Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Elbarthez

Klubowicz
  • Zawartość

    578
  • Dołączył

  • Ostatnio

  • Days Won

    9

Elbarthez last won the day on November 28 2015

Elbarthez had the most liked content!

Reputacja

74 Excellent

O Elbarthez

  • Urodziny

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Nr klubowy
    1037
  • Auto
    Irmscher Estate Cosmo++ 2007
  • Oddział VKP
    Mazowiecki
  1. u GM zapłacisz za tarcze i klocki ja za zboże A o samych tarczach i klockach masz osobny temat, tam pytaj
  2. sprawdza, się, przecież przy odpowietrzaniu nie o ciśnienie chodzi tylko o to, żeby pozbyć się bąbelków powietrza
  3. I jeszcze jest bramka numer 4, zrobić to samemu Wystarczy wężyk i zaworek przeciwzwrotny. Metoda wymaga biegania koło - pedał - koło - pedał ;P
  4. Pisz PW do Rafalg lub Buluś lub daniel83 oni są sprawdzonymi dostawcami części do Vectr
  5. Krulu złoty, takie rady to dawaj na jakimś forum dla mirków mechaników! siwy1538 i bulipandus dali Ci rozwiązanie na tacy Wymiana tego zaworu EVAP to 15 minut spędzone w garażu i problem z odpalaniem znika jak ręką odjął.
  6. spojrzałem w opis samochodu, zresztą 230km czy 250km, zatrzymać się trzeba
  7. Na hamulcach nie ma co oszczędzać, kup markowy sprawdzony komplet i bądź bezpieczny na drodze. W końcu te 230km które masz pod butem trzeba móc szybko zatrzymać.
  8. Możesz spokojnie dać seryjne.
  9. U Ciebie to tylko 0 albo 1. A tu trzeba kreatywnie podejść do tematu przecież nikt poza Toba nie będzie wiedział co masz w lusterku, będzie widział efekt działania.
  10. Jakie tam rozwalanie oryginału, wystarczy podmienić wkład pilota z tego oryginalnego który obsługuje Home-link (w Polsce bardzo rzadko spotkać można) na coś uniwersalnego i mamy lusterko z działającym pilotem ;D
  11. Ładna choinka Na pierwszy ogień błędy - łap kogoś z Lubelskiego z Techem2/op-comem. Ten wykrzyknik to coś masz nie tak z IDS+ (amortyzatory). Szarpanie przy przełączaniu na D - zajrzyj na podforum o skrzyniach biegów i poczytaj o bolączkach AF40 (tak jest nazwa kodowa automatu spiętego z 2.8T).
  12. Na początek warto by wyspowiadać się z błędów jakie wypluwa samochód, będzie to dobry punkt wyjścia. Wykrzyknik = kierownica z wykrzyknikiem? Samochód w poślizgu - ta ikonka sygnalizuje błędy związane z ESP/ABS. Na benzynie samochód pracuje normalnie? To szarpnięcie masz przy wrzucaniu z P na D?
  13. Przecież wysłałem Ci na PW linki do aukcji z tymi konektorami
  14. Curtis a wykręcałeś moduł przepływomierza z rury czy jakoś przez te sitka psikałeś?
  15. A jak dynamicznie przyspieszasz to silnik poszarpuje / przyspiesza falowo czy równiutko do odcinki? Zawsze może się okazać, że któraś ze świec jest walnięta.