Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Elbarthez

Forumowicz
  • Postów

    646
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    10

Elbarthez wygrał w ostatnim dniu 26 Marzec

Elbarthez ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

76 Excellent

O Elbarthez

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Irmscher Estate Cosmo++ 2007
  1. Dzięki, ale już zamówiłem nową, żeby uniknąć problemów z gwintem :-)
  2. Rura wymieniona Pasowała prawie idealnie, piszę prawie bo przy podstawie turbiny z jednej strony po dokręceniu nakrętki wystaje kawałek gwinta, z drugie nie. Ale jak sprawdzłem organoleptycznie (czyt. macałem paluchem) to nie wyczułem szczeliny. Rura owinięta bandażem, wystarczyło krótkie odpalenie i już wypalanie się bandaża się zaczęło Niestety jak nie urok to sraczka, gwint w pierwszej sondzie postanowił wyrobić się na tyle, że coś tam dało się wkręcić ale po odpaleniu zdecydowanie słychać, że szczelność połączenia pozostawia wiele do życzenia. Próba dokręcenia zakończyła żywot gwintu i tak oto znowu samochód uziemiony tym razem w oczekiwaniu na sondę.
  3. Rura odebrana, mam nadzieję, że się chłopaki nie pomieszali kątów i będzie pasowała Owinę ją bandażem (pomijając plecionkę). Dodatkowo DP dostanie drugą warstwę bandaża. Plecionka w środku wzmocniona peszlem Montaż niestety dopiero w czwartek. Jakby nie liczyć jakieś pół dnia w z głową pod maską mnie czeka ;D
  4. A miałeś jakieś objawy pękniętej rurki?
  5. Poza wywaleniem kata reszta wydechu seria.
  6. Emulator kątowy, kat out. Źle spisałem błąd, powinno być P0136-58. Z tego co znalazłem to mam: P0136 - Sonda lambda O2 1 rząd 1 do sondy lambda O2 2 rząd 1 Dane nieprawdopodobne (58) - Obecny Wnioskuję (może błędnie), że sonda głupieje
  7. Pięknie na tym pierwszym zdjęciu wygląda Właśnie liczę że mi chłopcy wspawają plecionkę jak na pierwszym zdjęciu i będę miał problem z głowy. Wtedy owinę rurkę (poza plecionką). Co do błędu po usunięciu katalizatora to pojawiło się P0138-58.
  8. Jak było to niewidoczne, obejrzałem rurę przed montażem z każdej strony. Sam endoskop kupiłem na znanym portalu aukcyjnym za całe 74 złote
  9. K.U.R.W.A. bo inaczej tego nie umiem wyrazić. Kupiłem sobie endoskop i poszedłem popatrzeć jak działa i z ciekawości zerknąłem na świeżo co montowaną rurkę i ja pie.rdo.lę już pęknięta. Przy montażu nie ma tam czego zj***ć, pięć nakrętek i wszystko. Widać, taki mój los. Teraz czekam aż mi tłumikarz ogarnie plecionkę i montuję zmodyfikowaną rurę bo wydać kolejne złotówki na używkę niewiadomej kondycji mi się nie uśmiecha. Znowu dzień w garażu mnie czeka :/ Ale przy okazji owinę DP drugą warstwą bandaża bo mam wrażenie, że ta jedna to za mało
  10. Tnij od grodzi Będzie szerzej ;P
  11. Czekam na znak od tłumikarza czy dobierze plecionkę czy nie. Tam jest tak ciasno, że nic ponad oryginalą harmonikę (po przekątnej) nie wejdzie.
  12. W tej chwili jeżdżę na ori-rurze. Z tą plecionką to muszę pogadać z tłumikarzem, bo tam nie ma za dużo miejsca na jakiekolwiek grubsze rozwiązania niż oryginalny kaloryfer i może być problem z doborem plecionki. Wrażenia po pierwszych kilometrach - zmienił się dźwięk wydechu przy przyspieszaniu, bardziej dudni. Podczas jazdy ze stałą prędkością nie słychać różnicy. Co do samej zmiany dynamiki muszę wyskoczyć na autostradę i popatrzeć jak się zbiera
  13. Samochód złożony i odpalony. Jutro testy drogowe i mam nadzieję, że usterka usunięta Jeszcze muszę przeżyć wypalanie bandaża
  14. FIltr jest nad bakiem. Przejrzyj przewody paliwowe w komorze silnika.
  15. Nie trzeba zaworka nawet. Plastikowa butelka z otworem na wężyk w zakrętce + mała dziurka. Wężyk musi być zanurzony w płynie, żeby nie zaciągał powietrza i jedziemy. Od strony kierowcy nawet nie trzeba biegać, bo widać wszystko Pilnować tylko płynu w zbiorniczku i gitara. Same da się zrobić bez problemu, bez specjalnych zestawów. Tylko, że w tej metodzie z butelką w momencie puszczenia pedału do układu zaciągnie z powrotem część powietrza z wężyka, przy zaworku ilość płynu między odpowietrznikiem a zaworkiem jest minimalna przez co oszczędzasz czas i płyn