrafił nie otworzyć wlewu paliwa na stacji. Wymieniłem zamek i problem zniknął
×
×
  • Utwórz nowe...